Auteur Topic: Reality tv: De Bachelor  (gelezen 45358 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Reality tv: De Bachelor
« Gepost op: 15-09-2003, 11:20:28 »
In dit topic kunnen we alles kwijt over 't veelbesproken programma 'De Bachelor', iedere vrijdag om 21.30 uur op RTL4. (herhaling op woensdagavond om 22.00 uur op Yorin)

Wat vinden we van 't concept van 't programma? En misschien nog belangrijker: wat vinden we van de bachelor zelf? En wie van de overgebleven dames geven we de grootste kansen? Wie vind je zelf 't beste bij Roderick passen? 

Kortom: hier kun je alles bespreken over Roderick en zijn harem.  ;)
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 15:00:03 door Han13 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Bachelor
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2003, 11:37:58 »
Ik wil er 1 ding over zeggen, SBS 6 heeft al de winnaar verraden. Dit vind ik echt heel laag van SBS 6, persoonlijk kan het me niet zoveel meer schelen, maar als ze zoiets zouden doen bij WIDM dan wordt ik echt heel erg pissed!  >:(  >:(

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Bachelor
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2003, 11:39:51 »
Het is toch een engerd dus zo heel erg is dat niet. En hij is niet meer bij die persoon (heb het ook gehoord maar ben vergeten wie :-X)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2003, 11:41:04 »
 wat een vreselijk programma...... ;D dus leuk.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Bachelor
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2003, 11:43:52 »
Vooral leuk omdat er nu allemaal ranzige roddels over Roderick op komen ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2003, 11:50:03 »
Ik wil er 1 ding over zeggen, SBS 6 heeft al de winnaar verraden. Dit vind ik echt heel laag van SBS 6,

Vond ik ook niet leuk om te horen, maar wie zegt dat ze gelijk hebben? Ze hadden 't van 'n 'betrouwbare bron' vernomen, maar was 't niet zo dat iedereen vorig jaar ook uit 'n betrouwbare bron had vernomen dat Jim Idols ging winnen? Ik ga er voorlopig vanuit dat 't nog alle kanten op kan met de winnaar.  :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:De Bachelor
« Reactie #6 Gepost op: 16-09-2003, 11:07:58 »
Vond ik ook niet leuk om te horen, maar wie zegt dat ze gelijk hebben? Ze hadden 't van 'n 'betrouwbare bron' vernomen, maar was 't niet zo dat iedereen vorig jaar ook uit 'n betrouwbare bron had vernomen dat Jim Idols ging winnen? Ik ga er voorlopig vanuit dat 't nog alle kanten op kan met de winnaar.  :)

Het schijnt dat RTL4 heeft bevestigd dat SBS het idd heeft verraden. Maar dat neemt niet weg dat we gewoon kunnen blijven kijken. Helaas heb ik de uitzending van vrijdag gemist, maar ik zit morgen met de herhaling aan de buis gekluisterd hoor!! Heerlijk, al die jaloerse meiden... genieten!!  ;D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #7 Gepost op: 16-09-2003, 11:33:51 »
Heerlijk, al die jaloerse meiden... genieten!!  ;D

Ja idd! Dat is toch wel 't mooiste aan 't programma.  ;D

Ik vind 't ook geweldig om te zien dat ze allemaal verliefd op 'm worden. 't is ook 'n echte player vind ik. Hij flirt met iedere vrouw en geeft hen allemaal 't gevoel dat hij ze leuk vindt en dat ze kans maken. Ze zijn dan ook enorm verbaasd als ze moeten vertrekken. Dat zag je wel met...oops ik zal maar niet de naam verklappen als jij 't morgenavond nog moet kijken. Laten we maar zeggen dat er 1 dame is waarvan de verbaasheid van haar gezicht is af te lezen als ze geen roos krijgt.  ;)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:De Bachelor
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2003, 13:52:18 »
al die jaloerse meiden,. er zijn er een paar jaloers en een paar echt niet geintresseerd in deze macho man. Verder vind ik het wel humor hebben dit programma

Voor mij mag die gwen naar huis hoor, " hij is van mij en de anderen moeten er vanaf blijven"".. Esther geef ik groot gelijk dat dit mens verschrikkelijk is.

De looks maken dat bij lange na niet goed- iMHO- ;D

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:De Bachelor
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2003, 17:12:52 »
ik vond ze alle 25 dom
hoe kan t nou dat ze allemaal verliefd gaan lopen worden op die kerel.. alleen maar omdat ze m willen hebben

hebben hebben hebben

dom
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #10 Gepost op: 20-09-2003, 19:22:48 »
Dom programma, geef mij maar kopspijkers, dat komt vanavond weer! :D

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Bachelor
« Reactie #11 Gepost op: 20-09-2003, 23:30:58 »
ik vond ze alle 25 dom
hoe kan t nou dat ze allemaal verliefd gaan lopen worden op die kerel.. alleen maar omdat ze m willen hebben

hebben hebben hebben

dom
Het schijnt dus dat ze hoe verder ze kwamen hoe meer geld ze kregen... :-X Niet dom dus ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Bachelor
« Reactie #12 Gepost op: 21-09-2003, 16:24:37 »
Dom of niet dom, ik heb weer genoten van de nieuwe aflevering vrijdag.  :)

Heerlijk die jaloersheid tussen die vrouwen als de een effe meer aandacht van Roderick krijgt als de ander. Wel jammer dat 't erg voorspelbaar was welke dames er door zouden gaan. Ik had stiekempjes gehoopt dat hij 'n beetje genoeg had van Annemarieke, die maar niet die glimlach van haar gezicht afkrijgt. Zelfs als iedereen nagelbijtend op de bank zit te wachten tijdens de rozenceremonie, zit zij nog met constant zo'n gemaakte glimlach op haar gezicht. Ik kan me eerlijk gezegd goed voorstellen dat de andere vrouwen haar niet zo goed kunnen uitstaan.  :-X

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:De Bachelor
« Reactie #13 Gepost op: 22-09-2003, 15:06:41 »
Wat mij opviel was dat Annemarieke met iedereen meepraat. Ik vind Gwen wel de leukste van dat stel, maar ik heb gemist dat ze zei: 'hij is van mij en de anderen moeten van hem afblijven". Dit valt me dan toch wel van haar tegen!!! Verder vind ik het wel een leuk programma!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #14 Gepost op: 22-09-2003, 15:34:46 »
die gwen zeg...als blikken konden doden.  :-X

het zijn allemaal monsters. en die roderik is nie veel beter..  ::)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:De Bachelor
« Reactie #15 Gepost op: 22-09-2003, 15:36:15 »
gister: niets dan de waarheid gezien??
daar was ie ook in en roddels over hem dan hè
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #16 Gepost op: 22-09-2003, 15:43:01 »
ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen rondlopen die ZO graag aan de man willen, dat ze aan zo'n dom programma mee gaan doen. ik zit nog liever op pantai met bjorn. echt.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:De Bachelor
« Reactie #17 Gepost op: 22-09-2003, 23:24:39 »
ik blijf bij mn eerdere mening, ik vind ze dom
en die roderik is inderdaad geen haar beter, maar ja... als je toch zo'n berucht verleden hebt als ze nu van hem zeggen dan denk je toch wel 2 keer na voor je aan zon programma meedoet.. reden genoeg om maar eens een beerput open te trekken  ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Bachelor
« Reactie #18 Gepost op: 23-09-2003, 15:42:38 »
ik ben benieuwd naar de dingen die we niet te zien krijgen....de dingen die achter de schermen gebeuren of die plaatsvinden zonder camera's erbij.
dat zal wel een lekker zooitje zijn.

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:De Bachelor
« Reactie #19 Gepost op: 24-09-2003, 10:39:17 »
Bij ons in België loopt nu op de commerciële zender Olivier De Rijcke, ook een bachelorprogramma.
Alleen is het een licht aangepaste versie.De dames krijgen te horen dat mijnheer Olivier een leuke erfenis van 32 miljoen euro, een kasteel in de Loirestreek en een vlotjes vertrekkend wagenpark heeft geërfd. Daar is totaal niks van aan, want Olivier is een wegenwerker die met moeite AN spreekt, absoluut niet de klasse van een kasteelheer heeft en eigenlijk zo slecht acteert dat je wel moet gaan geloven dat het verhaal dat verteld wordt waar is.
Nu hebben de overblijvende dames voor het eerst een date alleen met Olivier gekregen.
En ook hier is de bom gebarsten want één van de dames ( die er door Olivier ook van verdacht wordt van voor het geld te gaan ) heeft blijkbaar al haar charmes in de strijd én tussen de lakens gegooid.
Ik hoop nu maar dat die dame ook wint, want in de laatste aflevering moet Olivier bekennen dat het allemaal fake is.
Dat wordt lachen....
En niets lijkt wat het is...