Auteur Topic: Expeditie Poolcirkel  (gelezen 141200 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #140 Gepost op: 25-11-2014, 20:53:55 »
Tonny de Jong, voormalig schaatsenrijdster uit de tijd VOOR de commerciele ploegen, doet ook mee. Zegt ze zelf, via Twitter.


Dat van die pre-commerciele tijd geldt uiteraard ook voor Hein Vergeer.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #141 Gepost op: 25-11-2014, 21:22:08 »
RTL Boulevard onthulde eerder al dat John de Wolf en Hein Vergeer meedoen aan het nieuwe seizoen van Expeditie Poolcirkel. Dinsdagavond maakte Albert Verlinde de hele kandidatenlijst bekend.

Glenn Helder, Bram Som, Brenda Schultz-McCarthy, Tonny de Jong, Laura Dekker en Miek van Geenhuizen gaan de strijd met John en Hein aan.

De poldercelebs moeten acht weken lang tijdens hun artic experience bizarre weersomstandigheden en fysieke uitdagingen doorstaan. 

Expeditie Poolcirkel is vanaf 5 januari 2015 te zien bij RTL 5. Yolanthe Sneijder-Cabau presenteert de koude show. "Het programma was een geweldige ervaring voor mij", vertelt Yo aan RTL Boulevard. "Ik gaf eerder al aan dat ik best een presentatieklus wil doen, maar dat het wel een uitdaging voor me moet zijn. Toen dit programma op m'n pad kwam, wist ik dat dit het was."
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #142 Gepost op: 25-11-2014, 21:26:06 »
Allemaal ex-sporters plus een zeilmeisje... bijzondere casting. :-\\

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #143 Gepost op: 25-11-2014, 21:26:27 »
Leuke namen zitten erbij. Veel (ex-)sporters.

Edit: bijna gelijk met Daisy. Oh allemaal sporters zelfs. (rekent zeilen ook tot sport).
« Laatst bewerkt op: 25-11-2014, 21:28:09 door Moni »

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #144 Gepost op: 25-11-2014, 21:30:45 »
Helemaal geen variatie in kandidaten  ::niet-ok::, ik denk dat ik nog wel ga kijken maar ik heb zo'n idee dat dit seizoen minder gaat worden dan de vorige 2.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #145 Gepost op: 25-11-2014, 23:42:04 »
Bijzondere manier van kandidaten bij elkaar zoeken inderdaad. Maar misschien willen ze meer competitie of een sportmentaliteit erin terugzien? Geen idee :P

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #146 Gepost op: 26-11-2014, 11:54:02 »
Helemaal geen variatie in kandidaten  ::niet-ok::, ik denk dat ik nog wel ga kijken maar ik heb zo'n idee dat dit seizoen minder gaat worden dan de vorige 2.

Dan liever dat misselijke, achterbakse rattengedrag van Exped.Robinson!!! Dat zo langzamerhand zo'n riool-niveau heeft, dat zelfs de deelnemers zich ervoor kapot schamen.  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ohno::

Ik ben hier blij verrast mee: bekende sporters, die vrijwel allemaal op top-niveau hebben gefunctioneerd. Die competitie met de moedermelk hebben meegekregen. Die fysiek aan elkaar gewaagd zijn. Niet meer dat gezeur over de grote krachtsverschillen.

En elk jaar een oneindige voorraad aan nieuwe sterke deelnemers. Als het zich goed door ontwikkelt, zou je wel eens een geweldig programma-hit kunnen, waar topsporters voor in de rij staan te dringen om mee te mogen doen.

Last, but not least: poets dat 'zeilmeisje' niet uit! Die heeft een ijzeren mentaliteit.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #147 Gepost op: 26-11-2014, 14:11:39 »
Dan liever dat misselijke, achterbakse rattengedrag van Exped.Robinson!!! Dat zo langzamerhand zo'n riool-niveau heeft, dat zelfs de deelnemers zich ervoor kapot schamen.  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ohno::

Ik ben hier blij verrast mee: bekende sporters, die vrijwel allemaal op top-niveau hebben gefunctioneerd. Die competitie met de moedermelk hebben meegekregen. Die fysiek aan elkaar gewaagd zijn. Niet meer dat gezeur over de grote krachtsverschillen.

