Auteur Topic: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury  (gelezen 52449 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #140 Gepost op: 24-05-2014, 18:08:28 »
Oh dat was ik nog vergeten bij de vraag van Mollenvanger inderdaad ::jaja::.

Ik vind juist durf/lef en tactiek erg belangrijk en deze zouden ook bij de jury belangrijk moeten zijn. Zoals ik eerder al zei, je moet durf/lef tonen om te kunnen winnen, als je een heel spel meelift en op de achtergrond blijft dan speel je te safe en heb je te weinig invloed op het spel. Tactiek is erg belangrijk in complotspellen, misschien wel het belangrijkste. Het is erg knap om door middel van tactiek de juiste beslissingen te maken. Oh en daarnaast is spelactiviteit ook belangrijk, als je wilt winnen moet je wel je 100% op het spel gestort hebben.

Wat ik minder belangrijk vind is loyaliteit omdat dit geen wedstrijd is wie het liefste is geweest. Het gaat erom dat je sterk hebt gespeeld en de juiste beslissingen hebt genomen om zelf verder te komen. Als je te loyaal bent dan ben je vroeg of laat zelf de klos.

Om op Niek in te haken. Flexibiliteit heb ik het juist sterker gespeeld dan hem vind ik. Ik had zoveel contacten en complotjes. Stel het whatsapp complot was in land 8 afgevallen, dan was ik verder gegaan met één van mijn andere complotten op dezelfde manier maar met andere mensen. Ik liet altijd alle opties open staan. Ik kon met Jann, Bjorrn verder. Geen probleem. Nieky was daarentegen meer afhankelijk van het whatsapp complot, omdat de anderen er niets in zagen om hem zo lang mee te nemen.

Loyaliteit vind ik geen punt en ik heb al gezegd dat wij dezelfde mensen hebben weggestemd. Alleen had ik een betere band met de mensen die er weggestemd werden. Dus ben ik dan minder loyaal? Of heb jij het gewoon minder sociaal gespeeld omdat je met veel minder mensen contact hebt gehad?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #141 Gepost op: 24-05-2014, 18:22:59 »
omdat de anderen er niets in zagen om hem zo lang mee te nemen.

Dus is het extra knap dat ik hier sta :)

Loyaliteit vind ik geen punt en ik heb al gezegd dat wij dezelfde mensen hebben weggestemd. Alleen had ik een betere band met de mensen die er weggestemd werden. Dus ben ik dan minder loyaal? Of heb jij het gewoon minder sociaal gespeeld omdat je met veel minder mensen contact hebt gehad?

Maar jij wilde bijvoorbeeld ook mij eruit stemmen ;). En meer contactjes dan dat ik had, dus moest je wel sneller mensen verraden. No offense, het is een tactiek en een leuke ook. Maar dan ben je niet loyaal vind ik. Terwijl ik continu loyaal was aan ons app complot.
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #142 Gepost op: 24-05-2014, 18:25:55 »
Maar jij wilde bijvoorbeeld ook mij eruit stemmen ;). En meer contactjes dan dat ik had, dus moest je wel sneller mensen verraden. No offense, het is een tactiek en een leuke ook. Maar dan ben je niet loyaal vind ik. Terwijl ik continu loyaal was aan ons app complot.
Als ik Schulz zijn woorden mag citeren:
voor mij: met twee complotten ben je per definitie niet loyaal  ::)

Je hebt ook met Fabiann en mij een complot gehad, met molbelg, molcrazy en Pjotr, het tequila complot.
Ik heb toegegeven ik ben niet altijd loyaal gebleven, dat klopt. Maar dat zijn jij en lucy ook niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #143 Gepost op: 24-05-2014, 18:28:00 »
Niet 100 % loyaal inderdaad, maar wel stukken loyaler dan jij

Alleen al het feit dat jij 4 final-2 deals had ;).

You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #144 Gepost op: 24-05-2014, 18:29:43 »
Alleen al het feit dat jij 4 final-2 deals had ;).
Waarvan ik er geen één verbroken/verraden heb ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #145 Gepost op: 24-05-2014, 18:30:45 »
Waarvan ik er geen één verbroken/verraden heb ::)

Waarom wilde je mij er dan uitstemmen  ::) ?
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #146 Gepost op: 24-05-2014, 18:40:31 »
Waarom wilde je mij er dan uitstemmen  ::) ?

