Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38701 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #100 Gepost op: 11-02-2013, 20:46:31 »
Hee biechtweegschaal,

Zoals je weet heb ik net ontbeten met bosbessen en water. Laat ontbijtje hè? Ik hou van uitslapen. Nou, ik ga maar op dieet.

Groet MM

PS: complotje? Ik zorg voor minder dikkerds op jou, en jij zegt dat ik 5 kilo minder weeg. Deal?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #101 Gepost op: 13-02-2013, 18:55:20 »
Zoo Biechtweegschaal,

En dan ben je zo in één dag 35 kilo aangekomen, wat een vaag spel is dit ook. Gelukkig  ben ik ondertussen ook al weer 6,5 kilo kwijt. Ik wist dat ik zou kunnen afvallen mocht het nodig zijn ::trots::. Bij anderen gaat het wat minder. Daisy is door een ziekenhuisbed heen gezakt, Mollenvanger bleef vast zitten in een molshoop en Schulz moet nodig terug naar het Survivor eiland. Ik hoop maar niet dat het volgende programma iets is als ren je rot ;D.

Nou ik ga weer want het stinkt hier naar zweet van dikke mensen ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #102 Gepost op: 13-02-2013, 20:12:11 »
Dag weegschaal,

Het gaat weer iets beter met me. Ik had iets gegeten met pinda's en kreeg een allergie aanval. Ik had gehoopt dat de dokter me een eetverbod van 24 uur op zou leggen, waardoor ik wat kilo's zou afvallen, maar daar wilde de dokter helaas niet aan. :(

Eens kijken wat de laatste opdracht van dit spel brengt.

 ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #103 Gepost op: 13-02-2013, 20:39:22 »
Hi dagboek,

Heerlijk, sateh, en in mijn ogen nog eens verrassend caloriën! Hopelijk krijgen we morgen weer zoiets lekkers!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #104 Gepost op: 13-02-2013, 20:55:07 »
Lieve kijkers,

Dat afvallen gaat goed. Gisteren was het even afzien, met de zuurkool. Ik had het erg zwaar. Maar vandaag heb ik zelfs bitterballen gegeten, en alsnog vliegen de kilo's eraf. Het zou zomaar kunnen dat ik mijn streefgewicht ga halen.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #105 Gepost op: 13-02-2013, 20:55:35 »
it's amazing ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #106 Gepost op: 13-02-2013, 20:58:02 »
En dat in drie dagen! Ik voel me een heel ander persoon.  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #107 Gepost op: 13-02-2013, 21:26:53 »
Vandaag flink gesport. Heb zeker 25 keer naar de kast heen en weer moeten lopen om er uit eindelijk een redelijk goede foto uit te kunnen halen. Ik bedenk me ineens dat het nog veel leuker was geweest als ik even in bad was gaan liggen met mijn badpak. Helaas, niet eerder aangedacht ::rofl::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #108 Gepost op: 14-02-2013, 11:48:55 »
Hey Biechtstoel!

Wat is Zap! toch weer een mindfuck! Na het vorige Lingo-woord goed geraden te hebben, trok ik een bal met een Mollogo op! Wat wil dat nou weer zeggen? Word ik de Mol? Heeft de Mol mij geëlimineerd? Heb ik een plaats verdiend in WIDM? Meer vragen dan antwoorden tijdens deze spellen ...

O en dan nog iets, de weegschaal van het clubhuis lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Wat zijn ze 's avonds toch allemaal aan het doen?

Ik ga weer!
 ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #109 Gepost op: 15-02-2013, 08:08:41 »
Hallo Biechtstoel

We naderen alweer het einde van het derde programma. Ik zie iedereen als een gek sporten, compenseren voor slechte keuzes en zo. Maar als ik zo her en der luister naar wat er gezegd wordt, vraag ik me af of iedereen zich beseft dat het vooral belangrijk is om niet laatste te worden. Het maakt niet uit dat een ander 10 kilo meer is afgevallen, het wordt pas spannend als jij net zoveel kilo's bent aangekomen als een ander, en dus moet je proberen om diegene die net zo zwaar is als jij nog meer lekkers op te dringen.    Ipv zelf hard te sporten ben ik dus slinks her en der wat lekkers aan het neerleggen, in de hoop dat de zwaardere concurrentie daarvan aankomt.
We gaan het zien vanavond, het is weer hartstikke spannend!
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #110 Gepost op: 15-02-2013, 10:04:58 »
Hi biechtstoel,

Gisteren op mijn werk een mooi (?) schild gemaakt voor mijn foto... Tja, je moet toch wat als het heel rustig is op je werk... Maar goed, The Biggest Loser nadert zijn einde, en ik moet zeggen dat het bij mij met vallen en opstaan gaat. Mijn grapefruit en sinaasappelsap bleken toch meer calorieën te verwachten dan ik had gedacht. En dan vind ik gapre fruit niet eens lekker... Maar goed, met de heerlijke foe yong hai zat ik mooi in de middenmoot. Mijn kipsateh bleek echter meer calorieën te bevatten dan ik had gezien op mijn calorieënlijst. Maar ja, sateh weegt natuurlijk meer dan een simpel frikandelletje! :P En sateh is ook nog eens veel lekkerder. Nu is het afwachten hoe mijn volle yoghurt gaat scoren. Sowieso slechter dan de magere en halfvolle, maar gewichtsverlies moet er toch inzitten. Verder heb ik goede hoop op een leuke score bij het puzzelen, en hopelijk lukt het mij (nou ja, mijn zus) nog om op tijd een foto te maken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #111 Gepost op: 18-02-2013, 22:37:06 »
Beste biechtstoel,

Zo we zijn weer uit de afvalstrijd. Uiteindelijk nog gedeeld tweede geworden, niet slecht vond ik zelf :). Nu we daar vandaan zijn....

