Auteur Topic: [Finale] - De jury  (gelezen 33808 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #40 Gepost op: 10-07-2015, 13:15:11 »
Zolang je bij mij in het complot hebt gezeten (vanaf de teams), heb jij NOOIT een stemming beïnvloed. Het idee voor de stemming kwam altijd van mij nieky of Wouter.  ::jaja::
Zegt dat ie de Sandra tactiek heeft gebruikt....en zegt een paar posts later dat hij veel invloed had op de stemmingen. Spreekt zichzelf dus ongelofelijk tegen want Sandra liet altijd het initiatief komen van de ander en stemde juist mee "as long as it ain't me". Dus make up your mind ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #41 Gepost op: 10-07-2015, 13:45:32 »
Molbelg
Hij maakt heel veel bruikbare statements zeg ::bravo::"vlekkeloos parkoers" als dat niet overdrijven is dan weet ik het ook niet meer. Vooral voor iemand die in de eerste fase van het spel in de minderheid stond. "Ik heb nooit iemand bedrogen", en gelijk daarna zegt hij "behalve wouter". Spreekt ie zichzelf al tegen. Ook heeft ie mij bedrogen, maar dat vergeet hij gewoon even.
Zichzelf vergelijken met de queen-> overdreven inderdaad ::pinokkio::. (Hier later meer over nog).
Want Wouter had als strategie het schoothondje van Lucy spelen dus die zou sowieso Lucy wel overtuigen #sarcasme.

De statements over mij heb ik al op gereageerd :).
Dit hele stukje is één grote overdrijving en een poging om mijn proevenwinsten af te doen als "geluk".
.....does this really need an explanation? Denkt terug aan de eerste deel van de speech. (Behalve wouter ::)) ohja en wat doet die mes in mijn rug :o.Op bjorrn en Lucy na, maar dat was ie ook vergeten ;DDat is een dubbele punt, zeer overdreven.


Voor meer vragen, altijd welkom. Maar ik ben vrij zeker dat dit al wel wat discussie gaat losmaken dus goede vragen ::ok::
1) Ik heb jou nooit bedrogen want we hebben afgesproken nooit op elkaar te stemmen. Dit heb ik ook nooit gedaan dus stop met het slachtoffer te spelen terwijl je dit niet bent. Je maakt van ons complot iets super groots terwijl dit eigelijk helemaal niet veel voorstelde buiten elkaar VOOR de samensmelting beschermen. EN JE WEET DIT GOED GENOEG.

2) Ik heb Wouter bedrogen omdat ik niet anders kon. Het was ofwel Wouter bedriegen ofwel Nieky bedriegen. Dus das een beetje hypocriet om dat als bedriegen te rekenen.

3)Er staat dan ook KON en niet DEED. Hij hoefde dit niet te doen omdat jij dat al deed. Waarvoor dank.

4)Mijn sociaalspel was gewoon ook het sterkste van iedereen. Getuige daarvan is de enkele tegenstem die ik heb gekregen. Van de persoon die aflevering door team Kluane is geblindside. Verder heb ik dit spel nooit met iemand in de clinch gelegen in tegenstelling tot jou.

5) Nu overdrijf jij dat dit hele stukje overdrijving is ;). Alleen de laatste zin misschien een beetje maar daar heb ik eerder al aangepast naar veel geluk in plaats van puur geluk. Je gaat me niet zeggen dat je de laatste 2 opdrachten niet gewonnen hebt door geluk.

6) Ze wouden mij blijkbaar toch niet zo hard weg want anders had je ze niet kunnen overtuigen he  :-*
Oke Bjorrn ging mij wegstemmen bij team Kluane maar dat is nog altijd maar 1 iemand tov heel veel mensen bij jou.

