Auteur Topic: Aflevering 15: De Finale eilandraad  (gelezen 52803 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #40 Gepost op: 25-12-2013, 17:13:04 »
Jammer dat de pre afvallers niet mogen stemmen... Maar toch proficiat aan de finalisten, prachtig gespeelt 😃
Commentaar geven mag daarin tegen wel. Na de finale doen we ook nog een reünie en worden de biechten gepost en kan echt alles onthuld worden ;).
Ok als ik had mogen stemmen had mijn stem naar nieky gegaan omdat ik het gewoon een geniale zet vind om met hillo een verbondje te maken en hij won de halve finale daarom is hij mn voorkeur tov hillo...
Dat is niet waar. Nieky won de eerste halve finale opdracht en Hillo de tweede( die wel iets zwaarder was). Dus het is niet zo dat Nieky de halve finale heeft gewonnen.

Op de vraag of iemand kan winnen die is weggestemd heb ik de mening dat dat wel moet kunnen. Daarvoor is het moeras ook in het spel gekomen. Het gaat uiteindelijk om het overleven en het einde halen. Stemmen is slechts een middel en niet het doel. Als stemmen het doel was dan zou er in de halve finale en in de samensmelting ook gestemd moeten worden.

Het is uiteindelijk wel erg knap dat de powerplayers met hun hele complot het tot het einde hebben volgehouden. Ook al was het niet helemaal hun bedoeling. Maar het is toch zo dat er nu drie mensen uit hetzelfde complot in de finale staan dat al vanaf dag 1 er was ::ok::.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #41 Gepost op: 25-12-2013, 17:46:36 »
Dat vind ik ook wel mooi, dat 3 complotgenoten samen in de finale staan  ::ok::

Ik vind eerlijk gezegd dat stemmen wél het doel is en niet het middel.
Tenminste, dat is in de "echte" survivor zo.

Maar dat is mijn mening over het spel, dat hoeft natuurlijk niet iedereens mening te zijn  :))
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #42 Gepost op: 25-12-2013, 19:03:54 »
Ik vind eerlijk gezegd dat stemmen wél het doel is en niet het middel.
Tenminste, dat is in de "echte" survivor zo.

Maar dat is mijn mening over het spel, dat hoeft natuurlijk niet iedereens mening te zijn  :))

Ook bij de "echte" survivor zijn er mogelijkheden op een tweede kans. Die horen bij het spel en doen niets af aan het spel of de persoon die er profijt van heeft naar mijn idee. Survivor is een combinatie van tactisch stemmen, sociale relaties opbouwen en proeven winnen. Stemmen is daar een onderdeel van, maar geen hoofddoel.

Nu lijkt het een beetje alsof ik Daisy aan het verdedigen ben, maar dit gaat voor mij over het spelelement zelf en geldt dus ook voor Tdietz die vorig jaar duivelseiland won en in de echte serie (Tanja, Fajah, Zimra etc.)

@Molière: Natuurlijk mag je vragen stellen! Juist erg handig omdat je een groot gedeelte van het spel waarschijnlijk niet hebt meegekregen ;).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #43 Gepost op: 25-12-2013, 19:11:33 »
Bij de echte survivor worden die tweede kansen ''gehaat'' door de fans  :P
Maar aangezien dit een forumspel is, vind ik de tweede kansen wel een goed idee, omdat je zo langer met het spel bezig bent.

Het ''lukt'' me alleen niet om op daisy te stemmen omdat ze een tweede kans nodig had  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #44 Gepost op: 25-12-2013, 19:56:11 »
Ik ben voor Daisy  ::cheerleader::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #45 Gepost op: 25-12-2013, 20:43:18 »
Leuk om Bjorrn en D*N hier de discussie weer te zien voeren die ze op het RN board ook al hadden over de finalisten Edith en Geraldine ;D

Ik geniet van alle pleidooien, vragen en antwoorden ::bravo:: en ik baal dat ik deze keer niet mee kon spelen :(

Ik ben wel vreselijk verbaasd dat het complot tussen Nieky en hillo niet voor iedereen overduidelijk was. Aan de andere kant was het voor mij als kijker niet duidelijk dat zij dan nog eens met Daisy en MC (die natuurlijk samenwerkten, weer, dat was ook wel duidelijk, en jullie zouden echt eens moeten gaan denken over elkaar tegenwerken ;) ) in een complot van vier zaten.

Ik vind het jammer dat Molière van me won :P zal me dan ook van verder commentaar onthouden, geniet gewoon nog even door van alles wat hier gebeurt :D
Keep calm and eat chocolates!

