Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 123532 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De Eilandraad
« Gepost op: 14-08-2014, 16:34:16 »
Filmpje 1: Promo "Doe mee"!


Dit is het topic waar de eilandraden plaats vinden en tevens de filmpjes geshowed worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2014, 19:34:35 »
Filmpje 2: De kampindeling



PS: Geluid goed hard aan, anders versta je ons niet :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2014, 17:08:19 »
Filmpje 3: De leader!



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #3 Gepost op: 10-09-2014, 17:49:59 »
Eilandraad #1a (Villains)


Welkom Villains bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


Hillo: Immuniteit, gefeliciteerd! Denk jij dat je dit nodig had? Of zat je wel in een goede positie?
Vieffan: Jij koos om naar Penguin Island te gaan en gaf je kans op immuniteit op. Achteraf gezien was je de snelste van iedereen. Baal je nu? En denk je dat anderen je nu misschien wel zien als een target?
Jann: Jullie hebben de teamproef gewonnen. Nu mogen jullie bij de heroes of één iemand immuun maken of één iemand een zwarte stem geven. Hoe gaan jullie dit bepalen?
Miek1999: Eén van de nieuwelingen, hoe voelt het om mee te doen aan Survivor?
Hadewychisdemol: Waarop baseer jij je stem vanavond?
Bjorrn: Jij had de slechtste tijd van de villains, voel jij je op je gemak nu? Denk je dat de kans er is dat ze zeggen van, nou we willen de volgende proef tegen de heroes graag winnen dus laten we de zwakste weg stemmen?
De Witte: Wat vind jij van het villains team?
Molbelg: Jij was één van de mensen die jezelf niet zag als villain. Ben je nog steeds verbaasd dat je bij de villains zit?
Daisy: Vorig jaar domineerde jij het spel met de powerplayers, dit jaar verslaat bijna iedereen je bij de legpuzzel. Wat gebeurde er tijdens de puzzel?
Catshee: Vertrouw jij mensen waar je vorig jaar contact mee had nog steeds of is dit een heel nieuw spel wat dat betreft?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote of tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Hillo gestemd worden,
Deadline: Vrijdag 12 september 20.00

Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #4 Gepost op: 10-09-2014, 18:07:42 »
Eilandraad #1b (Heroes)


Villains, jullie mogen je verplaatsen naar de juryzijde en wat lekkere kip en cola nuttigen.
Welkom Heroes bij de eilandraad.Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


KD: Immuniteit, gefeliciteerd! Denk jij dat je het nodig had? Of zat je wel in een veilige positie?
Molcrazy: Wat van effect heeft het op de stemming dat Ycaris mogelijk de hidden immunity idol heeft?
Ycaris: Jij koos om naar Penguin Island te gaan en gaf je kans op immuniteit op. Achteraf gezien was je de snelste van de heroes. Baal je nu? En denk je dat anderen je nu misschien wel zien als een target?
Kevintuut: In de twee spellen waarin je hebt meegedaan viel je als eerste af, ben je bang dat dit je derde spel op een rij word waarin je als eerste afvalt?
Elise: Waar baseer jij je stem op vanavond?
Pjotr: Ik neem aan dat je hier niet met een gerust hart zit. Heroes staan bekend om het wegstemmen van de zwakste schakel, en dat was duidelijk jij deze proef. Waarom zouden ze je niet moeten wegstemmen?
Robbieazerty: Meerdere mensen dachten dat jij bij de villains zou worden ingedeeld. Ben je zelf verbaasd dat je bij de Heroes zit?
MiekeG: Eén van de nieuwelingen bij survivor. Hoe voelt het om Survivor te spelen?
Loezel: Wat vind jij van het Heroes team?
Timvdons: Jullie hebben de teamproef verloren, wat moet er veranderen in dit team om ervoor te zorgen dat jullie de volgende winnen?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote of tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op KD gestemd worden,
Deadline: Vrijdag 12 september 20.00
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #5 Gepost op: 10-09-2014, 18:18:50 »
Bjorrn: Jij had de slechtste tijd van de villains, voel jij je op je gemak nu? Denk je dat de kans er is dat ze zeggen van, nou we willen de volgende proef tegen de heroes graag winnen dus laten we de zwakste weg stemmen?

