Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426599 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1100 Gepost op: 26-12-2015, 18:22:42 »
::hug:: Gelukkig is er voor iedereen een partner (ik geloof er zelfs in dat er meerdere perfecte matches zijn op de wereld voor iedereen ::ok::). Komt wel weer een keer ;).
 ::rofl:: Rozen zijn wel romantisch ;D
 Dat is lief ::bravo::
Ik las dit als rozijnen zijn romantisch ::schaam::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1101 Gepost op: 26-12-2015, 18:26:06 »
Bedankt, leuk dat ik mee mag doen met deze leuke speciale editie van de talkshow!  ::bravo:: Helaas wat vertraging door wat kerstverplichtingen, maar ik ben er nu!

Is helemaal goed, hadden we ook al wel ingecalculeerd :). Fijne kerst gehad?

Citaat
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie communicatie. Daar zijn altijd heel veel vooroordelen over, maar ik ben echt dol op het vak. Het is zeker niet zo dat je die studie maar kies omdat je niks anders weet te studeren, en je hebt er wel degelijk wat talent voor nodig!  ;D Ik word er in ieder gelukkig van en ben echt met plezier naar mijn colleges gegaan elk jaar.
Ik werk daarnaast ook nog, niet betaald helaas. Ik ben hoofdredactrice/eindredactrice/communicatiemanager bij een online platform voor muziek. Dat doe ik nu bijna anderhalf jaar en ook dat doe ik met veel plezier.  ::ok::
Ik weet alles over de vooroordelen ;). Ik doe zelf culturele en maatschappelijke vorming, daar komen die vooroordelen ook voor. Maar erg fijn dat je de juiste studie hebt gekozen ::jaja::. Het werk klinkt ook super tof, denk je dat je er uiteindelijk wel echt je werk van kan maken? (betaald?)

Citaat
Naast mijn werk en studie hou ik heel erg van muziek, daar ben ik echt dol op.
Ben je zelf ook actief in de muziek? Bespeel je bijvoorbeeld een instrument?

Citaat
Ik ben ook dol op sprookjes(werelden), dus ik heb een grote liefde voor Disney en de Efteling  ;D En nee, ik ga jullie niet vertellen wat mijn lievelingsfilm is van Disney  ;)
I love Disney too ::love::. Kijk je ook "Once upon a time"?

Citaat
Ik luister naar metal. Ook daar zijn veel vooroordelen over, wat een moeilijk leven toch  ::rofl:: Ik kan echt vreselijk intens van muziek genieten, één van de fijnste dingen die er bestaan. Maar ik ben ook wel in voor een potje classic rock en ook van de Disneyliedjes kan ik genieten.  ;D
Dus eigenlijk nog een best diverse muzieksmaak ::jaja::. Is het muziekplatform waarvoor je werkt ook meer richting het metal/rock genre of is het veel diverser?
 
Citaat
Ik heb een keer twee champagne glazen gekregen van mijn vriend, daarin stond 'onze datum' gegraveerd met een mooie roos erbij. Daar was ik wel heel erg blij mee toen, uiteraard.
awh ::love::, hoe lang zijn jullie al samen?

Citaat
Ik ben nu al actief in de relaxhoek zoals jullie wel gemerkt hebben waarschijnlijk. Ook het WIDM deel zal ik wel in gaan meedoen. En ik ben altijd wel in voor een spelletje, dus dat gaat ook wel goed komen! Ik heb mijn lijstje voor de medeforummersquiz ingeleverd, dus jullie mogen gaan raden welke dingen bij mij horen  ;)
Gezellig  ::bravo::

- Waar kom je vandaan/ ben je opgegroeid?
- Stel iemand haalt een drankje voor je, welk drankje zou je het liefst krijgen?
- Heb je broers en/of zussen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1102 Gepost op: 26-12-2015, 18:26:50 »
En ze wonen toevallig allemaal in een klein ontoegankelijk dorpje in Bangladesh  ::) ;D
Ik las dit als rozijnen zijn romantisch ::schaam::
Tot zover de romantiek ::) ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1103 Gepost op: 26-12-2015, 20:21:53 »
Is helemaal goed, hadden we ook al wel ingecalculeerd :). Fijne kerst gehad?
Ik heb een leuke kerst gehad ja :) We proberen het altijd zo goed mogelijk te verdelen. Kerstavond bij mijn ouders, 1e kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag gewoon lekker met z'n tweeën. Dat klinkt heel romantisch, maar we hebben net gewoon een flinke bak kaasmacaroni weg zitten werken  ::rofl:: Bij mijn schoonouders ben ik flink verwend met cadeaus en net nog onverwacht een weekendje weg gekregen van mijn vriend  ::love:: Dus ik ben tevreden  ;D

