Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59233 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #220 Gepost op: 3-04-2005, 09:03:39 »
Daar gaan we al dus ::schaam::

Weet je zeker dat je die Quiz nog na gaat kijken?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: 3-04-2005, 09:04:04 »
 ::jaja:: ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #222 Gepost op: 3-04-2005, 09:04:44 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 5-04-2005, 15:35:58 »
Daar gaan we al dus ::schaam::
hehe, ach :) zijn er na de OV nog veel blunders gevolgd? :P

Dat ik zondagavond (toen de meeste mensen weg waren) heel hard aan het rondschreeuwen was dat ik Molcrazy en Firefoot zocht, had ik blijkbaar ook beter niet kunnen doen :-X ::), want dat moest ik nog twintigduizend keer door Arco herhaald horen... ::) :-[
Het was anders wel zo dat ik de hele middag heb rondgelopen op zoek naar allerlei verschillende mensen hoor, maar de meeste van hen waren toen al weg, dus zocht ik de twee die er nog moesten zijn ::)...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #224 Gepost op: 6-04-2005, 10:58:55 »
Ook een klein blundertje  ::jaja::

Rennend op Linda afgaan omdat je haar vergeten ben gedag te zeggen  ::schaam::.. Ze zal wel niet gedacht hebben  ::schaam::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #225 Gepost op: 9-04-2005, 23:03:29 »
Ik ben weer lekker slim bezig geweest. Er moest een kap en wielkuiprand gespoten worden van een F150 maar achter de wielkuiprand stond LA (van links achter) maar dat heb ik per ongeluk als kleurnummer opgeschreven en dat was toevallig óók een Amerikaanse (zwarte) kleurnummer maar het moest dus L2 zijn dus nu moest die over en de spuiter dacht dat hij vrijdag vroeg klaar was :-X Gelukkig was tie niet boos op mij ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #226 Gepost op: 18-04-2005, 17:59:23 »
Ik heb grotere blunders begaan maar om in de sfeer te blijven:

Tijdens een reis door Zuid-Amerika had ik samen met een aantal mensen een busje gehuurd om me vanuit La Paz in Bolivia tot een bepaald punt op een bergtop van 5600m te brengen. Het laatste stuk zouden we dan zelf lopen.
Vlak voor het uitstappen bedacht ik dat het handig was om wat sun-block te gebruiken omdat je op deze grote hoogte zeer snel verbrand zonder daar erg in te hebben.

Ik schroefde het dopje van het flesje en kon vervolgens de sun-block van het dak van het busje schrapen en ook van mijn medepasagiers. Het was in één keer helemaal leeg. Het was sinds ik het gekocht had in Nederland nog niet open geweest......

Ik heb ter compensatie iedereen maar een kopje coca(ine)-thee getrakteerd. Dat wordt daar gedronken om op grote hoogte te kunnen blijven funktioneren.  ;)

Foto van voor de explosie:

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #227 Gepost op: 29-05-2005, 11:30:08 »
De vraag niet direkt begrijpen als een Arabier ergens in de woestijn aan je vraagt:

"How much did you pay"
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 11:45:04 door Castor_en_Pollux »

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 4-06-2005, 21:19:47 »
Hier een blunder van mij vandaag ;D :

Ik zat met m'n ouders, zusje en een vriend in de bioscoop, en ik had een middelmatige bak popcorn op m'n schoot en ik deed die doorizchtige deksel erop en zei tegen die vriend: 'wedden dat ik deze bak dirf om te draaien'?
Ik had de deksel erop, en ik draaide hem om, maar wat het stomme was, dat ik per ongeluk een beetje kneep in de bak waardoor de deksel wegschoot en al de popcorn op m'n schoot/de grond vloog  ::rofl::  :-\\

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #229 Gepost op: 19-06-2005, 12:54:13 »
Ik ben zo iemand die altijd 'ja' zegt als ze me wat vragen en ik het niet versta. Dus toen vroeg een jongen in de kroeg aan mij 'val je ook op jongens?'  ::schaam::

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 19-06-2005, 15:36:41 »
Mijn domste blunder..
IK ga dat niet allemaal onthouden..
Misschien maak ik elke dag wel af en toe een blunder..  ???
Als ik dat bij ga houden en als ik dat ga doen heb ik geen leven meer..  ;D

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #231 Gepost op: 19-06-2005, 16:24:21 »
Mijn domste blunder..
IK ga dat niet allemaal onthouden..
Misschien maak ik elke dag wel af en toe een blunder..  ???
Als ik dat bij ga houden en als ik dat ga doen heb ik geen leven meer..  ;D
Ik dacht eerst dat deze tekst niet in dit topic thuis hoorde. Maar bij nader inzien is dit inderdaad misschien wel de beste bijdrage tot nu toe en helemaal on-topic.

Van de blunders van anderen kun je tenslotte leren.  ;D
Plienke,  ::ok::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #232 Gepost op: 21-06-2005, 21:17:30 »
ik had gister ook wel een blunderachtig iets.

gisteren was het warm, héééééééél warm. warmste dag van het jaar wel he?
laat ik nou nét gisteren wat moeten ophalen in een moskee. helemaal níet bij nagedacht dus.. ::ohno:: en normaal ben ik altijd (juist) heel kuis gekleedt. nooit geen hemdjes of korte rokken aan.. (staat me ook allemaal niet he..) maar gisteren was het zóóóó warm.  :-[ :-[ :-[ :-[ dat ik daar een beetje van afweek.

ik voelde me bekeken van top tot teen.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Offline Kao Ya

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 30-06-2005, 10:57:33 »
Oh Cora Bora ... is bijlange nog niet zo erg als:

Het is weer "Solden" of "Koopjes" tijd. Lees aandachtig en u weze gewaarschuwd!

