Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 839042 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5000 Gepost op: 14-03-2020, 23:33:39 »
Even tussendoor, maar ik heb in principe 10-16 augustus geblokt voor de spelletjesweek :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5001 Gepost op: 15-03-2020, 00:19:29 »
Jaaaa top!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5002 Gepost op: 15-03-2020, 03:27:35 »
Aangzien alles is afgelast heb ik nu dus wel tijd om te komen mocht het doorgaan! Dus mocht er nog ergens een plekkkie zijn en het gaat door wil ik graag komen ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5003 Gepost op: 15-03-2020, 08:53:38 »
Ik vrees dat er de komende week niet heel veel gaat veranderen, ik denk dat het gewoon verstandig is om het te verzetten. Hoe ik er naar kijk is het op dit moment gewoon het beste voor iedereen om zo veel mogelijk risico's te voorkomen, ook al gaat dit misschien tegen de natuur van velen van ons in (ook van mezelf). Dan denk ik, we kunnen het beter één of twee maanden opschuiven en dan (hopelijk) zorgeloos met elkaar rond de tafel zitten, dan dat we nu allemaal heel awkward twee meter van elkaar af moeten zitten, en niet uit hetzelfde kommetje chips mogen eten, en niet elkaars speelkaarten aan mogen raken etc. etc. Mits dat op korte termijn verzetten voor Shifty en Swifty (wat een geniale namen trouwens) mogelijk is.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5004 Gepost op: 15-03-2020, 13:42:26 »
Shifty en Swifty (wat een geniale namen trouwens) mogelijk is.



Funfact: we gebruikten ieder deze Nick al voordat we elkaar kenden ;D It was meant to be ::love::
Keep calm and eat chocolates!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5005 Gepost op: 15-03-2020, 14:19:39 »
Haha wow! Klinkt als een perfecte match! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5006 Gepost op: 15-03-2020, 19:21:38 »
De ontwikkelingen gaan snel. Ik moet bij deze toch alvast de knoop doorhakken. Zojuist hebben wij ons personeel gevraagd alle privéafspraken af te zeggen de komende drie weken. Wat ik van mijn personeel vraag geldt ook voor mijzelf.
Bij deze moet ik dus het spelletjesweekend bij ons thuis volgende week afblazen.

We zullen als het wat rustiger is proberen een nieuwe datum te prikken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5007 Gepost op: 15-03-2020, 19:28:04 »
Jammer, maar begrijpelijk. Zullen we dan wel op het forum spelletjes doen? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5008 Gepost op: 15-03-2020, 19:31:52 »
De ontwikkelingen gaan snel. Ik moet bij deze toch alvast de knoop doorhakken. Zojuist hebben wij ons personeel gevraagd alle privéafspraken af te zeggen de komende drie weken. Wat ik van mijn personeel vraag geldt ook voor mijzelf.
Bij deze moet ik dus het spelletjesweekend bij ons thuis volgende week afblazen.

We zullen als het wat rustiger is proberen een nieuwe datum te prikken.

Heel begrijpelijk. Hopelijk is het allemaal snel voorbij en kunnen we iets herplannen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5009 Gepost op: 15-03-2020, 19:35:58 »
Jammer, maar begrijpelijk. Zullen we dan wel op het forum spelletjes doen? ::hypocriet::
vindt ik een leuk ideetje

en indd is erg begrijpelijk
chipsverslaafde <3

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5010 Gepost op: 15-03-2020, 19:38:53 »
Jammer maar verstandig ja. We kunnen nu idd bijvoorbeeld heel de dag jeopardy spelen hier ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5011 Gepost op: 15-03-2020, 19:39:49 »
Snap ik helemaal. We houden het tegoed.


 
Jammer maar verstandig ja. We kunnen nu idd bijvoorbeeld heel de dag jeopardy spelen hier ;D

Vooralsnog gaat mijn tentamen de dag na het spelletjesweekend nog gewoon door (als take at home opdracht, wat dat dan ook mag betekenen), dus ik heb ook nog wel wat te doen komend weekend.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5012 Gepost op: 15-03-2020, 19:50:27 »
Verstandig & verantwoordelijk. ::ok::

Tis superjammer, maar in feite onvermijdelijk. ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5013 Gepost op: 15-03-2020, 19:51:59 »
Een verstandige beslissing denk ik ::jaja:: Heel jammer, maar als het wel door was gegaan denk ik dat ik zelf ook niet was gekomen.