Citaat
Ik weet alles over de vooroordelen ;). Ik doe zelf culturele en maatschappelijke vorming, daar komen die vooroordelen ook voor. Maar erg fijn dat je de juiste studie hebt gekozen ::jaja::. Het werk klinkt ook super tof, denk je dat je er uiteindelijk wel echt je werk van kan maken? (betaald?)
Dat zou echt super zijn, maar helaas gaat er nu nog helemaal geen geld in om. We zijn het afgelopen jaar flink gegroeid en we zijn al best een begrip aan het worden, maar we verdienen er gewoon nog niets mee. Daar zijn wel plannen voor, maar dat zou vooral zijn om de kosten te dekken (stickers, shirts, banner, etc.) Maar zolang ik er tijd voor heb en ik geld niet hard nodig heb, blijf ik dit gewoon lekker doen.

Citaat
Ben je zelf ook actief in de muziek? Bespeel je bijvoorbeeld een instrument?
Ik heb een basgitaar, maar daar heb ik al even niet meer op gespeeld. Ik kan ook geen noten lezen ofzo. Ik ben er niet heel erg goed in ::rofl:: Mijn vriend daarentegen speelt drums. We hebben dus op onze woonruimte van 30m2 een drumstel staan. Je moet er wat voor over hebben  ::rofl::

Citaat
I love Disney too ::love::. Kijk je ook "Once upon a time"?
Nee, helaas niet. Ik ben een schijterd en vind alles eng.  ::rofl::

Citaat
Dus eigenlijk nog een best diverse muzieksmaak ::jaja::. Is het muziekplatform waarvoor je werkt ook meer richting het metal/rock genre of is het veel diverser?
Het is puur gericht op metal. Het heet ook 'Ragherrie'. We maken verschillende soorten content, zoals cd-recensies, concertverslagen, videoreportages, dat soort dingen.

Citaat
awh ::love::, hoe lang zijn jullie al samen?
Ik was net een week 15 jaar toen ik verkering met hem kreeg. Ondertussen zijn we bijna 9 jaar verder en wonen we al 4,5 jaar samen. En vreselijk cheesy: onze datum is op 14 februari, Valentijnsdag  ::rofl:: Dat was toen niet eens expres zo gegaan, het was toevallig de dag dat we elkaar weer zagen (nadat we elkaar de liefde hadden verklaard op MSN (ja, dat was toen nog XD)

Citaat
Waar kom je vandaan/ ben je opgegroeid?
Ik ben opgegroeid in Veldhoven, en woon dus sinds 4,5 jaar in Tilburg. Ik ben een echte Brabander en zou hier eigenlijk ook nooit meer weg willen. Pure gezelligheid  ::ok::

Citaat
Stel iemand haalt een drankje voor je, welk drankje zou je het liefst krijgen?
Mij mag je gewoon een vruchtensapje geven. Ik drink geen alcohol, dus daar zou je me niet blij mee maken  ;)

Citaat
Heb je broers en/of zussen?
Ik heb 1 broer en ik kan heel erg goed met hem overweg, altijd al zo geweest. Helaas woont hij sinds een tijd in de buurt van Utrecht en zie ik hem helemaal niet zo vaak meer. Maar des te gezelliger is het dan bijvoorbeeld met kerst, als we elkaar dan wel weer zien. Hij is getrouwd, en met zijn vrouw kan ik ook goed overweg, dus dat is altijd wel gezellig als we met z'n allen bij elkaar zijn.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1104 Gepost op: 26-12-2015, 20:22:24 »
rozijnen uit een klein ontoeganklijk dorpje in Bangladesh? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1105 Gepost op: 26-12-2015, 20:45:11 »
Man, eerst al die hamsternamen, nu weer ragherrie - jullie hebben echt de beste namen ::bravo:: ;D

Hebben jullie ook een band met bijpassende awesome naam? ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1106 Gepost op: 26-12-2015, 20:48:05 »
Man, eerst al die hamsternamen, nu weer ragherrie - jullie hebben echt de beste namen ::bravo:: ;D

