Auteur Topic: Reality tv: De Bachelor  (gelezen 46801 keer)

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #80 Gepost op: 20-10-2003, 16:45:34 »
Oeh ruik ik daar een vrijgekomen baantje?

GEZOCHT: Screener voor RTL4 programma's, in het bezit van mensenKENNIS
No Milk today???

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 21-10-2003, 10:18:14 »
Ik hoorde bij Oprah over dit programma, daar zag het er gezellig uit, waren er vriendschappen ontstaan en zo (bachelor Bob porbeerde te koken etc.).

En Bob was iig nog een echt lekker ding... (zie pagina 2)

Ze kunnen beter de Amerikaanse series kopen
Ok je weet dan al wie er gekozen wordt, maar dat wisten we nu ook al...
« Laatst bewerkt op: 21-10-2003, 10:19:57 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-10-2003, 16:30:44 »
't lijkt erop dat Roderick z'n handjes toch thuis heeft weten te houden bij Nanna:

Roderick had geen sex met Nanna

Vanavond zullen we zien hoe het met Nanna, Gwen en Roderick is nadat hij vorige week zijn 'vrouw' koos. Hij gaf de roos aan Gwen. Hoe is het nu met haar? Na drie weken was de 'liefde' alweer over, waarom was dat? Hoe was Roderick nadat de camera's weg waren? Nanna laat het rustig over haar heenkomen. Wat ze wel graag kwijt wil is dat Roderick geen sex met haar heeft gehad, alleen met Gwen. "Door deze ervaring heb ik zoiets van: misschien is tv wel wat voor mij. Ik zoek nog een baan. Joop mag me bellen", aldus Nanna. Voor de liefhebbers kijken dus.

(Bron: Mediawatchers)

Hoewel ik er van overtuigd ben dat we niet de complete waarheid zullen horen, ben Ik toch erg benieuwd naar de uitzending van vanavond...

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #83 Gepost op: 24-10-2003, 16:49:25 »
Ik ben ook heel erg benieuwd!!! Leuk hoor, om nu te horen hoe het er nu mee is. We krijgen zeker geen sappige roddels te horen op tv, maar de bladen zullen er wel van volstaan straks!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 24-10-2003, 19:29:32 »
Ik las ergens dat de aflevering van vanavond al 2 weken na de "finale" zou zijn opgenomen.
Is het alweer oud nieuws.
We wachten wel op de roddelbladen. ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 24-10-2003, 23:00:45 »
Net de laatste aflevering van de Bachelor, die trouwens duidelijk nu pas geleden is opgenomen. (vooral te zien aan de niet meer zo gebruinde, zeg maar bleke, gezichten van de dames  ;D )  En surprise surprise.....Gwen en Roderick zijn niet meer bij elkaar. Echt hot news!  ;)

Geen grote verrassingen dus. Eigenlijk eerder 'n hele saaie aflevering, die voor drie kwart gevuld was met beelden die we al gezien hebben. Dat is nog 'ns 'n goedkoop uurtje televisie!  ::)

Ik heb wel enorm gelachen om 't einde van de uitzending toen Roderick 'n oproep deed aan alle leuke vrouwen van Nederland om zich te melden op zijn website www.roderickhilhorst.nl (of was 't nu .com?  :-\ ), omdat hij nog steeds de vrouw van z'n dromen zoekt. (ze houden dus nog steeds de schijn op dat hij nog geen vriendin heeft...net of iemand dat nog gelooft   ::) )  Dus ik zou zeggen: dames, sla jullie slag! Ik zal me iig niet melden, want zo'n Roderick is echt niks voor mij.  ;)

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2003, 23:57:40 »
Sollie ??? Sterker nog ...Irene vertelde zelf dat dat de afleveringen een half jaar geleden waren opgenomen en die van vanavond recent was opgenomen.
sollie...sollie...ik had het ergens gelezen.Maar waar? :-[

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #87 Gepost op: 25-10-2003, 00:21:38 »
Ik heb wel enorm gelachen om 't einde van de uitzending toen Roderick 'n oproep deed aan alle leuke vrouwen van Nederland om zich te melden op zijn website www.roderickhilhorst.nl (of was 't nu .com?  :-\ ), omdat hij nog steeds de vrouw van z'n dromen zoekt. (ze houden dus nog steeds de schijn op dat hij nog geen vriendin heeft...net of iemand dat nog gelooft   ::) )  Dus ik zou zeggen: dames, sla jullie slag! Ik zal me iig niet melden, want zo'n Roderick is echt niks voor mij.  ;)

Hahaha het was .com Han
Roderick in de aanbieding  ;D hoe erg kan je jezelf verlagen ??
Zou zo'n kerel ooit nog serieus genomen worden door een leuke dame??