Ewel hé, enkele jaren geleden was ik in Antwerpen tijdens de koopjesperiode gaan shoppen.
Je weet wel hoe dat gaat. Massa's volk, drummen tussen de rekken, ellenlange wachtrijen aan de pashokjes ... en een nog langere rij wachtenden aan de kassa.
In één woord "Hel". Maar ja, als je een beetje profijt wil ... moet je er wat voor over hebben.

Dus, met mijn armen vol leuke spulletjes in de rij gaan staan voor de pashokjes en na een 20-tal minuten was het eindelijk mijn beurt.
Begin ik mij uit te kleden, maar met al die koopjes spullen in dat pashok had ik geen plaats meer voor mijn kleren, dus wat doe ik?
Ik hang mijn jeans en T gewoon even over de gordijnroede van het pashokje. Voilà, opgelost.
Maar ... sta ik daar in mijn weinig verhullend wonderwear ... en plots baddaboem!!!
Valt dat gordijn toch niet naar beneden zeker ...  Aaaaarrrrrrccccchhhh!!!
Ik kan je verzekeren, als er een hoop vreemde mensen je plots in je ondergoedjes staan te begluren en je letterlijk staan uit te lachen ... Het is zooooooo genant!!!
Zeker als je dan nogal verlegen van aard bent. Oh boy, oh boy.  'k Werd zo rood als mijn T-shirtje. En de verkoopster die me te hulp kwam, kon niet meer van het lachen en het duurde dus even vooraleer ik uit mijn benarde situatie gered was.
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #234 Gepost op: 30-06-2005, 12:26:44 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

och arme!  ::hug::

Offline Meandmygirl

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 16-07-2005, 20:01:33 »
Mijn domste blunder is eigenlijk meer eengrapje van mijn vriendin geweest
Die had ipv mijn meiske de hond ik de kinderwagen gelegd.
En hier is het nogal de gewoonte dat als ik op straat loopmet mijn meiske ik door bijna iedereen wordt aan gehouden omdat ze haar willen zien.
Ze ligt in de wagen met haar gezicht van me af met de kap erover dus ik kon haar niet zien.
Weet alleen dat ik erg beledigd was dat iemand zei dat ik mijn dochter wel eens mocht scheren.

Een moedertrots behoorlijk geschonden totdat ik ontdekte dat mijn vriendin achter me liep lachend met mijn meiske op haar arm grrrrrrrrrrrrr........

gelukkig kan ik erg goed tegen plagen
Me

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 16-07-2005, 22:34:01 »
Mijn domste blunder is eigenlijk meer eengrapje van mijn vriendin geweest
Die had ipv mijn meiske de hond ik de kinderwagen gelegd.
En hier is het nogal de gewoonte dat als ik op straat loopmet mijn meiske ik door bijna iedereen wordt aan gehouden omdat ze haar willen zien.
Ze ligt in de wagen met haar gezicht van me af met de kap erover dus ik kon haar niet zien.
Weet alleen dat ik erg beledigd was dat iemand zei dat ik mijn dochter wel eens mocht scheren.

Een moedertrots behoorlijk geschonden totdat ik ontdekte dat mijn vriendin achter me liep lachend met mijn meiske op haar arm grrrrrrrrrrrrr........

gelukkig kan ik erg goed tegen plagen
Me

Zoiets komt meestal alleen in grappige films voor! ::rofl::

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #237 Gepost op: 21-07-2005, 20:05:45 »
een algemene blunder

ik stootte vandaag een glas water om, over een berg tekeningen die klaar lagen om naar een klant te sturen  :(
bleek het water ook nog van de tafel te lopen, recht in een verlangkabel
en tot overmaat van ramp bleek ook een enorm plens om mijn pc beland te zijn,
die ook ineens helemaal op zwart stond  ::schaam:: gelukkig kwam dat laatste, doordat ik tijdens het water op doen, tegen de schakelaar aan de achterkant had gestoten
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 24-07-2005, 14:53:41 »
Oeh, das balen Eirc, minder grappig. :-\\

Zoiets komt meestal alleen in grappige films voor! ::rofl::
Haha idd ::jaja::. Ik zat laatst ook in een situatie die typisch in zo'n komedie voor zou kunnen komen, en we moesten er ook heel erg om lachen, maar ik ga hem niet navertellen :P dan is ie toch ook een stuk minder grappig

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 3-08-2005, 14:09:02 »
Een paar weken geleden had ik op het zomerkamp ook een blunder gemaakt.
Iemand vroeg me of ik de stoelen wilde inklappen en binnen neer te zetten.
Dus ik ging dus die inklapstoeltjes inklappen en ik zette ze binnen neer, en toen kwam een stoel die niet wilde inklappen en zit ik dus tegen dat ding te schoppen en te duwen zodat hij inklapt, maar het ging maar niet en ik vroegg me af waarom dat ding niet inklapt totdat iemand me zei dat het een gewone stoel is :-[ :P