Hebben jullie ook een band met bijpassende awesome naam? ::rofl::

 ::rofl:: Helaas... Ik heb wél altijd al een band willen beginnen die stevige rock covers maakt van Sesamstraat, Samson en Gert en dat soort dingen  ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1107 Gepost op: 26-12-2015, 21:13:19 »
cool Hautoa :) en ragherrie dekt de lading ::ok::
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1108 Gepost op: 26-12-2015, 21:28:42 »
Ik heb een leuke kerst gehad ja :) We proberen het altijd zo goed mogelijk te verdelen. Kerstavond bij mijn ouders, 1e kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag gewoon lekker met z'n tweeën. Dat klinkt heel romantisch, maar we hebben net gewoon een flinke bak kaasmacaroni weg zitten werken  ::rofl:: Bij mijn schoonouders ben ik flink verwend met cadeaus en net nog onverwacht een weekendje weg gekregen van mijn vriend  ::love:: Dus ik ben tevreden  ;D
Awh leuk *smelt* ::love:: , waar gaat het weekendje heen? Goed verdeeld inderdaad die kerstdagen ::ok::

Citaat
Dat zou echt super zijn, maar helaas gaat er nu nog helemaal geen geld in om. We zijn het afgelopen jaar flink gegroeid en we zijn al best een begrip aan het worden, maar we verdienen er gewoon nog niets mee. Daar zijn wel plannen voor, maar dat zou vooral zijn om de kosten te dekken (stickers, shirts, banner, etc.) Maar zolang ik er tijd voor heb en ik geld niet hard nodig heb, blijf ik dit gewoon lekker doen.
Natuurlijk, altijd doen wat je zelf leuk vind :). Maar het zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als je van je hobby je vaste werk kan maken en ervan kan leven.

Citaat
Ik heb een basgitaar, maar daar heb ik al even niet meer op gespeeld. Ik kan ook geen noten lezen ofzo. Ik ben er niet heel erg goed in ::rofl:: Mijn vriend daarentegen speelt drums. We hebben dus op onze woonruimte van 30m2 een drumstel staan. Je moet er wat voor over hebben  ::rofl::
Bas en drums hadden we nog niet voor de RN band volgens mij ::vergroot:: ::rofl::

Citaat
Nee, helaas niet. Ik ben een schijterd en vind alles eng.  ::rofl::
Het is wel een aanrader hoor ::jaja::, ik ben ook niet zo van de enge dingen maar ouat is vooral avontuurlijk :). *tot zover het overhalen ;D*

Citaat
Het is puur gericht op metal. Het heet ook 'Ragherrie'. We maken verschillende soorten content, zoals cd-recensies, concertverslagen, videoreportages, dat soort dingen.
Aha, ik heb al even een kijkje genomen ziet er goed uit.

Citaat
Ik was net een week 15 jaar toen ik verkering met hem kreeg. Ondertussen zijn we bijna 9 jaar verder en wonen we al 4,5 jaar samen. En vreselijk cheesy: onze datum is op 14 februari, Valentijnsdag  ::rofl:: Dat was toen niet eens expres zo gegaan, het was toevallig de dag dat we elkaar weer zagen (nadat we elkaar de liefde hadden verklaard op MSN (ja, dat was toen nog XD)
rip msn.. maar 9 jaar is al echt wel lang :o. Het voordeel van 14 februari is natuurlijk wel dat je het niet gaat vergeten ;D.

Laatste partij vragen:

- Welk schoolvak vond je vroeger verschrikkelijk en waarom?
-  Wat is je meest unieke karakter eigenschap?
- En een vraagje omdat het nieuwjaar in zicht komt: Wat had je dit jaar meer willen doen? (en is dit je voornemen voor 2016>?)


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1109 Gepost op: 26-12-2015, 22:01:32 »
::rofl:: Helaas... Ik heb wél altijd al een band willen beginnen die stevige rock covers maakt van Sesamstraat, Samson en Gert en dat soort dingen  ;D

De Samsonrock, maar dan nog iets heavier :D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1110 Gepost op: 26-12-2015, 23:17:46 »
Eerste kerstdag ga ik 's middags bij mijn oma eten samen met de familie van mijn vaders kant. Mijn oma gaat voor iedereen koken. Dus dat wordt een heerlijke maaltijd :D. En 's avonds moet ik werken. Op 2de kerstdag gaan we naar mijn opa om kerst te vieren met de familie van mijn moeders kant. En ik heb ook al cadeautje onder de kerstboom zien liggen. Betreffende cadeautjes heb ik niet echt veel op een lijstje staan. Ik zou graag een 1 TB-opslagschijf willen hebben om al mijn foto's te kunnen opslaan.
Klinkt heel leuk ::bravo::
Heb je leuke cadeautjes gekregen ^^?

