Poll

Wie vind jij de de leukste Friend?

Rachel
3 (7%)
Monica
0 (0%)
Phoebe
3 (7%)
Joey
10 (23.3%)
Chandler
5 (11.6%)
Ross
3 (7%)
Ik kan echt niet kiezen.
4 (9.3%)
Ze zijn alle 6 even leuk!
3 (7%)
Ik behoor tot de kleine groep mensen die nooit naar Friends kijkt.
12 (27.9%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Friends (let op spoilers!)  (gelezen 15852 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Friends (let op spoilers!)
« Gepost op: 9-10-2003, 14:56:33 »
In dit topic kun je alles kwijt over de fantastische comedy serie Friends.  :)

Ik ben zelf echt 'n kijker van 't eerste uur. Ik heb echt werkelijk alle afleveringen wel 10 keer gezien, want ik heb ze allemaal op video. Sommige heb ik zo vaak gekeken, dat ik de tekst uit m'n hoofd kan. Ik blijf ze gewoon kijken, omdat ik nog nooit zo hard gelachen heb bij 'n programma als bij Friends. En zelfs na 'n aflevering de 10de keer te hebben bekeken, blijf ik tranen in m'n ogen krijgen van 't lachen.

M'n favoriete Friend is toch wel Joey. 't was 'n moeilijke keuze, maar hij is gewoon degene waar ik toch 't hardst om moet lachen. Gewoon geweldig hoe hij telkens 'how are U doin'? kan uitspreken.  ;D  Ik vind de andere Friends trouwens ook allemaal erg grappig. Ze zijn zo verschillend van elkaar en iedereen heeft wel 'n karaktertrek die me telkens aan 't lachen maakt.  :)

M'n favoriete Friends-aflevering is 'The one where everybody finds out' (aflevering 14 van seizoen 5). Dit is de aflevering waar iedereen eindelijk ontdekt dat Monica en Chandler 'n verhouding hebben. Die hele aflevering is gewoon zo hilarisch, dat ik 'm inmiddels al 'n stuk of 50 keer heb gekeken.

Ik heb de afleveringen 'n tijdje iets minder gevonden, maar de laatste 2 series zijn weer helemaal geweldig! Ik heb de hele serie 9 al gezien (die zijn ze nu aan 't uitzenden) en daar zitten weer echte meesterwerkjes tussen! Ik ben erg benieuwd naar wat serie 10 nog allemaal zal brengen. Ik vind 't wel erg jammer dat dat de allerlaatste serie zal zijn (wel erg begrijpelijk dat de acteurs 't nu moe worden), maar gelukkig heb ik altijd nog de oude afleveringen die ik nog terug kan bekijken.  :)
« Laatst bewerkt op: 13-05-2004, 13:06:35 door Han13 »

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
Re:Friends
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2003, 15:20:15 »
Je struikelt nu overal over de dvd-series van Friends en elke keer twijfel ik of ik ze mee zal nemen. Ik ben een van die mensen die het niet regelmatig gevolgd heeft, ik heb af en toe een aflevering gezien en ik vind het wel een leuke serie. Ik heb geen favoriet. Het leuke van deze serie is dat ze allemaal een beetje prettig gestoord zijn en daar hou ik wel van.

we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2003, 15:23:05 »
sorry ik ben geen kijker.....nooit gweest ook, ik zou chandler niet van monica kunnen onderscheiden.  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 15:28:59 »
sorry ik ben geen kijker.....nooit gweest ook, ik zou chandler niet van monica kunnen onderscheiden.  :-[

Och jee, dan is 't wel erg gesteld met je als je deze vrouwelijke neuroot niet kunt onderscheiden van de man die in iedere situatie wel 'n grap klaar heeft.  ;D

Maar goed, even goede vrienden natuurlijk. Al kan ik 't me zelf moeilijk voor stellen dat iemand nog nooit Friends heeft gekeken.  ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 15:31:08 »
Och jee, dan is 't wel erg gesteld met je als je deze vrouwelijke neuroot niet kunt onderscheiden van de man die in iedere situatie wel 'n grap klaar heeft.  ;D

Maar goed, even goede vrienden natuurlijk. Al kan ik 't me zelf moeilijk voor stellen dat iemand nog nooit Friends heeft gekeken.  ;)

tja ik kan het zelf ook niet verklaren...het komt denk ik altijd op een verkeerd tijdstip, en heeft me nooit geboeid denk ik,maar ik weet idd wel erin meespelen. ik weet alleen niet wie wie is. echt.  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2003, 15:37:47 »
Maakt niks hoor Coor, ik ben je alleen maar 'n beetje aan 't plagen.  ;D

Ik ken heus wel mensen die er ook niks aan vinden of er nog nooit naar gekeken hebben. Je moet gewoon ooit net 'n aflevering getroffen hebben, die je bevallen is en anders kijk je er gewoon niet naar. M'n ouders vinden er gek genoeg ook geen klap aan, terwijl ze hier thuis toch vaak zat 'n aflevering van Friends voorbij zien komen.  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-10-2003, 16:20:24 »
Friends roeleert zwaar ;D .
Ik kijk de afleveringen altijd via internet, nu ben ik de nieuwe serie (10) aan het downen. Ook heb ik er een hoop op video en sinds kort ook 8 op dvd. En m'n moeder heeft maandag de aflevering niet opgenomen! Ze was aan het twijfelen tussen The Perfect Storm en Friends... DUH!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2003, 16:44:05 »
Friends roeleert zwaar ;D .
Ik kijk de afleveringen altijd via internet, nu ben ik de nieuwe serie (10) aan het downen.

