Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59190 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #240 Gepost op: 3-08-2005, 14:21:21 »
Ik liep pas te bezorgen en ik had een pakje dat niet door de brievenbus passen. Ik zag dat er mensen thuis waren dus ik bel aan. Op het moment dat ze open doen kijk ik nog eens goed op het pakje: ik had 'm op z'n kop en dus niet goed gelezen. Ik stond bij 6, maar moest bij 9 zijn ::schaam:: (waar hij overigens wel door de brievenbus paste ???)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 5-08-2005, 14:16:44 »
Haha ::rofl:: vooral dat laatste! Grappig ;)

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 21-08-2005, 12:29:44 »
Ik ging een keer bij een vriendin logeren, en 's ochtends gingen we als ontbijt tosti's maken. Ik maakte de ketchupfles open, maar die was niet goed meer ofzo en de ketchup spoot eruit recht in m'n gezicht en op het plafond  :-[ Toen ben ik op een ladder gaan staan om het schoon te maken maar je ziet nog steeds een beetje een vlek. De moeder van die vriendin is er nooit achter gekomen volgens mij  ::hypocriet:: Maar ketchup prikt wel in je ogen!

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #243 Gepost op: 21-08-2005, 12:33:47 »
Niet zo zeer een blunder van mij, maar ik kocht gister een CD bij de FRS, zo eentje die bij de toonbank in de aanbieding stond. Toen ik eenmaal thuis kwam en de CD in m'n speler wilde stoppen bleek dat die beste man van de FRS vergeten was de CD's in het doosje te doen... ::) Kon ik dus weer terug naar de FRS, gelukkig maar 3x vallen en dan ben je er, maar toch wel erg lullig.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #244 Gepost op: 31-10-2005, 14:20:44 »
ik ben 1 en al blunder
Menno is gek

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #245 Gepost op: 20-11-2005, 16:12:58 »
aaaahhhhhh ik maakte net de grootste blunder die je kan bedenken
ik las zo in een msn naam ailin (paard) heeft haar veulen verworpen.
en weet ik veel wat verworpen betekent dag geboren ofzo ???.
dus zeg gefeliciteerd
betekent dat dat ie dood geboren is  ::schaam:: ::schaam:: :(
Menno is gek

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 22-11-2005, 21:57:29 »
Hmmzz.
ik heb zoveel blunders  :-[
Bijvoorbeeld op de fiets en dan nog wel proberen door te fietsen en dan het nog voor elkaar krijgen om ingehaald worden door een amateuristisch hardlopertje  ::schaam::  ::schaam:: okeej het waaide wel hard, wind tegen, en we moesten de brug op.

Of dat je tegen een paaltje aanrijdt en nu nog helemaal onder de blauwe plekken zitten  >:(  ::schaam::  ::schaam::
I'm a real big goblin..

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 29-11-2005, 08:39:32 »
Keurig om 6 uur opstaan, netjes om 7 uur weg, trein op tijd, om kwart voor 8 voor de rijschool, om 8 uur te gaan rijen ... en er dan achter komen dat je les pas om 10 uur begint ::schaam::

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #248 Gepost op: 30-11-2005, 18:57:30 »
Bij de kapper weglopen en vergeten te betalen  ::schaam:: Owman owman owman
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 1-12-2005, 07:42:43 »
Keurig om 6 uur opstaan, netjes om 7 uur weg, trein op tijd, om kwart voor 8 voor de rijschool, om 8 uur te gaan rijen ... en er dan achter komen dat je les pas om 10 uur begint ::schaam::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 16-12-2005, 17:07:23 »
Helemaal gestresst een kwartier naar je sleutels zoeken om er dan achter te komen dat je ze in je hand hebt  ::schaam::  ::dom:: , mja da heeft iedereen weles.....toch?  ::)  :P
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #251 Gepost op: 16-12-2005, 17:08:07 »
Op Zaterdag heel hard naar beneden rennen en schreeuwen dat je te laat op school komt
*schaam* *schaam*

