Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38572 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2013, 14:03:57 »
Heey biechtdinges,

Zo, ben ik blij dat ons team de opdracht had gewonnen zeg. Wel zeer vermakelijke tv, maar ik had niet in die spanning willen zitten met de vrouwen in de boardroom.

En nu zijn we weer terug in Malmo, deze keer niet bij de Ikea gelukkig. ik kan geen kast meer zien. . Land X is al een nationaal songfestival aan het houden. Aangezien ik het vorige programma spionnetje speelde zullen er wel mensen me terug willen pakken. Elke keer als er een verdacht/vreemd iemand binnen komt roep ik:

en roep ik Molière om de schoonmaker te verwijderen. Volgens mij heeft Land X een winnaar ;D.

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2013, 15:15:41 »
Beste biechtstoel,

Ik geloof dat ik bij de finale van het afgelopen spel toch wel wat moeite had om werkelijkheid en spel uit elkaar te houden  ::schaam:: Wie is echt villein en wie speelt het maar?
Hopelijk geeft het volgende spel wat meer verbroedering. Gelukkig gaan we een songfestival doen met muziek en niet één of ander muziekherkenningsspel, want dan hadden ze me meteen naar de middagprogrammering mogen overzetten  :P.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2013, 16:16:02 »
Hi biechtstoel,

Gelukkig, ik ben er nog, wat komt door onze glorieuze overwinning bij The Apprentice. Nu zitten we echter in Malmö voor het Songfestival. Lastige keuze gaat het worden wat betreft mijn land. Ik heb nog 3 kwartier om te beslissen, maar ik heb nog geen flauw idee.. Mijn eerste keuze zal vast wel al gekozen zijn, dus moet ik verder kijken. En wat moet ik nemen? Een 'echt' songfestivalnummer? Een popnummer? Of iets geheel anders?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #123 Gepost op: 10-03-2013, 23:30:42 »
"Het is een enerverend spel"

Een kleine maand geleden was ik nog een normale jongen. Maar toen stortte ik me in het grote avontuur genaamd Zap!

Het is een enerverend spel. Al vanaf het begin leef ik in een rollercoaster. Je maakt vrienden, wordt bedrogen en ziet mensen vertrekken.

Ik ben al vele ervaringen rijker. Ik heb een hut gebouwd, ben kilo's afgevallen, heb meegedaan aan het songfestival en ben tot 2 keer toe de wereld rondgereisd.

Het spel kent een lach en een traan. Vaak is er plezier met de medeforummers. Je maakt vrienden waarmee je lol hebt. Maar soms zie je vrienden vertrekken. Fabiann en Molcrazy, die het niet volhielden op een onbewoond eiland. Bassteijns en Jules die te traag om de wereld reisden. Tegelijkertijd gaf mijn reismaatje Pac-Mol op. Daarna werd overgewicht jorg fataal. In de boardroom liepen de gemoederen hoog op, waarna Schulz vrijwillig vertrok. Daarna maakte Ycaris een slippertje bij het songfestival, een exit die niemand aan zag komen.

En nu sta ik zelf op het randje tussen spelen of... Peking Express eindigde gelijk. Het zal er om spannen. Maar ook al vertrek ik deze ronde, dan ben ik trots op mezelf. Trots op mijn ervaringen. Trots op hoe ik het spel gespeeld heb...

Wat is het toch een mindvacht.

(inderdaad, even een tranentrekker voor de ladies)
« Laatst bewerkt op: 10-03-2013, 23:37:27 door MijdrechtseMol »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #124 Gepost op: 10-03-2013, 23:37:07 »
Dag Biechstoel,

Het is weer even geleden dat ik hier heb gezeten. Pfff wat is het hier warm in Bangkok. Met al dat vocht dat ik met zweten ben verloren hadden we beter hier the biggest loser op kunnen nemen, dan had ik misschien niet destijds in de gevarenzone gezeten.

Goed, dat spel ligt al ver achter me en al die overtollige kilo's ben ik mede door mijn griep kwijtgeraakt. Samen met Bjornn ben ik de dans net ontsprongen. De 2 andere duo's zijn gelijk geëindigd, dus wie er afvalt is nog spannend.

Tot slot ben ik erachter gekomen dat golfen een frustrerend spelletje is. Paulien Cornelisse zou zeggen: Golfen is niet echt mijn ding. Ik ben benieuwd wat het volgende programma is waarin ik ga belanden. Tot snel!  ::zwaai::

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #125 Gepost op: 11-03-2013, 07:21:01 »
Daarna werd overgewicht jorg fataal.

Rest in peace Jorg!  :\'(

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #126 Gepost op: 11-03-2013, 19:29:23 »
Hi biechtstoel,

Daar ben ik eindelijk weer eens. Na een uitstapje via Roemenië naar Zweden sta ik nu voor de tweede maal op een golfbaan in Thailand. Helaas, helaas... Gelukkig krijgen we die kans nog, hoewel het moeilijk gaat worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #127 Gepost op: 14-03-2013, 20:10:14 »
Lief dagboek, de sfeer is zo ontzettend grimmig geworden op PT. Over lijken gaan ze! En zelfs de juryleden lijken er door te zijn aangestoken.  ::ohno::  Als je me zoekt,ik zit de komende tijd bij mp plaatjes te raaien, da's al spannend genoeg.
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #128 Gepost op: 14-03-2013, 21:39:00 »
Lieve kijkers,

Ik ben net een hele tijd bezig geweest het bloed van mijn handen te wassen. :-\\ Op gruwelijke wijze heb ik een paar mede-kandidaten om het leven gebracht. En dat allemaal voor de kijkcijfers. Het was een schokkende ervaring. :o

Gelukkig ben ik getraind om te doden.  ::jaja::



Vervolgens heb ik ook nog meer dan duizend eenden uit de lucht geschoten voor een of andere bizarre beproeving.

