Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38714 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #80 Gepost op: 8-02-2013, 22:25:46 »
Hi biechtstoel,

We zijn eindelijk vertrokken... Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Nu maar hopen dat we geen vertraging op gaat lopen, want ik wil in onze aankomstplaats graag wat winkelen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #81 Gepost op: 8-02-2013, 22:26:17 »
want ik wil in onze aankomstplaats graag wat winkelen...

huh ??? vrouw ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #82 Gepost op: 8-02-2013, 22:28:17 »
huh ??? vrouw ::oink::
Geloof het of niet: er zijn ook mannen die winkelen leuk vinden... Alleen: de kledingzaken en aanverwanten laat ik links liggen. Doe mij maar de boekenwinkels, warenhuizen e.d...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #83 Gepost op: 8-02-2013, 23:10:39 »
wat valt er te winkelen in een ruinestad? ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #84 Gepost op: 9-02-2013, 13:33:27 »
Ruinestad? Bjorrn en ik zijn nu in een heel wat grotere stad aangekomen. Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zijn er gekomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #85 Gepost op: 9-02-2013, 13:34:42 »
We zijn ondertussen al hier hoor  ::jaja::

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #86 Gepost op: 9-02-2013, 13:36:03 »
Ik vraag me af wat Ldh daar gaat kopen, wacht laat me een gok doen: stenen? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #87 Gepost op: 9-02-2013, 13:56:50 »
Hi biechtstoel,

Wat een mooi land is het toch, waar we nu zijn. En wat kun je hier veel doen... Eerst ben ik naar de plaatselijke dealers geweest voor mijn hobby... Hier een paar leuke aanwinsten:







Daarna was er ook nog tijd voor de plaatselijke mall!Met natuurlijk een lekker Big Mac tot besluit. Volgens mij heeft Bjorrn zich hier ook wel vermaakt... Ik ben trouwens benieuwd waneer de anderen hier trouwens gaan arriveren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #88 Gepost op: 9-02-2013, 14:05:57 »
Ik heb ook een leuk souvenirtje gekocht met mijn zakgeld.
Ik zal even een foto maken:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #89 Gepost op: 9-02-2013, 14:06:54 »
Hallo biechtstoel,

Ik zit hier een beetje de tijd te doen, aapies kijken enzo. Volgens mij is nog niet iedereen er, dan nog maar even relaxen en met een muziekje.

 ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #90 Gepost op: 9-02-2013, 14:45:28 »
Hi biechtstoel,

Ik begrijp nu waarom ik Bjorrn ineens kwijt was bij de Porsche-dealer. Toen ik daarnet uit de Mac stapte zag ik hem aan komen rijden in zijn nieuwe glimmende bolide! Nu vraag ik me alleen af hoe hij dat ding mee krijgt weer terug naar Nederland...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #91 Gepost op: 9-02-2013, 15:09:00 »
Oh nee toch biechtstoel, ik realiseer mij opeens iets   :( ::schaam::

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #92 Gepost op: 9-02-2013, 16:24:47 »
Dag Biechtstoel,

Daisy is aan het relaxen en ik? Ja ik bekijk onze foto's van deze lange, vermoeiende, maar ook zeer mooie reis maar. Nu is het afwachten tot iedereen binnen is en we de uitslag weten  ::zwaai::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #93 Gepost op: 9-02-2013, 18:03:09 »
Hey Biechtstoel!

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de verschillende programma's! Nog even en dan weten we het. In de tussentijd geniet ik nog even van een lekker stukje taart ::jaja:: ::ok::

 ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #94 Gepost op: 9-02-2013, 18:25:36 »
Hey Biechtstoel!

Ik heb intussen mijn eerste taak als jurylid volbracht! En ik moet zeggen: het bevalt me wel zo jury zijn. ;D Kan ook niet anders he, als je zo maar even zoveel verschillende overheerlijke taarten mag proeven! :P Ik vond het heel moeilijk kiezen tussen mijn 2 aardbeientaartjes maar ben er uiteindelijk wel uitgekomen. Ben Benieuwd welke keuzes mijn medejuryleden hebben gemaakt en wat de uitslag uiteindelijk wordt...

Ondanks dat het hier soms een gekkenhuis is door al die catfights tussen Nieky en Hillo, Lemmy die dan weer met z'n blokken speelt en NextGP die de ene na de andere imitatie doet, vermaak ik me wel! Zoals je hoort is er altijd wel iets te beleven bij de jury! :D

Maar goed, ben benieuwd naar de uitslagen vanavond en wat de volgende programma's zullen zijn en wat onze taak daar weer in wordt...