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #46 Gepost op: 26-12-2013, 00:29:53 »
Oja die PM van jou swifty! Met complimenten voor het spel, naar wie stuurde je die nog naast mij en Niek? :P Robbie?
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #47 Gepost op: 26-12-2013, 01:16:27 »
Even wat antwoorden en opmerkingen, deel 1  

1) Nieky, was er al een 'final two deal' tussen jou en hillo voordat ons complot van start ging?

Heb even teruggelezen ( jeetje wat waren dat veel pm's ). Daisy benaderde mij als eerste, daarna hillo nadat we vorig jaar al half wat hadden afgesproken, toen kwam de finale two deal,  en daarna pas het complot van ons. Daisy zei toen dit :

Molcrazy is altijd wel in voor een complotje. Hij heeft ooit geroepen dat het hem wel stoer lijkt om een complot met jou, mij én Hillo te vormen. Maar wil jij wel met Hillo in één complot? En daarnaast, doet Hillo wel mee? En ik weet niet of hij er nog zo over denkt natuurlijk. ;)

Bij deze pm wist ik al dat hillo waarschijnlijk mee zou doen en dat we dus een final 2 deal hadden, dus heb zo hillo het complot ingepraat, en gelukkig was Daisy het er ook snel mee eens, of kwam jij ( MC ) er zelf mee ;).

Vraag aan Nieky: ik lees nu van hillo dat hij met zijn initiële final two deal in de finale zit. Met jou dus.
Jullie hadden dus al lang voor Project Begraaf De Strijdbijl een deal met elkaar? En betekent dat dat je pm's waarin je telkens zei dat ja bang was dat hillo toch nog iets ging doen om jou weg te stemmen, allemaal nep en gelogen waren?

Ja, alhoewel dat een reden had, maar dat vraag je zelf al :P

En ook: aan hillo en Nieky allebei: ik heb met een aantal pm's geprobeerd jullie samen te krijgen en samen te laten werken en moest daar flink mijn best voor doen om beiden te overtuigen. Maar nu lees ik dus dat jullie al een final two deal hadden. Als heel mijn overtuigpm's dus niet nodig waren, waarom is er dan nog wel geacteerd van "oeh ja ik weet ni hoor" ?

Dat had voor mij een duidelijke reden. Nadat Daisy weg was, moesten hillo en ik niet het gevaarlijke duo lijken wat opgebroken moest worden. Dat moesten jij en Pjotr zijn. De final 2 deal van ons moest geheim blijven. Zo heb ik het ook bij MC en LdH gespeeld. En de ronde nadat Pjotr ging was ik ook wel bang dat hillo en ik als enige echt overgebleven duo werden gezien wat uit elkaar gespeeld moest worden, ook omdat we doorgaans goed zijn in de proeven en die halve finale kwam eraan, daarom probeerde ik ervoor te zorgen dat onze positie niet zo sterk leek.

Simpelweg, omdat nieky en hillo je outplayed hebben en dus weggestemd.

Ja, dankjewel dat vind ik ook ::)

Wel jammer van Catshee, want ik was echt van plan ver te gaan met jou, maar het was een verkeerd getimede powershift van jouw kant die je de kop kostte. Ik moest je wel wegstemmen op dat moment.

Dit geld ook voor mij, was echt zonde  :\'(

Maar na veel overtuigingsPM's en wat morele chantage is het me uiteindelijk gelukt om Daisy weg te stemmen :P

Dit overdrijf je, heb me nooit gechanteerd gevoeld, had juist het gevoel van alle macht te hebben ::). En die had ik ook. Waarschijnlijk was ik met de andere keuze ( Robbie stemmen ) ook ver gekomen, want dan was jij waarschijnlijk daarna snel weggestemd vanwege je verraad en hadden Daisy en MC en ik daarna ook Pjotr en LdHmolletje gestemd.

Daisy heeft dit door haar moerasverblijf niet hoeven te doen, maar denk dat ze het wel van plan was. En als ze het niet van plan was, dan was ik het bokje geweest en heb ik daar de perfecte keus gemaakt. Maar heb die keus puur uit eigen overwegingen gemaakt, en niet door die pm's van jou ;). Ik vond zelf dat ik loyaal moest blijven aan jou, daar hebben die pm's op dat moment niks bij geholpen. Vond je zelfs weer de irritante oude hillo zoals ik toen ook heb gezegd  ;D

Toen volgde de laatste moeilijkheid: Pjobbie opbreken. Het liefst door Robbie weg te stemmen, maar meneer won wederom immuniteit :P

Ja irritant

Ik vroeg Niek om het contact met MC en Ldh sharp te houden, want die mochten we niet verliezen door onze move van Daisy wegstemmen.

