Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38732 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #140 Gepost op: 12-04-2013, 22:24:01 »
Beste kijkers,

De vorige biecht was tijdens Big Brother, dus nu even een biecht over twee programma's: WIDM en Project Catwalk Runway.

Wat was het heerlijk om de mol te zijn, maar ook spannend! Heerlijk omdat ik kon doen alsof ik mijn best deed, terwijl ik in werkelijkheid probeerde de boel te saboteren. Maar spannend omdat ik steeds verwachtte door de mand te vallen.
3 keer een foto gepost voor 50 euro, met observaties die anderen anders ook wel hadden gezien. Twee keer 'per ongeluk' net te laat met een observatie. In werkelijkheid zat ik beide keren rustig te wachten of iemand anders het zou posten, om direct daarna alsnog mijn foto te plaatsen, zodat het leek alsof ik fanatiek meedeed. De anagrammen-opdracht is helaas gelukt, maar als ik daar opvallender had gemold (bijv. door met een heel gek woord te komen), zou ik zeker door de mand gevallen zijn. Bovendien waren mijn woorden niet echt belangrijk voor de vragen, afgezien van 'paard' bij de laatste. Maar als je op google 'Een cow...' intypt, dan krijg je meteen als eerste suggestie dat raadseltje. Leek me dus niet zo slim om daar paard door iets heel anders te vervangen. Bij de laatste opdracht verwisselde ik er expres twee, en treuzelde ik nogal, zodat de opdracht gedoemd was te mislukken. Gelukkig waren de anderen daar ook niet bepaald aan het haasten.  :P

Nu Project Catwalk: dat vind ik onverwacht leuk! Ik ben trots op de outfits die ik heb gemaakt: hopelijk zijn Karen en D*N er blij mee. :)

En hopelijk vind de jury het ook mooi.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #141 Gepost op: 12-04-2013, 22:26:17 »
Dag Biechtstoel,

Wie is de mol was helemaal mijn ding. Nu doen we iets met mode en tsja...  ::) Hoewel mode niet echt mijn ding is, vind ik dat ik daar niet te lang bij moet stilstaan (ik ben meer van de bar draaiende houden in de lounge ;D). Ik heb mijn best gedaan de opdracht zo goed mogelijk uit te voeren en ben bijna klaar met de outfits! Ben benieuwd of ik deze aflevering overleef.  ::zwaai::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #142 Gepost op: 12-04-2013, 22:27:59 »
Hoi biechtstoel,

ze missen D*N wel zeg. Ze denken nog steeds aan hem. Iedereen praat over Karen en D*N, maar volgens mij zijn het toch echt Karen en Den...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #143 Gepost op: 12-04-2013, 22:29:50 »
Beste biechtstoel, ik zie ineens andere kandidaten hier in en uit lopen, dus ik dacht dat ik ook maar weer eens mijn neus moest laten zien. WIDM gewonnen zowaar! Terwijl ik de minste mol-fan ben van alle kandidaten, volgens mij. Van Project Catwalk lijk ik dan weer de grootste fan, en dat baart mij eigenlijk wel zorgen... Ben heel benieuwd wat de jury ervan gaat vinden!
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #144 Gepost op: 12-04-2013, 22:31:44 »
Hoi biechtstoel,

ze missen D*N wel zeg. Ze denken nog steeds aan hem. Iedereen praat over Karen en D*N, maar volgens mij zijn het toch echt Karen en Den...
D*N=Den ::). Het sterretje staat voor de e snappie?

oh heey biechtstoel ::zwaai::,

Jaa ik zit in de mp *snik*. De letters heb ik vandaag gedaan, en volgens mij gingen die wel goed. Maarja nu komen de cijfers nog, daar ging het vorige keer fout. Eens kijken of ik ervan heb geleerd.

Gelukkig mag ik zondag wel genieten van een modeshow waar ik zelf in mee mag lopen ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #145 Gepost op: 12-04-2013, 22:38:19 »
Ik kwam er pas achter dat de * in D*N voor E stond in plaats van A toen Robbie het zo uitsprak in het journaal... :-X
🜃

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #146 Gepost op: 12-04-2013, 23:22:30 »
ik moet opbiechten dat ik het altijd hield op dee-en :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #147 Gepost op: 12-04-2013, 23:23:12 »
ik moet opbiechten dat ik het altijd hield op dee-en :P
ik ook ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #148 Gepost op: 13-04-2013, 00:38:58 »
Ik spreek t altijd uit als Dan op zijn Amerikaans
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #149 Gepost op: 13-04-2013, 01:23:37 »
Ik spreek het nooit uit, want heb het in real-life nooit over D*N.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #150 Gepost op: 13-04-2013, 01:45:37 »
Ik spreek het nooit uit, want heb het in real-life nooit over D*N.

 ::rofl:: Je hoeft het toch niet over hem te hebben om een idee te hebben over de uitspraak? Of spreek jij zinnen nooit in je hoofd uit als je leest?

Ik moet zeggen dat ik D*N eerst las (en eerlijk vaak nog steeds ongewild lees :-[) als Daan. Misschien heeft het er iets mee te maken dat er voor D*N een D**N op het forum was, die dus wel Daan heette.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #151 Gepost op: 13-04-2013, 07:49:15 »
Leuk bedacht allemaal  ::ohno::, maar de ster staat voor de 'o'

Het is Don, The Don.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2013, 07:50:46 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #152 Gepost op: 13-04-2013, 09:08:37 »
 ::zweet::

na een nagje doorhalen heb ik project runway afgesloten.

Inzending gestuurd naar Robbie.