En elk jaar een oneindige voorraad aan nieuwe sterke deelnemers. Als het zich goed door ontwikkelt, zou je wel eens een geweldig programma-hit kunnen, waar topsporters voor in de rij staan te dringen om mee te mogen doen.

Last, but not least: poets dat 'zeilmeisje' niet uit! Die heeft een ijzeren mentaliteit.

Helemaal mee eens. Sporters zijn als kandidaten véél beter dan zangeresjes of rappers. Die geven altijd zo snel op of zijn een blok aan het been. Ben nu al benieuwd naar de nieuwe reeks.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #148 Gepost op: 26-11-2014, 16:00:46 »
Met die (oud-)topsporters als deelnemers is het meer 71o Noord meets Eeuwige Roem
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #149 Gepost op: 26-11-2014, 16:33:48 »
Ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant heb je 'ijzeren' topsporters en aan de andere kant krijg je Yolanthe, niet helemaal een logische combi als je het aan mij vraagt. Ik zit nu trouwens al in kamp Laura, wat heeft zij veel indruk op mij gemaakt in Atlas!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #150 Gepost op: 26-11-2014, 16:50:58 »
Het zou tof zijn als ze het imago opbouwen van 'het programma met ex-sporters,' daar heb je er heel veel van! En BN-ers, van veel hebben mensen al genoeg en je kent ze toch vaak niet zoals bij Atlas, waar ze half Spangas leegtrekken. Ik ben heel benieuwd, echte doorzetters! Geen types zoals Leonie, Claudia enzovoort, gewoon doorbijters!
Wat betreft Yolanthe.... Ik vind haar op zich wel leuk, maar zoals hierboven gezegd, de combi is een beetje raar. Ik had graag liever Eddy Zoey (ik noem maar een type) zien presenteren, Yolanthe is misschien toch een beetje een schoonheidspoppetje... Maar wie weet!
« Laatst bewerkt op: 26-11-2014, 16:53:35 door JPMOL1999 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #151 Gepost op: 26-11-2014, 17:59:54 »
ik dacht al, laura heeft dit toch al gedaan. Maar die zat inderdaad in Atlas. Daar heeft ze mij toen ook positief verrast.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #152 Gepost op: 26-11-2014, 18:59:50 »
@jobmolletje & JPmol1999

Yolanthe hoeft zelf niet mee te doen, dus is er niets aan de hand.
Zolang zij aansluiting kan vinden bij de sporters en hun prestaties, zal het presenteren ook geen probleem gaan worden. Op zijn minst heeft ze inmiddels enige ervaring als mevrouw Sneijder.
Wellicht verrast ze ons in positieve zin, dus laten we haar gewoon de kans geven om te laten zien wat ze kan.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #153 Gepost op: 29-11-2014, 00:59:17 »
@jobmolletje & JPmol1999

Yolanthe hoeft zelf niet mee te doen, dus is er niets aan de hand.
Zolang zij aansluiting kan vinden bij de sporters en hun prestaties, zal het presenteren ook geen probleem gaan worden. Op zijn minst heeft ze inmiddels enige ervaring als mevrouw Sneijder.
Wellicht verrast ze ons in positieve zin, dus laten we haar gewoon de kans geven om te laten zien wat ze kan.

Alles beter dan ....... tsja hoe heet ze ook al weer? Ik wil Yolanthe ook nog wel het voordeel van de twijfel geven.
En ik vind Poolcirkel toch inderdaad wel een programma voor (ex-) topsporters. Uithoudingsvermogen en mentaliteit is volgens mij wel een vereiste om hier aan mee te doen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #154 Gepost op: 29-11-2014, 08:52:37 »
sjaal uit lexmond ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #155 Gepost op: 6-12-2014, 02:13:35 »
Ik ken echt geen enkele kandidaat. Ja het zeilmeisje van het nieuws :P. Maar verder....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #156 Gepost op: 7-12-2014, 13:54:26 »
Voor mij geldt dit keer dat ik zowaar eens alle kandidaten ken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #157 Gepost op: 5-01-2015, 18:26:06 »
Vanavond eens kijken. Hopelijk een leuk seizoen.
En hopen dat John de Wolf er lang in blijft  ::love::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #158 Gepost op: 5-01-2015, 20:41:16 »
Hmm.... volgens mij moeten ze iets aan de belichting doen ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #159 Gepost op: 5-01-2015, 20:42:05 »
whahahahhahahha

ze eten dooie rat :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.