Auteur Topic: Televizierring  (gelezen 102141 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Televizierring
« Reactie #180 Gepost op: 13-08-2019, 12:05:07 »
De programma's uit de shortlist die ik sterk vind:

- Beau en de veteranen: Beau krijg het tegenwoordig niet meer voor elkaar slechte formats te bedenken en te presenteren.
- Beste zangers: ook dit jaar weer hits zoals Duurt te lang en Zij weet het ontstaan. Heerlijk programma met vaak leuke mix aan artiesten.
- Chateau Meiland: mijn favoriet. Persoonlijke mening en begrijp het als mensen het niet waarderen. Martien is geweldig en ik lig dubbel als ik hem weer zie en hoor.
- De luizenmoeder: zoveel kijkers en prima humor. Niks mis mee.
- De slimste mens: leuke quiz. Maarten inruilen voor grappige mensen en het is top.
- Ellie op patrouille: interessant programma waarbij je een inkijk krijgt van de politiecultuur in andere landen.
- Expeditie Robinson: zelf kijk ik het niet (shame, i know) maar het is natuurlijk een groot programma dat al jaren meedraait.
- Heel Holland Bakt: elk jaar weer heerlijke televisie. Goed opgezet programma.
- Het Rotterdam project: net als het Amsterdam project een fantastisch programma waar een groot probleem in kaart wordt gebracht en een goed beeld wordt gegeven.
- Project Rembrandt: Heel Holland Bakt maar dan met cultuur. Mooie dingen voorbij zien komen tijdens het programma.
- Rail Away: niets rustgevender dan Rail Away. Ook al jarenlang op de buis!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring
« Reactie #181 Gepost op: 13-08-2019, 15:15:10 »

Staan ook programma's bij de shortlist dat ik denk: hoe dan? Blauw Bloed? Frans Bauer in China? All Together now? Beste Zangers? Urk!?

Ja, elk jaar zitten er wel een paar 'bijzondere' nominaties tussen. Ik heb niet alle programma's gezien of slechts fragmenten ervan, maar hier toch mijn mening.