Wowie die uitspraak van Gwen vond ik ook wel erg arrogant...Ze zei: Er zat niemand bij met wie ik op niveau kon praten....Dus dan ben je al snel uitgepraat :-\
Bleek achteraf dat ze het wel goed met Annemarieke (desparate) kon vinden....Tja over welk niveau heb je het dan vraag ik me af ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 25-10-2003, 20:24:02 »
Hahaha het was .com Han

Oh thanx, blackmollie. Misschien dat ik toch 'ns 'n kijkje moet gaan nemen op die site. Al is 't alleen maar om te zien hoe desparate Roderick is.  ;D

Citaat
Wowie die uitspraak van Gwen vond ik ook wel erg arrogant...Ze zei: Er zat niemand bij met wie ik op niveau kon praten....Dus dan ben je al snel uitgepraat :-\
Bleek achteraf dat ze het wel goed met Annemarieke (desparate) kon vinden....Tja over welk niveau heb je het dan vraag ik me af ;D

Ik dacht precies 't zelfde.  ;D  Ik twijfel trouwens ook over 't niveau waarop Gwen gesprekken kan voeren.  :-X

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #89 Gepost op: 26-10-2003, 00:37:57 »
niveau punikken en naaldhakken  :-\
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 26-10-2003, 10:06:50 »
Niks slechts over punikken! Punikken is cool namelijk  ;D

Ik kijk elke woensdag naar de herhaling, omdat ik het op vrijdag niet kan zien, maar of ik dat nou weer ga doen  :-\
Dat ze niet bij elkaar zouden blijven was al bekend voor de eerste aflevering uitgezonden was. En de naam van gwen als winnares was trouwens ookal heel vaal genoemd in de media, toen de serie nog maar half bezig was.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 26-10-2003, 12:32:05 »
En de naam van gwen als winnares was trouwens ookal heel vaal genoemd in de media, toen de serie nog maar half bezig was.

Zouden ze bij de mol eens moeten flikken!!!

Ik heb begrepen dat ze nu de Bachelorette gaan uitzenden? Toch wel de Amerikaanse hoop ik... Dan weten we natuurlijk al wie er wint en zelfs de foto staat al op deze site!!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #92 Gepost op: 27-10-2003, 10:29:31 »
wat een aandachtvrager die roderick..  >:( >:( en wat een aanfluiting die laatste aflevering! ik wil details!  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 28-10-2003, 08:39:20 »
Volgens de laatste geruchten komt er 'n vervolg op De Bachelor. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze dan 'n vrouwelijke Bachelor nemen die mag gaan kiezen uit 25 goed uitziende vrijgezelle mannen. Dat zou 't voor mij iig nog 'n stukje interessanter maken om iedere week te kijken! ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #94 Gepost op: 28-10-2003, 09:36:45 »
Volgens de laatste geruchten komt er 'n vervolg op De Bachelor. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze dan 'n vrouwelijke Bachelor nemen die mag gaan kiezen uit 25 goed uitziende vrijgezelle mannen. Dat zou 't voor mij iig nog 'n stukje interessanter maken om iedere week te kijken! ;)
;D ;D ;D hannetje toch!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 29-10-2003, 08:58:51 »
't gaat toch gebeuren.......Gwen in de Playboy!