Precies, zoals heel vaak in het spel heb je je verscholen achter mijn rug, ik was degene met contactjes en degene die met name messen ( of hakbijlen in het geval van Daisy ) moest steken. Dus wat dat betreft vond ik jou spel wel laffer
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #48 Gepost op: 26-12-2013, 01:16:49 »
Deel 2

(en hard moeten lachen om bijvoorbeeld Robbie die bijna boos werd af en toe dat we elkaar nu maar eens moesten vertrouwen :P).

Hilarisch ja

En zelfs Niek was ik tactisch gezien de baas naar mijn mening. We hebben vrijwel hetzelfde spel gespeeld, al deed ik het meer achter de schermen en hij meer voor + dat ik handig gebruik wist te maken van zijn connecties (en hij van de mijne). Maar het erschil tussen mij en Niek ligt 'm toch in de durf tactisch te spelen. Als we Daisy niet op het juiste moment hadden weggestemd, hadden we hier niet gestaan. Dat was toch wel mijn plan en heb ik Niek echt hard van moeten overtuigen. Dat het een spel blijft en als we niet op dat moment zouden ingrijpen, we niet de finale 2 zouden worden.

Hier ben ik het zoooo niet mee eens  ::)
Gaan we toch nog even ruziemaken :P
Ik weet dat jij in het verleden mij dik tactisch de baas was, maar dit jaar was ik was jou juist tactisch de baas. Ik had continu de verbondjes zodat dat wanneer het moest of ik me bedreigd voelde door je of ik wilde, ik jou er ook uit kon stemmen. Ik was namelijk degene met de (sterkere) band met Lukie/Daisy/Bjorrn/MC/LdHmolletje en Pjotr. Jij bleef maar op de achtergrond en hebt gebruik gemaakt van mij. Dat vond ik ook niet erg anders zou ik het niet toelaten. En ik vond dat dus niet erg omdat ik nu als ik echt had gewild jou eruit had kunnen stemmen. Bijvoorbeeld toen Daisy het TIJDENS ( wie doet dat dan ook tijdens ?) Jeopardy ging pmmen. Ja, jij won die keer immuniteit, maar ben er zeker van dat Daisy/LdH en MC de ronde daarna anders wel mee waren gegaan want jouw fanclub was niet echt briljant geloof ik ::)

Dus als ik had gewild, dan was ik je de baas, dus stond ik tactisch sterker, maar goed ieder zijn eigen mening
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #49 Gepost op: 26-12-2013, 01:30:13 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #50 Gepost op: 26-12-2013, 01:33:15 »
Deel 3

- Ik heb me gisteravond 7 uur nonstop ingezet om hier te mogen staan.

Die kans heb ik niet gehad natuurlijk he ;). Maar dat ik genoeg inzet heb lijkt me wel duidelijk. Soms iets teveel zelfs denk ik ;)

Volgens mij hebben Hillo en Nieky wel ongeveer hetzelfde gespeeld.

Dus mijn vraagje aan Hillo en Nieky:

Waarom verdien jij mijn stem ipv de ander?

Zoals ik net al een beetje zei : Ik heb vooral voor de contacten gezorgd ( zeker na de samensmelting ) en heb altijd de kans gehad om hillo er eventueel uit te werken, meer dan andersom
Daarnaast heb ik gedurende het spel geen enkele tegenstem gehad, iets wat dat argument wel onderstreept.
En ik heb in paars ( daar weet jij alles van ) ook enkele listige, maar toch geslaagde moves gemaakt. Dit heeft mij bij Daisy en MC in het krijt gezet, dus ook daar was ik Hillo weer de baas. Maar hierover zal ik zo bij de vraag van Moliere meer toelichting geven.
 
Oke, aangezien ik geen afvaller ben. ;)

Maar goed:
@Nieky: als ik jullie verhalen zo lees, heeft hillo regelmatig het initiatief genomen in jullie samenwerking. Op welke momenten heb jij eigenlijk het initiatief genomen in de samenwerking met hillo m.u.v. de Lukie-stemming waarover je het hierboven hebt? En heb je het jezelf hiermee ook niet een beetje makkelijk gemaakt?

Voor de samensmelting heb ik dingen gedaan waar hillo het niet 100% mee eens was ;).
Zo heb ik bijvoorbeeld Vieffan eruit gestemd, iets waar hillo niet echt blij mee was want hij had contact met Vieffan zoals hij in zijn pleidooi al zei.