Ik voel me niet helemaal op mijn gemak, maar ik denk dat niemand zich op zn gemak voelt, behalve hillo dan.
Bij de eerste stemming kan er alles gebeuren.
Mensen kunnen wel tegen je zeggen dat ze niet op je stemmen, maar daden spreken luider dan woorden ofzoiets (ik zeg het gezegde niet goed maar je snapt me  ;D)
Maar om antwoord te geven op je 2e vraag:
Ze kunnen inderdaad ervoor kiezen de zwakste weg te stemmen, maar dat doen ze niet.
Daar zijn ze te slim voor.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #6 Gepost op: 10-09-2014, 18:33:46 »
Hadewychisdemol: Waarop baseer jij je stem vanavond?
Ik wil de tribe zo sterk mogelijk houden, dus daar baseer ik mijn stem op :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #7 Gepost op: 10-09-2014, 18:53:11 »
Molbelg: Jij was één van de mensen die jezelf niet zag als villain. Ben je nog steeds verbaasd dat je bij de villains zit?
Ik zie mezelf zeker eerder als hero aangezien de villainrol me toch niet echt lag. Maar ik denk dat ik mijn plan hier wel kan trekken (kennen Nederlanders deze uitdrukking ook???). Verbaasd was ik niet echt omdat ik in dwdd (toch zeker in aflevering 1) een van de villains was.
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #8 Gepost op: 10-09-2014, 19:00:37 »

Miek1999: Eén van de nieuwelingen, hoe voelt het om mee te doen aan Survivor?


het is superleuk om mee te doen  :D. ik had eerlijk gezegd niet verwacht door de selectieronde te komen, maar zag toen toch ineens mijn naam staan bij het filmpje  ::bravo::.
het zijn ook hele leuke spellen en ik hoop dat ik nog een tijdje mag blijven  :)
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2014, 19:07:18 »

De Witte: Wat vind jij van het villains team?


Voor het eerst op een eiland met allemaal vreemde mensen die elkaar al wel kennen. Het is even wennen maar volgens mij gaat alles wel goedkomen. En leuk om die mensen een beetje te leren kennen.
Wit is ook een kleur!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2014, 19:09:41 »
Pjotr: Ik neem aan dat je hier niet met een gerust hart zit. Heroes staan bekend om het wegstemmen van de zwakste schakel, en dat was duidelijk jij deze proef. Waarom zouden ze je niet moeten wegstemmen?

Niet helemaal nee.. Deze proef viel inderdaad erg tegen. Dit was gewoon niet mijn proef,in andere proeven ben ik veel beter. En ik hoop dat de anderen ook inzien dat ik tijdens andere proeven best een aanwinst kan zijn. Dat ik hier de slechtste was,wil niet zeggen dat ik dat altijd en overal ben.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2014, 19:17:38 »
Jann: Jullie hebben de teamproef gewonnen. Nu mogen jullie bij de heroes of één iemand immuun maken of één iemand een zwarte stem geven. Hoe gaan jullie dit bepalen?

Wij zijn dan wel villains, maar in ons kamp is alles nog redelijk pais en vree. Wij voelen ons verenigd in slechtheid. Daarom zijn wij al snel bij elkaar gaan zitten om te overleggen en onze opties te overzien. Hieruit ontstond na langdurig maar zorgvuldig overleg Plan Pinguïn. Zoals Ycaris al jaren neusapen traint op dit soort eilanden, hebben wij een pinguïn het een ander bijgeleerd, met als doel hem in te zetten op Pinguin Island en zo de daar aanwezige hero goed in de gaten te houden en alle belangrijke informatie van die persoon te verzamelen. Hierna zal de pinguïn ons uitvoerig verslag uitbrengen zodat wij hieruit een weloverwogen beslissing kunnen maken.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2014, 19:28:49 »
Daisy: Vorig jaar domineerde jij het spel met de powerplayers, dit jaar verslaat bijna iedereen je bij de legpuzzel. Wat gebeurde er tijdens de puzzel?