Gwen doet de kleren uit

De pupliciteit die Gwen heeft meegemaakt omdat ze mee heeft gedaan aan 'De Bachelor' heeft zijn vruchten afgeworpen. Zij is niet meer het liefje van Roderick maar daar is ze niet rauwig om want de bekendheid geeft haar een plek in het maandblad Playboy. Gwen verschijnt in januari in het blad. Althans dat denkt Gwen maar Playboy houdt nog een flinke slag om de arm, want zowel creatief als financieel is de boel nog niet rond. Maar als alles naar wens verloopt, zou Gwen rond kerst in haar nakie in de schappen moeten liggen.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re:De Bachelor
« Reactie #96 Gepost op: 31-08-2004, 19:19:02 »
De bachelor gaat binnenkort weer beginnen!  :D

De nieuwe Bachelor

Zie hier de nieuwe Bachelor: Peter Paul Hollink, makelaar van beroep, is 33 lentes jong! Wat heeft deze man ons allemaal te bieden?

Tweede seizoen
Het tweede seizoen van De Bachelor start maandag 6 september bij Yorin. De presentatie is dit keer in handen van Rik Luycx, die bij RTL werkt als Programma Coördinator. Hij heeft echter al wat TV-ervaring opgedaan in programma’s als GTST en Vrouwenvleugel. Ook mocht ‘ie een legendarische sterfscène doen in Spijkerhoek, waar hij door Tony (Joep Sertons) werd doodgestoken. Zijn TV-debuut maakte Rik in ‘Ik ben Joep Meloen’.

Hoe is het met…
Met Roderick Hilhorst, de Bachelor uit deel 1, gaat alles volgens eigen zeggen heel goed. Hij vliegt nog steeds rond met de KLM en is nog steeds single. Wel houdt ‘ie z’n oogjes goed open voor nieuw vrouwelijk schoon. Met Nanna, die tweede werd bij De Bachelor, heeft ‘ie nog steeds contact. Winnaarse Gwen is nog steeds single. Ze zegt het zo druk te hebben gehad met alle gebeurtenissen na De Bachelor, dat ze geen tijd heeft gehad om leuke mannen te ontmoeten.. Ze verheugt zich wel op het nieuwe seizoen van de Bachelor, omdat ze zich als geen ander kan inleven in “de pijn van de vrouwelijke kandidates”.

Schandaal
Onze nieuwe bachelor, Peter Paul, staat deze week in de Privé. Het blad zou nu al op een schandaal gestuit zijn. Peter Paul wordt namelijk geregeld gespot in de Rotterdamse homo-bar Strano, de bar waar Pim Fortuyn ook altijd kwam. Peter Paul legde uit dat hij daar inderdaad weleens komt, zo’n 1 a 2 keer per jaar, omdat een vriend van hem homo is. Peter Paul gaat dan gezellig met hem mee en zweert met de hand op zijn hart dat ‘ie nog noit een man heeft aangeraakt.

Beide Bachelors
Peter Paul en Roderick hebben elkaar vorige week ontmoet op een feestje van Jort Kelder, bij de lancering van diens nieuwe blad Zuid. Roderick en Peter Paul vonden het beiden erg leuk elkaar te ontmoeten en hebben gezellig staan keuvelen over hun avonturen.

Amerika
In Amerika is het format alweer een beetje opgeschoond. 22 September gaat het nieuwe seizoen van start. In de eerste uitzending zijn er plots 2 Bachelors, zodat de 25 vrouwen eerst mogen bepalen welke Bachelor ze het leukst vinden. De ander wordt naar huis gestuurd. De 2 Bachelors zijn al wat ouder dan hun voorgangers: beiden zijn in de 40. De producenten hopen dat het nu dan wel lukt om de Bachelor met een serieuze relatie naar huis te laten gaan.

(Bron: RTL Boulevard)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re: Reality tv: De Bachelor
« Reactie #97 Gepost op: 31-08-2004, 19:20:13 »
Bij ons in België loopt nu op de commerciële zender Olivier De Rijcke, ook een bachelorprogramma.
Alleen is het een licht aangepaste versie.De dames krijgen te horen dat mijnheer Olivier een leuke erfenis van 32 miljoen euro, een kasteel in de Loirestreek en een vlotjes vertrekkend wagenpark heeft geërfd. Daar is totaal niks van aan, want Olivier is een wegenwerker die met moeite AN spreekt, absoluut niet de klasse van een kasteelheer heeft en eigenlijk zo slecht acteert dat je wel moet gaan geloven dat het verhaal dat verteld wordt waar is.
Nu hebben de overblijvende dames voor het eerst een date alleen met Olivier gekregen.
En ook hier is de bom gebarsten want één van de dames ( die er door Olivier ook van verdacht wordt van voor het geld te gaan ) heeft blijkbaar al haar charmes in de strijd én tussen de lakens gegooid.
Ik hoop nu maar dat die dame ook wint, want in de laatste aflevering moet Olivier bekennen dat het allemaal fake is.
Dat wordt lachen....