Hopelijk kunnen we het ergens in mei/juni ofzo alsnog door laten gaan :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5014 Gepost op: 15-03-2020, 19:56:41 »
Verstandig & verantwoordelijk. ::ok::

Tis superjammer, maar in feite onvermijdelijk. ::hug::

Exact, het is niet anders.

Succes de komende weken Swifty. ::ok::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5015 Gepost op: 15-03-2020, 20:12:36 »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5016 Gepost op: 15-03-2020, 20:43:24 »
logisch... maar wel jammer
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5017 Gepost op: 16-03-2020, 00:01:56 »
Heel logisch inderdaad, zeker met jouw werk, Swifty.

Ik was aan het overwegen om als het niet door zou gaan, eventueel mijn deur open te gooien, maar met volgende beperkingen:
- mocht je al griep of verkoudheidsklachten hebben, liever niet.
- enkel 1 dag, geen weekend
- met een beperkte groep, ik krijg voor België geen specifieke regels gevonden. Wel dat in Oostenrijk je max met 5 mensen mag samenkomen, dus denk dat ik het daar ook op wil houden (al denk ik dat er sowieso niet veel mensen zullen zijn die voor 1 dag en onder de huidige omstandigheden naar mij zullen afzakken)
- allemaal onder voorbehoud. Als de maatregelen strenger worden, als ik zelf ziekteverzchijnselen vertoon, etc etc, dan laat ik het niet door gaan.


Dat waren mijn gedachten... maar ik ben er nog niet over uit of ik het moet doen, of dat het onvestandig is en ik gewoon het zekere voor het onzekere moet nemen en het niet door laten gaan. Ik ben gewoon spellenverslaafd. :)

Mochten mensen er iets in zien, pm me. Mocht je dit echt een idioot idee vinden, post het dan ook of pm me dan ook, want zoals ik zei weet ik niet goed wat wijsheid is.

Als er niets door gaat, kunnen we inderdaad wel proberen iets online te doen. Op boardgamegeek spelen ze ook bordspelen op een forum. HDD jij had een site waar je bvb dobbelstenen kon rollen? Kunnen we ook over brainstormen. Een paar mensen doen bvb een spel organiseren in een topic in het spellenforum. Een spel dat je zelf ook hebt en via posten en kaarten via pm sturen enzo kan hosten. Anderen spelen ze dan, maar wel maar één spel per persoon, zodat iedereen een kans heeft om mee te spelen.
Of een coöp spel waarbij iedereen zetten kan doen (beetje à la Ironsworn dat HDD in de relaxhoek doet.
Of een potje weerwolven (of Blood on the Clocktower) via de chat.
Of...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5018 Gepost op: 16-03-2020, 02:22:29 »
Mochten mensen er iets in zien, pm me. Mocht je dit echt een idioot idee vinden, post het dan ook of pm me dan ook, want zoals ik zei weet ik niet goed wat wijsheid is.
Zeker geen idioot idee. Voor mij wordt het alleen dan met OV waarschijnlijk wel iets lastiger/duurder. En ik ben meer van de licht verteerbare gezelschapsspelletjes, en jij denk ik meer van de wat 'zwaardere' spellen. :P Daar zouden we ongetwijfeld wel een tussenweg in kunnen vinden, daar niet van, maar ik laat het er nog een beetje vanaf hangen of er nog meer mensen komen en wat hun voorkeuren zijn, om te bepalen of ik het de trip waard vind, of dat ik liever wacht tot de zomer of zo. Maar sowieso leuk dat je het aanbiedt. :)

Mochten we er een online spellenweekend van gaan maken, dan zou ik wel een spel als Cluedo of Kwartet willen organiseren. ::jaja:: Dan flans ik deze week met Photoshop wel wat leuke kaartjes in elkaar. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5019 Gepost op: 16-03-2020, 03:22:21 »
een online spelletjes weekend lijkt me wel een geinig idee!
hier hebben we toch anti virus programma's :P
chipsverslaafde <3