Omdat jij het minder verdiende qua inzet dan loezel en ik je hoog inschatte bij opdrachten. Dat je het hele seizoen daarin niet zo goed was betekende voor mij niet dat je niet opeens in de finale zou gaan knallen en hield ik rekening met je prestaties in eerdere spellen.

Maar uiteindelijk, heb ik molbelg weggestemd en ben ik loyaal gebleven dus je punt gaat niet op ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #147 Gepost op: 24-05-2014, 18:42:27 »
Omdat jij het minder verdiende qua inzet dan loezel en ik je hoog inschatte bij opdrachten. Dat je het hele seizoen daarin niet zo goed was betekende voor mij niet dat je niet opeens in de finale zou gaan knallen en hield ik rekening met je prestaties in eerdere spellen.

Haha ik dacht al dat je dat niet zou geloven :p



Maar uiteindelijk, heb ik molbelg weggestemd en ben ik loyaal gebleven dus je punt gaat niet op ;)

Ja, maar dat is ook meer toeval omdat ik toevallig een sterke bluf maakte, waar zowel jij als Lucy vol in zijn getrapt.
Wat dus aangeeft dat ik jullie tactisch wel de baas was daar ;)

 
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #148 Gepost op: 24-05-2014, 18:45:34 »
Ja, maar dat is ook meer toeval omdat ik toevallig een sterke bluf maakte, waar zowel jij als Lucy vol in zijn getrapt.
Wat dus aangeeft dat ik jullie tactisch wel de baas was daar ;)
Alleen door Loezel haar fout om door te briefen dat jij het haasje zou zijn.

Maar dat je ons tactisch de baas was klopte ook niet. Ik had er over nagedacht want ik kon jou overtuigen dat wij je niet zouden wegstemmen (wat je ook geloofde uiteindelijk) maar alsnog jou wegstemmen. Zolang jij maar niet op mij ging. Dus ik had nog steeds de beslissing en ik vond het gewoon klaar voor molbelg, want ik irriteerde me eraan.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #149 Gepost op: 24-05-2014, 18:57:44 »
Jongens niet zo veel doen als ik de hele dag weg ben :o
Ik moet nu ff eten, maar kom zsm reageren..

Een ding even rechtzetten: ik heb inderdaad de helft van mijn stemmen gekocht toen, dacht dat het er minder waren maar D*N had gelijk. Excuus ::sorry:: Om me dan meteen een leugenaar te noemen is dan weer ietwat overdreven, eerder gewoon een beetje naief ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #150 Gepost op: 24-05-2014, 19:18:14 »
Heerlijk die ' wie heeft Loezel nou echt verraden?' discussie.  Loezel heeft zo haar eigen mening,  wie weet lezen jullie die later nog.   :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #151 Gepost op: 24-05-2014, 19:24:25 »
Om 20 uur plaats ik jullie pleidooien en komt er een slotje op dit topic en vanaf dan mogen jullie niks meer over dit debat zeggen, ook niet in een ander topic ::)

Oh en juryleden pmmen hoef ik jullie niet te vertellen dat dat niet mag :P

Vanaf 20:00 uur mogen de juryleden dus ook hun stem uitbrengen. Ik wil deze stem met motivatie zo snel mogelijk. Meer dan dat er in dit topic gezegd komt er niet dus jullie hoeven nergens op te wachten.

Als ik alle stemmen binnen heb gaat dit topic weer open.

Het laatste onderdeel begint vanavond laat, ergens rond middernacht verwacht ik.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #152 Gepost op: 24-05-2014, 19:31:54 »
wanneer heb je de stem van de jury uiterlijk nodig?

Ik weet het nl nog niet; alles hangt van de slotpleidooi af.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #153 Gepost op: 24-05-2014, 19:34:32 »
Dat slotpleidooi komt meteen om 20 uur he ;)

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #154 Gepost op: 24-05-2014, 19:36:15 »
ja, maar een analyse daarvan is niet zo een twee drie gedaan hè  ;)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #155 Gepost op: 24-05-2014, 19:39:01 »
Nee maar zo lang is een slotpleidooi nou ook weer niet he :P
Is eigenlijk gewoon een soort conclusie van het debat en waarom zij vinden dat ze moeten winnen.

