Auteur Topic: Aflevering 15: De Finale eilandraad  (gelezen 52742 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Gepost op: 25-12-2013, 01:51:16 »
Opdracht 30: Kielhalen



Gefeliciteerd Nieky, Daisy en Hillo met het behalen van de finale! Maar nu is het aan onze jury. Wie gaat er winnen?

Jullie krijgen de kans om zelf te zeggen waarom jij zou moeten winnen,

daarnaast mogen de afvallers jullie alles vragen en mogen jullie jezelf verdedigen. Dit kan je de winst geven of kosten.

De jury bestaat uit:
Bjorrn
Catshee
Lukie4
Pjotr
Ldhmolletje
Robbieazerty
Molcrazy
en kijkersquiz winnaar Molière!

Ik vraag jullie ook nog niet gelijk te stemmen en eerst de antwoorden hier af te wachten.

Veel succes!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #1 Gepost op: 25-12-2013, 01:55:12 »
Moeten we hier nu al ons verhaal doen , of afwachten of er vragen komen ?
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2013, 01:56:11 »
Wow wat ben ik blij dat ik hier terecht gekomen ben. En nog wel naast mijn final 2 deal vanaf het begin: Nieky!

Ik heb net vanaf 18u vanavond keihard geknokt in de finaleproef, dus ik ben enigszins op nu, maar morgen zal ik een openingspleidooi houden! Schroom verder niet àlles te vragen, want ik kan me goed voorstellen dat een groot deel van mijn spel onzichtbaar geweest is voor de kijker en medekandidaten ::jaja::. Ik zal op alle vragen eerlijk en volledig antwoorden! ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #3 Gepost op: 25-12-2013, 01:58:10 »
Moeten we hier nu al ons verhaal doen , of afwachten of er vragen komen ?
Ja, een openingspleidooi :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2013, 01:59:50 »
Oja, nu moet ik tegen hillo, en die kan goed praten dus ik zal ook flink mijn best moeten doen  ;D

Ik ga ook zo slapen, weet i.v.m. kerst niet precies wanneer ik mijn verhaal uit de doeken kan doen. Maar ik zal ook niks achterhouden  ::jaja:: Ik heb het spel soms hard gespeeld, maar zal ook daar eerlijk over zijn. Als het spel dan niet gewaardeerd word, so be it. Maar ga nu lekker eerlijk zijn, heeeeerlijk ook eindelijk  ;D

Ja hebben we toch goed gedaan hillo, in het begin had ik er een hard hoofd in dat we het beiden gingen halen, maar het is gewoon voor de bakker :D

Maar zoals ik net al zei : ik zal proberen tussen de kerstdiner's door al wat vragen te beantwoorden of mijn verhaal te vertellen. Maar ik ga ook lekker wijntjes drinken en gezellig doen en dergelijke dus moet even afwachten wat ervan komt :P

Fijne kerst allemaal  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #5 Gepost op: 25-12-2013, 02:00:12 »
Ja, een openingspleidooi :).

Oooh dan blijf ik nog wel even wakker  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #6 Gepost op: 25-12-2013, 02:02:27 »
Ja ik denk dat ik dit tot het weekend laat lopen zodat er genoeg tijd is, want met kerst is natuurlijk iedereen overal en nergens :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #7 Gepost op: 25-12-2013, 02:24:25 »
Zijn jullie hele verhalen aan het typen? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #8 Gepost op: 25-12-2013, 02:37:09 »
Zijn jullie hele verhalen aan het typen? ::rofl::


Zat over maximaal aantal karakters XD

Geen idee wat normaal is in zo'n finale, maar wil gewoon mijn verhaal uit de doeken doen zodat mensen een eerlijke keus kunnen maken. Dus hij komt er zo aan. En dan missen er nog delen of gedetailleerde informatie  ;D Dus dat mag nog gevraagd worden
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #9 Gepost op: 25-12-2013, 02:37:46 »
Pleidooi deel 1

Goed, de finale is bereikt, daar ben ik al megatrots op. Maar ik wil toch echt ook heel graag winnen, want als ik 1 spel graag wil winnen is het survivor wel ;)
Daarnaast vind ik ook dat ik het dit jaar echt goed gespeeld heb. Ik heb namelijk erg veel geleerd van afgelopen jaar. Toen had ik niet echt duidelijk een sterk complot, maar meer losse contactjes ( hoi Lukie ) en dat hing allemaal maar als los zand aan elkaar. Dit jaar heb ik het stukken gewaagder aangepakt, namelijk een deal gesloten met de persoon die mij al jarenlang hier dwarszit, met hillo. En we beloofden elkaar meteen de final 2, iets wat later nog wel lastig werd maar daarover zo meer. Ik vind dat dit vanuit mijn oogpunt gewaagder was dan vanuit die van hillo omdat hij me er steeds uitgewerkt heeft en niet andersom, maar besloot het toch te doen, maar hield er wel rekening mee dat ik Nooit alleen van hem afhankelijk moest zijn. Ik heb steeds mijn positie sterk gehouden doordat ik volgens mij dichterbij Daisy en Molcrazy stond dan hillo dat stond.