All together now (RTL 4) --> niet gezien
Beau en de veteranen (RTL 4) --> niet gezien, maar de fragmenten die ik wel heb gezien waren mooi en heftig
Beste zangers (AVROTROS) --> aardig, maar na zoveel seizoenen is de magie er voor mij wel af
Beter laat dan nooit (RTL 4) --> mooie combinatie van plat vermaak en persoonlijke / gevoelige gesprekken, erg van genoten. Ook Olcay deed het verbazingwekkend goed als presentator.
BinnensteBuiten (KRO-NCRV) --> ik kijk het programma met plezier, maar heel bijzonder is het nu ook weer niet
Blauw bloed (EO) --> voor fans van het koningshuis is het een prima programma, maar vind het niet heel mooi / bijzonder
Chateau Meiland (SBS6) --> hilarisch programma, ik lig geregeld helemaal dubbel. Tegelijkertijd is de magie er voor mij nu al wel een beetje af.
De luizenmoeder (AVROTROS) --> ik maak me hier waarschijnlijk niet populair mee, maar wat een verschrikkelijk programma is dit! Dit is absoluut niet mijn soort humor, ook zijn ze verantwoordelijk voor een van de meest irritante liedjes ooit.
De slimste mens (KRO-NCRV) --> het blijft leuk om je kennis te meten met de deelnemers (met BN-ers hebben ze weinig meer te maken). Knap dat het programma al zoveel seizoenen een succes is. Dit succes mag wat mij betreft wel een keer beloond worden.
Ellie op patrouille (AVROTROS) --> het eerste seizoen vond ik best aardig. Toen had ik tenminste nog echt het idee dat Ellie meeliep met de politie (met hoe de politie echt is); het tweede seizoen werd het meer en meer een toneelspelletje waarbij Ellie liet zien wat een fantastische politievrouw ze eigenlijk was en ook de corpsen met (neppe?) arrestaties / moordonderzoeken hun beste beentje voorzetten. Erg jammer!
Even tot hier (BNNVARA) --> niet gezien, dus geen mening over
Expeditie Robinson (RTL 5) --> elk jaar kijk ik weer naar Robinson, maar voor mijn gevoel is ER echt wel een beetje over zijn hoogtepunt heen qua inventiviteit en deelnemers.
Frans Bauer in China (AVROTROS) --> leuk programma, hilarisch hoe Frans Bauer als ultieme Nederlander door China heensjouwt. Tegelijkertijd toont dit ook zijn (zeer) beperkte wereldbeeld en kun je je informatie beter uit andere reisprogramma's halen (bijvoorbeeld van Ruben Terlou).
Heel Holland bakt (Omroep MAX) --> blijft een top-programma, leuk om te zien en mooi gemaakt.
Helden van het Máxima (AVROTROS) --> interessante serie, tegelijkertijd had ik graag meer van de kinderen en minder van het personeel willen zien.
Het Rotterdam project (RTL4) --> mooie serie, maar voor mijn gevoel vrijwel hetzelfde als The Amsterdam Project waar Beau vorig jaar mee heeft gewonnen.
Ik weet wie je bent (KRO-NCRV) --> niet gezien
Jinek (KRO-NCRV) --> Eva Jinek is een goede journalist en zit goed op haar plek in dit programma. Tegelijkertijd voel ik weinig aandrang om speciaal op te blijven voor haar programma, iets dat ik 'vroeger' wel had bij enkele van haar voorgangers.
Klem (BNNVARA) --> niet gezien
Oogappels (BNNVARA) --> niet gezien
Paleis voor een prikkie (SBS6) --> wel aardig programma, maar de afleveringen zijn min of meer uitwisselbaar waardoor er weinig bijblijft
Project Rembrandt (NTR) --> als kunstliefhebber was ik erg benieuwd naar dit programma, maar eigenlijk viel het me nogal tegen. Het voelt krom dat deelnemers volledig in de mal van Rembrandt werden gegoten, terwijl dat zeker niet is waar kunst over gaat (namelijk het creëren van iets). Die worsteling zag je ook terug in de afleveringen, waarbij de publieksjury regelmatig radicaal anders koos dan de vakjury en de winnaar uiteindelijk de stijl van Rembrandt helemaal losliet in zijn eigen werk. Het programma is goed gemaakt, maar vereist nog wel wat finetuning voor het tweede seizoen.
Rail away (EO) --> ultiem rustgevend, met mooie beelden.
Urk! (SBS 6) --> op zich een mooie karakterisering van de cultuur en mensen op Urk. Er zaten zeker mooie fragmenten tussen, maar de serie is niet echt goed gemaakt (puur kwalitatief gezien)
Vroege vogels (BNNVARA) --> leuk, interessant programma, maar voor mij niet echt opvallend.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Televizierring
« Reactie #182 Gepost op: 13-08-2019, 19:24:48 »
Staan ook programma's bij de shortlist dat ik denk: hoe dan? Blauw Bloed? Frans Bauer in China? All Together now? Beste Zangers? Urk!?
Conclusie: Er zijn gewoon niet zoveel goeie Nederlandse programma's...