Op dit moment probeer ik nog wat objecten te bemachtigen op een levensgroot speelbord, met bergen, bossen, vlaktes en een rivier. Ook dit prachtige landschap is weer het toneel van gruwelijke slachtingen.

Reality-TV was nog nooit zo bloedig! Hopelijk 'overleef' ik dit bloedstollende spel...
« Laatst bewerkt op: 14-03-2013, 21:44:43 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #129 Gepost op: 18-03-2013, 22:44:35 »
Hi dagboekkamer,

Wat was het deze keer spannend bij The Hunger Game. Het liep al vanaf het begin voor geen meter, en ik zag mezelf al met 20 lootjes in de bokaal. Ik lag immers binnen no time uit de eerste 2 spellen... Gelukkig kon ik nog wat verdienen bij de spelletjes.

De loterij was toch wel spannend. Om jezelf 5 maal in de bokaal te zien gaan... Maar uiteindelijk werd gelukkig mijn naam niet getrokken, al is het wel jammer dat Jann ons nu (voorlopig) moet verlaten. Ik ben trouwens wel heel blij met mijn voorsprong het volgende spel. Nu maar afwachten wat ik aan die voorsprong zal gaan hebben.
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #130 Gepost op: 24-03-2013, 20:39:45 »
Lief dagboek,

Ik maak me toch wel zorgen om KD. Ik heb het idee dat zijn lichaam hier is, hij presteert goed, maar zijn geest is blijven steken bij de Hunger Game. Misschien moet de spelpsych eens bij hem langs.......
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #131 Gepost op: 24-03-2013, 22:36:43 »
Lieve kijkers,

Ik ben blij dat ik nog in het spel zit. :)

Ik voel me sterk en loop over van zelfvertrouwen.

Wraak is een goede drijfveer. >:D

Het is oorlog, Fabiann. The game is on. :P



Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #132 Gepost op: 27-03-2013, 18:06:33 »
Beste dagboekkamer,

Daar zijn we weer, Big brother. Dit is nu de derde keer dat ik in een huis word opgesloten, vier keer als je die keer dat ik de sleutel kwijt was meetelt. We zijn er nog maar net, en de gemoederen lopen nu al hoog op. KD en Fabiann, mijn teamgenoten, hebben elkaar net de oorlog verklaard vorig programma en dat is te merken ::).

Big brother staat ook bekend om zijn relaties in het spel. Zou het weer zo ver zijn? Zouden Swifty en Karen zussen zijn? Zouden Ldhmolletje en Mollenvanger stadsgenoten zijn? of zijn KD en Vieffan een stelletje? ( I ship Kieffan ;D).

één ding is zeker, het word goeie tv.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #133 Gepost op: 28-03-2013, 08:40:39 »
Hi biechtstoel,

Het wonder is geschiet... Ik was een keertje ergens de beste in! Okay, het was helaas maar een deel van de opdracht, maar het geeft mij toch een boost! Helaas werd Daisy een stuk minder intelligent ingeschat dan ik zelf vind... Dan zal het nu van Mollenvanger afhangen hoe wij het er vanaf gaan brengen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #134 Gepost op: 28-03-2013, 09:29:48 »
Het was een heel gezellig feestje gisteravond, maar wat had D*n er een zooitje van gemaakt. Vanmorgen is de schoonmaakster dan ook flink tegen hem tekeer gegaan. Maar wat hij toen heeft gedaan... :-[


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #135 Gepost op: 28-03-2013, 21:30:15 »
pm 6 met een complot verzoek is binnen ::ok::  Trouwens voor de slimpies onder ons. Deze is in de afgelopen dag binnen gekomen.
* Lukie4 gaat die pb ook gewoon weer negeren.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2013, 21:33:13 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #136 Gepost op: 28-03-2013, 22:32:12 »
Lieve kijkers,

Hé, zag ik D*N daarnet uit de dagboekkamer komen?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het is weer een gekkenhuis! Wat een complotten! Gelukkig heb ik immuniteit gewonnen... ::zweet:: Ik ben heel benieuwd hoe het spel zich ontwikkelt.

Het schijnt zelfs dat er kandidaten op mysterieuze wijze in de middagprogrammering zijn doorgedrongen om Lukie "held der B-sterren" 4 te benaderen voor een toekomstig complot. ::) Hij lijkt me niet het type dat daarvoor zwicht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #137 Gepost op: 8-04-2013, 20:19:54 »
Dag biechthut,

Ik ben al een tijdje niet geweest. Ik ben best wel nerveus voor vanavond. Ik denk namelijk dat ik verkeerd gegokt heb.  :( Nu maar hopen dat anderen dat dan ook gedaan hebben.

Kan nu alleen nog maar wachten. Hoewel MP ook leuk is, wil ik er niet naar toe. Daarvoor is PT veel te leuk.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #138 Gepost op: 12-04-2013, 20:35:05 »
ha biechtstoel

ik dacht dat de deadline zondagavond was.  :\'(

zaterdagavond ga ik gewoon niet redden; ben morgen hele dag weg   :-[
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #139 Gepost op: 12-04-2013, 22:08:25 »
Hi biechtstoel,

Ik heb het vermoeden dat sommige ontwerpers de deadline niet gaan halen. Dat zou ik wel echt heel oneerlijk vinden tegenover de rest - die wel uren hebben zitten naaien en stikken - en zelfs tegenover de huidige mp'ers.

Lijkt mij goed dat deze kandidaten geen tweede kans meer krijgen in mp, zeker gelet op het feit dat we het einde van het spel naderen...

 ::zwaai::
🜃