Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 137309 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #140 Gepost op: 23-01-2014, 12:18:28 »
De opnamen duren toch geen 4 weken?

Ik dacht zelf ongeveer 3,5 weken. Volgens mij zijn ze 18 mei vertrokken, begonnen de opnames 19 mei, en als er dan elke 2 dagen iemand afvalt zou de finale 1 juni beginnen (de opnames dan). Maar af en toe hebben ze geloof ik ook een dag vrij en zijn er natuurlijk ook nog dagen dat ze ergens naartoe reizen etc...

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #141 Gepost op: 23-01-2014, 12:18:57 »
JW kon moeilijk radio maken tijdens de opnameperiodes. Dan weet iedereen dat hij er snel uitligt.
Het kan zijn dat hij de volledige opnameperiode meedoet, maar die tweet wil nog niet veel zeggen.
klaar voor de strijd

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Spoilertopic
« Reactie #142 Gepost op: 23-01-2014, 12:22:41 »
An sich is de boodschap ook niet zo verdacht...maar het feit dat hij deze tweet verwijderd naderhand wél...

Dat impliceert dat hij denkt dat hij iets "verklapt"/vertelt met deze tweet dat wij niet mogen weten...


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #143 Gepost op: 23-01-2014, 12:31:15 »
Ook met die redenering zie ik niet iets belangrijks. Het kan ook weggehaald zijn met de gedachten dat we nog niet mochten weten dat hij uberhaupt aan het programma mee zou doen ofzo.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #144 Gepost op: 23-01-2014, 12:37:24 »
An sich is de boodschap ook niet zo verdacht...maar het feit dat hij deze tweet verwijderd naderhand wél...

Tol zou een verwijzing naar voorganger Kees kunnen zijn zo is de redenering. Het lijkt me niet dat een Mol zo stom is om zo'n woordgrapje op twitter te zetten. Maar ja, JW is natuurlijk wel de man van de woordgrapjes zoals we inmiddels weten. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #145 Gepost op: 23-01-2014, 12:47:45 »
Spoilers in een spoilertopic zijn vrij overbodig toch? ;D

Maar inderdaad, dat suggereren ze. Ben benieuwd. Ik hoop zelf eigenlijk dat Tygo er zo snel mogelijk uit is ::hypocriet::

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Spoilertopic
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2014, 12:54:34 »
Tol zou een verwijzing naar voorganger Kees kunnen zijn zo is de redenering. Het lijkt me niet dat een Mol zo stom is om zo'n woordgrapje op twitter te zetten. Maar ja, JW is natuurlijk wel de man van de woordgrapjes zoals we inmiddels weten. ;D

Kortom, grappig of niet, we kunnen het verwerpen als spoiler ;) :p

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2014, 13:00:08 »
Ook met die redenering zie ik niet iets belangrijks. Het kan ook weggehaald zijn met de gedachten dat we nog niet mochten weten dat hij uberhaupt aan het programma mee zou doen ofzo.
Dat denk ik eigenlijk. Wellicht op verzoek van de productie. Ze weten dat mensen op een gegeven moment twitter gaan afzoeken naar dit soort clues om te zien wie meedoet. JW zal misschien gedacht hebben dat de tweet wel kon, omdat het bij hem als radiopresentator - meer dan bij acteurs en tv-mensen - toch al duidelijk was dat hij afwezig was geweest. Ik lees de boodschap ook echt als doelend op zijn afwezigheid in de studio. Ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat hij de finale haalt of zelfs de Mol is.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #148 Gepost op: 23-01-2014, 13:03:42 »
Aangezien JW een pasgeboren dochter thuis had (en dat ook gebruikte als excuus naar zijn collega's) denk ik eigenlijk niet dat hij (in z'n eentje) op vakantie in het buitenland is geweest na de opnamen. Maar goed...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #149 Gepost op: 23-01-2014, 14:01:48 »
Maar 4-weken weg kan ook gewoon betekenen dat hij ná z'n vertrek als afvaller nog op vakantie is gegaan (het schijnt dat ze niet na NL mogen) dus in principe zijn dan alle afvallers 4-weken weg geweest, Maurice zei ook dat hij die weken erna nog ging surfen in Spanje ofzoiets. Maargoed toch denk ik dat JW tot de finale gaat komen...