Van mij mag Luizenmoeder of Heel Holland bakt winnen. ER ....mwah niet voor het afgelopen seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Televizierring
« Reactie #183 Gepost op: 14-08-2019, 19:19:16 »
All together now (RTL 4): Bij het zappen wel tegen gekomen. Het idee is aardig, maar de commentaren van de 100 slaan vaak nergens op.
Beau en de veteranen (RTL 4): Nooit gezien, maar als je de voorstukjes zag zit het denk ik wel goed in elkaar. Zeker een kandidaat voorde top 10.
Beste zangers (AVROTROS): In een woord: verschrikkelijk...
Beter laat dan nooit (RTL 4): Het idee is zeker leuk. Maar als je er soms even naar keek, ging het toch wel erg snel vervelen.
BinnensteBuiten (KRO-NCRV): Geen idee wat hier bijzonder aan is.
Blauw bloed (EO): Verrassend dat ze erbij zitten. Ik heb alleen heel erg weinig met koningshuizen.
Chateau Meiland (SBS6): Ben ik de enige die dit programma nog nooit heeft gezien?
De luizenmoeder (AVROTROS): Het tweede seizoen was weer een pareltje. Mooie afleveringen, goede humor. Al was misschien seizoen 1 net een paar procentjes beter. Maar voor mij de absolute favoriet!
De slimste mens (KRO-NCRV): Het blijft leuk! Vooral de lijstjesronde... Alleen ken ik steeds minder van die zogenaamde BN-ners (maar ja, dat geldt voor meerdere programma's)
Ellie op patrouille (AVROTROS): Interessant om te zien hoe de politie in den vreemde werkt! Zou best wel ver kunnen komen.
Even tot hier (BNNVARA): Dit hele programma zegt me niks...
Expeditie Robinson (RTL 5): Het mag zeker de top 10 (en zelfs top 3) halen, maar toch heeft het niet meer het niveau van het begin. Nu is dat ook lastig, maar ook het niveau van de eerste series met BN-ners wordt niet echt meer gehaald.
Frans Bauer in China (AVROTROS): Irritant programma. Nou ja, de beelden zijn vaak best wel mooi, maar Frans Bauer is gewoon op het irritante positief.
Heel Holland bakt (Omroep MAX): Ik snap werkelijk niet dat dit programma nog niet heeft gewonnen. Ik kijk zelden naar kook-programma's (want: gaap), maar dit is een juweeltje. Zeker met André van Duin als presentator! Mag van mij dit jaar winnen!
Helden van het Máxima (AVROTROS): IK begrijp zeker dat dit bij de beste 25 zit, maar als ik eerlijk ben: ik kan niet zo tegen dit soort programma's...
Het Rotterdam project (RTL4): Nooit gezien, maar is dit eigenlijk niet exact hetzelfde als dat programma waar Beau vorig jaar mee won?
Ik weet wie je bent (KRO-NCRV): Goede Nederlandse serie, met verrassend sterk acteerwerk.
Jinek (KRO-NCRV): Kijk ik eerlijk gezegd nooit naar. Al is Eva Jinek zeker een goede journaliste/presentatrice.
Klem (BNNVARA): Het tweede seizoen was sterk. Beter zelfs dan het eerste. Hopelijk komt er een derde seizoen!
Oogappels (BNNVARA): Leuke serie om naar te kijken. De jongeren acteerden overtuigend. Mag van mij wel een tweede seizoen van komen.
Paleis voor een prikkie (SBS6):  Als medewerker van een kringloop zou mij dit moeten aanspreken, maar de presentatoren vind ik verschrikkelijk...
Project Rembrandt (NTR): Ik vond dit een saai programma... Ik vraag me ook af of uiteindelijk de beste schilder wel heeft gewonnen...
Rail away (EO): Blijft een mooi en met liefde gemaakt programma. Mag van mij hoog eindigen, mede ook omdat een van de afleveringen door een oud-klasgenoot van mij gemaakt is!
Urk! (SBS 6): Zegt me niks, nooit gezien dus.
Vroege vogels (BNNVARA): Gaaap...

De dikgedrukte namen mogen van mij wel de top 10 halen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Televizierring
« Reactie #184 Gepost op: 15-08-2019, 14:19:22 »
Laat ik ook maar lekker meedoen :P De acht programma’s die ik zou nomineren zijn de volgende:

Beter laat dan nooit (RTL 4) > Gewoon leuk
Chateau Meiland (SBS6) > Hilarisch. Ik heb enkele afleveringen gezien, en iedereen uit die familie is geweldig ::rofl::
De luizenmoeder (AVROTROS) > Verdient het zeker om door te gaan, heel leuke serie natuurlijk. Hoewel het eigenlijk vorige keer had moeten winnen, seizoen 2 speelde toch iets minder dan de eerste
De slimste mens (KRO-NCRV) > Blijft altijd leuk om te zien
Expeditie Robinson (RTL 5) > Ik vond afgelopen seizoen de minst leuke van alles wat ik heb gezien. Ze moeten dus eigenlijk ook niet winnen. Maar het programma zelf is goed, en ik hoop dat ze er deze keer weer wat beters van hebben gemaakt
Heel Holland bakt (Omroep MAX) > Blijft ook altijd leuk! Het afgelopen seizoen was ook weer goed, zoals altijd.
Klem (BNNVARA) > Klem was een spannende serie! Moet wel bekennen dat ik ben vergeten hoe het is geëindigd.
Oogappels (BNNVARA) > Ik denk niet dat ‘t wint, omdat er redelijk weinig mensen waren die het keken. Toch heb ik van deze serie enorm genoten en enorm om gelachen. Ben benieuwd naar het volgende seizoen, dat ik zeker wil kijken. :D

Het lijstje kan wat mij betreft nog wel aangevuld worden met Jinek, Beste zangers, Ellie op patrouille, Even tot hier of Ik weet wie je bent. Programma’s die ik niet echt heb gevolgd maar wel flitsen van heb gezien.

Dan blijft over, het volgende:
All together now (RTL 4)
Beau en de veteranen (RTL 4)
BinnensteBuiten (KRO-NCRV)
Blauw bloed (EO)
Frans Bauer in China (AVROTROS)
Helden van het Máxima (AVROTROS)
Het Rotterdam project (RTL4)
Paleis voor een prikkie (SBS6)
Project Rembrandt (NTR)
Rail away (EO)
Urk! (SBS 6)
Vroege vogels (BNNVARA)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring
« Reactie #185 Gepost op: 20-08-2019, 16:36:29 »
Ik heb net gestemd:

-Gouden Televizier-Ring: De slimste mens
-Televizier-Ster Presentator: Rik van de Westelaken
-Televizier-Ster Presentatrice: Annechien Steenhuizen
-Televizier-Ster Acteur/Actrice: Elise Schaap
-Televizier-Ster Online: Boos
-Televizier-Ster Talent: Sophie Frankenmolen
-Digital Impact: Hunted

Vrij weinig programma's die ik kijk waren genomineerd voor de Televizier-Ring. Meeste hebben in de afgelopen jaren dan ook gewonnen. Het ging voor nu voor mij tussen De Luizenmoeder, Expeditie Robinson, Heel Holland Bakt en De Slimste Mens. Daarvan vond ik dat Expeditie Robinson vorig seizoen zo'n zwak seizoen had, dat het niet beloond mag worden met een ring naar mijn mening. Heel Holland Bakt vind ik heel leuk en was echt mijn nummer 2. De Luizenmoeder had hem vorig jaar moeten pakken: dat seizoen verdiende wat mij betreft veel meer een ring dan dit (wat mij betreft) matige tweede seizoen. Ik zit nu echt in het Slimste Mens-sfeertje door het lopende seizoen en het blijft gewoon een sterke quiz!

Ik zie trouwens net dat ook The Rotterdam Project is genomineerd. Ook een erg goed programma van Beau. Hij maakt echt hele mooie, echte programma's de laatste tijd. Mag wat mij betreft ook wel genomineerd worden.

Dan ga ik dit jaar voor (hopelijk) de volgende top 3:
-De Slimste Mens
-Heel Holland Bakt
-The Rotterdam Project

... wetende dat één van de drie toch al niet goed zal zijn want De Luizenmoeder zal er hoe dan ook bij zitten.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring
« Reactie #186 Gepost op: 20-08-2019, 16:47:02 »
Ik heb ook gestemd:

-Gouden Televizier-Ring: Chateau Meiland
-Televizier-Ster Presentator: Rik van de Westelaken
-Televizier-Ster Presentatrice: Ellie Lust
-Televizier-Ster Acteur/Actrice: Georgina Verbaan
-Televizier-Ster Online: Boos
-Televizier-Ster Talent: Jurre Geluk
-Digital Impact: The Voice of Holland

Mijn top 3 zou zijn:
1. Chateau Meiland
2. De Luizenmoeder
3. Heel Holland Bakt

ER verdient hem na de afgelopen 2 seizoenen gewoon niet meer. Wordt steeds slechter  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Televizierring
« Reactie #187 Gepost op: 21-08-2019, 09:43:40 »
Mijn stemmen zijn ook verstuurd