Als ik een schatkaart zou vinden, waar zou die naar lijden. Ik vind eigenlijk nooit een schatkaart, maar als ik er een vind, zal hij waarschijnlijk naar een schat lijden denk ik  ::hypocriet::
Neehee, goed lezen timmie ^^!
Citaat
Als jij een schatkaart had gemaakt, waar zou die heen leiden?

Ik denk inderdaad dat vrijwel iedereen hier weet dat ik vliegtuigen best tof vind. Ik heb in mijn leven best veel bijzondere vliegtuigen gezien, en elke vliegtuig heeft zijn verhaal. Maar van 1 vliegtuig die ik gezien heb, kreeg ik een paar uur later een brok in mijn keel. Vorig jaar op 17 Juli vertrok ik naar Engeland op een Airshow te bezoeken. Voordat ik zelf in het vliegtuig zou stappen, liep ik nog wat rond langs te pieren, en zag daar een Boeing 777 van Malaysia Airlines wegrijden. En ik denk dat iedereen weet hoe het met dat vliegtuig, en haar passagiers is afgelopen. Ik denk dat die kist de meeste indruk heeft gemaakt op mij.
Sow ja, dat is heftig inderdaad! Kan me voorstellen dat dat indruk maakt!

Poe, lastige vraag. Zoveel kerstcadeautjes heb ik niet echt gegeven volgens mij. Maar ik denk dat het leukste/mooiste cadeautje dat ik gegeven heb, een houten olifantje is. Die heb ik aan mijn oma gegeven omdat zij dol was op de olifant, en sinds haar overlijden staat die olifant op mij bureau, zodat ik altijd aan haar kan denken.
Aahw ::love::

Een quilty pleasure van mij is denk ik Mrs. Robinson van Simon and Garfunkel. Elke zomervakantie als wij op vakantie gingen met de auto namen we altijd de CD van Simon and Garfunkel, live in Central Park mee en dan zing ik altijd mee met dat nummer ::schaam::

Aah maar Simon and Garfunkel zijn ook leuk :D !! Ze hebben zo veel goede nummers!



- Heb je Watership down wel eens gezien?
- Zoals iedereen hier ontkom je er ook niet aan ^^ Hoe is het met je liefdesleven?
- Wat is je favoriete vakantiebestemming en waarom?
- Onthoud je je dromen vaak? Wat is de raarste droom die je ooit gehad hebt? Heb je wel eens over RN gedroomd ^^?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1111 Gepost op: 27-12-2015, 00:08:22 »
::hug:: Gelukkig is er voor iedereen een partner (ik geloof er zelfs in dat er meerdere perfecte matches zijn op de wereld voor iedereen ::ok::). Komt wel weer een keer ;).

Hmm, dat hopen we dan maar.

::rofl:: Rozen zijn wel romantisch ;D

Haha, nou misschien zit er toch wel iets romantisch in me.  ::hypocriet::


Bedankt voor het interview en dan is het nu tijd voor de pittige vraag die je aan ons mag stellen ;).

Zijn er forumleden waar je vooroordelen over had, maar dat die mensen toen je ze zag op een meeting, bijvoorbeeld een spelletjesdag, heel erg mee bleken te vallen? Zo ja, kan je hier een voorbeeld van geven? :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1112 Gepost op: 27-12-2015, 00:16:54 »
Klinkt heel leuk ::bravo::
Heb je leuke cadeautjes gekregen ^^?

Veel cadeautjes heb ik niet gehad, maar het gaat om het gebaar. Ik heb 2 cadeautjes gehad, een 2TB-Opslagschijf & een boek over de MD-11. Dus ik ben de komende tijd weer zoet betreffende mijn hobby.

Neehee, goed lezen timmie ^^!

Ik zie nu inderdaad dat ik je vraag verkeerd gelezen heb. Schatkaarten maken, dat doet ik niet zo snel. Maar als ik een schatkaart zou maken, zou ik hem in ieder niet te gemakkelijk maken, en ook met een paar puzzels er in. En de schat zou lijden naar een kist vol met munten.