Nou bijna is wat overdreven, ja wel meer dan de helft. Maar goed nee, het was geen goede opdracht van mijn kant. Het is gewoon niet mijn ding. Het was alweer eventjes geleden dat ik een legpuzzel had gemaakt, maar dat is geen excuses. Snel vergeten en door naar de volgende proef, waar ik hopelijk wel mijn kwaliteiten kan tonen. ::jaja::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2014, 19:36:16 »
Eilandraad #1b (Heroes)
Molcrazy: Wat van effect heeft het op de stemming dat Ycaris mogelijk de hidden immunity idol heeft?

Volgens mij geen enkel effect: we willen als Heroes de stam zo sterk mogelijk houden om een krachtig blok tegen de Villains te vormen en haar puzzeltijd was erg goed.
2024: wie is de Mol?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2014, 19:51:33 »
Loezel: Wat vind jij van het Heroes team?
Ik ben erg blij met ons team. We hebben (bijna) alleen maar sterke spelers en dan ook nog oud-winnaars Ycaris en KD.  :D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2014, 19:56:52 »
Citaat
Hillo: Immuniteit, gefeliciteerd! Denk jij dat je dit nodig had? Of zat je wel in een goede positie?

Ik ben natuurlijk erg op m'n hoede. Ik weet dat veel spelers me liever niet weer ver zien komen, dus ik ben erg blij met deze immuniteit. Of ik 'm echt nodig heb weet ik niet, ik denk dat we er goed aan doen het team sterk te houden op dit moment, en ik denk dat ik veel kan betekenen voor de villains, dus ik hoop dat men mij nog niet direct wil lozen. Aan de andere kant, we zijn niet voor niets villains he ;-)
Nieky grab a life vest!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #16 Gepost op: 10-09-2014, 19:57:42 »
Citaat
Ycaris: Jij koos om naar Penguin Island te gaan en gaf je kans op immuniteit op. Achteraf gezien was je de snelste van de heroes. Baal je nu? En denk je dat anderen je nu misschien wel zien als een target?

Nee, ik baal absoluut niet! Ik verwacht niet dat ik nu al immuniteit nodig heb. Je mag toch verwachten dat de rest van het team ook wel in de gaten heeft dat je moet proberen het team sterk te houden als je niet keer op keer van de villains wilt verliezen. En nu wil ik bepaald niet beweren dat ik één van de sterkste ben, maar je hebt wel wat aan me bij de proeven.

En de voornaamste reden om voor Penguin Island te kiezen, was dat ik heel benieuwd was wat zich daar afspeelt. Het eerste tipje is nu opgelicht. Ik heb er vooralsnog niks aan, maar wie weet ergens in de toekomst....
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #17 Gepost op: 10-09-2014, 19:58:28 »
Catshee: Vertrouw jij mensen waar je vorig jaar contact mee had nog steeds of is dit een heel nieuw spel wat dat betreft?

Hoe bedoel je nog steeds? Ik denk dat het wel duidelijk vorig jaar was dat ik een paranoïde wantrouwende "conspiracy theorist" was...

Voor mij is het wel nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dus iedereen staat gelijk en in de loop van het spel denk ik dat er duidelijkheid zal komen over de hele vertrouwenskwestie. Uiteindelijk is vertrouwen iets wat verdiend moet worden waarbij acties het meest sprekende zijn, zoals Bjorrn het net ook al heel eloquent bracht.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2014, 20:02:32 »
Elise: Waar baseer jij je stem op vanavond?

Op verschillende dingen, al vind ik het nog moeilijk na nog maar een paaar dagen op het eiland. Jullie zullen het merken!
« Laatst bewerkt op: 10-09-2014, 20:08:55 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Eilandraad
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2014, 20:11:05 »
KD: Immuniteit, gefeliciteerd! Denk jij dat je het nodig had? Of zat je wel in een veilige positie?

Ik weet niet of ik het echt nodig had, maar ik ben heel blij met de immuniteit. Je mag op zich van heroes verwachten dat ze sterke, waardevolle spelers kunnen waarderen en dus niet wegstemmen, zeker ook omdat we als kamp toekomstige eilandraden moeten zien te vermijden. Maar het blijft altijd afwachten of mensen het ook echt zo spelen. Hopelijk kunnen we als team laten zien dat we het predicaat 'Heroes' echt waard zijn, en wordt dit voorlopig onze laatste eilandraad!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.