Maar elke toekomstige winnaar heeft natuurlijk zijn dieptepunten. Swifty die met 1 stem voorsprong mijn voordeel en mijn derde zegge op de popu poll afpakt :\'( :\'( :\'(.

We zapte naar appre-nog-wattes en werken in teams. Het was al gezegd dat de juryleden duo's moesten maken die goeie tv zouden opleveren. Was te merken inderdaad, dank daarvoor jury ::). Maar toen werd ik gewisseld, met ook nog eens hele goeie en lieve bedoelingen ::hug::, door rivaal Swifty. Maar Fabiann moest zo nodig mijn perfecte leiderschap wegnemen en zo was daar weer een dieptepunt :\'( :\'( :\'(. Gelukkig ligt deze opdracht mij wel en is ie super leuk ;D.

Oeh volgens mij heb ik een pizza!


 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #112 Gepost op: 18-02-2013, 22:52:34 »
Hey, what is that, a camera?

Well camera, today I met my 16 new employees. Well to be honest they are crazy. I asked them to make a Facebook page- how simple can it be- but even that they mess up! A few examples: D*N always complains about Swifty because of a vote- I don't know why. Bassteijns and Fabiann talk about 'lingo'. What is that? MijdrechtseMol, a little boy of 12 years old, is playing outside with Ycaris.

I think I will fire them all.

Regards from Donald Trump.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #113 Gepost op: 19-02-2013, 22:34:31 »
Het gaat lekker in ons team! Team, jullie.zijn geweldig. We komen er wel.

Vooral een bedankje naar swifty, onze koelbloedige leider. Ze heeft het heft in handen en werkt zelf ook hard mee.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #114 Gepost op: 19-02-2013, 22:39:38 »
Beste biechthut.
Ik heb vandaag mijn gekoesterde anonimiteit op moeten geven  :\'( :\'( :\'(. En dat nog voor een facebookpagina ook. Nu weet ik weer waarom ik geen fan van facebook ben.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #115 Gepost op: 19-02-2013, 23:27:36 »
Dag Biechthut,

Mijn wraatzucht uit het vorige spel is me bijna fataal geworden, hoewel ik door de griep nu weer een paar kilo ben afgevallen. Nu zijn we bezig met een super leuke opdracht. Lijkt bijna wel een opdracht die we hadden kunnen krijgen op school. Iedereen voert zijn taken naar mijn idee goed uit en ik ben benieuwd hoe onze pagina geliked gaat worden.  ::zwaai::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #116 Gepost op: 23-02-2013, 14:14:54 »
Beste eilandbewoners,

James Brown zei al eens: it's a man's man's world. Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn  ::ok::

After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #117 Gepost op: 23-02-2013, 20:20:28 »
Hi biechtstoel,

Eindelijk iets rustiger. Alle hengeltjes zijn uitgegooid, dus nu is het afwachten op morgenavond... Maar ja, het kan toch al haast niet meer misgaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #118 Gepost op: 24-02-2013, 00:00:37 »
Beste biechtcam,

Nog iets minder dan 24 uur en dan weten we welke pagina de meeste likes heeft. Tot nog toe heeft ons team de meeste likes en staan wij al vanaf het begin voor op het andere team. Het kan toch niet zo zijn dat de pagina van het andere team binnen 24 uur nog even meer dan 67 likes binnen weet te slepen? Het zou kunnen, ik juich dus nog niet te vroeg, anders gaat die vrijstelling in het volgende programma misschien wel zo aan mijn neus voorbij!

Verder ben ik in ieder geval ontzettend blij met mijn team. Dat mag ook gezegd worden. Ik ben Jann en Daisy dankbaar dat zij mij de verantwoordelijkheid en het vertrouwen hebben gegeven om de opdracht tot een goed einde te brengen. Ik kan niet anders zeggen dat de samenwerking en teamspirit er goed in zit bij ons. Ik krijg het idee dat dat bij het andere team totaal niet aan de orde is, gelet op het onderwerp van hun pagina...

 ::zwaai::
🜃

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #119 Gepost op: 26-02-2013, 10:49:19 »
Lieve kijkers,

Dat was een heftig spel zeg, The Apprentice. Ik vond het leuk om met een team samen te werken en de opdracht was op zich ook heel leuk. :) Toch is het voor ons geëindigd in een verpletterende nederlaag. Een forse tegenvaller.  :(

In de genadeloze nabeschouwing ging het er hard aan toe. :o Ik had af en toe het idee dat ik in de show van Jerry Springer was beland. ::)



Het is wel te hopen dat iedereen blijft inzien dat we met een spelshow bezig zijn, want bij vlagen leek de sfeer zo grimmig dat je dat bijna uit het oog zou verliezen. Neem nu de confrontaties tussen Swifty en K@ren: volgens mij zijn zij allebei hartstikke aardig, maar ze maken elkaar nu helemaal af! :o

Wel spectaculair natuurlijk, en leuk voor de kijkers. ;D En vergeet de leden van team 2 niet: die staan lachend aan de zijlijn! :-\\

Hoe dan ook, ik ben blij dat ik uit die boardroom ben: écht gezellig was het daar niet. :P

Op naar een volgend spel: één waarin ik alvast een voordeel krijg omdat ik de meeste stemmen heb gekregen in de kijkcijferspoll!  ::oink:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.