Daarnaast wilde hillo dat ik in Paars gewoon lekker niks deed en Sjoerd ( Daisy ) en MC eruit gestemd werden, buiten onze schuld om. Ik wilde dit absoluut nog niet. Zoals ik al zei. Ik wilde niet hillo de touwtjes in handen geven die ik zelf nog had. Daarom heb ik als brugman moeten praten om Jann over te halen, en dat is gelukt. Dit in combinatie met het winnen van de wisselproef op dat essentiële moment zorgde ervoor dat ik Jann wisselde met Starlight, en zij en Bjorrn eruit vlogen en daarmee meteen de heerschappij van Bjorrn op paars afgelopen was. Ik heb daar het leven van Daisy en MC gered, en hierdoor ( zei Daisy ook nadat ze eruit gestemd was, pijnlijk ::) ) zouden ze nooit op mij stemmen.

De eilandraad daarna in team paars werden wederom Sjoerd en MC target, en wederom heb ik ze gered, door Vieffan eruit te stemmen met jann. Iets waar hillo dus niet blij mee was.

Na de samensmelting kwam de Lukie-executie, die was ook voor minstens de helft van mij afkomstig. Dat was denk ik 50-50

Catshee vonden we allebei zonde, maar was noodzakelijk

En dan de Daisy-executie. Jij vraagt je af : ' Heb je het jezelf niet makkelijk gemaakt door daar hillo het initiatief te laten nemen' ? Nee ik vind van niet, ik was namelijk close met Daisy , hillo niet. En als je close met iemand bent kom je veel minder snel met een plan om diegene eruit te stemmen. Ik wist dat het moment onvermijdelijk werd dat ik kant moest gaan kiezen. Maar ik vind het niet gek dat hillo daar het initiatief nam. Hij heeft ervoor gezorgd dat hij lijnrecht tegenover Daisy stond, niet ik. Een medespeler met wie je goed samenwerkt verraden is namelijk echt niet makkelijk, ik heb ook een hart , en ik vond het de meest tactische en nare move van mij ooit in een spel. Desondanks heb ik de move toch gemaakt. En het is niet gek dat iemand anders het initiatief neemt om jou 'vriend' weg te stemmen, dat is in mijn optiek veel logischer dan dat ik zelf zou zeggen. ' Goh, die Daisy daar heb ik zo fijn mee samengewerkt, maar nu moet ze er echt uit. Dat bedenk je niet in een paar tellen. Dus ik vind dat ik het mezelf daar niet makkelijk heb gemaakt, maar juist de moeilijkere rol had. Ik was degene die op de voorgrond aanwezig had en lijntjes met veel mensen had, en ik was vooral degene die daar als verrader op aangekeken zou worden, omdat het van mij minder verwacht werd. Ik stond sociaal sterker in de groep. Dus dit lijkt mij juist een moeilijkere rol.
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #51 Gepost op: 26-12-2013, 01:43:47 »
Deel 4

Wat ik graag anders had gezien was het wegstemmen van Lukie en Daisy. Hoewel ik graag met vier naar het einde wilde, hield ik er wel altijd rekening mee dat je een move kon maken want 100% vertrouwde ik je natuurlijk niet ;)

Precies, een van de belangrijkste argumenten waardoor ik Lukie er ook uit wilde hebben. We wilden jullie een stap voor zijn en zelf de touwtjes in handen blijven houden, zoals eigenlijk het hele spel al. Dit was een van de vele momenten waarin we jullie een stap voor waren.
Daarnaast was Lukie echt megapopulair, onder andere door Noortje wat hij fantastisch deed, en ik weet van vorig jaar dat Lukie extreemfanatiek is en goed in proeven. Met hem wilde ik niet naar de finale. Alhoewel er hier dan wel een goede fles wijn had gestaan  ;D

Het was vooraf nooit het plan en ik verzin het niet omdat je gezegd heb dat je nooit met ons tot het einde wilde gaan (want een pb kan bewijzen wat ik nu ga typen) maar toen ik vernam dat ik een extra stem verdiend had voor de laatste eilandraad, had je er alle baat bij dat je immuniteit won want ik wilde mijn twee stemmen vol op jou zetten. Als LdH en Robbie dat toen deden, had het nog anders kunnen uitdraaien ;) (en ja, we stonden toen verder van elkaar af al werd het contact met LdH groter toen Daisy eruitgestemd was)

Wederom een moment waarin bleek dat mijn positie niet wankel was en die van hilli-pillie wel

Op de vraag of iemand kan winnen die is weggestemd heb ik de mening dat dat wel moet kunnen. Daarvoor is het moeras ook in het spel gekomen. Het gaat uiteindelijk om het overleven en het einde halen. Stemmen is slechts een middel en niet het doel. Als stemmen het doel was dan zou er in de halve finale en in de samensmelting ook gestemd moeten worden.

