Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 123917 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #300 Gepost op: 19-11-2014, 22:25:06 »
Hoe groot acht jij je kansen om de top 4 te halen?

Aangezien catshee immuniteit heeft gehaald en molcrazy grote kans heeft om te idol te vinden acht ik de kans dat ik de top 4 haal 10%.
De witte is beter in puzzelen dan ik, dat zou een argument kunnen zijn om mij te houden ipv hem, aangezien de halve finale waarschijnlijk puzzelen word.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #301 Gepost op: 19-11-2014, 22:39:01 »
Aangezien catshee immuniteit heeft gehaald en molcrazy grote kans heeft om te idol te vinden acht ik de kans dat ik de top 4 haal 10%.
De witte is beter in puzzelen dan ik, dat zou een argument kunnen zijn om mij te houden ipv hem, aangezien de halve finale waarschijnlijk puzzelen word.
Waarom zo'n laag percentage dan nog?

Dus de witte is je target?

Wat vind de witte hiervan? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #302 Gepost op: 19-11-2014, 22:40:09 »
Waarom zo'n laag percentage dan nog?

Dus de witte is je target?

Wat vind de witte hiervan? ;D

Omdat catshee een puppet master is en molcrazy en de witte zijn poppetjes  ::jaja::
En ja.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #303 Gepost op: 19-11-2014, 23:44:52 »
Catshee: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had? Daarnaast, denk je dat het roasten van je mede-kandidaten je misschien jurystemmen zou kunnen kosten?

Bedankt ;D

To gif or not to gif?


Alsof je nog niet wist dat je gifjes ging gebruiken ::)


Hou daarmee op >:(


Ze mogen niet weten van onze meerdere persoonlijkheden >:(

(...)

Oeps, daar ga ik alweer ::ohno:: Ik heb me ingehouden met de gifjes en plaatjes bij het roasten omdat ik bang was dat dat tegen me gebruikt kon worden. Hoewel ik er wel een paar leuke had gehad ::hypocriet::


Ik ben blij dat ook dit kneusje immuniteit heeft kunnen winnen :P Ik weet niet of ik immuniteit deze ronde nodig had. Mij werd verteld dat ik veilig was en ik vertrouwde de mensen die mij dat vertelde wel... Maar zeker weten doe je natuurlijk nooit. De enige manier om zeker te zijn is met immuniteit om je nek. Verder is het mooi dat doordat ik immuniteit heb gewonnen alle anderen opties wel gewoon open liggen ::trots::

Ik denk niet dat ik het bij het roasten erg bont heb gemaakt :-\\ Misschien dat ik alleen iets te vaak de nadruk heb gelegd op de Miek-Bjorrn connectie en dat waren misschien de meest vervelende opmerkingen. Dus wel mijn excuses daarvoor. Met name aan Miek ::hug::

Omdat catshee een puppet master is en molcrazy en de witte zijn poppetjes  ::jaja::
En ja.


Je maakt me aan het blozen... Ik zou willen dat dat het geval was ::)

Dus stop met flirten Bjorrn :-[

*NO... EMOTION... BE... ROBOT... ACT... LIKE... HUMAN... FLIRT... BACK...


 :o

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #304 Gepost op: 19-11-2014, 23:47:27 »
Eilandraad #12 Nephele
Molcrazy: Gefeliciteerd het winnen van de luxe-proef, zeker één van de proeven die het meeste van je vraagt. Hoe schat jij je kansen in om de top 4 te halen? Je zit nu op Penguin Island, denk je dat je de idol echt nodig hebt?

Ik schat mijn kansen om de top 4 te halen op 75% ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ;)

In dit stadium vind ik dat je altijd een idol nodig hebt ::jaja:: want veilig ben je nooit tenzij je immuniteit hebt en met nog maar zo weinig mensen over, vergroot de kans natuurlijk dat je zelf moet vertrekken. Dus immuniteit of een immuniteitsidol is zeker welkom ::jaja::

2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #305 Gepost op: 20-11-2014, 00:44:46 »
Waarom zo'n laag percentage dan nog?

Dus de witte is je target?

Wat vind de witte hiervan? ;D

De witte is vereerd dat hij het target is van Bjorrn.... maar zou toch het advies geven aan Bjorrn om niet op de witte te stemmen... je kan net zo goed meteen je stem in de prullenbak gooien dan.... ( antwoord op de andere vragen zodra ik thuis ben,  er moest weer eens geschaakt worden en dat ging niet al te best... gelukkig nog net remise kunnen maken)
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #306 Gepost op: 20-11-2014, 00:50:37 »
Omdat catshee een puppet master is en molcrazy en de witte zijn poppetjes  ::jaja::
En ja.