Maar goed, volgens mij heeft iedereen het gevolgd dus moet het wel lukken om morgen alle stemmen te hebben of niet?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #156 Gepost op: 24-05-2014, 19:39:58 »
Ben ik weer ::zwaai::

Spelfouten? Mag ik daarover beginnen? ;D
Nee, dat zal ik jullie besparen. Ben toch veel te lang bezig als ik al jullie spelfouten moet gaan verbeteren (A)

Okee, even serieus.
D*N zei dat ik helemaal niet weerlegd had dat ik veel tegenstemmen had en dus niet veel vrienden. Ik heb echter al gezegd dat die tegenstemmen steeds van dezelfde mensen kwamen. Ik zei nooit dat ik alleen maar vrienden had, maar ik had ze zeker. Het 'losercomplot' was met mij, net als het appcomplot. Daarnaast had ik nog Mieke. Dat zijn in totaal al zo'n 8 mensen. Op 17 actieve kandidaten vind ik dat best wel wat. Bovendien heb ik ook nooit ruzie gehad met Loezel (tot in de halve finale misschien), TvD en Bjorrn en had ik contact met Swifty en Molcrazy. Ik heb ook uitgelegd hoe ik weggestemd ben, dus dat hoef ik naar mijn mening niet nog eens te doen.

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #157 Gepost op: 24-05-2014, 19:47:16 »
@Daisy:

Ik vind niet dat ik in dezelfde positie sta als jij toen. Jij was afgevallen en via een afvallerseiland teruggekomen. Ik ben echter nooit afgevallen, waardoor ik alle opdrachten en stemmingen die Niek en D*N (en de anderen, die ik voorbij ben) gespeeld hebben, ook gespeeld heb. Ik ben weggestemd, heb een eliminatieopdracht gespeeld die ik gewonnen heb en niet alleen overleefd, en heb vervolgens de finale gehaald. Zoals ik al zei, ga ik niet nog eens uitleggen hoe ik weggestemd ben, maar ik heb wel duidelijk gemaakt in eerdere berichten dat dat voortkwam uit een dilemma waar ik tactisch besloten heb, en dat ik zodra ik wist dat er een meerderheid op mij zou gaan daar ook tactisch op heb ingespeeld. Daarom vind ik dat ik het toch goed gespeeld heb, ondanks een eliminatieopdracht. De term '2e kanser' vind ik niet gepast.

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #158 Gepost op: 24-05-2014, 19:50:44 »
Jongens niet zo veel doen als ik de hele dag weg ben :o
Ik moet nu ff eten, maar kom zsm reageren..

Een ding even rechtzetten: ik heb inderdaad de helft van mijn stemmen gekocht toen, dacht dat het er minder waren maar D*N had gelijk. Excuus ::sorry:: Om me dan meteen een leugenaar te noemen is dan weer ietwat overdreven, eerder gewoon een beetje naief ::)
Beter lezen, ik noem je geen leugenaar maar ik noemde het een leugen :P. Maar goed, je geeft nu toe dat je het gewoon niet meer wist ;).

Okee, even serieus.
D*N zei dat ik helemaal niet weerlegd had dat ik veel tegenstemmen had en dus niet veel vrienden. Ik heb echter al gezegd dat die tegenstemmen steeds van dezelfde mensen kwamen. Ik zei nooit dat ik alleen maar vrienden had, maar ik had ze zeker. Het 'losercomplot' was met mij, net als het appcomplot. Daarnaast had ik nog Mieke. Dat zijn in totaal al zo'n 8 mensen. Op 17 actieve kandidaten vind ik dat best wel wat. Bovendien heb ik ook nooit ruzie gehad met Loezel (tot in de halve finale misschien), TvD en Bjorrn en had ik contact met Swifty en Molcrazy. Ik heb ook uitgelegd hoe ik weggestemd ben, dus dat hoef ik naar mijn mening niet nog eens te doen.
Ik zei niet dat je niet veel vrienden had, ik zei dat als dat je tactiek was dat ie dan niet geslaagd is. Als je tactiek is: Vrienden maken zodat ik niet wordt weggestemd dan is dat dus niet gelukt. Daarnaast hebben Niek en ik dat dus beter gedaan want wij zijn niet weggestemd.

Daarnaast valt het me op dat je nu benoemd met hoeveel mensen je contact had. Deze kon je nooit allemaal trouw blijven, net als ik dat niet kon want ik had ook met heel veel mensen contact. Hoezo ben jij dan loyaler dan mij? ::) Want als ik naar je lijstje kijk, dan heb jij net zoveel mensen verraden als mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #159 Gepost op: 24-05-2014, 19:54:44 »
Maar goed, volgens mij heeft iedereen het gevolgd dus moet het wel lukken om morgen alle stemmen te hebben of niet?
oh dat; ja morgen moet zeker lukken. Ik dacht dat je het vanavond nog wilde hebben
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”