Tuurlijk is stemmen niet het enige element, maar Daisy heeft in het moeras betrekkelijk eenvoudig de finale kunnen halen.

Voordat ik dit ga zeggen, Daisy echt knap dat je het weer geflikt hebt, meen ik echt ::ok::

Maar het is wel zo dat jij 2 eilandraden hebt gemist en zodoende ook minder vijanden hebt gemaakt. LdHmolletje en Pjotr zullen nu waarschijnlijk aan jou kant staan omdat hillo en ik ze weggestemd hebben, maar ik denk dat jij niet bijvoorbeeld net zo goed had gedaan ;)

En jij hebt natuurlijk ook proeven moeten winnen om de finale te halen, maar die moesten wij ook doen ( de halve finale ). Als je nou was ingestroomd in de halve finale dan was het misschien een iets ander verhaal geweest want dan ben je echt een proeftijger  ::wenkbrauw:: , maar die social test had ik dan ook gewonnen van de mensen in het moeras.

Het is uiteindelijk wel erg knap dat de powerplayers met hun hele complot het tot het einde hebben volgehouden. Ook al was het niet helemaal hun bedoeling. Maar het is toch zo dat er nu drie mensen uit hetzelfde complot in de finale staan dat al vanaf dag 1 er was ::ok::.

Dankjewel, daarom was Daisy wegstemmen ook goed ;D. Anders hadden we hier nooit met 3 kunnen staan door de moerasroute  :P

Ik ben wel vreselijk verbaasd dat het complot tussen Nieky en hillo niet voor iedereen overduidelijk was.

Ben hierzelf ook wel verbaasd over geweest. Denk dat ons complot wel duidelijk was met Daisy en MC, maar dat de dubbele bodem. Het feit dat we echt zooooo close waren, heel lang geheim is gebleven. Heb hillo daardoor ook pas net op facebook toegevoegd onder andere. En ik krijg meteen leuke kerstfoto's  ::bravo::

You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #52 Gepost op: 26-12-2013, 01:47:11 »
Deel 5

Ik kom nu echt over alsof ik hillo en Daisy nietsnutten vind. Dit vind ik absoluut niet. Ze hebben het beiden echt geweldig gespeeld. Voordat ik nu ga slapen en morgen er echt waarschijnlijk de hele dag niet ben ( en vrijdag dus weer veel ga antwoorden ). Wil ik dat nog duidelijk hebben.  ::bravo::

Maar het gaat natuurlijk in deze finale-eilandraad erom om jezelf te verkopen, daarom doe ik dat ook, want meen ook echt de dingen die ik zeg. Naar mijn mening kan ik survivor niet sterker spelen dan ik dit jaar heb gedaan. Fanatiek ben ik altijd, want ik wil dit zo ontzettend graag winnen, maar dit jaar stond ik er tactisch ook sterk in. En dat is weleens anders geweest. Proeven waren zoals altijd goed, maar tactisch volgens mij dit jaar ook perfect want ik sta hier in de finale zonder tegenstem. En daarom vind ik ook echt dat ik het dit jaar niet verdien om in het zicht van de haven te stranden, maar dit keer wel net de overwinning over de eindstreep te trekken!

Maar nogmaals. Daisy en hillo zijn ook echt kanjers geweest dit jaar, en waren allebei heel erg lief tegen mij  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 26-12-2013, 01:50:44 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #53 Gepost op: 26-12-2013, 01:49:31 »
Ik stem op Nieky ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #54 Gepost op: 26-12-2013, 01:51:33 »
Ik stem op Nieky ::bravo::

Wat leuk  ::bravo::

Stem ik ook op jou bij dat stomste avatar topic  ::ok::  :P

Weltrusten allemaal  ::zwaai::
You'll never walk alone

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #55 Gepost op: 26-12-2013, 01:53:30 »
Pff, antwoord getypt, valt telefoon uit.. Morgenochtend first thing!
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #56 Gepost op: 26-12-2013, 01:58:57 »
Bedankt voor je goeie antwoorden Nieky ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #57 Gepost op: 26-12-2013, 03:58:28 »
Oja die PM van jou swifty! Met complimenten voor het spel, naar wie stuurde je die nog naast mij en Niek? :P Robbie?

 ::jaja::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #58 Gepost op: 26-12-2013, 08:07:35 »
Klopt hillo. Ik dacht dus dat het jullie drie vs Daisy en MC was...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #59 Gepost op: 26-12-2013, 09:25:54 »
even een domme Noortje vraag maar voor wanneer moet er gestemd worden en hoe en worden de stemmen en de motivaties bekend gemaakt?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.