Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38726 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #40 Gepost op: 4-02-2013, 20:24:55 »
Hi biechtstoel,

Je maakt wat mee hier... Je loopt werkelijk van de ene uitzending in de andere. Laatste uitzending: Big Brother...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2013, 20:29:32 »
Beste biechtstoel,

Ik denk dat ik weet wat het volgende spel wordt: Cluedo. Ik hoor de hele dag al geroezemoes over een moordcomplot. Hopelijk ben ik niet het eerste slachtoffer en mag ik nog even meepuzzelen.

 ::zwaai::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2013, 20:31:30 »
Beste biechtstoel,

Vanavond gebeurt het, ik ga iemand ombrengen. Maak je maar klaar Daisy!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2013, 20:35:02 »
Beste biechtstoel,

Je bent druk bezet zeg.
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit mijn laatste biecht gaat zijn, tenzij dat kleine jochie uit Mijdrecht iemand omlegt en daarvoor wordt opgepakt. Duimen maar dus.

 ::zwaai::

🜃

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #44 Gepost op: 4-02-2013, 21:32:26 »
Dagboek aflevering 1 - we zijn begonnen!
We zijn begonnen! ER was een lekkere inkomer. En ik ben door! Fabiann en Molcrazy helaas niet. Jammer jongens.  ::hug::

Opdracht 1, ik was lekker vroeg en opdracht 2 zullen er veel stemmen naar mij grgaan zijn, want opdracht 3, ja... Ik was laat.

Natuurlijk is het ook leuk met de medekandidaten. D*N loopt naakt rond, Ycaris voedt de kinderen op... Maar voor hoe lang nog? De harde strijd zal een keer losbarsten...

Ook de jury is bekend, ziet er goed uit!

Volgende week The Amazing Race. Ik heb er zin in.

Groetjes

MM


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #45 Gepost op: 4-02-2013, 21:37:16 »
Ik schrok mij rot toen onze host Robbie begon met de F van Fabiann. Dacht dat ik er uit zou vliegen na het eerste programma! Dat wil ik niet!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #46 Gepost op: 4-02-2013, 21:38:50 »
Ik had al zoiets van: vieffan? Die kan toch haast niet exit?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #47 Gepost op: 4-02-2013, 22:57:05 »
Hey Biechtstoel!

Mooi bruin kleurtje heb je gekregen in die korte tijd dat ik afwezig was na Survivor. Dan denk je 'Expeditie: de 100', dat wordt een eitje ::tandpastasmiley:: Nou, niet dus :( Toen we voor het eiland gedropt werden, sprong ik uit de boot en landde met mijn knie op een rots in het water. Auch! Snel werken, lopen en springen, zat er niet meer in.

Het stukje perkament bezorgen aan Robbie liep enorme vertraging op. Een hut bouwen, jaa, dag Jann, dat ging natuurlijk niet. Daar liep ik dan als een palmboom met al die palmbladeren op mijn rug. Tot slot het uitbrengen van een positieve stem: ik kwam veels te laat op de eilandraad aan. 'Ow MC, doe jij ook mee? Nou, alle stemmen zijn al vergeven.' Nou, tof ...

Ach ja, die Amazing Race had toch niet goed gelukt met mijn gekwetste knie. Het wordt dus taarten bakken: smaken en kleuren laten overeenstemmen met wensen, piece of cake!

 ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #48 Gepost op: 4-02-2013, 23:04:26 »
Beste biechthut,

In Survivor 2012 waren we nog grote concurenten, ik had dan ook nog een rekening te vereffenen, maar nu is de strijdbijl toch echt diep begraven: Vieffan en ik gaan samen op reis! En wat voor reis.....: een amazing reis/race. Gezellig meiden onder elkaar. Hopelijk is zij wel beter dan ik in kaart lezen, dan zorg ik wel voor de logistiek.
Ik ben benieuwd of net als ik er van houdt om 's avonds en 's nachts te reizen. Je ziet de wereld dan toch door een heel andere bril.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #49 Gepost op: 4-02-2013, 23:26:05 »
Best lieve biechtstoel,

Na een zenuwslopende avond met ruzies en blokkengooiende medejuryleden - ik mis een natuurlijk overwicht en was m'n zweepje kwijt- lijkt er nu een fijnere tijd aan te komen.Er dringen heerlijke geuren door vanuit de keuken. Het is me verboden te gaan kijken, maar ik ruik al iets van chocolade.Iedereen is er een beetje door bedwelmd en ik zie glimlachende gezichten om me heen.Het idee alleen al straks 7 taarten te mogen proeven zorgt voor een blije sfeer. Mijn enige vrees is nu dat ik een grasgroene taart krijg en dat is toch geen kleur voor een zoete taart om op te eten!
...maar soms even niet :)

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #50 Gepost op: 4-02-2013, 23:46:58 »
Hoi Biechtstoel,

Wat ben ik blij dat ik nog mag blijven.
Ik ben de laatste dagen nog niet zo actief geweest, maar ik ga proberen me wat vaker te laten zien.
Ik ben benieuwd naar the amazing race en heb er veel zin in!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2013, 00:06:29 »
Lieve eilandgenoten,

Eigenlijk moet ik hier beginnen met: lieve mede-racers, want we zijn een nieuwe fase van het spel ingegaan. Toch wel aangenaam om de eerste ronde te hebben overleefd tussen al die (voor mij als onschuldige kandidaat) nieuwe mensen. Ook al ken ik er inmiddels een paar: het was bijzonder gezellig in het hutje met Vieffan en Karen: twee dames op een eiland, wie kan dat niet t paradijs noemen? Plus: ook de andere kandidaten lijken me zeer gezellig: swifty zwaait af en toe naar me en met jann heb ik geprobeerd voetbal te spelen met een kokosnoot. Kijk de uitzending er maar eens op na, want dat moment zal het ongetwijfeld gehaald hebben. Aan de andere kant van het eiland kwam ik d8nn tegen: hij liep wat te knipogen naar schulz en mijdrechtsemol, maar of zij daar nou zo blij van werden? Reken maar dat er nog wat romances gaan ontstaan tijdens het spel, ik zag ycaris al eens glimlachen naar jurylid lemmy, wat zou zij van plan zijn? En bovendien: kan dat wel door de beugel? Nu weet ik dat lemmy er niet zo vatbaar voor is. Ik kan hem, gezien zijn reactie beter runaway judge noemen  ::rofl::. Kijkend naar mezelf ben ik nog aardig fit na deze korte trip naar het eiland. Hebben we hier alles gezien? Eigenlijk vermoed ik van niet. Bomen staan nog overeind en er is nog geen voorraad geplunderd. Misschien dat er later in het spel nog een ER komt? En wat voor spellen gaan er nog komen? Eén jaar gratis, zoals Daisy suggereerde? Rad van Fortuin of is dat meer een middagspel?

We gaan het zien, blijf vooral kijken!
« Laatst bewerkt op: 5-02-2013, 00:11:08 door Jorg23 »
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2013, 16:21:06 »
Beste biechtstoel,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: het is mij gisteravond opgevallen dat enkele kandidaten in hun jeugdig enthousiasme erg ongeduldig zijn. Uiteraard begrijp ik dat de spanning in dit spel hun af en toe teveel wordt, maar waarschijnlijk door de tijd waarin zij ter wereld zijn gekomen weten zij vermoedelijk niet hoe mooi het echte wachten kan zijn.

