Oh Cora Bora ... is bijlange nog niet zo erg als:
Het is weer "Solden" of "Koopjes" tijd. Lees aandachtig en u weze gewaarschuwd!
Ewel hé, enkele jaren geleden was ik in Antwerpen tijdens de koopjesperiode gaan shoppen.
Je weet wel hoe dat gaat. Massa's volk, drummen tussen de rekken, ellenlange wachtrijen aan de pashokjes ... en een nog langere rij wachtenden aan de kassa.
In één woord "Hel". Maar ja, als je een beetje profijt wil ... moet je er wat voor over hebben.
Dus, met mijn armen vol leuke spulletjes in de rij gaan staan voor de pashokjes en na een 20-tal minuten was het eindelijk mijn beurt.
Begin ik mij uit te kleden, maar met al die koopjes spullen in dat pashok had ik geen plaats meer voor mijn kleren, dus wat doe ik?
Ik hang mijn jeans en T gewoon even over de gordijnroede van het pashokje. Voilà, opgelost.
Maar ... sta ik daar in mijn weinig verhullend wonderwear ... en plots baddaboem!!!
Valt dat gordijn toch niet naar beneden zeker ... Aaaaarrrrrrccccchhhh!!!
Ik kan je verzekeren, als er een hoop vreemde mensen je plots in je ondergoedjes staan te begluren en je letterlijk staan uit te lachen ... Het is zooooooo genant!!!
Zeker als je dan nogal verlegen van aard bent. Oh boy, oh boy. 'k Werd zo rood als mijn T-shirtje. En de verkoopster die me te hulp kwam, kon niet meer van het lachen en het duurde dus even vooraleer ik uit mijn benarde situatie gered was.