Auteur Topic: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury  (gelezen 52375 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #180 Gepost op: 26-05-2014, 18:19:13 »
Mogen wij weten wie???

Ken je HIDM nou nog niet Tim ;)
You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #181 Gepost op: 26-05-2014, 18:20:09 »
Mogen wij weten wie???
Jij altijd, ik pm je wel even
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #182 Gepost op: 26-05-2014, 18:22:17 »
Ken je HIDM nou nog niet Tim ;)
ow was jij niet meteen in paniek

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #183 Gepost op: 26-05-2014, 18:32:40 »
en dat doet hij dan wel goed....
;D (nu nog een goeie motivatie >:()

Nu zijn we ook benieuwd naar de anderen ::vergroot::. Sowieso is het hier nog best stil. Een paar dagen geleden was het lastig om niets te zeggen en nu mag het...is het stil :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #184 Gepost op: 26-05-2014, 18:38:27 »
Moeten jullie nog veel doen qua laatste opdracht?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #185 Gepost op: 26-05-2014, 18:39:20 »
Nee, is niet zo'n grote opdracht.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #186 Gepost op: 26-05-2014, 18:50:38 »
Ik vind het eigenlijk heel lastig om te zeggen op wie ik zou stemmen. Zeker niet Lucy, sorry. Ik denk dat jij teveel anderen nodig had.
D*N heeft het gewoon heel slim gespeeld, met veel grip op de anderen. Het was vooral heel slim van hem om als eerste Loezel te benaderen, toen zij alleen kwam te staan. Ik was duidelijk veel te laat bij haar. Ik heb ontzettend gebaald dat Fabiann, Nieky en Loezel niet het lef hadden om tegen de stemming van D*N in te gaan. Ik was er van overtuigd dat Lucy zijn final two deal was. Vooral van Fabiann vond ik het stom dat hij zo op D*N vertrouwde, maar Fabiann heeft geleerd :P
Ik dacht nog het meest bereikt te hebben bij Nieky. Ondanks dat D*N mij had gezegd dat hij wist dat hij Nieky moest lozen voor de finale (wat ik natuurlijk aan Nieky vertelde, was geen nieuws voor hem), staat Nieky hier wel. D*N had duidelijk een stevigere band met Lucy, en naar nu blijkt ook met Loezel (ik dacht dat Nieky en Loezel closer zouden zijn).
Ook al wou Nieky niet met mij mee stemmen (en met zijn stem hadden we gewoon Lucy eruit gewerkt en het spel rond D*N kunnen breken), zou ik eventueel wel op hem stemmen als er een finale 'Eilandraad' zou zijn geweest. Omdat hij wel eerlijk tegen mij was, gewoon niets meer schreef en me achteraf wel direct een sorry stuurde.

Waar ik verder allemaal op wou reageren weet ik nu ff niet meer, ik ga ff teruglezen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #187 Gepost op: 26-05-2014, 19:01:10 »
Ik heb mijn mening eigenlijk altijd wel snel klaar  :P
Lucy zou het in mijn geval ook waarschijnlijk niet worden omdat ze al een keer is weggestemd en dat haar vrienden maken om veilig te blijven verhaal best wel tegenspreekt.

Tussen Nieky en D*N is het best close ( :P).
Ik kan allebei hun games erg waaderen, maar dan wint D*N het toch net omdat hij meer de macht had in het spel dan Nieky en ik dat wel belangrijk vind.

Maar dat verwachtte iedereen waarschijnlijk al  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #188 Gepost op: 26-05-2014, 19:05:10 »
Mijn stem zou gaan naar D*n omdat zowel Nieky en Lucy het spel redelijk dom (niet scheldend bedoeld) hebben gespeeld. Ik wou vanaf ronde 1 D*n al weg omdat ik wist dat hij tienduizende complotjes ging hebben. Ik heb dit ook vrij duidelijk gemaakt elke stemming in mijn complotjes (als je dat zo al mag noemen  ::) ) dat ik D*n liever kwijt dan rijk was. Ik heb met zowel Lucy als Nieky meerdere keren de mogelijkheid gehad om een sterke speler als hem wegtestemmen. Telkens gingen ze "erover nadenken". De kans van Nieky en Lucy om te winnen had ook veel groter geweest met pakweg mij of Loezel in de finale in plaats van D*n. Achja nu zitten jullie eraan vast of zoals we in Belgie zeggen: "Gelle zeit gechareld"  :P. Achja ieder speelt het spel op zijn eigen manier en je moet mijn uitleg ook niet persoonlijk opvatten. Het is maar een spel  ::jaja:: Heel spannend is de stemming nu ook niet want de winnaar is wel vrij duidelijk niet?  :-X

Groeten van een grote D*n fan  ::)
« Laatst bewerkt op: 26-05-2014, 19:14:44 door Molbelg »
#teamamaimiljaarde

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #189 Gepost op: 26-05-2014, 19:10:16 »
Wauw dat er nog zoveel mensen op me zouden stememn :D

 ::bravo::

Alleen jammer dat er een jury-eilandraad is. Die waarderen misschien meer tactiek dan loyaliteit :)

En dat vind ik zelf ook wel min of meer terecht hoor. Zo speelde ik zelf ook altijd spellen dus.

En ik snap ook dat mensen zoals Bjorrn geneigd zijn sneller voor de persoon te kiezen die voor de aanval gaat ( D*N ). Maar nogmaals : Ik zag eigenlijk geen andere optie lange tijd omdat dat me niet verstandig leek

Over Swifty's aanbod wel kort getwijfeld. Maar ik dacht ondanks dat D*N en Lucy een final-2 hadden wel de finale makkelijker via die weg te kunnen bereiken. Omdat ik anders nog een boze D*N, Fabiann en Loezel had gehad. En Ycaris wilde mij daarvoor er ook al uitstemmen, dus leek me een minder stabiele alliantie :P


You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #190 Gepost op: 26-05-2014, 19:14:40 »
sja en ik heb hier natuurlijk niet vaak stemadvies gegeven ....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #191 Gepost op: 26-05-2014, 19:15:45 »
Mijn stem zou gaan naar D*n omdat zowel Nieky en Lucy het spel redelijk dom (niet scheldend bedoeld) hebben gespeeld. Ik wou vanaf ronde 1 D*n al weg omdat ik wist dat hij tienduizende complotjes ging hebben. Ik heb dit ook vrij duidelijk gemaakt elke stemming in mijn complotjes (als je dat zo al mag noemen  ::) ) dat ik D*n liever kwijt dan rijk was. Ik heb met zowel Lucy als Nieky meerdere keren de mogelijkheid gehad om een sterke speler als hem wegtestemmen. Telkens gingen ze "erover nadenken". De kans van Nieky en Lucy om te winnen had ook veel groter geweest met pakweg mij of Loezel in de finale in plaats van D*n. Achja nu zitten jullie eraan vast of zoals we in Belgie zeggen: "Gelle zeit gechareld"  :P. Achja ieder speelt het spel op zijn eigen manier en je moet mijn uitleg ook niet persoonlijk opvatten. Het is maar een spel  ::jaja:: Heel spannend is de stemming nu ook niet want de winnaar is wel vrij duidelijk niet?  :-X

Groeten van een grote D*n fan  ::)
::oink::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #192 Gepost op: 26-05-2014, 19:26:49 »
Ook al wou Nieky niet met mij mee stemmen (en met zijn stem hadden we gewoon Lucy eruit gewerkt en het spel rond D*N kunnen breken), zou ik eventueel wel op hem stemmen als er een finale 'Eilandraad' zou zijn geweest. Omdat hij wel eerlijk tegen mij was, gewoon niets meer schreef en me achteraf wel direct een sorry stuurde.
Ik was ook heel eerlijk dat ik je eruit zou stemmen hoor  ::hypocriet::. Had ik je toch anders ingeschat, ik dacht die doet niet aan wraakstemmen in de finale ::).

Mijn stem zou gaan naar D*n omdat zowel Nieky en Lucy het spel redelijk dom (niet scheldend bedoeld) hebben gespeeld. Ik wou vanaf ronde 1 D*n al weg omdat ik wist dat hij tienduizende complotjes ging hebben. Ik heb dit ook vrij duidelijk gemaakt elke stemming in mijn complotjes (als je dat zo al mag noemen  ::) ) dat ik D*n liever kwijt dan rijk was. Ik heb met zowel Lucy als Nieky meerdere keren de mogelijkheid gehad om een sterke speler als hem wegtestemmen. Telkens gingen ze "erover nadenken". De kans van Nieky en Lucy om te winnen had ook veel groter geweest met pakweg mij of Loezel in de finale in plaats van D*n. Achja nu zitten jullie eraan vast of zoals we in Belgie zeggen: "Gelle zeit gechareld"  :P. Achja ieder speelt het spel op zijn eigen manier en je moet mijn uitleg ook niet persoonlijk opvatten. Het is maar een spel  ::jaja:: Heel spannend is de stemming nu ook niet want de winnaar is wel vrij duidelijk niet?  :-X

Groeten van een grote D*n fan  ::)
::bravo::

Super sportief van je, laat ook weer zien dat onze 'rivaliteit' zeker niet persoonlijk is en alleen in het spelletje.  ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #193 Gepost op: 26-05-2014, 19:29:49 »
Lijstje maar maken dan? Kijken wie de meeste goed had ;D. voor extra punten

4. Loezel Heeft gestemd
5. Molbelg: D*N
6. Fabiann
7. Ycaris
8. Swifty: Nieky/D*N
9. Lukie4: Nieky
10. Jann
11. Bjorrn: D*N
12. Starlight
      MiekeG
14. Molcrazy
15. TimvDons
16. Lulu: Lucy
17. Pjotr1992
18. NextGP: D*N
« Laatst bewerkt op: 26-05-2014, 19:34:30 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #194 Gepost op: 26-05-2014, 19:31:24 »
Vooral van Fabiann vond ik het stom dat hij zo op D*N vertrouwde, maar Fabiann heeft geleerd :P
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik vind het achteraf gezien niet stom van mezelf dat ik D*N zo vertrouwde, dat heeft een reden gehad zoals je weet. De enige die stom is in dit verhaal is D*N. :P

Ik was gewoon veel te loyaal naar jou en D*N. Oh, en ook naar Jann en Lucy, als het ging om negatieve stemmingen. ;D
🜃

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #195 Gepost op: 26-05-2014, 19:32:13 »
Nieky ben ik trouwens slecht van geheugen of is het terecht dat ik mij niet kan herinneren dat jij mij gered hebt?
#teamamaimiljaarde

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #196 Gepost op: 26-05-2014, 19:32:20 »
Ik weet het niet zeker D*N, stem zou ook naar jou kunnen gaan, maar dat behoeft minder uitleg. Ik vind gewoon dat je het heel slim hebt gespeeld.

Mooi verhaal van Molbelg ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #197 Gepost op: 26-05-2014, 19:33:11 »
Nieky ben ik trouwens slecht van geheugen of is het terecht dat ik mij niet kan herinneren dat jij mij gered hebt?

Dat heb ik nog naar je gepmt ;)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #198 Gepost op: 26-05-2014, 19:33:55 »
Inderdaad, ik vond het ook niet stom. Niet alleen omdat het mij beter uitkwam, maar ook omdat Ycaris en Swifty het ook hebben gehad over Fabiann lozen. (met de swifty meeting in ieder geval)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #199 Gepost op: 26-05-2014, 19:34:12 »
Fabiann: onze complot had het mits verraad tegenover D*n toch verder kunnen schoppen? Niet?
#teamamaimiljaarde