Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 124017 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #280 Gepost op: 15-11-2014, 01:03:48 »
Catshee: Wat verwacht jij qua end game? De halve finale zal niet erg ver meer weg liggen, maar als je zou mogen gokken. Hoe zie jij je het spel voor je in rondes?
 
Gifloos :\'( Net terug van werk en morgen weer tot laat moeten werken. Stomme twist, ik vind ' t niet meer leuk >:( Ik ga naar huis ::pinokkio::

Ik zal heel eerlijk zijn, dit spel heeft me een paar dingen over mezelf geleerd die ik niet had zien aankomen. Zo ben ik misschien in sommige spelsituaties toch wat emotioneler dan rationeel dan ik dacht en is loyaliteit toch een belangrijke waarde geworden, hoewel die me aan het begin van het spel weinig zei. Ook is er voor mij bevestigt dat ik best een groot ego heb en dat die veel invloed heeft op mijn perceptie van dit spel en van wat wijsheid is. En het heeft me geleerd dat ik nogal een twijfelaar ben haha ;)

Je zou zo moeten stemmen dat je in de finale komt en wint. Maar hoe weet je hoe de jury stemt? Ik heb geen idee. Er zullen boze mensen zijn, mensen waarvan ik geen idee heb hoe die zullen stemmen en een Jann die op de laatste eilandraad van dit seizoen ineens wel  gekke streken zou kunnen gaan uithalen na zo braaf te zijn geweest dit seizoen :P

Ik denk dat ik tegen iedereen kans maak om te winnen maar ook zeker om te verliezen. Uiteindelijk is mijn ego niet zo groot dat ik denk in de hoofden van 7/8/9 juryleden te kunnen kruipen.

Dus het enige wat ik weet voor de komende rondes is dat er een bepaalde twijfel bij mezelf is. En uiteindelijk ook twijfel over medespelers, we zitten zo diep in het spel dat iedereen er hard voor zal gaan en je moet hopen op de kracht van de loyaliteit die je met mensen heb opgebouwd. We zullen dus zien. Spannuuuuund ;)

Dus toekomst voorspellen ga ik mezelf van weghouden :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #281 Gepost op: 15-11-2014, 01:10:24 »
*vraagt zich af waarom niemand een stille opmerking maakt over hoe goed ik eruitzie :(
Nieky grab a life vest!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #282 Gepost op: 15-11-2014, 02:55:38 »
*vraagt zich af waarom niemand een stille opmerking maakt over hoe goed ik eruitzie :(

dat soort opmerkingen laat ik meestal aan mijn broertje over.... maar die zit bij mijn weten niet op dit forum ::bravo::
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #283 Gepost op: 15-11-2014, 09:38:31 »
Wat zien MiekeG, Jann en HIDM er goed uit trouwens!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #284 Gepost op: 15-11-2014, 10:42:35 »
Omg idd iedereen is echt sexy zeg  :o
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #285 Gepost op: 15-11-2014, 12:21:07 »
Vergeet niet dat de deadline vandaag 21 uur al is!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #286 Gepost op: 15-11-2014, 12:29:20 »
Vergeet niet dat de deadline vandaag 21 uur al is!

sexy deadline!
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #287 Gepost op: 15-11-2014, 12:33:06 »
De deadline is geen jurystem hoor  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #288 Gepost op: 15-11-2014, 12:37:10 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #289 Gepost op: 15-11-2014, 12:58:20 »
I will follow my inner gold

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #290 Gepost op: 15-11-2014, 13:20:33 »
Wat zien MiekeG, Jann en HIDM er goed uit trouwens!



(Baard heb ik gewoon laten staan zoals je ziet)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #291 Gepost op: 15-11-2014, 14:52:06 »
Eilandraad #11 Nephele
Molcrazy: Jij was één van de personen die onder vuur lag. Wat denk jij als je hoort dat er schijnbaar een aparte groepspm is aangemaakt omdat ze je irritant vonden?

