ik heb de laatste tijd iets met stekkers....en apparaten die het ineens niet meer doen

In de kerstvakantie wilde ik even een wasje drogen in mijn gemaakte wasdroger...maar helaas het ding gaf geen geluid en staakte er lustig op los. ik vreselijk chacherijnig omdat het drogertje net 360 euro op zijn kop had gehad..Vloekend en tierend hang ik dus mijn natte was op een aantal droogrekjes om vervolgens mijn beklag te doen tegen mijn husband....die kijkt me waxig aan en zegt meid heb je de stekker er weer ingedaan want die had ik er uit getrokken omdat ik immers ging stofzuigen...eh tja nee dus

Vandaag is het bij ons altijd lekkere lunchdag...en zo was het vandaag tostidag.
Tosti-apparaat aan, paar tostis'gebakken en hup stekker er uit om even rustig te kunnen eten...stekker der weer in en tweede ronde...maar hoe lang ik ook wachtte, de tosti's bleven wit... je raadt het al ik was BOOS!
"tja je moet mss wel de goede stekker er in doen mam", zei mijn oudste heel wijs toen hij zag dat ik de stekker van het koffiezetapparaat er weer in had gedaan ipv die van het tostiijzer

de volgende keer zal ik toch beter opletten voordat ik weer mijn woede bekoel op electrische apparaten