Auteur Topic: Reality tv: De Bachelor  (gelezen 45262 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #20 Gepost op: 24-09-2003, 10:52:15 »
Dat noem ik nou nog eens een leuk programma!!  ;D  ;D  ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #21 Gepost op: 24-09-2003, 10:57:35 »
ik zou mijn man ook wegdoen als ie wegwerker zou blijken te zijn...  ;D

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Bachelor
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2003, 12:02:20 »
Bij ons in België loopt nu op de commerciële zender Olivier De Rijcke, ook een bachelorprogramma.
Alleen is het een licht aangepaste versie.De dames krijgen te horen dat mijnheer Olivier een leuke erfenis van 32 miljoen euro, een kasteel in de Loirestreek en een vlotjes vertrekkend wagenpark heeft geërfd. Daar is totaal niks van aan, want Olivier is een wegenwerker die met moeite AN spreekt, absoluut niet de klasse van een kasteelheer heeft en eigenlijk zo slecht acteert dat je wel moet gaan geloven dat het verhaal dat verteld wordt waar is.
Nu hebben de overblijvende dames voor het eerst een date alleen met Olivier gekregen.
En ook hier is de bom gebarsten want één van de dames ( die er door Olivier ook van verdacht wordt van voor het geld te gaan ) heeft blijkbaar al haar charmes in de strijd én tussen de lakens gegooid.
Ik hoop nu maar dat die dame ook wint, want in de laatste aflevering moet Olivier bekennen dat het allemaal fake is.
Dat wordt lachen....
Een soortgelijk programma hebben ze afgelopen jaar ook uitgezonden in de Verenigde Staten, met een miljonair die helemaal geen miljonair bleek te zijn. Daar zijn ook af en toe berichtjes over geweest in de Nederlandse media en ik neem aan ook wel in de Belgische media.

Daarom ben ik wel benieuwd hoe ze dit geheim hebben weten te houden aan de deelneemsters, het lijkt me toch dat een van die deelneemsters of familie/bekenden van haar wel eens van dit programmaformat gehoord heeft...  ???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Bachelor
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2003, 12:42:55 »
In Nederland is het ook zo, ik zag 'de bachelor' laatst nog op de hoek van de straat staan met de 'daklozenkrant'

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:De Bachelor
« Reactie #24 Gepost op: 24-09-2003, 12:46:55 »
Een soortgelijk programma hebben ze afgelopen jaar ook uitgezonden in de Verenigde Staten, met een miljonair die helemaal geen miljonair bleek te zijn. Daar zijn ook af en toe berichtjes over geweest in de Nederlandse media en ik neem aan ook wel in de Belgische media.

Daarom ben ik wel benieuwd hoe ze dit geheim hebben weten te houden aan de deelneemsters, het lijkt me toch dat een van die deelneemsters of familie/bekenden van haar wel eens van dit programmaformat gehoord heeft...  ???

Ze zijn begonnen met 15 meisjes en na aflevering 1 werden er  al dadelijk 6 uitgekieperd.
Iemand met een beetje gezond verstand moet al snel door hebben dat Olivier zeker niet van huize uit tot de beau monde behoort, daarvoor zijn zijn manieren en kennis van de etiquette te beperkt. Dus kan het enkel als Nieuwe Rijke.
Hij is wel een goedlachse, aangename kerel met een bepaalde uitstraling, maar hij past niet in het plaatje dat opgehangen wordt.
Maar blijkbaar laten de dames zich graag verblinden door de Porsches, Ferrari's, privé jets, topluxe hotels en het Loirekasteel die allemaal deel uitmaken van het decor waar Olivier zich in beweegt.
Niet als een visje in het water, maar eerder als een tang op een varken.

