Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38730 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #160 Gepost op: 22-04-2013, 08:26:25 »
Hee bassteijns  ::zwaai::
Wij waren blijkbaar een duo  :D
Spijtig dat we daar nu pas achterkomen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #161 Gepost op: 22-04-2013, 10:17:53 »
Grappig, blockvoting bij het Songfestival... Ik heb inderdaad wat aan mijn lijst veranderd, maar dat ging maar om 1 nummer 1 plaats en 1 nummer 2 plaatsen omhoog...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #162 Gepost op: 22-04-2013, 16:55:02 »
Ja arme Ycaris. Ik heb dat nummer een flinke schop omhoog gegeven in mijn lijst, maar het was niet genoeg :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #163 Gepost op: 22-04-2013, 17:22:07 »
Ja ik vond mijn geheime complotje met Vieffan ook heel leuk. Alleen zó geheim dat we het zelf niet wisten.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #164 Gepost op: 25-04-2013, 21:57:00 »
Ondanks dat ik jurylid annex schoonmaker ben, moet ik eerlijk bekennen dat ik me toch vooral deel van het publiek voel. De beperkte invloed die wij als jurylid hebben, maken het des te interessanter om te volgen, want ook wij hebben geen idee wie er telkens doorgaan. Dit komt natuurlijk ook omdat er zoveel juryleden zijn, die dan ook nog eens aangevuld is met een schoonmaker  ::)

Als publiek ben ik heel benieuwd naar de uiteindelijke finalisten. Alle deelnemers hebben gedurende het spel hun kwaliteiten getoond en ze ruiken de eindstreep. Niemand wil nu nog afvallen. Volgens mij is dit ook te merken, want hoe minder spelers er zijn hoe rustiger het bij Zap! wordt. Op een enkeling na wil niemand meer geheimen prijs geven of anderen tegen zich in het harnas jagen. De individuele kwaliteiten en het winnen van spellen worden alsmaar belangrijker.

Des te leuker is het dat wij, juryleden, nu weer een beetje invloed hebben op de huidige programma's. Ik kijk erg uit naar de modeshows en ik heb zin om deze weer uitgebreid te beoordelen. Wat mij ook brengt op een andere interessante kwestie. Wat vinden de deelnemers en de kijkers (los van elkaar) van de juryleden. Hebben de deelnemers juryleden die ze vrezen? En hebben de kijkers juryleden welke hen meer aantrekt dan de deelnemers :P?  Wat dat laatste betreft slaat Hillo volgens mij nu met zijn interessante 'feitjes' een hele goede slag   ;)

Hoe dan ook laten we met zijn allen nog even genieten van de stilte voor de storm  >:D
Ananas

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #165 Gepost op: 25-04-2013, 22:02:47 »
Hallo Biechthut

Hoog tijd dat ik hier weer eens een berichtje achterlaat, ik heb je verwaarloosd...

Ik baalde stevig dat ik uit PT moest, maar er was niet aan te ontkomen. En ach, ergens was het ook wel weer ok, om er bij BB uitgestemd te worden. Veel tegenstanders hadden dat al bij de eerste BB verwacht, maar die keer heb ik een groot aandeel gehad in het nomineren van K@ren en D*N. Wat zal het fijn zijn om K@ren nu weer hoogstpersoonlijk weg te spelen, bij dat tandenborstelspel. Zij is er ongetwijfeld net zo op gebrand om mij weg te spelen, dus het zal een mooie strijd worden :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #166 Gepost op: 25-04-2013, 22:19:47 »
Beste biechthut,

ik sta nu buiten omdat Swifty nog binnen zit en ik zie dat er een mooi groot slot op de deur zit. En raad eens wie de sleutel van dat slot heeft? :)


Blijf jij maar even binnen om af te koelen,  Swifty  ::zwaai::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #167 Gepost op: 26-04-2013, 19:48:18 »
Beste biechthut,

Het laatste PT spel zit er zo goed als op. Het is nu afwachten wat de jury er van vindt. Op één onderdeeltje mag het publiek ook stemmen, ben benieuwd hoe de kijkers mijn WC bril foto beoordelen.

