Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 123646 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #460 Gepost op: 11-12-2014, 22:06:16 »
Nope nu begrijp je me echt verkeerd.

Vraag maar aan Bjorrn of Dennis, ik verdedig juist altijd spelers als Natalie of Sandra die zogenaamd onterecht wonnen.

Spoilers  ::oink::
You'll never walk alone

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #461 Gepost op: 11-12-2014, 22:07:05 »
Ik ben inderdaad erg jaloers en niet zo blij met deze final 2.
Maar ik weet dat het maar een spelletje is en neem het ze ook absoluut niet kwalijk hoor  :P
Na dit spel is alles ook weer vrede, maar nu merk ik wel nog even dat ik er niet tegen kan als ik mijn zin niet krijg en even wil dat de persoon die ik het meer gun wint  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #462 Gepost op: 11-12-2014, 22:07:29 »
Dat zijn codenamen voor de winnaars van seizoen 3 en 17 :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Eilandraad
« Reactie #463 Gepost op: 11-12-2014, 23:01:48 »
Laat ik ook nog maar wat zeggen dan. Je zit in de jury of niet.

Goed gespeeld de Witte en goed gespeeld, Miek  :)
En ik meen het, jullie hebben fanatiek gespeeld om de felbegeerde finaleplek te bereiken. Ik heb lange tijd met je in een complot gezeten, Miek, dus ik weet hoe veel je met het spel bezig was en dat je ook heus wel tactisch besef had. Bjorrn was in principe jouw slaafje. Chapeau ook dat je je zo goed staande weet te houden in deze laatste eilandraad. Ik weet niet of ik al die bozemannenreacties zou kunnen verhapstukken, laat staan op mijn 15e.

De Witte heb ik ook behoorlijk actief meegemaakt wat de spellen betreft. Je zette je elke week duidelijk in voor de groepswinst en enkele spellen hebben we ook zeker dankzij jou gewonnen.

Er hadden ook mensen in de finale kunnen zitten die zich wel hadden opgegeven, maar niet voor de volle 100 procent hun hart en hoofd bij het spel hadden, zoals bij mij een beetje het geval was deze editie.

Ook erg grappig dat 2 nieuwelingen in de finale staan. Erg tekenend voor deze editie, waarin het wegstemmen van de all stars extreme waarden aannam. Benieuwd wat voor effect dat heeft op eventuele toekomstige seizoenen; of iedereen straks een nieuw account moet aanmaken om nog een kans te hebben.

Ik begrijp dat het de bedoeling is dat er ook vragen worden gesteld.

Aan Miek:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aan de Witte:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vraag voor beiden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::zwaai::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #464 Gepost op: 11-12-2014, 23:23:33 »
Nieuwelingen zijn voortaan de eerste targets :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #465 Gepost op: 12-12-2014, 00:14:52 »
De_witte, ik moet het even voor je opnemen. Ik vertrouwde jou namelijk wel. Iedereen zag jou als de onpeilbare, maar ik had altijd wel een goed idee van waar je precies stond. En ik had denk ik ook als één van de weinige door hoe berekenend je te werk ging. Op één van mijn laatste eilandraden vroeg je me wat mijn plannen waren voor de toekomst en vertelde je me hoe jij iedereen zag en wie de gevaren waren. Ik viel tegen jouw verwachting in toen af, maar ik zag een duidelijk patroon de daaropvolgende afvallers. Precies jouw lijstje. Dan doe je toch iets goed ::jaja:: Ja, het was waarschijnlijk hetzelfde lijstje als Catshee en Molcrazy, daar had je een gelukje, maar ik denk dat jij altijd in staat was precies te weten waar iedereen stond en wat iedereens plannen waren, die vertelden we je simpelweg omdat we je aan onze kant wilden houden. En je deed het helemaal alleen, in tegenstelling tot Miek. Daarom sta jij hier.

Desalniettemin moet ik je beschuldigen van delusional entitlement. Je claimt dingen waar je echt nooit ook maar enige invloed gehad hebt, zoals de Jann-stemming. Je zegt ons subtiel gepusht te hebben? Nooit iets van gezien... Ik heb het even teruggezocht, maar de enige PM die ik van jou heb gehad tijdens die stemming is:

en nadat ik Jann naar voren geschoven had om verschillende redenen stuurde je nog een 'Ok'. En ook je claim een sterke opdrachtspeler te zijn trek ik enigszins in twijfel, maar vergeleken met Miek (en misschien ook met Catshee) heb je daar een punt dus a la. Die zien we maar even door de vingers ;D

Dus, lieve finalisten. Jullie staan hier terecht, weet dat en OWN dat ook. Misschien is het puur doordat we jullie stuk voor stuk zagen als de zwaksten, maar dat was onze fout, niet die van jullie. Het maakte jullie tot de sterksten.