En als je de dames eens bekijkt qua intelligentieniveau kan je ook niet echt zeggen dat ze er de witte raven hebben uitgehaald.
Zeer oppervlakkig, meestal zeer begaan met hun uiterlijk en met een voorliefde voor ( bij voorkeur exclusief dus zeer duur ) shoppen.
Weinig diepgang betekent ook dat ze waarschijnlijk niet echt diep zullen gaan nadenken over de achtergrond van het verhaal van Olivier.
En zo kan het dus wel lukken voor de makers denk ik...
En niets lijkt wat het is...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2003, 13:36:01 »
In Nederland is het ook zo, ik zag 'de bachelor' laatst nog op de hoek van de straat staan met de 'daklozenkrant'

whahahaha was ons roderickje uit z'n vliegtuigje gesprongen...  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2003, 14:20:42 »
Leuk programma daar in Belgie! 't lijkt wel wat op ons veel besproken programma 'ja ik wil 'n miljonair' van 'n aantal jaren terug. Stefan bleek immers ook geen echte miljonair te zijn.  ::)

En op zich natuurlijk best stom dat die dames 't niet door hebben, maar ik vraag me toch ook af of de kijkers 't wel door zouden hebben gehad als er niet van te voren gezegd was dat 't geen miljonair was.  :-\

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re:De Bachelor
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2003, 15:22:40 »
sorry hoor...is not my cup of tee
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:De Bachelor
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2003, 15:53:12 »
Leuk programma daar in Belgie! 't lijkt wel wat op ons veel besproken programma 'ja ik wil 'n miljonair' van 'n aantal jaren terug. Stefan bleek immers ook geen echte miljonair te zijn.  ::)

En op zich natuurlijk best stom dat die dames 't niet door hebben, maar ik vraag me toch ook af of de kijkers 't wel door zouden hebben gehad als er niet van te voren gezegd was dat 't geen miljonair was.  :-\

Als je er meer wil over lezen volg dan even deze link.
Je kan er ook zien hoe de dames en heren die deelnemen er uit zien.

http://www.vtm.be/tv/index_programma_olivier_de_rijke_aflevering.htm
En niets lijkt wat het is...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2003, 16:04:59 »
Bedankt voor de link Baziel. Ik kan alleen geen foto's van de dames vinden.  :-\

't lijkt me verder wel 'n erg leuk programma. Hadden wij hier eigenlijk ook moeten hebben. Maar ach, wij hebben de Bachelor al.  :)

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re:De Bachelor
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2003, 16:07:16 »
Jullie blijkbaar wel, ...nou veel kijkplezier dan maar he ;)
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:De Bachelor
« Reactie #31 Gepost op: 25-09-2003, 15:22:12 »
Wat een vreselijke gladde aal die Roderick.
Wat zien ze toch in hem?
Maar ik vind het toch wel smullen, hoor!
Hoe de dames zich in allerlei bochten wringen om hem in te pakken
Genieten toch.
Maar opgelet heren niet het hele vrouwvolk is zo.
Dat je het weet.

maapie

  • Gast
Re:De Bachelor
« Reactie #32 Gepost op: 25-09-2003, 20:13:02 »
whaaaaaaaaaa

Waarom zou je daar nou gaan zitten? Dan is het toch wel heel erg met je? Ze zitten gewoon geduldig te wachten op hem of ze een roos krijgen en verder mogen.

Ik zou mezelf net een koe voelen op de markt die verkocht moet worden  :-\

MAAR het is wel super leuk om al die jaloerse blikken te zien   ;D :D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:De Bachelor
« Reactie #33 Gepost op: 26-09-2003, 23:07:44 »

 Goh, wat was annemarieke toch verbaasd dat ze geen roos kreeg.
 Gek he! 
Nooit begrepen waarom die roderick haar tot de laatste zes heeft
laten zitten.
Of misschien toch wel.





maapie

  • Gast
Re:De Bachelor
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2003, 10:59:58 »
Ik vond het echt goed van annemarieke dat ze over dat zoenen begon, dat dat toch echt niet kon!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #35 Gepost op: 29-09-2003, 21:06:38 »
Ik heb de nieuwe aflevering vanmiddag pas gekeken. Ik was er vrijdag niet en had 'm daarom opgenomen. Ik dacht trouwens dat er vorige week gezegd werd dat er nog maar 2 vrouwen over zouden blijven na deze aflevering. Tot m'n verbazing hoefden er nu maar 2 weg en bleven er 4.  :-\  ???