Wachten op de trein bijvoorbeeld. Ik vind het heerlijk; lekker wegdromen en stiekem naar leuke jongedames op het andere perron staren, nadenken over hoe de schoonmaker aldaar elke dag weer plezier in zijn werk weet te vinden en lachen om mensen die als een bezetene gaan rennen om net op tijd hun trein te halen. In de supermarkt kies ik ook altijd de langste rij. Terwijl het kassameisje het brood en de aardappelen langs de piepmachine haalt, kan ik dan even nadenken over interessante kwesties als hoe de teloorgang van de puntkomma is ontstaan, waarom een stoel een stoel heet en hoe het met de leefsituatie van de Palawanvlagstaartpapegaai gesteld is.

Enkele jaren geleden ben ik op vakantie geweest in Mexico, waar men nog wel de schoonheid van het geduld weet te appreciëren. De cultuur is een verademing vergeleken met de zogenoemde westerse wereld, waar men over het algemeen alleen nog maar aan meer en sneller denkt. Zo kreeg ik in verschillende restaurants mijn eten vaak ruim een uur na bestelling, maar ondertussen heb ik wel een aantal mooie gesprekken kunnen voeren.

Afijn, om even tot de kern van mijn verhaal te komen: geniet juist van het wachten en doe ondertussen wat leuks in plaats van anderen op te jagen. Het moment dat Robbieqwerty zijn journaal plaatst of dat een kandidaat zijn partner in een spel kiest, komt vanzelf wel. Nog niet zo lang geleden moest men bijvoorbeeld nog dagen wachten op een handgeschreven brief of op een telefoontje van een bekende die op vakantie was. Prachtige tijd was dat!

Cordialement,
Molière
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2013, 16:49:57 »
Beste biechtstoel,

De eerste ronde overleefd. Als nieuwkomer hier al een prestatie op zich. Nu mag ik samen met Swifty op reis rond de wereld. Ik maak me wel enigszins zorgen. Wat neem ik mee en wat juist niet? Ik las hier ergens dat Swifty 21 paar schoenen heeft, zou ze die allemaal meenemen? En zo ja, gaat ze mij dan vragen om die te dragen?  ???

Misschien had ik beter toch een man gekozen. Wij mannen hebben voldoende aan een tandenborstel. Schoon ondergoed is nergens voor nodig, vormt alleen maar ballast. Zal je zien, ga ik lichtgewicht op reis, kan ik met die koffer van Swifty gaan zeulen. Ik hoop wel dat ze een beetje prettig reisgezelschap is en gezellig kan kletsen.

Ik ben benieuwd of we onderweg nog andere stelletjes tegen gaan komen. Sowieso benieuwd waar we überhaupt allemaal gaan komen en of we ook de tijd krijgen om wat sight seeing te kunnen doen.

Enfin, ik heb er reuze veel zin in, want dat eiland hier heb ik nu wel gezien. Vanavond om 7 uur komt de boot ons halen en gaan we op reis. Nu maar hopen dat Fyra op tijd rijdt.

Ik spreek je vast wel weer een keertje biechtstoel.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2013, 18:11:00 »
Lief dagboek,

Wat een lange posts.

HDD
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2013, 19:37:29 »
Hi dagboek,

Ik denk dat wij de juiste vlucht hebben, al kijkt mijn partner in crime nog eventjes teletekst na... Wie weet heb ik toch een vroegere vlucht over het hoofd gezien!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2013, 20:12:03 »
Hee biechtstoel,
Heb al eventjus op teletekst gekeken voor mijn partner in crime!
Volgens mij zijn we wel een goed team  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2013, 21:01:12 »
Biechtstoel,

De opdracht is echt verschrikkelijk...
Ik ben al een paar keer de tel kwijt geraakt...
Hopelijk overleef ik deze ronde...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2013, 21:10:01 »
Beste biechtstoel

tot nu toe bevalt die MR Brain me wel. Ik schrok even van zijn toespeling en zijn biecht, maar bouwen kan ie wel :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2013, 21:11:58 »
Hi biechtstoel,

Volgens mij zie ik x-maal dubbel vannacht... Maar hopelijk hebben we het antwoord goed en mogen we verder gaan reizen...
Ich bin ein Bärliner!