Nu maar hopen dat jury mijn inzending kan waarderen. Zou namelijk wel heel erg zijn als geen enkele vrouw PT uitspeelt.  :( Maar we zullen moeten afwachten, want de jury voorzitter gaat op een weekje (welverdiende) vakantie. Maar ik vermaak me wel met een boeiend MP gevecht.

Ik ga nu w ... *auw* wie heeft hier die naalden laten slingeren! >:(

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #168 Gepost op: 5-05-2013, 14:44:00 »
Dag biechtstoel,

Dat is even geleden dat ik hier was. Ik sta in de finale van ZAP, en dat met 2 modespellen in de laatste 3 afleveringen. Eerst wilde ik niet als eerste afvallen dat is gelukt, daarna wilde ik Wie is de mol halen, dat lukte, daarna wilde ik de finale halen dat is ook gelukt, en nu ik in de finale sta.. tsja dan wil je m ook winnen he.

Hoewel ik me er wel van bewust ben dat dat super lastig gaat worden met ultieme winnaar KD, maar ook de tactisch sterke Fabiann, de slimme Daisy, de outsider Schulz en straks de winnaar van de laatste MP K@ren of LdHmolletje. Hoe dan ook gun ik het ze allemaal om te winnen, want ze zijn niet voor niets in de finale gekomen!

Ik ben benieuwd of in de finale weer een modespel terugkomt.. Hoe dan ook ZAP is en was een bizar leuk spelletje en waar ik ook moge eindigen deze finale, het is jammer dat het straks is afgelopen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #169 Gepost op: 7-05-2013, 22:25:55 »
Dag biechtstoel,

Dat was het dan... Helaas doet een imker mij de das om... Maar ja, met een M kon het niks anders zijn. Maar goed, het was een superspel!

Maar wie gaat het nu winnen? Er staan nu 2 duo's en 2 eenlingen tegenover elkaar... Natuurlijk heb ik mijn voorkeur... Als ik trouwens heel eerlijk ben: of het nu KD, Daisy of MV wordt... het maakt mij niet uit, maar ik hoop op een van die 3... Immers, zij zijn de 3 diehards die ieder spel hebben overleefd. Niks tegen de anderen, maar toch, zij zijn al eens uitgeschakeld geweest...
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #170 Gepost op: 7-05-2013, 23:37:01 »
Yes!!! Het is me gelukt. Ik ben de winnaar geworden van de middagprogrammatie. Nadat ik eerst de voormalige mp-koning Lukie4 ontkroonde, moest ik t opnemen tegen mijn maatje D*n. Daarna kwamen de overwinningen waar ik echt trots op was. Karma en Karen, het scheelt maar twee letters en dat karma een bitch is, dat weten Vieffan, Swifty en LdhMolletje nu ook. Ze hebben geprobeerd mij het spel uit te bonjouren, maar ik versloeg ze allemaal. 5 overwinningen op een rij in een tweestrijd, dat is een kans van 3,1% om die allemaal te overwinnen. Dus uiteraard ben ik een beetje trots op mezelf. Wat een mooi spel is dit :)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #171 Gepost op: 8-05-2013, 09:49:57 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #172 Gepost op: 8-05-2013, 09:51:04 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #173 Gepost op: 8-05-2013, 09:52:53 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #174 Gepost op: 8-05-2013, 09:54:01 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #175 Gepost op: 8-05-2013, 09:58:04 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #176 Gepost op: 8-05-2013, 10:01:09 »
Even reclame tussendoor.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #177 Gepost op: 8-05-2013, 10:02:27 »
 ::rofl:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #178 Gepost op: 8-05-2013, 10:17:33 »
Hi biechtkamer,

Mag ik jou zeggen dat die to do list van K@ren mij veel te ver gaat? Ja, dat mag ik...
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #179 Gepost op: 8-05-2013, 11:44:18 »
Het is maar een grapje ldh. Ik ga en wil jullie niet echt vermoorden hoor. Absoluut niet bedoeld om jou of anderen te kwetsen.