Ze mogen wel naar Nederland, maar mogen totaal niet gezien worden. Maurice had geen zin om een paar weken lang als kluizenaar thuis te zitten (want dat is eigenlijk wat je moet doen), waardoor hij dus maar een last-minute naar het buitenland gepakt heeft, waardoor hij zijn ei kwijt kon.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #150 Gepost op: 23-01-2014, 14:20:50 »
Volgens mij zei JW in 1 van zijn eerste biechten dat hij, mocht hij snel uitvallen, zich zou verschansen in zijn eigen huis, en zich dus aan niemand laten zien. Maar had hij niet hoeven zeggen want als mol blijf je natuurlijk tot de finale >:D ;D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #151 Gepost op: 23-01-2014, 15:02:59 »
Nou ik plaatste een keer geen Spoiler en toen was iemand helemaal uitgeflipt (dan lees het Spoiler topic niet toch!?)

Waarom? Ik vind hem juist één van de leukste kandidaten, geweldige persoonlijkheid, humor, authentiek!

Ik vind hem juist heel vervelend ;) maar goed dat is natuurlijk een persoonlijk iets haha.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoilertopic
« Reactie #152 Gepost op: 24-01-2014, 23:00:21 »
Ik kan even niet meer zo snel die blog vinden van die twee backpackers die dachten dat Tygo eruit ging, heeft iemand die nog?
Staat er toevallig in die blog in welk dorpje ze het gezien hadden? Zo kunnen we misschien achterhalen of volgende aflevering is of niet..  :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #153 Gepost op: 24-01-2014, 23:26:12 »
Ik kan even niet meer zo snel die blog vinden van die twee backpackers die dachten dat Tygo eruit ging [...]

Voilà


Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoilertopic
« Reactie #154 Gepost op: 24-01-2014, 23:44:44 »
Voilà


Danku.  ::ok::

El Nido dus. Dat ligt zó ver van Paoay af dat het in ieder geval niet deze aflevering is. Zie het ook niet snel in aflevering 6 gebeuren, dus op z'n vroegst 7..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #155 Gepost op: 25-01-2014, 11:41:31 »
Afscheidsshot in de finale? Volgens mij zijn ze dan gewoon meestal met z'n drieën voor de presentator en wordt alles bekend gemaakt. Is niet echt een afscheidsshot in de finale zoals wel na alle andere afleveringen...

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #156 Gepost op: 25-01-2014, 12:38:18 »
Ik kan even niet meer zo snel die blog vinden van die twee backpackers die dachten dat Tygo eruit ging, heeft iemand die nog?

Dus de kans dat Tygo finalist is, is nihil. Aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid een envelop naar Freek gestuurd heeft, betekent dat dus dat zeker de laatste 3 kandidaten alle 3 op Freek zitten (en Tygo de test het slechtst maakte) of dat Freek niet de mol.
klaar voor de strijd

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #157 Gepost op: 25-01-2014, 12:55:00 »
Dus de kans dat Tygo finalist is, is nihil. Aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid een envelop naar Freek gestuurd heeft, betekent dat dus dat zeker de laatste 3 kandidaten alle 3 op Freek zitten (en Tygo de test het slechtst maakte) of dat Freek niet de mol.

Tot op heden vertrouwt Tygo Freek wel erg heb ik de indruk.
Dus tenzij dat ineens drastisch verandert (dat zie ik eigenlijk alleen maar gebeuren als Sofie eruit vliegt en dat zie ik niet meteen voor me eerlijk gezegd), lijkt het me eerder zo dat Tygo het gestuurd heeft aan iemand waarvan hij denkt dat het een finalist zal zijn.  :)

eta: Misschien wel omdat hij twee enveloppen in bezit heeft? :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #158 Gepost op: 25-01-2014, 13:08:49 »
Tot op heden vertrouwt Tygo Freek wel erg heb ik de indruk.
Dus tenzij dat ineens drastisch verandert (dat zie ik eigenlijk alleen maar gebeuren als Sofie eruit vliegt en dat zie ik niet meteen voor me eerlijk gezegd), lijkt het me eerder zo dat Tygo het gestuurd heeft aan iemand waarvan hij denkt dat het een finalist zal zijn.  :)

eta: Misschien wel omdat hij twee enveloppen in bezit heeft? :)

Ook dat kan. Maar dan zouden ze toch moeten  delen op wie ze zitten en dat moet dan al met Tygo overeenkomen.
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #159 Gepost op: 25-01-2014, 16:27:48 »
Dus de kans dat Tygo finalist is, is nihil. Aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid een envelop naar Freek gestuurd heeft, betekent dat dus dat zeker de laatste 3 kandidaten alle 3 op Freek zitten (en Tygo de test het slechtst maakte) of dat Freek niet de mol.

Of hij denkt gewoon dat Freek winnaar of verliezer wordt.