-Gouden Televizier-Ring: Heel Holland Bakt
-Televizier-Ster Presentator: Rik van de Westelaken
-Televizier-Ster Presentatrice: Geraldine Kemper
-Televizier-Ster Acteur/Actrice: Jennifer Hoffman
-Televizier-Ster Online: Blanco (ik ken geen enkel van die programma's...
-Televizier-Ster Talent: Emma Wortelboer
-Digital Impact: Goede Tijden, Slechte Tijden

Hoewel ik ook aan Rail Away heb gedacht (blijft gewoon een heel mooi met liefde gemaakt programma) ben ik toch gegaan voor Heel Holland Bakt. Dat dat programma nog niet heeft gewonnen blijft een raadsel. Verder lijkt mij dat De Luizenmoeder ook genomineerd zal worden. Het blijft een sterk programma. En als derde? Misschien wel Ellie op Patrouille!

Dus genomineerd:
1. Heel Holland Bakt
2. De Luizen moeder
3. Ellie op Patrouille
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Televizierring
« Reactie #188 Gepost op: 1-09-2019, 14:45:32 »
Ohja, hier had ik ook op gestemd:

Gouden Televizier-Ring: Expeditie Robinson (ik blijf het gewoon een mooi programma vinden)
Televizier-Ster Presentator: Humberto Tan (ik twijfelde tussen hem en Rik, maar wilde Humberto gewoon even een hart onder de riem steken na Late Night enzo. Rik mag nog even groeien in zijn rol)
Televizier-Ster Presentatrice: Martine van Os (We zijn er bijna is echt mijn favorietje, dus Martine een stem gegeven ::bravo::)
Televizier-Ster Acteur/Actrice: Ilse Warringa (ze blijft fantastisch spelen in de Luizenmoeder)
Televizier-Ster Online-videoserie: Boos (heerlijk om te kijken)
Televizier-Ster Talent: Jurre Geluk (leuke spontane jongen, doet het goed in mijn ogen)
Televizier-Ster Digital Impact: Expeditie Robinson (heel eerlijk wist ik het niet zo goed, vond geen enkele van de opties eigenlijk fantastisch, maar het was leuk dat er filmpjes mochten worden ingestuurd voor deelname aan ER, dus dat was mijn keuze voor hen....)

Mijn top 3 zou denk ik zijn:
1. Expeditie Robinson
2. Heel Holland Bakt
3. De Luizenmoeder
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring
« Reactie #189 Gepost op: 24-09-2019, 14:59:07 »
Van een aantal categorieën zijn de genomineerden al bekendgemaakt.

Televizier-ster online serie:
-#BOOS
-Jachtseizoen
-Shitty Diary

Televizier-ster jeugd:
-CupCakeCup
-Kinderen voor Kinderen
-Zappsport

Televizier-ster aanstormend talent:
-Frank Jansen en Rogier Smit
-Holly Mae Brood
-Nienke Plas

Televizier-ster digital impact:
-Boer Zoekt Vrouw
-Expeditie Robinson
-Heel Holland Bakt

Televizier-ster acteur/actrice:
-Chantal Janzen
-Elise Schaap
-Ilse Warringa
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Televizierring
« Reactie #190 Gepost op: 26-09-2019, 13:55:53 »
Oke het wordt dus of:

Expeditie Robinson
Cheateau Meiland
Beste Zangers

Weer geen knallers als Heel Holland Bakt of de Luizenmoeder (of Rail Away :( ).