Dat wist ik al lang dus voor mij was dat geen nieuws meer ;) en ik weet dat een forum een plaats blijft waar dingen soms anders geïnterpreteerd kunnen worden dan hoe ze bedoeld zijn ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #292 Gepost op: 15-11-2014, 18:34:05 »
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #293 Gepost op: 15-11-2014, 20:47:25 »
Vaarwel! Ik ga geen tirade houden zoals de vorige afvaller, enkel een 'Go Bjorrn!'  ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #294 Gepost op: 15-11-2014, 20:50:47 »
 ::hug::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #295 Gepost op: 15-11-2014, 21:46:04 »
Eilandraad 11 Nephele

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #296 Gepost op: 19-11-2014, 21:50:33 »
Eilandraad #12 Nephele


Welkom Nephele bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie. Wie zal er het spel verlaten om het zesde jurylid te worden?

Laten we ook de jury erbij halen : MiekeG, Jann, Hillo, Hadewychisdemol en Robbieazerty weggestemd laatste eilandraad





Catshee: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit, denk je dat je het nodig had? Daarnaast, denk je dat het roasten van je mede-kandidaten je misschien jurystemmen zou kunnen kosten?
Molcrazy: Gefeliciteerd het winnen van de luxe-proef, zeker één van de proeven die het meeste van je vraagt. Hoe schat jij je kansen in om de top 4 te halen? Je zit nu op Penguin Island, denk je dat je de idol echt nodig hebt?
De Witte: Naast Molcrazy ben jij de enige die een kans heeft gehad om de idol te vinden. Dit is de laatste ronde dat deze idol in te zetten is. Word er veel gesproken over deze idol en of jij hem hebt of niet?
Bjorrn: Ga jij voor een waardige tegenstander in de finale of ga jij voor iemand die je kan verslaan?
Miek1999: Hoeveel let jij erop bij het stemmen dat je de personen in het spel houdt die je aan het einde denkt te kunnen verslaan? En welke criteria zou iemand moeten hebben om niet in aanmerking te komen voor de winst?
 
Dit is dus de laatste ronde dat er idols ingezet kunnen worden,
Tijd om te stemmen!

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote/ tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden, behalve op Catshee
Deadline: Vrijdag 21 november 16.00 bij D*N en Nieky
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #297 Gepost op: 19-11-2014, 22:11:12 »
Bjorrn: Ga jij voor een waardige tegenstander in de finale of ga jij voor iemand die je kan verslaan?

Ik ga voor een waardige tegenstander  ::jaja::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #298 Gepost op: 19-11-2014, 22:18:24 »
Bjorrn: Ga jij voor een waardige tegenstander in de finale of ga jij voor iemand die je kan verslaan?

Ik ga voor een waardige tegenstander  ::jaja::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hoe groot acht jij je kansen om de top 4 te halen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #299 Gepost op: 19-11-2014, 22:22:01 »
Miek1999: Hoeveel let jij erop bij het stemmen dat je de personen in het spel houdt die je aan het einde denkt te kunnen verslaan? En welke criteria zou iemand moeten hebben om niet in aanmerking te komen voor de winst?

Ik heb daar tot nu toe nog niet echt op gelet. Maar zo dicht naar het einde toe ga je er toch wel over nadenken, ook al schat ik in dat ik het moeilijk zal krijgen in de halve finale proef, mocht ik die halen.
Om alvast antwoord te geven op je vervolgvraag die je nog niet hebt gesteld maar die je wel zal stellen omdat dat voorspelbaar is  ::hypocriet:: : Ik heb geen idee van wie ik wel en niet zou kunnen winnen in een eventuele finale. Ik weet niet waar de jury precies op let, en het zal ook deels afhangen van de pleidooien van de finalisten omdat je dan pas weet hoe iemand echt het spel heeft gespeeld.

Welke criteria iemand zou moeten hebben om niet in aanmerking te komen voor de winst? Dat is een lastige. Ik denk dat je niet in aanmerking komt voor de winst als je zowel op tactisch gebied als in proeven niets hebt gepresteerd. Voor de mensen die nu over zijn geldt dat niet-dat is mijn mening, ook al vinden sommige mensen misschien dat ik niks zelf heb bereikt. Dat is onzin, want bijvoorbeeld de samensmeltingsproef ben ik op eigen houtje doorgekomen, en ook op tactisch gebied heb ik best veel zelf gedaan, maar dat zien we wel in de geheime biechten  ;)
I will follow my inner gold