Voor de kijkers die dat nog niet doorhadden. Daisy en Molcrazy zaten met mij en hillo in een complot. Ik zat daar wel in een soort spagaat die soms lastig, en soms heel handig was. Daisy en Molcrazy vertrouwden hillo niet en daar kreeg ik steeds berichtjes over en vice versa. Maar ik bewaarde in het begin heel goed de harmonie binnen het complot vond ik zelf. Zelfs toen in het begin een pm binnenkwam van Daisy waarin stond dat hillo mij eruit wilde werken bleef ik geloven in het complot, wat het toch lange tijd bij elkaar gehouden heeft.

We verdeelden ons viertal over 2 kampen. Kamp oranje en kamp Paars en zaten mooi verdeeld. In beide kampen heb ik mij erg ingezet voor de proeven, dat kunnen mijn kampleden ook beamen. Zelfs bij de creatieve opdracht , wat niet mijn sterkste ding is, heb ik het idee bedacht en mensen aangestuurd en zelf een hele hoop gemaakt. Dit was ook cruciaal voor de samensmelting omdat anders ons complot op elkaar moest gaan stemmen ( de andere koppels waren eruit ). Hier heb ik dus ook mede door mijn goede inzet het complot beschermd terwijl ik zelf wel veilig zat ( hillo zou toch op daisy/MC gaan en andersom).

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms net iets meer mijn best voor oranje deed dan voor paars of andersom. Ik bekeek vooraf in welk kamp we de eilandraad wel zouden overleven en besloot dan in het andere kamp eerst de immuniteit te halen, daarna pas de ander. Dit zorgde er bijvoorbeeld voor dat we de waldo-opdracht verloren. Misschien jammer, maar de rest van het kamp vond het ook niet en ik vind het tacktisch dan logisch om eerst het andere kamp binnen te loodsen.

Pff ik ga weer veel te lang praten he :P, zal het soms wat beknopter gaan houden ;D

In paars kwamen we in ondertal doordat Hillo ( sexymexy ) noodgedwongen naar Oranje moest. Maar hier heb ik met kunst en vliegwerk ook ons complot beschermd door de wisselproef op een cruciaal moment te winnen. Dit in combinatie met het ompraten van jann ( die vaak overloopt, dat wist ik ) heeft ervoor gezorgd dat Daisy en MC daar overleefden. Waarna de ronde daarna Jann terug overliep, maar Bjorrn en Catshee bleven praten om er niet uitgestemd te worden wat mij op het idee bracht om met die 2 na de samensmelting verder te gaan naast het Powerplayerscomplot van Daisy hillo MC en mij
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #10 Gepost op: 25-12-2013, 02:38:09 »
Deel 2

Bjorrn overleefde het helaas niet, maar Catshee had al contact met hillo en toen dus ook met mij. Het werd toen rommeliger na de samensmelting. Pjotr kwam ook met een complotsvoorstel bij mij aan met Robbie, en vroeg wie ik daarbij wilde hebben. Dat waren Daisy en Hillo omdat ik met die 2 veel contact had en ze hoopte bij elkaar te brengen zodat ze elkaar niet de tent uit zouden vechten, maar de signalen werden sterker. Hillo wilde met mij en catshee Daisy eruit en andersom werd het ook sterker

Maargoed eerst ging Lukie eruit, vond ik lastig omdat hij inmiddels half bij ons hoorde, maar ook niet echt. En we waren het er wel over eens dat hij erg populair en sterk was. Daisy overhalen hierbij was een hele klus maar het is me gelukt.
Ronde daarna wilden we Robbie eruitstemmen, maar die won immuniteit en Catshee heeft het toen doorverteld. En toen geloofde Robbie ons uiteindelijk ipv Catshee ( zei hij ) en dat zorgde voor de unanieme uitschakeling van Catshee. Zonde eigenlijk vond ik, want ik had ook nog wel even met Catshee verder gewild.