Mijn stem vanavond is voor degene die zijn eigen gameplay het meest ownt. Wees er trots op. Het werkte toch? ::ok::
  

Je hebt gelijk. De gameplay heeft gewerkt. Ik sta in de finale.
Het was steeds mijn bedoeling om onder de radar te blijven, en dat heb ik geprobeerd te doen door dingen heel subtiel proberen te brengen en anderen te laten denken dat het hun plan was. In het geval van Jann heb ik echt in mijn hoofd zitten dat ik daar iets meer heb gedaan, maar kennelijk maak ik het in mijn hoofd mooier dan het was. In ieder geval was het niet mijn bedoeling zelf Jann naar voren te schuiven maar er wel voor te zorgen dat het Jann ging worden. Misschien heb jij het mij daar wel erg makkelijk gemaakt ::hypocriet::

Ow en wat betreft de proeven. Natuurlijk moest ik daar ook onder de radar zien te blijven. Een aantal proeven heb ik daarom bewust een beetje vergooid.

Tja, als schaker niet de schaakproef winnen.... hoe was dat nou mogelijk. ::oink:: De beste strategie was sowieso om als laatste je paard op het bord neer te zetten. Dan kun je namelijk je paard zodanig neerzetten dat zo min mogelijk spelers je kunnen insluiten. Maar nee, ik zette natuurlijk als eerste mijn knol op het bord. Uiteraard wel op een veld in het midden van het bord, want het moest niet te obvious worden...

De proeven die wel ergens om gingen (3e plaats samensmeltingsproef, immuniteit final 4, fysieke proef halve finale) of die ik graag wilde winnen (individuele proef sportweek) en de teamproeven bij de villains gingen over het algemeen wel goed
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #466 Gepost op: 12-12-2014, 00:23:46 »

Aan de Witte:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Leuk een luchtige vraag zo op het einde ::ok::
Uhhmmmm, 3 staat bij mij het vaakst aan.
Vraag voor beiden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik heb niet zoveel met het koningshuis. Maar mocht ik ooit een dochter krijgen zou ik haar niet Amalia of Ariane noemen. Alexia heeft van deze drie de mooiste naam!

 ::zwaai::
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #467 Gepost op: 12-12-2014, 00:34:54 »
Nieuwelingen zijn voortaan de eerste targets :D

Ah fijn.... want in een volgend spel ben ik geen nieuweling meer  ::jaja::
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #468 Gepost op: 12-12-2014, 08:55:29 »
Laat ik ook nog maar wat zeggen dan. Je zit in de jury of niet.

Goed gespeeld de Witte en goed gespeeld, Miek  :)
En ik meen het, jullie hebben fanatiek gespeeld om de felbegeerde finaleplek te bereiken. Ik heb lange tijd met je in een complot gezeten, Miek, dus ik weet hoe veel je met het spel bezig was en dat je ook heus wel tactisch besef had. Bjorrn was in principe jouw slaafje. Chapeau ook dat je je zo goed staande weet te houden in deze laatste eilandraad. Ik weet niet of ik al die bozemannenreacties zou kunnen verhapstukken, laat staan op mijn 15e.

Dankjewel voor het compliment  :D
Bjorrn mijn slaafje? Ik denk niet dat Bjorrn het daarmee eens is  ;D

Aan Miek:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Leuke vraag  ::rofl:: Ik zou hem een simpele naam geven denk ik. Misschien wel Jan ofzo  :P

Vraag voor beiden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Amalia  :) geen idee waarom.
I will follow my inner gold

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #469 Gepost op: 12-12-2014, 10:44:13 »
Oké, ik heb genoeg gehoord en volgens mij staan er geen vragen meer open. Daarbij interesseren de vragen van de andere juryleden mij evenveel als een wedstrijdje 1500 meter hardlopen.  ::slaap:: Zeker de vragen van cats-hee (ik weiger om het anders uit te spreken)!

Veel succes dame en heer!