Zie je later weer, biechtstoel! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 9-02-2013, 18:27:34 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #95 Gepost op: 10-02-2013, 12:42:11 »
Nou Biechtstoel, nipt verloren met taarten bakken maar ik heb nog kans! Voorlopig kan ik geen zoetigheid meer zien, doe mij maar een pizza ...

pssst, ik heb trouwens een complotje met Nieky, we gaan hillo op een onoplettend moment backstabben op de Juryraad
2024: wie is de Mol?

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #96 Gepost op: 10-02-2013, 20:15:20 »
Beste biechtstoel,

Zoals je wellicht al was opgevallen, ben ik gisteren opgepakt. Dat kwam zo. Nadat de jury flink wat taart naar binnen had gewerkt, ontstond een fascinerend taartgevecht in de jurykamer. 8) Nieky en hillo konden elkaar natuurlijk weer niet met rust laten, NextGP en Lemmyfan waren met elkaar in gevecht geraakt en last but not least vond Grasisgroen het nodig om een taart naar mij te gooien. :o Ondertussen had Bubbles in het heetst van de strijd het raam opengezet om even een luchtje te scheppen.

Toen ik eenmaal een taart teruggooide naar Grasisgroen, was oom agent Lukie4 net bezig aan zijn ronde. En je raadt het misschien al: Grasisgroen dook net op tijd weg en de taart vloog het raam uit recht in het gezicht van Lukie4. ::joehoe:: Blijkbaar was hij niet in opperbeste stemming, want ik moest meteen meekomen. :( Ik wilde nog een speech over wachten beginnen zodat hij extra kon genieten van mijn arrestatie, maar ook daar had hij geen zin in.

Op het moment dat ik de auto in werd gezet, kreeg ik van Nieky nog snel een rood-wit shirt met wat vlekken mee. Hij zei dat dat wel zou helpen, maar ik had geen idee hoe. ??? Eenmaal op het bureau aangekomen werd ik direct in de cel gegooid, waar ik een nachtje moest doorbrengen samen met een wat eigenaardige man die allerlei wiskundige raadsels zat op te lossen. Hij had een rood-wit gestreepte hoed, dus ik dacht dat ik dat shirt aan hem moest geven.

Vervolgens begon hij een heel verhaal over hoe groot de kans was dat een celgenoot een rood-wit shirt aan een andere celgenoot met een rood-witte hoed zou geven, waarop ik maar besloot om oom agent Lukie4 erbij te roepen. ::) Ik vertelde hem dat deze man me nogal op mijn zenuwen werkte en gaf hem het shirt. Ineens raakte hij in extase en mocht ik binnen no-time weer naar huis. Ik begreep er niks van, maar op de achterstand van het shirt stond Kiprich. :-\\

Afijn, uiteindelijk ben ik nu weer in de jurykamer waar het momenteel een zooitje van jewelste is. 8)



Tot de volgende keer maar weer! ::zwaai::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #97 Gepost op: 10-02-2013, 20:19:15 »
Ahum.

MR-Brain is een beetje doorgedraaid.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #98 Gepost op: 10-02-2013, 22:36:41 »
Dagboek aflevering 2- "rillingen"
Gossiemijne, wat een aflevering zeg! Ik bibber nog steeds. Even was ik bang dat dit een afvallersdagboek zou zijn...

The Amazing race vanaf je mobiel spelen is niet makkelijk. Ik had er dan ook moeite mee... De eerste vlucht al.

Bouwen was geen goede keus. Toen maar gaan tellen... Ging goed. Hup, hup verder!

En toen was er nieuws. Pac moest stoppen. Wat er is weet ik niet, maar bedankt voor jullie steun, ook namens Pac!

En toen ging ie lekker. Gelukkig, bijna lag ik eruit. Het journaal was spannend... Jammer, afvallers. Veel succes.

Groet

MM

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #99 Gepost op: 11-02-2013, 17:21:06 »
Hi bichtstoel,

Gelukkig hebben we een snellere vlucht terug naar Nederland genomen, want eerst met de taxi naar Rome, om snel het vliegtuig naar Parijs te halen, om daar op het vliegtuig te overnachten, om de volgende morgen zo vroeg mogelijk de vluchten naar achtereenvolgens Kopenhagen en Stockhom te halen, alwaar we slechts een kwartier hadden om de vlucht naar Chicago te halen hakt er wel in. Pas tijdens de vlucht naar AMerika konden we echt uitrusten. De laatste vlucht naar Little Rock was een formaliteit... Maar de beloning was toch maar mooi een tweede plaats!

En nu moeten we weer gaan afvallen. Dat zal me wat worden, want ik ben al een paar jaar bezig en het wil maar niet echt lukken...
Ich bin ein Bärliner!