En nu maar hopen dat ze het wat vinden.  ::zweet::

moeilijk hoor, ik heb niets met kleding behalve dat het moet beschermen en warm houden.  ::schaam::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #153 Gepost op: 13-04-2013, 10:31:28 »
moeilijk hoor, ik heb niets met kleding behalve dat het moet beschermen en warm houden.  ::schaam::

Schulz afgelopen zomer op het strand:

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #154 Gepost op: 13-04-2013, 10:36:33 »
::rofl:: Je hoeft het toch niet over hem te hebben om een idee te hebben over de uitspraak? Of spreek jij zinnen nooit in je hoofd uit als je leest?

Ik moet zeggen dat ik D*N eerst las (en eerlijk vaak nog steeds ongewild lees :-[) als Daan. Misschien heeft het er iets mee te maken dat er voor D*N een D**N op het forum was, die dus wel Daan heette.
Ja klopt, hoor ;D En ik heb d*n net als jou, altijd als Daan gelezen. Weet niet of dat door die andere forummer komt, want die is van voor mijn tijd. Maar sinds Robbies journaals denk ik vaker in Dan. ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #155 Gepost op: 21-04-2013, 23:17:52 »
Hoi dagboekkamer,

We naderen jammer genoeg het einde van dit fantastische spel. Nog een paar weken en dan weten we wie van ons 8 zichzelf Holland's Next Top Zap!-er mag noemen.

Ik had niet verwacht nog zo ver te komen in dit spel, nadat ik vanwege de griep het allereerste programma (Expeditie Robinson: de 100) moest missen en daardoor samen met Molcrazy als eerste kandidaten in de middagprogrammatie belandde. Na het bakken van taarten en het raden van woorden mocht ik al vrij snel weer terug naar primetime, waar ik natuurlijk thuis hoor.

Omdat ik mezelf wilde bewijzen op primetime besloot ik mij als teamleider op te werpen voor The Apprentice. Met dank aan Jann en Daisy werd ik teamleider. Met dank aan mijn team won ik samen met hen de opdracht en won ik immuniteit voor de volgende aflevering. Heel fijn was dat, temeer omdat de meeste mijn inzending voor het Eurovisie Songfestival uit Moldavië niet konden waarderen...
Dankzij 'bloc voting' kwamen de onderlinge complotjes voor het eerst aan het licht. D*N, K@ren en Ycaris waren een trio. Bassteijns & Bjorrn waren een duo. MR-Brain & Mrs. Swifty waren een koppel. Daisy deed het met Vieffan, die op haar beurt het weer deed met MijdrechtseMol, die op zijn beurt het weer deed met Mollenvanger, die op zijn beurt het weer deed met zowel Daisy als LdHmolletje. Oh, en inderdaad, ik deed het inmiddels samen met K@ren.

In Peking Express en The Hunger Games hield ik mij bewust low-profile. Ik behoorde niet tot de top, maar ook niet tot de bottom. Maar toen kwam De Farm. De vakantiebreak voor velen van ons. Behalve voor KD., die dankzij mij na drie overwinningen en hoge scores in voorgaande programma's voor het eerst bij de laatste twee eindigde, en Bjorrn, letterlijk en figuurlijk KD.'s prooi. Helaas voor mij overleefde KD. het duel met Bjorrn en was hij uit op wraak, enigszins aangezet.

Big Brother UK was het volgende spel. Het spel wat sommigen (waaronder ikzelf) graag willen vergeten. Mijn maatje K@ren degradeerde naar de middagprogrammatie en moest het aldaar opnemen tegen de inmiddels beruchte primetime-killer Lukie4. Gelukkig nam K@ren heel koelbloedig het stokje van Lukie4 over.

Wie is de Mol. Dit kon natuurlijk alle kanten op gaan. Uiteindelijk was het alleskunner KD., dôh. Helaas voor mijn complotgenoot D*N vertrouwde hij KD. iets te veel, waardoor hij slechts een paar vragen op hem inzette. Ik heb volgens mij zelfs nog gezegd dat ik niet voor hem hoopte dat KD. de mol zou zijn. Nou daar vloog mijn tweede compagnon dus naar de middagprogrammatie. Ik sta er nu helemaal alleen voor...

Project Runway vond ik erg leuk om te doen, maar de uitslag valt me nog steeds een beetje tegen. Maar goed, life goes on en inmiddels zitten we wederom in een Big Brother-huis, ditmaal in the US. HoH worden was volgens mij mijn enige mogelijkheid om deze aflevering door te komen en zo geschiedde. Ik ben heel benieuwd wie de PoV wint en of een van mijn nominaties wordt gevetood...

Welterusten!

 ::zwaai::
🜃

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #156 Gepost op: 21-04-2013, 23:22:30 »
Was ik de enige die geen complotgenootjes had? :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #157 Gepost op: 21-04-2013, 23:22:51 »
Deed ik het Vieffan en MV? Ik heb niks met niemand gedaan....

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #158 Gepost op: 21-04-2013, 23:23:18 »
Dankzij 'bloc voting' kwamen de onderlinge complotjes voor het eerst aan het licht. D*N, K@ren en Ycaris waren een trio. Bassteijns & Bjorrn waren een duo. MR-Brain & Mrs. Swifty waren een koppel. Daisy deed het met Vieffan, die op haar beurt het weer deed met MijdrechtseMol, die op zijn beurt het weer deed met Mollenvanger, die op zijn beurt het weer deed met zowel Daisy als LdHmolletje. Oh, en inderdaad, ik deed het inmiddels samen met K@ren.
Iedereen doet het met iedereen, waarom heb ik hier nou weer andere gedachtes bij ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #159 Gepost op: 21-04-2013, 23:28:04 »
Ik dacht serieus dat iedereen het deed met D*n in het begin (complotjes dan he ;) ).  :-X