Toen kwam de beruchte Daisy-ronde, en daar ben ik wel een lijn overgestapt die ik normaal niet over ben gestapt in spellen. Ik steek weleens messen in mensens ruggen, maar dat was dan niet mijn main-complot. Nu deed ik dit wel, en voelde me ook oprecht ontzettend rot. Maar Daisy en hillo hadden zich definitief tegen elkaar gekeerd bleek nadat Daisy mij pmde of ik niet hillo eruit wilde stemmen. Nee dit wilde ik niet , want hillo is mijn final 2 deal. En won een uur later immuniteit :P. Bleek al snel dat ik de beslissende stem had tussen Daisy en Robbie. Uiteindelijk is het Daisy geworden omdat hillo mijn final-2 deal was en ik de macht wilde houden. Als Robbie eruit ging zou Daisy alle macht hebben met MC en LdH die haar zozo zouden volgen. Dus dit leek mij de move op de juiste plek, want ik weet dat Daisy ook in staat is om zulke moves te maken. Ik dacht dat ik na hillo misschien de volgende zou zijn.

Daarna volgende weer goede overtuigingskracht van mijn kant want ik heb mijn band met Molcrazy en LdHmolletje daarna weer gelijmd. Het duo Pjotr en Robbie moest namelijk opgebroken worden. Pjotr won een gevaarlijk muntje en Robbie had immuniteit, dus toen viel de keus op Pjotr. De ronde daarna was het snel duidelijk dat het LdH ging worden.

Dat is mijn tacktische verhaal in grote lijnen, er zullen wat gaten zijn her en der, maar het is laat en deze zal ik komende dagen graag beantwoorden. Excuses voor de gaten, of dat hij te lang is, weet ik veel wat normaal is voor een finalepleidooi.

Maar niet alleen op tacktisch gebied ben ik sterk geweest, maar ik heb ook op cruciale momenten proeven gewonnen :

- Natuurlijk de halve finaleproef
- Muntjesproef bij LdHstemming ( was misschien niet cruciaal, maar gaf wel zekerheid )
- Immuniteit na de samensmelting ( Altijd belangrijk meteen na de samensmelting, want dan zijn de verhoudingen zo vaag)
- De wisselproef in paars waardoor ik Molcrazy en Daisy kon beschermen.
- De creativiteitsproef in Oranje waardoor ons complot de samensmelting in zijn geheel haalde.
- En verder heb ik me sterk ingezet voor alle teamproeven.

Kortom de argumenten waarom ik vind dat ik survivor kan winnen
- Op cruciale momenten proeven gewonnen
- De enige die zowel een muntjesproef als een immuniteitsproef heeft gewonnen
- Heel lang in het team/ complot belang gedacht, totdat het moment kwam dat ik vond dat de grote move gemaakt moest worden.
- Revanche genomen op vorig jaar door juist contact op te nemen met mijn vijanden van toen ( op Daisy na )
- Ik wil een keer geen tweede worden en derde is ook stom  ;D
- Ik was veel minder irritant met protesten enzo dan vorig jaar :p
- Ik heb mensen weten te overtuigen op belangrijke momenten

Maar misschien wel het allersterkste argument waaruit blijkt dat mijn positie gedurende het hele spel heel sterk was :

- Ik heb gedurende het hele spel, geen enkele tegenstem gekregen op de eilandraden. Zowel met mijn schaduwaccount als met mijn gewone account.

Hopelijk vinden jullie deze finale wel het moment om mij eindelijk een stem te geven  ;D En ik hoop ook dat mensen begrijpen dat tactisch spel erbij hoort en nodig is om ver te komen, zeker als je op voorhand al als sterke speler gezien word, je verschuilen kan dan niet meer en als je zelf niet tactisch genoeg speelt, dan ben je het bokje, kijk maar naar mij vorig jaar. Maar goed, als mensen deze finale een goed moment vinden om hun gram te halen of een andere 'nettere' speler een stem te geven dan is dat hun goed recht.