Ik kijk ze ook altijd eerst via internet, maar neem ze ook nog altijd op op video. Ik heb nog geen DVD-speler, maar als ik die zou hebben zou ik de DVD's kopen in plaats van alles op te nemen.

Maarre, serie 10 is toch net pas begonnen in de US? Ik geloof dat er pas 1 of 2 afleveringen zijn uitgezonden.  :-\

Citaat
En m'n moeder heeft maandag de aflevering niet opgenomen! Ze was aan het twijfelen tussen The Perfect Storm en Friends... DUH!!!

Echt schandalig van je moeder!  ;)  Ik verbiedt mijn moeder gewoon altijd om iets anders op te nemen op maandagavond, want dan zit mijn videoband erin voor Friends.  ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 9-10-2003, 16:52:52 »
Maarre, serie 10 is toch net pas begonnen in de US? Ik geloof dat er pas 1 of 2 afleveringen zijn uitgezonden. 

Ja klopt, 2 afleveringen, vanaf 25 september iedere week. Maja, die ben ik dus nu aan het downen. Internet heeft alleen de vreselijke gewoonte om verschrikkelijk sloom te zijn, dus duurt het nog wel ff.

maapie

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 9-10-2003, 17:25:00 »
ik behoor ook tot de kleine (kleine? die optie heeft de meeste stemmen  ::))groep mensen die nooit friends kijken :)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #10 Gepost op: 9-10-2003, 17:28:06 »
Kheb toch maar voor Rachel gekozen. Maar dat komt omdat ze erzo leuk uitziet  :-X

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11 Gepost op: 9-10-2003, 17:28:07 »
waarom kijk je het dan niet?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2003, 17:38:58 »
Nooit naar gekeken.
Ken wel wat gezichten van de serie..uit de bladen.  ::)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13 Gepost op: 9-10-2003, 17:48:27 »
waarom kijk je het dan niet?

Gaat dit over mij, Ik kijk het wel hoor

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14 Gepost op: 9-10-2003, 19:20:28 »
Joey heb ik gekozen ook vanwege de 'eej houw jou doiin'?' De grappigste aflevering dan vind ik heel erg moeilijk, behalve de 'rode draad' (Chandler en Monica, the 'Break', Rachel zwanger en kind) zakt alles nogal snel weg. Wel gaaf dat Joey een spinoff krijgt!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2003, 14:24:44 »
Ik ben echt een enorme Friends fan. Ik heb alles op video en koop binnenkort 9 op DVD.

Als je de serie over en over kijkt, dan heb ik telkens een nieuwe favoriet. en per aflevering zijn de afzonderlijk acteurs bijzonder sterk. Vooral Ross met zijn muziek.... een giller!

Voor de Joey fans..
volgend jaar komt er een spinn off met zijn character.
(sorry was al bekend!)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 12-10-2003, 21:15:05 »
Ze zijn allemaal leuk, maar voor mij is Phoebe absoluut nr. 1  :D

die meid is echt zo gek als een deur. En ze komt ook in andere series

voorbij, ook gewoon als serveerster, zoals bijv. in Mad about you.

Phoebe is echt geweldig... verstrooid en gek!  8)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-10-2003, 18:55:00 »
Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik serie 9 koop nu bij V&D voor 90 euri of dat ik nog 4 weken wacht en de box koop bij Proxis voor 60 euri...
Moeilijke keuzes
Het leven is zwaar...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #18 Gepost op: 20-10-2003, 17:06:33 »
Joey.

Vroeger was het altijd Chandler, máán die had een goede periode, maar sinds ie getrouwd is met Monica.. minder..

En Rachel leefde trouwens ook helemaal op toen ze bij Joey woonde... dus...Who's the man? JOEY!

Verder maakt ie lekkere domme opmerkingen, maar hij geeft wèl altijd het beste advies.  8)
« Laatst bewerkt op: 20-10-2003, 17:09:22 door Milk »
No Milk today???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 20-10-2003, 19:47:11 »
Ik ben ook geen Friends volger, 't zal best leuk zijn, maar ik ben meer een liefhebbers van series met spanning, zoals Engelse detectives (met name Midsommer Murders en Dalziel & Pascoe), CSI en natuurlijk 24.