*wandelt naar de urn, schrijft een lange naam op met iets wat geen letters, maar cijfers lijken... of is dat nou een underscore? Door de richting waarin de wind blaast komen enkele woorden duidelijk hoorbaar in de oren van de finalisten gewaaid: de_witte... stom... liegen... meesterlijk... miek1999... beter... slecht.
Doet stem in urn, gaat weer zitten en kijkt hoofdschuddend en traantje wegpinkend catshee's hiney na wanneer die zich richting urn begeeft*

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #470 Gepost op: 12-12-2014, 10:51:09 »
Oh nee, er moet nog een closing statement komen zeker?  ::schaam::

Maar ik weet niet of ik mijn stem dan nog op tijd binnen krijg of überhaupt nog op tijd langs kom...
And as said, ik heb genoeg gehoord.  ::trots::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #471 Gepost op: 12-12-2014, 11:20:31 »
Hoi ::zwaai::

Ik ben echt heel erg druk, sorry, maar hier in ieder geval een vraag voor jullie allebei:

Wat is voor jou het absolute hoogtepunt geweest is de hele serie?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #472 Gepost op: 12-12-2014, 13:16:28 »
Hoi ::zwaai::

Ik ben echt heel erg druk, sorry, maar hier in ieder geval een vraag voor jullie allebei:

Wat is voor jou het absolute hoogtepunt geweest is de hele serie?

Het winnen van enkele proeven, maar met name de individuele sportproef steekt er bovenuit omdat er toen nog 14 of 15 expeditieleden waren.
En daarnaast is het feit dat ik alles heb mogen meemaken natuurlijk ook geweldig. ::ok::
Wit is ook een kleur!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #473 Gepost op: 12-12-2014, 14:01:32 »
Hoi ::zwaai::

Ik ben echt heel erg druk, sorry, maar hier in ieder geval een vraag voor jullie allebei:

Wat is voor jou het absolute hoogtepunt geweest is de hele serie?

Het halen van de samensmelting  :D Ik had dat namelijk écht niet verwacht omdat ik 4 puzzels moest afkopen. Ik dacht echt dat dat teveel was.
I will follow my inner gold

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #474 Gepost op: 12-12-2014, 14:53:08 »
MC: De switch op het einde heeft je dankzij het feit dat ik de idol had en er nog een gewone spelronde was de kop gekost.

Ik weet niet zo zeker of miek had moeten vertrekken als het dezelfde final four was en jij immuniteit gewonnen had ::) of had je dan op catshee gestemd?

MC: Je actie met de idol, die heeft ervoor gezorgd dat ik je niet meer vertrouwde. Na je uitleg snap ik wel dat je het deed. Maar als je het niet had gedaan, had ik die laatste ronde gewoon op catshee gestemd.

Achteraf natuurlijk makkelijk gezegd maar dat kon ik niet weten ;) en zelfs dan nog vind ik dat je de sterkere speler (catshee dus) had moeten lozen :P

Nog een vraagje voor de finalisten maar ook catshee mag hem beantwoorden:
Als Miek bij de final four immuniteit wint, wie vertrekt er dan?
2024: wie is de Mol?

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #475 Gepost op: 12-12-2014, 15:08:10 »
Nog een vraagje voor de finalisten maar ook catshee mag hem beantwoorden:
Als Miek bij de final four immuniteit wint, wie vertrekt er dan?

Probably you  :P
Maar alleen omdat miek en de witte niet de slimste zijn.
Maar ze hebben het spel wel geweldig gespeeld wat ze staan in de finale en ik niet  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #476 Gepost op: 12-12-2014, 15:24:44 »

Achteraf natuurlijk makkelijk gezegd maar dat kon ik niet weten ;) en zelfs dan nog vind ik dat je de sterkere speler (catshee dus) had moeten lozen :P

Dat mag je vinden natuurlijk. En acheraf begrijp ik wel waarom je die actie van de idol deed   :)

Nog een vraagje voor de finalisten maar ook catshee mag hem beantwoorden:
Als Miek bij de final four immuniteit wint, wie vertrekt er dan?

Wat mij betreft de witte.
I will follow my inner gold

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #477 Gepost op: 12-12-2014, 15:29:49 »
Wat mij betreft de witte.

Waarom zou je het liefst de witte weggestemd hebben?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #478 Gepost op: 12-12-2014, 15:30:58 »
Wat mij betreft de witte.

Why?
Nieky grab a life vest!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #479 Gepost op: 12-12-2014, 15:31:20 »
Waarom zou je het liefst de witte weggestemd hebben?

Omdat de witte goed kan puzzelen  ::hypocriet:: en de halve finale proef zou daarna zijn.
I will follow my inner gold