Maar ik zou het nu heel leuk vinden als ik nu de eerste stemmen van deze hele editie zou krijgen  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-12-2013, 10:16:27 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #11 Gepost op: 25-12-2013, 02:40:39 »
Voel me wel arrogant zo, als je moet typen waarom je moet winnen  ;D

Zal dadelijk wel weer in de Mollenvangerrol kruipen dat iemand anders veel meer stemmen gaat krijgen etc :P

Nogmaals stel gerust vragen, hoe meer ik kan beantwoorden , des te beter, en een fijne kerst. Nu ga ik slapen  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #12 Gepost op: 25-12-2013, 09:53:17 »
eeeeh jij hebt best vaak irritant geprotesteerd hoor. Meer dan Hillo en Daisy in ieder geval.
Je begint dan altijd met:  "ik wil natuurlijk niet moeilijk doen".....

Fijne kerst ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #13 Gepost op: 25-12-2013, 10:10:59 »
eeeeh jij hebt best vaak irritant geprotesteerd hoor. Meer dan Hillo en Daisy in ieder geval.
Je begint dan altijd met:  "ik wil natuurlijk niet moeilijk doen".....

Fijne kerst ::zwaai::

Oooh bij dat gedeelte bedoelde ik dat t minder was dan vorig jaar :p. Maar was ook een beetje een grapje tussensoor :p
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #14 Gepost op: 25-12-2013, 11:10:36 »
Ik vind het superleuk dat ik tegenover Nieky en Hillo mag staan. Ik heb (samen met MC) in een complot gezeten met bovenstaande heren en het was echt superleuk. Totdat ze me eruit stemden natuurlijk... ::)

Bij Zap! heb ik het spel in eerste instantie nogal voorzichtig gespeeld en dat wilde ik nu anders doen. Ik wist dat ik door mijn 2e plaats in Zap! niet kon gaan verschuilen, dus besloot ik het spel aanvallend te gaan spelen en een soort favorieten rol op me te nemen. Ik heb direct na mijn inschrijving contact gezocht met Nieky. Omdat ik hem het spel vorig jaar leuk vond spelen en je hebt bondgenoten nodig die het spel ook willen spelen. Van MC had ik begrepen dat hij het leuk leek om in een verbondje met Nieky én Hillo te zitten, dus dat stelde ik voor aan Nieky en zo kwamen we met z'n 4en in een complot terecht. Ben wel heel benieuwd of het contact tussen Nieky en Hillo al van voor die tijd stamt. ;D

Maar goed, het complotje stond, maar tijdens mijn vakantie ontving ik deze PM:

Dais, handle with care en zorg dat je niet naar iedereen beantwoordt. Volgens Robbie wil hillo wraak nemen op Nieky, Jann en Ycaris omdat ze vorige keer Robbie eruit gekegeld hebben. Wat denk je hiervan? Dubbele agenda? Wie houdt hillo voor de gek ...?

Ik heb dat natuurlijk direct naar Nieky doorgespeeld en MC aangegeven dat we maar zien hoe het moest lopen. En het gekke is, de hele 1e fase was iedereen heel loyaal naar elkaar (en ook echt gemeend), maar dit bericht is altijd door mijn hoofd blijven spoken. Achteraf gezien was dit misschien een tactische zet van Robbie om MC op een dwaalspoor te brengen. Of dacht Robbie dit echt? Ik ben heel benieuwd. Maar goed, ik was er zeker van dat Hillo in Oranje op mij zou stemmen als we in het laatste rondje naar de eilandraad hadden gemoeten en dat hielp niet mee voor mijn gemoedstoestand. Ik word namelijk vreselijk paranoia van al die complotjes. Gelukkig wonnen we met 1 punt verschil.

Maar goed, ik wilde niet alleen afhankelijk zijn van dit complot (vanwege mijn paranoia), dus ik had ook andere contactjes nodig. LdHmolletje had al op dag één al verraden wie zijn schaduw was, dus dat leek me een perfecte partner voor op Oranje (het is fijn om te weten met wie je samenwerkt) en daarnaast besloot contact te zoeken met Lukie, die zich op het allerlaatste moment had ingeschreven. Ook al leek de samenwerking in het begin nogal nutteloos (en dat heb ik hem regelmatig laten weten  :-X  ::sorry::), uiteindelijk heeft ie me samen met Nieky en MC wel in het spel gehouden door Jann op paars over te halen om op Starlight en May te stemmen. Dus ondanks dat ik vaak heb gemeld dat ik vond dat ie niks deed, was dat zeker niet zo en heeft ie me zeker geholpen om in de 2e fase te komen. ::ok:: ::ok::

En toen was het zover. De tweede fase. Ik rolde in een vals complotje met Robbie, Pjotr, Nieky en Hillo. Ik vernam dat Hillo en Robbie direct Lukie wilden kwijtspelen en Pjotr ging mee. Voor mijn gevoel hadden Nieky en ik de beslissende stem. Ik had gewoon moeten zien dat Nieky en Hillo een final 2 deal hadden, maar daar ben ik gewoon blind voor geweest en heb bijna al mijn kennis met Nieky gedeeld. Nieky wist dat ik Lukie er in principe in wilde houden, maar heeft me toch overgehaald. Daarnaast, ik had wel iets anders kunnen stemmen, maar dat had Lukie niet gered. Daarna volgende de vreemde stemronde op catshee, waarin ik onnodig mijn munt inzette. Dat was al een teken aan de wand. En wat het rondje erop gebeurde mogen bekend zijn.