Maar goed. Ik heb me weer aardig vermaakt. De onderlinge jaloezie was weer volop aanwezig. Daar genoot ik nog 't meeste van.  ;D

Zo'n Annemarieke die echt enorm jaloers is op de andere dames, omdat die wel al met Roderick gezoend hebben en zij niet. Ik geloof er niet in dat ze 't feit dat hij met anderen heeft gezoend zo erg vond, maar ik denk gewoon dat ze hem er zo mee confronteerde omdat hij met haar nog niet gezoend had. Ze voelde zich gewoon echt achtergesteld ten opzichte van de anderen. Ik wist na haar gesprek met Roderick al zeker dat ze geen roos zou krijgen, maar gek genoeg zag onze Annemarieke 't zelf helemaal niet aankomen. Arm meiske...

Ik vond 't wel goed dat Femke zelf besloot om te gaan. Roderick was volgens mij wel 'n beetje beledigd dat ze hem niet meer wilde.  ;D

Al met al weer 'n leuke aflevering. Ben benieuwd wat de komende aflevering ons zal brengen. Ik weet van 1 iemand iig dat die erin blijft.....en dat hebben we helemaal te danken aan de redactie van Hart van Nederland.  >:(  Maar evengoed blijft 't toch nog wel leuk om te zien.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2003, 23:10:20 »
Gisteren was er weer 'n alfevering, en wat voor een! Nog maar 3 dames over en onze Roderick heeft naar zeggen voor alledrie gevoelens. Hij nodigde hen een voor een dan ook uit om 'n nacht met hem door te brengen. Toch ietwat vreemd zou ik zeggen, aangezien hij 'n aflevering of 2 geleden nog verklaarde niet naar bed te willen met de dames in 't programma. En nu heeft hij maar liefst met 3 dames de nacht gespendeerd. Ik zou me toch echt goedkoop voelen als ik 1 van die dames was.  :(

Maar goed, ik zag 't iig al aankomen dat Nikki zou moeten vertrekken. Was veel te direct voor onze bachelor. Haar ouders waren waarschijnlijk ook niet rijk genoeg. Bovendien had ze Gwen, duidelijk Roderick's favoriet, zitten afvallen door maar te blijven zeggen dat hij absoluut niet voor 'n vrouw met kind zou moeten kiezen. Ja, dan gooi je toch echt je eigen ruiten in. Alleen had Nikki dat niet begrepen en moest ze vertrekken met weer 'n teleurstelling in de liefde...

Ben benieuwd naar de finale volgende week. Ik weet al wie 't gaan worden (dank je wel Hart van Nederland!  >:( ), maar toch ben ik benieuwd wat er nog staat te gebeuren als Gwen en Nana zijn ouders mogen ontmoeten.  :)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2003, 00:49:49 »
Wat een stelletje domme mutsen!
Tsjong tsjonge wat mankeert ze?
Toch....blijf ik tot het einde kijken.
Ben benieuwd wie de domste muts is.
IK!!!!!     :P

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2003, 01:11:46 »
Wie van jullie zou er voor die Roderick kiezen? Ik begin me iedere week meer te ergeren aan dat formeel taalgebruikt, dat immer correcte van hem...  :-\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #39 Gepost op: 12-10-2003, 09:33:09 »
Ja dat heb ik dus ook. 't contrast met alle 'dirt' die er nu over Roderick bekend wordt is vooral zo groot.  :-\

In de uitzendingen lijkt 't net alsof 't 'n keurige, correcte man is (terwijl hij wel speelt met de gevoelens van meerdere vrouwen, maar goed), maar wij weten inmiddels dat onze bachelor in 't echt aardig veel heeft gedaan dat niet zo correct is.  ;)