Lol.... ik ben geen puppet van catshee... het is gewoon zo dat we meestal dezelfde belangen hadden...
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #307 Gepost op: 20-11-2014, 01:17:07 »
De Witte: Naast Molcrazy ben jij de enige die een kans heeft gehad om de idol te vinden. Dit is de laatste ronde dat deze idol in te zetten is. Word er veel gesproken over deze idol en of jij hem hebt of niet?

ik heb er weinig over gehoord moet ik eerlijk zeggen... misschien geloven mensen niet dat ik hem heb of misschien zijn ze er al van overtuigd dat ik hem wel heb en hoeven ze er daarom niet over te spreken..... of zouden ze gewoon vergeten zijn dat de idol nog in het spel is? :-X

In ieder geval ga ik hem deze ronde natuurlijk inzetten..... hoewel, hij is best mooi.. misschien neem ik hem wel mee naar huis  ::hypocriet::
Nee om eerlijk te zijn.... een halve-finaleplaats is mooier dan een idol mee naar huis nemen, dus ik ga hem gewoon inzetten ::ok:: (bedankt HidM voor het maken van de cocktails  ::ok::)
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #308 Gepost op: 20-11-2014, 08:31:34 »
 ::rofl::
Je bent echt een hele slechte leugenaar.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #309 Gepost op: 20-11-2014, 09:23:53 »
::rofl::
Je bent echt een hele slechte leugenaar.

wie? en waarover?
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #310 Gepost op: 20-11-2014, 16:30:45 »
Jij over de idol.
Je zegt in elke zin indirect dat je de idol hebt, als je echt de idol had zou je dat toch gewoon verzwijgen en hem nu inzetten?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #311 Gepost op: 20-11-2014, 17:13:33 »
Jij over de idol.
Je zegt in elke zin indirect dat je de idol hebt, als je echt de idol had zou je dat toch gewoon verzwijgen en hem nu inzetten?

verzwijgen was ook en optie geweest..... maar dit is veel leuker  >:D
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #312 Gepost op: 20-11-2014, 17:18:12 »
Oke  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #313 Gepost op: 20-11-2014, 18:43:25 »
Je hoeft het natuurlijk niet te geloven..... dat moet je helemaal zelf weten  ::ok::
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #314 Gepost op: 20-11-2014, 18:45:29 »
Je hoeft het natuurlijk niet te geloven..... dat moet je helemaal zelf weten  ::ok::

Niemand gelooft je  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #315 Gepost op: 20-11-2014, 19:14:15 »
Niemand gelooft je  ::ok::

haha, dat komt dan vrijdagavond wel.... ::jaja::
Wit is ook een kleur!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #316 Gepost op: 21-11-2014, 10:41:18 »
De stemmen zijn binnen!!
Zit alleen nog op school
Dus vanmiddag pas eilandraad
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #317 Gepost op: 21-11-2014, 10:51:00 »
hebben gullie geen pauze?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #318 Gepost op: 21-11-2014, 15:27:31 »
Eilandraad 12

You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #319 Gepost op: 27-11-2014, 02:40:38 »
Eilandraad #13 Nephele


Welkom Nephele bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie. Wie zal er het spel verlaten om het zevende jurylid te worden?

Laten we ook de jury erbij halen : MiekeG, Jann, Hillo, Hadewychisdemol, Robbieazerty en Bjorrn weggestemd laatste eilandraad





De Witte: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Hoe groot was de kans dat je weggestemd zou worden denk je?
Miek1999: Was het een verrassing dat er hier nog een stemmingsronde zou zijn? En ben je bang dat het avontuur hier voor je ophoudt nu Bjorrn weg is, overduidelijk een bondgenoot van je.
Molcrazy: Wie is volgens jou de grootste kanshebber op de survivor titel volgens jou?
Catshee: Waarom zou de witte jou mee moeten nemen naar de volgende ronde? Zijn stem is op dit moment vrij belangrijk aangezien hij niet weg gestemd kan worden maar wel kan stemmen.
 
Er zijn geen idols meer, het komt aan op de stemmen,
Tijd om te stemmen!

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote/ tie-breaker.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden, behalve op De Witte
Deadline: Vrijdag 28 november 22.00 bij D*N en Nieky
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human