Ik ben daarna niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik zat niet vol wraak gevoelens. Immers, als je zelf het spel hard speelt, weet je dat dit kan gebeuren. Ik was volop gemotiveerd om juist nu alsnog de finale te halen. En ik denk dat ik dat wel heb laten zien, ik heb de spelletjes in het moeras goed gespeeld en nu sta ik hier.

Ik sta dus in de finale tegenover 2 sterke spelers. Beiden zeer tactisch, de ene alleen wat meer aanwezig dan de ander. Waarom zou ik dan juist verdienen om te winnen? Ik heb op de juiste momenten laten zien dat ik er stond. Ik heb op het juiste moment proeven gewonnen. Zowel in de 1e fase, in de teamopdrachten en ik heb 2 wisselproeven gewonnen, als in de 2e fase, ik won 2 muntproeven en na mijn verbanning naar het moeras heb ik daar bijna alle spelproeven gewonnen. En ik heb ook mijn schaduw account tot leven gewekt, Sjoerd is echt een rol geweest, (ik heb zelfs zijn verjaardagsdatum voor aangepast om te kijken wat er dan gebeurde) en een schaduwaccount die echt het spel gespeeld heeft tot de laatste seconde dat ie in het spel zat. En daarnaast, de samensmelting met 9 mannen spelen is een behoorlijke uitdaging. Ik vind dat ik me als enige vrouw daar toch goed staande in heb weten te houden. ;D

Iedereen die een stem mag uitbrengen, stel gerust jullie vragen, ik zal ze open en eerlijk beantwoorden. ::jaja:: (alleen niet vandaag denk ik).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #15 Gepost op: 25-12-2013, 11:29:38 »
Ik heb nog geen tijd gehad om te lezen, maar wil alvast een vraag stellen. Aan Daisy:

Misschien is het principe, maar om een of andere reden heb ik altijd in mijn hoofd hangen dat een afvaller niet kan winnen. Die afvaller is namelijk al gefaald in het originele doel van het spel: namelijk niet weggestemd worden.

Desalniettemin sta ik toch nog open om op jou te stemmen, ookal waren wij op een bepaald moment vijanden toen het echt tussen jou en mij ging. Als jij me toch een overtuigende uitleg kan geven waarom iemand die eigenlijk al weggestemd was, toch nog mag winnen, heb je misschien mijn stem wel.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #16 Gepost op: 25-12-2013, 11:32:59 »
Ojaa goed dat je het zegt Daisy ;)
Heeel lang heeft noemand doorgehad dat hillo en ik final 2 waren en we hebben hier ook actief voor gezorgd.
Dit was ook essentieel voor het zo ver komen. Zelfs tot aan het eind bleven we Robbie , die toen met ons meestemde, pmmetjes sturen of hillo/Nieky wel echt te vertrouwen was. Volgens mij had alleen LdH snel door dat we zo close waren ::ok::

Want zelfs binnen het 'powerplayers'complot was dat voor MC en Daisy lang onduidelijk volgens mij
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #17 Gepost op: 25-12-2013, 11:36:03 »
Jammer dat de pre afvallers niet mogen stemmen... Maar toch proficiat aan de finalisten, prachtig gespeelt 😃
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #18 Gepost op: 25-12-2013, 11:37:36 »
Jammer dat de pre afvallers niet mogen stemmen... Maar toch proficiat aan de finalisten, prachtig gespeelt 😃
stemadvies (+roddel en achterklap) mag je gewoon in dit topic zetten hoor ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #19 Gepost op: 25-12-2013, 11:56:27 »
Ok als ik had mogen stemmen had mijn stem naar nieky gegaan omdat ik het gewoon een geniale zet vind om met hillo een verbondje te maken en hij won de halve finale daarom is hij mn voorkeur tov hillo...
#teamamaimiljaarde