Auteur Topic: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury  (gelezen 52360 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #40 Gepost op: 21-05-2014, 21:57:00 »
Er mag alleen worden ingegaan op wat door/over de finalisten gezegd wordt door de juryleden of finalisten zelf.
Doei Lukie ::zwaai::

Maar lief dat je op me zou stemmen hoor ::bravo:: (het is wel een positieve deze keer hé ;))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #41 Gepost op: 21-05-2014, 22:04:55 »
We gaan niet te soft worden he :(

sorry, niet op sensatiegeile spelleiders letten


Haha :)
Ik begon een beetje heel erg fel, uit fanatisme denk ik. Maar ik ga er nog steeds voor hoor, alleen nu wat rustiger aan en zonder mensen boos te maken en te beledigen  ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #42 Gepost op: 21-05-2014, 22:26:38 »
en ik reageerde ook te fel

sorry rotdag

You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #43 Gepost op: 21-05-2014, 22:31:33 »
::hug::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #44 Gepost op: 22-05-2014, 10:36:34 »
Zo tijd om te reageren :)

Allereerst sorry als mensen me gister te fel vonden. Had al een rotdag ( 2x afgewezen bij stagesollicitatie ) en dan blijf je hier ook maar lezen dat ik een 'slecht' spel heb gespeeld, het hoort erbij natuurlijk. Maar om het te lezen en niet kunnen reageren terwijl ik zelf vind dat ik het heel goed gespeeld heb, en dat mijn prestatie gebagatelliseerd wordt vond ik vrij vervelend ::sorry::

Dat gezegd hebbende mijn reactie :

Ik wil even zeggen dat het geen wat Nieky niet durfde, dus voluit het spel spelen en daardoor misschien een groot target worden, dat heb ik wel gedaan. En nu sta ik hier, dus het kan wel.

Het kan zeker, kijk maar naar mijn spel in Survivor. Maar het leek mij niet verstandig om me duidelijk te profileren als favoriet en dergelijke. Kijk maar naar hoe het met Ycaris is afgelopen afgelopen Survivor. Seizoen ervoor gewonnen, meteen in de aanval op het eerste speelbord, en als eerste eruit. Met mijn pleidooi bedoel ik ook niet dat ik jou manier slecht vind, integendeel ik vind dat je het leuk hebt gespeeld, dat geef ik eerlijk toe. Maar ik wil ermee zeggen dat ik het in mijn positie niet verstandig vond, en dat ik daarin een andere ( ook succesvolle want ik sta hier ) tactiek heb gekozen. En die flexibiliteit is ook een sterk en belangrijk punt in een spel lijkt me.



Ik wil Niek vragen waar hij het vandaan haalt dat hij molbelg in de tweede fase heeft gebruikt? Volgens mij heeft Molbelg namelijk elke keer met de 'andere kant' meegestemd. Dus met Ycaris, Swifty en Fabiann ipv tegen.

Ik wilde Ycaris en Swifty ook weg. Dus hoefde hem niet te gebruiken want dat lukte gewoon. Ik was bij vrijwel iedereen target toen. Bij Ycaris en bij Swifty en later ook bij jou en Lucy. En Fabiann heeft ook nog tegen me gezegd dat ie me nooit naar een finale had genomen. Ik had ook wel een plan om met molbelg's extra stemmen jou eruit te stemmen in de extra stemming. Maar Molbelg had geen stemmen  ::ohno::
Dus echt gebruikt niet, maar hield wel opties open en een bondgenoot die vrijwel niemand had langer in het spel.



Qua opdrachten ben ik het ook niet eens met zijn 'ik ben even goed geweest als D*N en beter dan Lucy'. Terwijl hij maar één opdracht heeft gewonnen en ik vijf ::). Daarnaast heeft Lucy zeker niet onder gedaan voor Niek in dit spel ::ohno::.