Sow ja, dat is heftig inderdaad! Kan me voorstellen dat dat indruk maakt!

Het heeft mij zeker even een brok in de keel bezorgd.

Aahw ::love::

 ::jaja::

Aah maar Simon and Garfunkel zijn ook leuk :D !! Ze hebben zo veel goede nummers!


Dat nummer van Simon & Gardfunkel staat op op die CD. En is ook een van mijn favoriete, en volgens mij staat dit nummer ook onder een reclame, al weet ik niet 123 onder welke reclame, of het kan een film zijn geweest. In ieder geval bij een van de 2.

- Heb je Watership down wel eens gezien?

Watership down, nog nooit van gehoord? Dat zou ik even moeten googlen.

- Zoals iedereen hier ontkom je er ook niet aan ^^ Hoe is het met je liefdesleven?

Deze vraag had ik al zien aankomen. Deze vraag wordt bijna standaard gesteld hier. Op dit moment heb ik geen relatie, ik heb niemand op het oog en ik ben niet dringend op zoek.

- Wat is je favoriete vakantiebestemming en waarom?

Qua citytrips ben ik afgelopen zomer verliefd geworden op de stad Barcelona. Wat een geweldige stad is dat zeg. Mooie gebouwen, rijke cultuur en een geweldige sfeer heeft Barcelona. Ik wil graag nog eens terug. Een bestemming waar ik graag nog eens naar toe zou willen gaan is The States. Dat lijkt mij een zo mooi land om te bezoeken. En liefst zou ik later, als ik oud ben en genoeg geld heb verdiend, een roadtrip willen maken door alle 50 staten. ::bravo::

- Onthoud je je dromen vaak? Wat is de raarste droom die je ooit gehad hebt? Heb je wel eens over RN gedroomd ^^?

Ik heb een redelijk fotografisch geheugen, en soms onthoud ik dromen wel eens. Maar wat de raarste droom is die ik ook gehad heb. Ik zou dat niet kunnen vertellen. En ik heb ook wel eens gedroomd over RN. Ik droomde dat we met veel personen van RN samen op een locatie spelletjes aan het spelen waren, en toen opeens kwam een of andere tv-presentator langs met de mededeling dat wij allemaal mee zouden doen aan een programma waarbij we tegen elkaar moesten strijden. En bij elke spel werd het forumlid dat als laatste eindigde verbannen van het forum ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1113 Gepost op: 27-12-2015, 01:26:03 »

Het heeft mij zeker even een brok in de keel bezorgd.
Het doet me goed dat er nog steeds mensen bij stil staan. Ook deze Kerst waren er twee lege stoelen...


Citaat
En bij elke spel werd het forumlid dat als laatste eindigde verbannen van het forum ::schaam::

Wat een nachtmerrie!!!
er was eens......

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1114 Gepost op: 27-12-2015, 12:51:28 »
Awh leuk *smelt* ::love:: , waar gaat het weekendje heen? Goed verdeeld inderdaad die kerstdagen ::ok::
Weten we nog niet! Na de kerstvakantie gaan we wat leuks uitzoeken.

Citaat
Natuurlijk, altijd doen wat je zelf leuk vind :). Maar het zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als je van je hobby je vaste werk kan maken en ervan kan leven.
Dat zou het allermooist zijn!

Citaat
Bas en drums hadden we nog niet voor de RN band volgens mij ::vergroot:: ::rofl::
::rofl:: Nou, kom maar op

Citaat
Het is wel een aanrader hoor ::jaja::, ik ben ook niet zo van de enge dingen maar ouat is vooral avontuurlijk :). *tot zover het overhalen ;D*
Haha, er zijn al vaak pogingen geweest tot overhalen en het is nog nooit gelukt. Maar wie weet, ooit ;)

Citaat
rip msn.. maar 9 jaar is al echt wel lang :o. Het voordeel van 14 februari is natuurlijk wel dat je het niet gaat vergeten ;D.
Haha ja, dat zeker. Voordeel is dat er altijd wel iets romantisch te doen/te geven is op de dag, nadeel is dat iedereen dat dan doet en je dus niet rustig naar de bioscoop of uit eten kan gaan, want dat is iedereen dan al aan het doen. We weten in ieder geval wel dat als we ooit gaan trouwen dat het níét op 14 februari zal zijn.