Zal wel die van Meiland worden  ::jaja:: En dat is hem gegund, ook al denk ik dat het op en duur overkill wordt. Robinson was vorig jaar geen winnaar waardig seizoen (het programma zelf wel), maar zij krijgen het WIDM-syndroom denk ik :P. En Beste Zangers snap ik echt niet... oke programma, maar niet bijzonder. Enige positieve dat ik kan vinden is dat het hits/nieuwe sterren oplevert. Maar verder vind ik het geen bijzonder format.   
« Laatst bewerkt op: 26-09-2019, 13:57:53 door MollenvangR-Art »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring
« Reactie #191 Gepost op: 26-09-2019, 14:07:07 »
Iedereen heeft zo zijn of haar voorkeur. Mij gaat het bij DBZ er vooral om dat de groep onderling bij elkaar past, ondanks de verschillende achtegronden. Wie had bijvoorbeeld kunnen denken dat iemand als Floor Jansen uit de voeten bleek te kunnen met het genre dat Samantha zingt?

Goed het programma beleeft intussen zijn 12e seizoen, Expeditie Robinson zijn 20e. Of dat betekent dat een van beide de Ring kunnen ophalen?

Smaken verschillen. De een loopt weg met Chateau Meiland, ik kan er zelf niet naar kijken, ik vind het niet leuk. Goed dat iedereen zijn of haar voorkeur heeft, anders was de winnaar ook al bekend, en had er helemaal Gala gehouden hoeven te worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Televizierring
« Reactie #192 Gepost op: 26-09-2019, 14:18:41 »
Wat ik dan wel leuk vind is dat het dit jaar met de drie finalisten een NPO, RTL, SBS strijd is.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2019, 14:21:12 door MollenvangR-Art »

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Televizierring
« Reactie #193 Gepost op: 26-09-2019, 14:35:30 »
Ik voorspel dat Chateau Meiland hem gaat winnen en hoewel ik het ze van harte gun (want ik lig dubbel bij ze ::rofl::), hoop ik voor Expeditie Robinson dat ze dit jaar eindelijk de overwinning kunnen vieren. Hét programma dat zich naar mijn mening elk jaar weer prima kan neerzetten van deze drie.
De Beste Zangers vond ik eerder een mooi programma, maar betrap me er nu op dat ik het niet meer zo boeiend vind en het ook niet meer kijk, eigenlijk... Chateau Meiland vind ik heerlijk, maar niet echt Televizier-materiaal. :-X
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Televizierring
« Reactie #194 Gepost op: 26-09-2019, 14:35:45 »
NPO, RTL of SBS. IK vind het alledrie absoluut geen televisierwaardige programma's
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Televizierring
« Reactie #195 Gepost op: 2-10-2019, 09:47:20 »
Hmm, doe maar Expeditie Robinson als winnaar.
Beste zangers heb ik nooit begrepen als programma, en Chateau Meiland is echt tenenkrommend slecht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring
« Reactie #196 Gepost op: 2-10-2019, 12:41:44 »
Ik vind beste zangers wel leuk en altijd spannend wie wat en hoe gaat zingen  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Televizierring
« Reactie #197 Gepost op: 9-10-2019, 09:00:33 »
Was het niet altijd op donderdagavond (tijdens Expeditie Robinson)? Hoe dan ook, deze keer is het vanavond al!

Kan niet wachten om de Meilandjes straks het podium op te horen gillen! Of gaan we een mega vol podium krijgen met alle kandidaten van Expeditie Robinson die dit jaar eindelijk de Ring pakken? Of zal Jan Smit alvast mogen oefenen met het vasthouden van een bokaal, zoals hij dat over een paar maanden in Rotterdam misschien ook gaat doen?

 ::hyper::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Televizierring
« Reactie #198 Gepost op: 9-10-2019, 10:30:24 »
Was het niet altijd op donderdagavond (tijdens Expeditie Robinson)? Hoe dan ook, deze keer is het vanavond al!
Het was inderdaad altijd op donderdag, maar aangezien Nederland morgen tegen Noord Ierland voetbalt is de uitzending een dag vervroegd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Televizierring
« Reactie #199 Gepost op: 9-10-2019, 13:43:18 »
Zou het echt door Nederland - Noord-Ierland komen dat de uitzending vervroegd is? Ik had namelijk in eerste instantie verwacht dat de uitreiking pas volgende week zou zijn (halverwege de maand).

Vroegah was het namelijk altijd op vrijdag, vlak voor de herfstvakantie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!