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #252 Gepost op: 21-12-2005, 19:10:59 »
Op Zaterdag heel hard naar beneden rennen en schreeuwen dat je te laat op school komt
*schaam* *schaam*

je moet je idd heel hard schamen het weekend leef je naar toe
Menno is gek

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 22-12-2005, 22:37:56 »
je moet je idd heel hard schamen het weekend leef je naar toe
::schaam::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 22-12-2005, 22:38:32 »
*schaam* *schaam*
Willem WIllem.. waar gaat dat heen?  ::hypocriet::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 22-12-2005, 23:48:57 »
Geen blunder van mezelf, maar hij ging wel over mij ...

Mijn computer staat op zolder, die van m'n vader beneden. Mijn vader zat beneden achter de computer en z'n printpapier was op. Dus hij denkt, ik doe makkelijk, bel Daisy en vraag ff of ze printpapier wil brengen. Zo gezegd zo gedaan, dus m'n vader vraagt mij "Wil je even van boven printpapier meenemen." Ik zeg: "Ik wil best printpapier meenemen ... ware het niet dat ik nu op Utrecht Centraal op het perron sta, op de trein sta te wachten en over een half uur pas thuis ben." ::rofl::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 23-12-2005, 12:32:58 »
Geen blunder van mezelf, maar hij ging wel over mij ...

Mijn computer staat op zolder, die van m'n vader beneden. Mijn vader zat beneden achter de computer en z'n printpapier was op. Dus hij denkt, ik doe makkelijk, bel Daisy en vraag ff of ze printpapier wil brengen. Zo gezegd zo gedaan, dus m'n vader vraagt mij "Wil je even van boven printpapier meenemen." Ik zeg: "Ik wil best printpapier meenemen ... ware het niet dat ik nu op Utrecht Centraal op het perron sta, op de trein sta te wachten en over een half uur pas thuis ben." ::rofl::
::rofl::

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 26-12-2005, 13:45:25 »
Hallo allemaal,
ik heb ook wel een blunder die dan misschien niet heel erg beschamend is, maar wel heel erg dom.

Ik ben nogal vergeetachtig, en zeker als ik sochtends op de fiets naar school moet.
Ik kom aan op school, in de eerste les. zegt die leraar: pak allemaal je boeken.... je raad het al: ik was m'n tas vergeten. Ik legde dat aan die leraar uit, en vroeg of ik ff naar huis mocht fietsen om m'n tas op te halen. Kom ik een halfuurtje later weer op school, zaten er helemaal geen boeken in m'n tas! dus ik ben nog een keertje naar huis gefiets, neem ik de verkeerde boeken mee! sindsdien heb ik besloten om al m'n boeken maar gewoon in m'n kluisje te houden, en ik heb daardoor wel mooi ruim 2 lesuur gemist ;)
I am busy and very important

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 26-12-2005, 20:29:46 »
Hallo allemaal,
ik heb ook wel een blunder die dan misschien niet heel erg beschamend is, maar wel heel erg dom.

Ik ben nogal vergeetachtig, en zeker als ik sochtends op de fiets naar school moet.
Ik kom aan op school, in de eerste les. zegt die leraar: pak allemaal je boeken.... je raad het al: ik was m'n tas vergeten. Ik legde dat aan die leraar uit, en vroeg of ik ff naar huis mocht fietsen om m'n tas op te halen. Kom ik een halfuurtje later weer op school, zaten er helemaal geen boeken in m'n tas! dus ik ben nog een keertje naar huis gefiets, neem ik de verkeerde boeken mee! sindsdien heb ik besloten om al m'n boeken maar gewoon in m'n kluisje te houden, en ik heb daardoor wel mooi ruim 2 lesuur gemist ;)
gewoon de avond ervoor je tas inpakken  ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 26-12-2005, 20:46:20 »
Echt zo'n typische middelbare school blunder, dat heb ik ook wel eens gehad, zat ik op de fiets naar school, opeens bedacht ik me, wat is m'n rug toch licht...