Citaat
Laatste partij vragen: Welk schoolvak vond je vroeger verschrikkelijk en waarom?
Op de basisschool geschiedenis, toen heb ik zelfs een brief gestuurd naar de minister van onderwijs omdat ik vond dat geschiedenis nutteloos was. Nu vind ik het juist interessant. Op de middelbare school had ik een hekel aan heel veel vakken; ik kan beter vakken noemen die ik wél leuk vond  ::rofl:: Nederlands, Engels, Frans, geschiedenis en tekenen vond ik prima, de rest was stom  ::jaja::

Citaat
Wat is je meest unieke karakter eigenschap?
Jezus wat een moeilijke vraag. Ik denk dat dat is dat ik echt door het vuur ga voor mensen die belangrijk voor me zijn. Daar heb ik alles voor over.

Citaat
En een vraagje omdat het nieuwjaar in zicht komt: Wat had je dit jaar meer willen doen? (en is dit je voornemen voor 2016>?)
Pfoe, ehm, ik had wat meer willen genieten en wat minder willen stressen. Misschien inderdaad wel een goed voornemen voor komend jaar  ::ok::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1115 Gepost op: 27-12-2015, 13:31:04 »
Veel cadeautjes heb ik niet gehad, maar het gaat om het gebaar. Ik heb 2 cadeautjes gehad, een 2TB-Opslagschijf & een boek over de MD-11. Dus ik ben de komende tijd weer zoet betreffende mijn hobby.
Ah super leuk! ::bravo::

Ik zie nu inderdaad dat ik je vraag verkeerd gelezen heb. Schatkaarten maken, dat doet ik niet zo snel. Maar als ik een schatkaart zou maken, zou ik hem in ieder niet te gemakkelijk maken, en ook met een paar puzzels er in. En de schat zou lijden naar een kist vol met munten.
Haha een lekker ouderwetse schatkist zoals het hoort dus :D ::ok::

Dat nummer van Simon & Gardfunkel staat op op die CD. En is ook een van mijn favoriete, en volgens mij staat dit nummer ook onder een reclame, al weet ik niet 123 onder welke reclame, of het kan een film zijn geweest. In ieder geval bij een van de 2.

Watership down, nog nooit van gehoord? Dat zou ik even moeten googlen.
::rofl::
Watership Down is een film (heel zielig trouwens) en Bright Eyes is de titelsong ervan ^^!
Ik vond m altijd leuk vroeger :)

Qua citytrips ben ik afgelopen zomer verliefd geworden op de stad Barcelona. Wat een geweldige stad is dat zeg. Mooie gebouwen, rijke cultuur en een geweldige sfeer heeft Barcelona. Ik wil graag nog eens terug. Een bestemming waar ik graag nog eens naar toe zou willen gaan is The States. Dat lijkt mij een zo mooi land om te bezoeken. En liefst zou ik later, als ik oud ben en genoeg geld heb verdiend, een roadtrip willen maken door alle 50 staten. ::bravo::
Ah ja, Barcelona ::love::
Hele mooie stad idd!!
Oeh en als je nog iemand zoekt om mee te gaan met die roadtrip kom ik wel mee hoor ^^
Welk vervoersmiddel gebruiken we?

Ik heb een redelijk fotografisch geheugen, en soms onthoud ik dromen wel eens. Maar wat de raarste droom is die ik ook gehad heb. Ik zou dat niet kunnen vertellen. En ik heb ook wel eens gedroomd over RN. Ik droomde dat we met veel personen van RN samen op een locatie spelletjes aan het spelen waren, en toen opeens kwam een of andere tv-presentator langs met de mededeling dat wij allemaal mee zouden doen aan een programma waarbij we tegen elkaar moesten strijden. En bij elke spel werd het forumlid dat als laatste eindigde verbannen van het forum ::schaam::
::rofl::
Wat een nachtmerrie ::oink::


- Hoe gaat het met je studie :D ? Al mooie dingen ontworpen?
- Heb je dit jaar iemand ontmoet die je heeft veranderd?
- Zijn er veel mensen van RN met wie je contact hebt buiten het forum en spelletjesdagen om? Zo ja, wie?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1116 Gepost op: 27-12-2015, 13:34:06 »
Zijn er forumleden waar je vooroordelen over had, maar dat die mensen toen je ze zag op een meeting, bijvoorbeeld een spelletjesdag, heel erg mee bleken te vallen? Zo ja, kan je hier een voorbeeld van geven? :P

Er zijn er meerdere die ik IRL anders vind dan op het forum. Maar dat betekent niet dat diegene tegenviel of meeviel. Je ziet op zo'n spelletjesdag gewoon andere kanten van iemand. Getypte antwoorden komen vaak anders over.