't ziet er naar uit dat wij dit programma nu ook gaan krijgen!  :D

Eeuwige Vrijgezel is SBS6' geheim project

Het tot noch toe geheime programma dat dit najaar bij SBS6 te zien zal zijn, lijkt toch echt Joe Millionaire te worden, onder de titel De Eeuwige Vrijgezel (via Geenstijl). Over de inhoud van deze spelshow wil de tv-zender pas donderdag uitleg geven, omdat het om een geheim project gaat. Het programma is vanaf dinsdag 21 september wekelijks van 20.30 uur tot 21.30 uur op de buis en daarmee zal Dyanne Beekman's Mijn mooiste dag, wat op die uitzendtijden geprogrammeerd stond, plaats moeten maken voor SBS6' "geheime project". "In het diepste geheim heeft SBS6 de afgelopen drie maanden gewerkt aan een nieuw spectaculair programma dat, naar verwachting, de grote hit van het najaar gaat worden", aldus SBS eerder.

Het 9-delige programma welke in het buitenland is opgenomen, lijkt dus De Eeuwige Vrijgezel (Joe Millionaire) te worden. Dat is een programma waarin 20 vrouwen strijden om het hart van een zogenaamde miljonair. De 20 vrouwen weten echter niet dat Joe in werkelijkheid een schamel baantje heeft, met een mede-schamel salarisje en bankrekening. Gaat het de vrouwen om het geld of puur om Joe? Het bedrijf AquaTechnics lijkt echter niet te weten dat hem om een geheim programma gaat. Op hun site laten ze doodleuk weten dat zij een Spa leveren aan SBS6 voor de realisatie van het project. "AquaTechnics Benelux levert de Spa (een Crown) waar de Eeuwige Vrijgezel in het najaar op SBS 6 zal op te bewonderen zijn. De opnames hiervan zijn volop aan de gang op een geheime locatie", aldus AquaTechnics.

UPDATE 31-08, 16:21
Inmiddels is het nieuwsbericht verwijdert van de site van AquaTechnics Benelux. Hiermee lijkt de bevestiging dat het programma De Eeuwige Vrijgezel het geheime project van SBS6 gegeven; AquaTechnics heeft van SBS6 vast op hun donder gehad en het nieuwsbericht moeten verwijderen.

(Bron: http://mediakrant.web-log.nl/index.log?ID=978953)

Offline Natsje

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 6-09-2004, 11:30:06 »

De Bachelor wil ik dit jaar toch ook gaan volgen, vorig seizoen is me dat niet gelukt ivm vaste afspraken, maar dit jaar laat ik me niet weerhouden.

Ik ga het wel nog druk krijgen met alle series die ik wil volgen (Expeditie Robinson, Het Blok, De Bachelor) en dat andere programma wat hier genoemd wordt (De eeuwige vrijgezel) lijkt me ook geweldig.

Nu maar hopen dat vriendlief het niet erg vindt.
(~~:....:~~)don't worry, be happy(~~:....:~~)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 6-09-2004, 12:01:15 »
Vanavond om 21.05 uur is 't zover! De eerste aflevering van de nieuwe Bachelor!  :D

Gisteren was Peter Paul, de nieuwe bachelor, bij Life & Cooking. Hij lijkt me iig sympathieker als Roderick, maar uit 't filmpje blijkt dat hij wel met veel vrouwen aangepapt heeft. Daar komt bij dat de serie in Zuid-Afrika is opgenomen! Dat belooft dus weer leuke televisie te worden! Ik zit er vanavond helemaal klaar voor!  :)