Ja jij was qua opdrachten wel iets sterker, geef ik gerust toe ;)
Maar ik vind niet dat Lucy sterker was dan ikzelf.
Ik bedoel alleen al de halve finale. Lucy had onze ( met name jou ) hulp duidelijk nodig om hier te komen, anders had waarschijnlijk Loezel hier gestaan die sterker was in opdrachten dan zowel Lucy als ikzelf. Maar uit het feit dat Lucy zo weinig geld had in de halve finale blijkt wel dat ze tijdens het spel in opdrachten weinig geld heeft verzameld. Daarnaast was ik in de belangrijke opdrachten beter dan Lucy ( de eerste en de karaokebar en dergelijke ). Dus daar blijf ik het mee oneens :).

En Niek is ook zeker niet meer loyaal geweest dan mij, dus waarom ik daar de hele tijd op wordt aangevallen, idunno ::). Volgens mij heb jij ook Pjotr weggestemd waar je een complot mee had, Molcrazy weg gestemd waar je een complot mee had, Fabiann weggestemd waar je contact mee had, wou je samen met mij Nextgp wegstemmen waar we een complot mee hadden.

Pjotr heb ik niet weggestemd ;)
En Molcrazy heb je zelf al uitgelegd dat die zelf al tegen ons wilde gaan ;).
En met Fabiann heb ik duidelijk minder contact gehad dan dat jij dat had. Ik was daar altijd derde wiel aan de wagen.
En daarnaast wilde jij met Lucy mij wegstemmen, en dat is niet gelukt dankzij een tactisch sterke move van mijzelf ( de bluf ).





You'll never walk alone

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #45 Gepost op: 22-05-2014, 10:36:45 »
Jij hebt helemaal niets gedaan, want zoals je zelf al toegaf heb je wel degelijk meegelift op de rug van D*N. Dat hij tactisch Molcrazy wegstemde op dat moment, en jij daarin meeging, betekent niet dat jij niet meelift ;)


Dit is ook weer zo'n redenatie waaruit blijkt dat jij en D*N zelfs hier elkaar nog steunen. Deze hele redenering kun je toch ook omdraaien xD ? Ik heb MC toch ook tactisch weggestemd. Dat was niet alleen D*N. En in het geval van MC en de meeste gevallen ging het in overleg.

En jij hebt zelf al toegegeven eigenlijk tactisch niks te hebben gedaan. Dus wie is er dan de meelifter ? Ik in ieder geval niet meer dan jij ;). Jij had misschien meer steun aan de kant van Next en Lulu. Maar ik met Fabiann en Loezel en Molbelg. En jij had om dit spel ver te komen de steun van je vriendje nodig en moest er een vriendin voor optrommelen. Is wel de makkelijkere weg om ver te komen.


Echter denk ik wel dat dit het geval is. Molbelg heeft namelijk het grootste gedeelte van de tijd met het andere front c.q. Fabiann meegestemd en dus niet met jou. Bovendien heb je zelf regelmatig gezegd dat je helemaal geen andere complotten wilde, maar dat je er af en toe zomaar ineens in gegooid werd. Daarom, beste jury, betwijfel ik of de term 'contactjes maken' hier wel juist is.

Ja, omdat ik het ook wel prima vond dat Molbelg met hen meestemde. Hij ging toch niet op mij, en zoals ik al heb uitgelegd was ik steeds target bij Ycaris o.a ( Samen met D*N ). Dus van mij mochten ze er wel uit, zeker nadat Ycaris ons 'complot' had verlaten.

Het feit dat ik vaak target was aan het eind, ook door mijn eigen complot ( jullie ) maakt me wel extra trots dat ik hier sta. De gunfactor zal ongetwijfeld bij jullie liggen, en jullie staan hier ook terecht. Maar ik vind het zeker een prestatie van formaat dat ik hier sta.  ::trots::
You'll never walk alone

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #46 Gepost op: 22-05-2014, 10:40:24 »
Maar ik heb nog wel een vraagje en wel voor onze Nieky:

Al die keren dat ik paniek pm's van je kreeg over dat Ycaris jou ging wegstemmen en dat ik daarom niet op de (op dat moment) inactieve molbelg kon stemmen en die keer dat je wel op Jann moest stemmen, omdat je anders zelf onthoofd zou worden, was dat echt of was dat een tactiek? En zo ja, wat voor tactiek was dat in hemelsnaam. ?

Ik hoorde van Lukie bij de Jann-stemming, dat Ycaris op mij wilde gaan. Nou had o.a jij ook aangegeven op Molbelg te willen stemmen. Maar die wilde ik er dus inhouden. Hij leek aan onze ( Lukie's - Fabiann's en mijn ) kant te staan. De kant van Shona zegmaar. Daarbij wist ik niet zeker of jullie echt op Molbelg zouden gaan of op mij ( want dat zou je natuurlijk niet zeggen ). Dus ik ging mee met de mensen die op Jann stemden, waarbij ik niet wist of ik mezelf of Molbelg zou redden, maar vond het allebei prima.

Na Japan kreeg ik wederom signalen dat Ycaris mij eruit wilde. Maar toen heb ik niet zo wanhopig meer gepmt volgens mij hoor. Alleen af en toe ter bevestiging of je echt op die en die ging stemmen ;).

You'll never walk alone

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #47 Gepost op: 22-05-2014, 10:45:11 »

Wat betreft tactiek, ik denk dat het grootste verschil tussen ons is dat voor jou het Whatsappcomplot het belangrijkst was terwijl ik een ander complot hoger had staan: mijn final-2 met NextGP. En later, toen hij opgaf, mijn final-2 met D*N. Ik weet dat iedereen wist dat NextGP en ik een final-2 moesten hebben, kon ook niet anders, maar toch bleef men mij vertrouwen. Er waren zeker momenten waarop dat niet het geval was, vooral toen NextGP in het andere team zat, maar het grootste gedeelte van de tijd had ik wel dat vertrouwen en dat is naar mijn mening waar ik tactisch gespeeld heb.

Mja zit wel verschil in. Maar t is wel heel makkelijk om een final-2 deal met je vriend te maken. Dus om dat nou tactisch hoogstaand te noemen.
Je deal met D*N was goed, en ik bleef vooral maar overleven aan het einde. Dat was mijn doel. Hield er altijd rekening mee dat jij en D*N die hadden. Maar ik wist vrijwel zeker dat er altijd eerst voor Ycaris en Fabiann gestemd zou worden  ::jaja:: .

Fout die ik daarna heb gemaakt is door bij voordeel te gaan in Azerbeidjan terwijl ik na de deadline het gevaar pas echt doorhad toen ik hoorde dat Molbelg geen extra stemmen had ( ik had er zelf wel heel veel dus dacht redelijk veilig te zitten ).

Maar zoals ik al zei in mijn pleidooi heb ik die fout met een geweldige bluf al zeg ik het zelf opgelost, en jullie allemaal op het verkeerde been gezet ;)
En toen was het eigenlijk een voordeel dat ik in Azerbeidjan bij voordeel zat en jou heb verslagen. Want toen had ik bijna net zoveel centjes als D*N waardoor de finale redelijk makkelijk te behalen was.
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #48 Gepost op: 22-05-2014, 10:56:23 »
Ik voel me nu echt zo'n loyaal persoon. ::trots::
🜃

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #49 Gepost op: 22-05-2014, 11:03:08 »
ik mag maar één vraag stellen.. dat is niet echt veel, maar hier komt ie en hij is voor alle drie..

Wie van alle 21 spelers zag jij als allersterkste tegenspeler en met welke actie(s)/tactiek heb jij dit probleem aangepakt/opgelost..

« Laatst bewerkt op: 22-05-2014, 11:06:56 door Stormpie »
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #50 Gepost op: 22-05-2014, 11:06:02 »
Ik hoorde van Lukie bij de Jann-stemming, dat Ycaris op mij wilde gaan. Nou had o.a jij ook aangegeven op Molbelg te willen stemmen. Maar die wilde ik er dus inhouden. Hij leek aan onze ( Lukie's - Fabiann's en mijn ) kant te staan. De kant van Shona zegmaar. Daarbij wist ik niet zeker of jullie echt op Molbelg zouden gaan of op mij ( want dat zou je natuurlijk niet zeggen ). Dus ik ging mee met de mensen die op Jann stemden, waarbij ik niet wist of ik mezelf of Molbelg zou redden, maar vond het allebei prima.

Na Japan kreeg ik wederom signalen dat Ycaris mij eruit wilde. Maar toen heb ik niet zo wanhopig meer gepmt volgens mij hoor. Alleen af en toe ter bevestiging of je echt op die en die ging stemmen ;).



Oké, bedankt voor je antwoord. Ik ga nog eens diep nadenken :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #51 Gepost op: 22-05-2014, 11:11:21 »
Zo tijd om te reageren :)

anders had waarschijnlijk Loezel hier gestaan die sterker was in opdrachten dan zowel Lucy als ikzelf.



 ::hug::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #52 Gepost op: 22-05-2014, 13:34:23 »
Nou volgens mij heeft Niek nu vooral toegegeven dat ik het goed gespeeld heb dus ik hoef niet eens meer te reageren hierop want ik ben het er wel mee eens :).

ik mag maar één vraag stellen.. dat is niet echt veel, maar hier komt ie en hij is voor alle drie..

Wie van alle 21 spelers zag jij als allersterkste tegenspeler en met welke actie(s)/tactiek heb jij dit probleem aangepakt/opgelost..


Dat vind ik niet zo'n moeilijke vraag, dat was namelijk Fabiann. Hij had dezelfde gedrevenheid als mij qua inzet, was even sterk/misschien zelfs wel sterker dan mij in opdrachten en heeft vaak snel door wie met wie contact heeft.

Mijn tactiek was hier vrij duidelijk, ik heb hem juist te vriend gehouden. Vooral in de eerste fase van het spel zou het onmogelijk geweest zijn om hem weg te stemmen omdat hij dan door middel van de eliminatie opdracht terug zou komen. Dus des te meer reden om samen te werken. Daarnaast was hij een heel belangrijk persoon voor mijn positie in het spel. Ik was zelf een gigantisch target, maar Fabiann was dit ook. Als Fabiann er snel uit had gelegen dan was ik het grootste target nog in het spel en was ik misschien sneller weggestemd.

Uiteindelijk moest er wel een moment komen dat hij weg moest, want de finale kwam in zicht. Ik wist van mijn voordeel dat er drie onderdelen waren en een opdracht (dus geen stemming en ik verwachtte ook iig geen reguliere stemming zoals bij survivor). Dus ik zag Fabiann als de persoon die de meeste kans had om mij te verslaan in de finale. Dat er toen opeens een extra stemming kwam was toeval. Anders hadden we moeten zorgen dat Fabiann geen immuniteit won (desnoods was molbelg een ronde eerder gegaan). Maar toen moest hij dus weg.

« Laatst bewerkt op: 22-05-2014, 13:41:27 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #53 Gepost op: 22-05-2014, 15:25:42 »
geweldig om dit allemaal te lezen......
Wit is ook een kleur!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #54 Gepost op: 22-05-2014, 15:31:24 »
Goed, allereerst gefeliciteerd D*N, Lucy en Nieky ( ::love:: )
Ik wil even duidelijk maken dat mijn stem nog niet bepaald is. Dat komt ook doordat ik moet stemmen als buitenstaander dit keer en het grotere plaatje nog niet helemaal zie. Wie loog wanneer tegen wie, wie won welke opdracht, etc. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen dat grotere plaatje zichtbaar te maken voor de jury, want ik denk dat dat essentieel is om de juiste winnaar aan te kunnen wijzen.

Laat ik beginnen bij mijn grote survivorvriendje Nieky. Diep respect dat je het na survivor opnieuw tot de finale geschopt hebt. Je begint al bijna net zo goed als ik te worden in niet weggestemd worden, maar wat wil je, je hebt het van de beste geleerd natuurlijk. Wat? Oja, ik speelde niet zelf dit keer, dus ik kan arrogantiemodus wel uitzetten ;D

Nee maar even serieus Niek, echt heel knap. Ik weet hoe lastig het is om ondanks een target door de winst van een eerder spel toch vertrouwen te winnen bij medekandidaten. Je moet je volledige tactiek omgooien, of aantonen dat je écht heel loyaal was in eerdere spellen en dus wel te vertrouwen bent. Mijn vraag aan jou is dan ook, hoewel je het al wel enigszins aangehaald hebt: kun je een uitgebreider beeld schetsen van hoe je rekening gehouden hebt met je reputatie hier op RN? Hoe heb jij je tactiek omgegooid, of heb je dat juist niet gedaan op bepaalde vlakken?

Dan Dennieboy. D*N, eigenlijk heb jij precies het spel gespeeld waarvan ik verwachtte dat je het zou spelen. Contact met iedereen, weinig loyaliteit als het erop aankomt, bloedfanatiek in en buiten de spellen. En je moest ook wel, want je bent nou eenmaal wat men noemt een echte favorite... Mijn vraag aan jou is: als je geen enkele reputatie hier had gehad, hoe zou je dan idealiter het spel spelen? Zou je dan wel loyaler willen spelen? Of vind je het ook gewoon leuk om mensen keihard voor te liegen en te bespelen?

En tot slot Lucy. Wij kennen elkaar eigenlijk helemaal niet. Klopt het dat dit je eerste spel hier was? In dat geval verdien jij de complimenten voor het halen van de finale misschien nog wel het meest, want dat is vrij zeldzaam als nieuwkomer ::jaja:: Ik zag al kritiek voorbij komen dat je hulp nodig had van je vriendje en er een vriendinnetje bij moest halen om zover te komen, maar let's face it: Nieky en D*N hadden beide veel meer vriendjes van tevoren. Verder zie ik kritiek dat je een meelifter was. Daarover kan ik niet goed oordelen en daarom wil ik jou de volgende vraag stellen: Wat zijn een aantal sleutelmomenten geweest in jouw spel op tactisch gebied? Waaraan heb je zelf actief bijgedragen, en hoe? Mensen te vriend houden is absoluut een goede tactiek overigens, het heeft je hier gebracht, dus wees er vooral trots op! Ik hoop alleen dat je je niet uit het veld laat slaan door Nieky's nare opmerking dat hij pissig wordt, zoals hij dat ook bij survivor deed ( :P ). Blijf het hard spelen, maak die heren met de grond gelijk, dat snappen die twee of all people echt wel. Vriendjes kan je na afloop wel weer zijn. ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #55 Gepost op: 22-05-2014, 16:37:11 »
dank je wel D*N voor je antwoord :)
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #56 Gepost op: 22-05-2014, 18:54:48 »
Even snel een berichtje van de Griekse jury.  Mijn vragen komen hopelijk zaterdag avond,  ik wil thuis even rustig dit topic doorlezen.

Iig alvast mijn felicitaties aan de finalisten voor het bereiken van de top 3 ::bravo::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #57 Gepost op: 22-05-2014, 23:29:38 »

En jij hebt zelf al toegegeven eigenlijk tactisch niks te hebben gedaan. Dus wie is er dan de meelifter ? Ik in ieder geval niet meer dan jij ;). Jij had misschien meer steun aan de kant van Next en Lulu. Maar ik met Fabiann en Loezel en Molbelg. En jij had om dit spel ver te komen de steun van je vriendje nodig en moest er een vriendin voor optrommelen. Is wel de makkelijkere weg om ver te komen.


Ik zei niet dat ik tactisch niets gedaan had. Ik zei juist dat mijn tactiek was betrouwbaar over te komen en mensen te vriend te houden. Bovendien heb ik in mijn pleidooi gezegd (waar overigens nog nauwelijks op gereageerd is volgens mij), dat ik in de middenmoot wilde blijven.
Ik vind dat je hier nu echt te ver gaat. De opmerking dat ik de steun van mijn vriendje nodig had en er een vriendin voor moest optrommelen slaat helemaal nergens op. Ten eerste heb jij net zoveel geprofiteerd van Lulu's stemmen als ik, ten tweede is zij helemaal niet zo ver gekomen en ten derde had ik helemaal niet de steun van mijn vriendje nodig. Het feit dat hij mijn vriendje was heeft hier helemaal niets mee te maken en het spel begon al lang voordat hij dat überhaupt was.

Mja zit wel verschil in. Maar t is wel heel makkelijk om een final-2 deal met je vriend te maken. Dus om dat nou tactisch hoogstaand te noemen.
Je deal met D*N was goed, en ik bleef vooral maar overleven aan het einde. Dat was mijn doel. Hield er altijd rekening mee dat jij en D*N die hadden. Maar ik wist vrijwel zeker dat er altijd eerst voor Ycaris en Fabiann gestemd zou worden  ::jaja:: .

Dankjewel :) Mijn deal met D*N was zeker goed
En ook hier vind ik dat je te ver gaat. Natuurlijk is het makkelijk een final-2 met je vriend te maken, maar toen wij die final-2 maakten was hij nog helemaal niet mijn vriend, dus die redenatie is onzin. Hartstikke tactisch dus!

Daarmee heb ik eigenlijk ook al een gedeelte van Hillo's vraag beantwoord. Maar voor ik die helemaal beantwoord... HIDM, de juryleden mochten toch ieder maar één vraag stellen? ???

ik mag maar één vraag stellen.. dat is niet echt veel, maar hier komt ie en hij is voor alle drie..

Wie van alle 21 spelers zag jij als allersterkste tegenspeler en met welke actie(s)/tactiek heb jij dit probleem aangepakt/opgelost..



Ik zag in D*N de sterkste speler, dus ik was blij dat hij in mijn complot zat. We hadden heel veel contact en hij vertelde mij bijna alles wat hij wist. Natuurlijk wist ik dat hij dingen achterhield, maar dat deed ik op mijn beurt ook. Na de exit van Jann hebben we open kaart gespeeld naar elkaar (in de trein van Swifty naar mijn huis ;) ) en toen heeft hij mij volgens mij alles verteld, en andersom. We sloten na de opgave van NextGP ook een final-2, en op die manier heb ik ervoor gezorgd dat hij tot in de finale in ieder geval geen vijand van mij zou zijn :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #58 Gepost op: 22-05-2014, 23:44:44 »
Klopt Lucy maar hij heeft ze nu al gesteld dus jullie mogen ze gewoon beantwoorden ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #59 Gepost op: 22-05-2014, 23:51:52 »
::ok::

Zoals ik dus al zei, was mijn tactiek om zoveel mogelijk mensen te vriend te houden en betrouwbaar te zijn. Mijn final-2 met D*N was een gouden deal, want ik wist (bijna) alles en we hebben samen de finale bereikt. Daarnaast heb ik veel gebruik gemaakt van lieve Lulu, die als newbie mijn hulp nodig had en daardoor ook praktisch alles deed wat ik zei ;D Hoewel D*N na mij ook redelijk wat invloed op haar had..  Verder heb ik tactisch gespeeld op een moment waarop ik in een enorm dilemma verzeild geraakt was. Aan de ene kant stonden Lukie, Fabiann en Molbelg die mij vroegen op Jann te stemmen. Aan de andere kant stonden Jann, Starlight en Loezel die op Molbelg wilden stemmen. Ik heb hier heel lang over nagedacht, maar uiteindelijk Molbelg gestemd. Dit was tactisch namelijk van belang. Ten eerste was Fabiann een zeer sterke speler en bood Jann aan hem samen weg te stemmen. Dat is er uiteindelijk niet meer van gekomen omdat we niet samen in opdrachten zaten en hij daarna al weg was. Bovendien waren Jann en Starlight onderdeel van het complot van mijn final-2 partner: NextGP. Het was dus niet handig geweest als zijn complot zich tegen mij gekeerd had...

Overigens, dit is niet mijn eerste forumspel ;) Ik heb één ander tactisch spel gespeeld: Gizeh, waarbij ik tot de slachtnacht gekomen ben waar ik door Swifty geslacht werd ;) Verder heb ik The Virtual Mole en De Zwakste Schakel gedaan hier! Maar je hebt wel gelijk, wij kennen elkaar eigenlijk niet ^^
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!