@Storm:
Denk er nog regelmatig aan hoor!
Dikke knuf ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1117 Gepost op: 27-12-2015, 13:47:04 »
Op de basisschool geschiedenis, toen heb ik zelfs een brief gestuurd naar de minister van onderwijs omdat ik vond dat geschiedenis nutteloos was. Nu vind ik het juist interessant. Op de middelbare school had ik een hekel aan heel veel vakken; ik kan beter vakken noemen die ik wél leuk vond  ::rofl:: Nederlands, Engels, Frans, geschiedenis en tekenen vond ik prima, de rest was stom  ::jaja::
Haha hilarisch ::rofl::

Citaat
Jezus wat een moeilijke vraag. Ik denk dat dat is dat ik echt door het vuur ga voor mensen die belangrijk voor me zijn. Daar heb ik alles voor over.
Goede eigenschap ::ok::

Citaat
Pfoe, ehm, ik had wat meer willen genieten en wat minder willen stressen. Misschien inderdaad wel een goed voornemen voor komend jaar  ::ok::
Dat waren de vragen, bedankt voor het interview, we kennen je nu een stuk beter ::bravo::

Nu mag je net als de anderen een pittige vraag terug stellen aan ons ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1118 Gepost op: 27-12-2015, 14:22:49 »
Zijn er forumleden waar je vooroordelen over had, maar dat die mensen toen je ze zag op een meeting, bijvoorbeeld een spelletjesdag, heel erg mee bleken te vallen? Zo ja, kan je hier een voorbeeld van geven? :P
Nouja ik heb niet echt gehad dat mensen mee of tegenvallen, aangezien hier sowieso vrijwel alleen maar leuke mensen zitten ;). De vooroordelen zijn meestal op het gebied van uiterlijk. Wat ik al een keer heb verteld; ik zag HDD eerder als een oudere man met een lange sinterklaas baard ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1119 Gepost op: 27-12-2015, 17:36:48 »
Ah super leuk! ::bravo::

Ik ben inderdaad erg blij met mijn cadeautjes

Haha een lekker ouderwetse schatkist zoals het hoort dus :D ::ok::
 ::rofl::

Ik zou niet weten wat ik anders in de schatkist zou moeten leggen.

Watership Down is een film (heel zielig trouwens) en Bright Eyes is de titelsong ervan ^^!
Ik vond m altijd leuk vroeger :)

Ik heb hem in ieder geval nog nooit gezien. Een aanrader?

Ah ja, Barcelona ::love::
Hele mooie stad idd!!
Oeh en als je nog iemand zoekt om mee te gaan met die roadtrip kom ik wel mee hoor ^^
Welk vervoersmiddel gebruiken we?

Met het vliegtuig de auto. En het liefste met een Jeep of een anders soort terreinwagen. Een wagen zoals deze:


En als ik er aan denk, mag je zeker mee met de roadtrip.

::rofl::
Wat een nachtmerrie ::oink::

Het was inderdaad een minder fijne droom. Gelukkig was het maar een droom en geen werkelijkheid.

- Hoe gaat het met je studie :D ? Al mooie dingen ontworpen?

Met mijn studie gaat het goed. Ik zit nu in het tweede jaar en ben bijna over de helft van dit jaar. En ik heb het erg naar mijn zin op de opleiding. En ik heb naar mijn mening echt al leuke dingen ontworpen. Wil je iets zien?

- Heb je dit jaar iemand ontmoet die je heeft veranderd?

Poe, lastige vraag, lastige vraag. Ik zou 123 niet iemand weten te noemen eerlijk gezegd ::sorry::

- Zijn er veel mensen van RN met wie je contact hebt buiten het forum en spelletjesdagen om? Zo ja, wie?

Sinds TAR heb ik best veel contact met Pjotr. Via FB en whatsapp spreek ik hem wel eens. Met de rest is dat nog niet zo, maar wat niet is kan nog komen. En ik sta er zeker voor open. In ieder geval heb ik wel zin in 6 februari.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela