Auteur Topic: Expeditie Poolcirkel  (gelezen 141414 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2014, 22:16:55 »
Anderhalf uur is inderdaad een beetje overdreven. Ik vind Aicha nog erger dan Immanuele, maar ik vind ze allebei niet heel leuk overkomen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2014, 22:17:45 »
Ik vind het maar een raar programma wat verleden jaar nog zo mooi was, is  dit jaar zo saai. Die Imanuelle en Aicha, wat een verschrikking. Ik hoop dat de normale mensen zoals een Mark of een Esther maar wint!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2014, 22:21:17 »
Ik ben het geheel met jullie eens! Ik was blij dat Imannuelle afviel, maar toen die twist  ::ohno::. Ik vind haar zeer vermoeiend en alles wat zij over Aisha zei was ook van toepassing op zichzelf. Aisha vind ik ook niet leuk, maar op een of andere manier beter te pruimen dan Imanuelle. zij heeft ook meer in de individuelle proeven laten zien. Tim begin ik meer te waarderen. Curt, Chava en Esther blijven mijn favorieten. De sfeer is inderdaad niet zo heel goed, maar het tactische spelen hoort er gewoon bij als je werkt met stemmen.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2014, 23:30:20 »
De twist was echt apart, gewoon uit het nuets mocht Imanuelle toch nog blijven. Ben wel blij dat Tim er nog in zit, toch wel een van de leukere kandidaten dit seizoen. Het nieuwe element met de sterkste en zwakste schakel vind ik dan wel weer erg leuk. Het tactische deel van dit soort spelletjes kont daar extra in naar voren. Ja, vorig seizoen was absoluut beter, maar nu kijkt het ook lekker weg. Ik hou het wel tot het einde vol gok ik.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #64 Gepost op: 11-04-2014, 00:35:33 »
Ik ben die grote waffel van Immanuele helemaal zat, bah.

+1

Helaas zijn we nog niet van haar af. Maar hopelijk na de volgende aflevering wel.
Geniet nooit met mate...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #65 Gepost op: 11-04-2014, 08:29:39 »
Wat een negativiteit over Imanuelle, ik vind haar juist heel erg leuk! Ik erger me dan ook kapot aan Aicha. Ook Leonie begin ik zat te worden: tijdens groepsopdrachten kan ze niets, terwijl ze in individuele proeven elke keer weer scoort. En haar tactische stem op Chava vind ik echt bizar.

Ik ben het met jullie eens dat het programma echt te lang duurt. Het was pas om tien over tien afgelopen, terwijl er toch niet veel bijzondere gebeurde.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2014, 13:54:36 »
Ik heb gisteren ook weer eens gekeken. Vind het toch een leuke opzet alleen dat stemmen vind ik nog steeds niets.
Voor mij is expeditie Robinson daardoor ook minder leuk geworden.

Vind inderdaad de twist dat ze allemaal mogen blijven zonder uitleg raar overkomen.

Maar enige waar ik me echt aan erger is het ontbreken van presentatietalent bij Lieke pfff
Vind haar bij everybody Dance now al vreselijk maar hier laat ze zien dat ze nog slechter kan  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #67 Gepost op: 14-04-2014, 01:33:55 »
Oooh er kwam nog een twist? :P Ik had het al weggedrukt. Het programma duurt zo lang en er zitten zoveel flashbacks in en vooruitzichten en we zien koeien en ander gespuis wat niet interessant is pfff....

Maar dan ben ik wel blij dat Imanuelle nog een rondje meegaat :). Voor mij toch wel de komische noot in het gezelschap. Aïsha vind ik dan ook vreselijk met haar enge gezicht tijdens de woorden 'Ik kom hier niet om te lachen'.

Maar dat is opzich wel weer leuk voor het programma. Aan een kleurloze Mark Huizinga beleef ik in ieder geval geen plezier ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #68 Gepost op: 15-04-2014, 00:01:15 »
Ik kan niks komisch ontdekken aan Immanuel. Ik vind haar een stoker en een negatieveling. En ze vind zichzelf geweldig volgens mij. Niet mijn type... ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #69 Gepost op: 30-04-2014, 21:28:36 »
Ik moet de laatste twee afleveringen nog zien, kijkt iemand nog en zo ja is het nog de moeite waard terug te kijken?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #70 Gepost op: 30-04-2014, 21:46:03 »
Ik kijk meestal als ik terug kom van tennis 20.45. Ik heb nooit het gevoel dat ik dan iets gemist heb. En als ik een keer echt niet kan kijken, zou ik ook niet zo snel terug kijken denk Ik

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #71 Gepost op: 30-04-2014, 22:26:07 »
Ik moet de laatste twee afleveringen nog zien, kijkt iemand nog en zo ja is het nog de moeite waard terug te kijken?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #72 Gepost op: 1-05-2014, 00:44:05 »
Ik vind het een leuk programma. ::jaja:: Ik zou nog wel ff terugkijken als ik jullie was. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #73 Gepost op: 1-05-2014, 09:20:42 »
Ik vind het ook wel leuk  ::jaja:: al vond ik vorig seizoen leuker
I will follow my inner gold

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #74 Gepost op: 1-05-2014, 20:41:49 »
Quadrijden: gaaaaaaaf.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #75 Gepost op: 1-05-2014, 22:18:03 »
Gave aflevering weer. Bij z'on kleine groepjes heb ik wel dubbele gevoelens bij het hele stemmen. Aan de ene kant vond ik het sneu voor Curt, maar aan de andere kant moest ik wel lachen dat het plannetje van Esther en Tim uiteindelijk niet gelukt was. Ik merk wel dat ik de aanwezigheid van ex-topsporters in dit programma niet zo leuk vind. Ze hebben toch wel erg vaak voordeel.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #76 Gepost op: 1-05-2014, 22:18:17 »
Jammer dat Leonie op het nippertje verloor en wat is Mark een topper hij of Esther hoort dit te winnen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #77 Gepost op: 1-05-2014, 22:20:25 »
Leonie heeft in elke aflevering die ik gezien heb gehuild of iets niet gekund of pijn gehad. Ik heb 2 afleveringen gemist en was al verbaasd dat ze er nog in zat. De zwakste schakel dus in mijn ogen.
Marc is echt een beest.Heel knap
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marieke2013

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #78 Gepost op: 3-05-2014, 17:37:04 »
De enige andere sporter is een vrouw die net terugkomt van een zware ziekte. Ik kijk best met plezier maar erg eerlijk verdeeld is het allemaal niet echt. :D


Daar zat ik me iets over af te vragen. Volgens mij heeft Esther al jaren geleden - 2007/2008 - kanker gehad. Maar bij de zwemproef zei ze dat ze geen leuk jaar achter de rug had. Weet iemand of de kanker weer is teruggekomen of zo?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #79 Gepost op: 7-05-2014, 13:04:21 »
Zonet alle posts eens wat gelezen.....wat een stel zeikerds zijn jullie!
Het heeft er veel van, dat als er eerst een paar azijnpissers geweest zijn, dat dan vervolgens iedereen hier denkt, "dan moet ik niet achterblijven!". Verwende bankzitters.

Er is een mooie mix tussen groepsopdrachten, waarbij zwakke en sterke spelers gemengd worden in twee groepen, waarbij fysiek sterke spelers de zwakkeren op sleeptouw nemen en dus dubbel zwaar belast worden, wat een sterk nivellerend effect heeft op de uitslag. Zo was vorig jaar Gerald Sibon een ijzersterke kandidaat, maar werd langzaam gesloopt doordat hij iedere keer zijn groepsgenoten moest meesleuren en elke keer door hen verloor.
En daarnaast zijn er een variatie aan individuele opdrachten, waarbij ieders persoonlijke kwaliteiten aangesproken worden.

Als je het vergelijkt met Exped. Robinson, gaat het er hier veel sportiever aan toe. Nauwelijks complotten, oplichterij, gekonkel, gejok, enz., kortom, al die "kwaliteiten", die we in het dagelijkse leven zo verfoeien.
Ook zitten er genoeg elementen in voor intelligente, slimme, handige spelers om ver te komen. Scrabbelen, geweerschieten, autorijden, quad-rijden, allemaal niet bijster lichamelijk-zware proeven.

Leonie heeft in elke aflevering die ik gezien heb gehuild of iets niet gekund of pijn gehad. Ik heb 2 afleveringen gemist en was al verbaasd dat ze er nog in zat. De zwakste schakel dus in mijn ogen.
Leonie is dus zo'n slimme speler, die de juiste allianties aangaat, door zich aan Mark 'vast te knopen'.
Chaffa doet precies hetzelfde. Tim is ook zo iemand: Conditie van niks (rokerig kuchje), en ondertussen met Esther en Aicha optrekken.
Aicha, die dit principe daarentegen helemaal niet begrijpt en iedereen tegen zich in het harnas jaagt, hoewel ze op basis van haar inzet en drive ver zou kunnen komen.

En Mark kleurloos??? Hij heeft veruit de meeste inzet, door constant bij te houden, wat wanneer verandert. Een echte top-sporter, die niets aan het toeval overlaat. Toch blijft hij uiterst sympathiek en begripvol, wanneer hij door zwakte & angst van andere spelers in zijn groep wordt opgehouden.