7)IK GEBRUIK "PUNT" wanneer ik "PUNT" wil gebruiken oke? PUNT

8 ) Ik heb ook de Sandra taktiek toegepast tot en met de samensmelting. Nadien is deze inderdaad een beetje verwatert.
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #42 Gepost op: 10-07-2015, 14:31:25 »
Ten eerste, lieve schat, deed ik gewoon de vraag van Robbie beantwoorden. Of je het ermee eens bent of niet, I don't really care.
1) Ik heb jou nooit bedrogen want we hebben afgesproken nooit op elkaar te stemmen. Dit heb ik ook nooit gedaan dus stop met het slachtoffer te spelen terwijl je dit niet bent. Je maakt van ons complot iets super groots terwijl dit eigelijk helemaal niet veel voorstelde buiten elkaar VOOR de samensmelting beschermen. EN JE WEET DIT GOED GENOEG.

Mijn ogen doen het nog prima dus de capslock is niet nodig :-*. Maar wij hebben wel degelijk afspraken gemaakt om niet op elkaar te stemmen. Niet direct als in "ik ga nooit op je stemmen" maar wel per stemming. Hierbij heb jij mij zeker wel verraden. En nee ik voel me daarbij helemaal geen slachtoffer en die speel ik ook niet. Ik zeg alleen dat de uitspraak niet klopt.

Citaat
3)Er staat dan ook KON en niet DEED. Hij hoefde dit niet te doen omdat jij dat al deed. Waarvoor dank.
Dus is het irrelevant ;D.

Citaat
4)Mijn sociaalspel was gewoon ook het sterkste van iedereen. Getuige daarvan is de enkele tegenstem die ik heb gekregen. Van de persoon die aflevering door team Kluane is geblindside. Verder heb ik dit spel nooit met iemand in de clinch gelegen in tegenstelling tot jou.
Ik zeg niet dat je sociale spel niet goed was, maar om nou gelijk een uitspraak te doen zeker weten het beste van iedereen vind ik wat overdreven. Er zijn meer mensen die een erg sterke sociaal game hadden zoals wouter en aapje. En tegenstemmen bij sociaal spel aanhalen klopt gewoon niet. Bij stemmen komt er veel meer kijken dan alleen sociale relaties. Ik heb volgens mij ook geen stemmen gekregen omdat mensen mij persoonlijk niet mochten, maar meer omdat ik een grote bedreiging was en het dus strategie was.

Citaat
5) Nu overdrijf jij dat dit hele stukje overdrijving is ;). Alleen de laatste zin misschien een beetje maar daar heb ik eerder al aangepast naar veel geluk in plaats van puur geluk. Je gaat me niet zeggen dat je de laatste 2 opdrachten niet gewonnen hebt door geluk.
We weten nu ook wel dat die laatste twee proeven geluksaspecten hadden, get over it. Maar echt goed in opdrachten was je niet het gehele spel als je maar 1 winst hebt.

Citaat
7)IK GEBRUIK "PUNT" wanneer ik "PUNT" wil gebruiken oke? PUNT
Nogmaals capslock is niet erg beleefd :-X. En dit was gewoon een grapje ::).

Citaat
8 ) Ik heb ook de Sandra taktiek toegepast tot en met de samensmelting. Nadien is deze inderdaad een beetje verwatert.
Maar je omschrijft een situatie van voor de samensmelting waarbij je controle had?  ::rofl::
Geen touw aan vast te knopen die jongen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #43 Gepost op: 10-07-2015, 14:39:37 »
Ten eerste, lieve schat, deed ik gewoon de vraag van Robbie beantwoorden. Of je het ermee eens bent of niet, I don't really care.  
Mijn ogen doen het nog prima dus de capslock is niet nodig :-*. Maar wij hebben wel degelijk afspraken gemaakt om niet op elkaar te stemmen. Niet direct als in "ik ga nooit op je stemmen" maar wel per stemming. Hierbij heb jij mij zeker wel verraden. En nee ik voel me daarbij helemaal geen slachtoffer en die speel ik ook niet. Ik zeg alleen dat de uitspraak niet klopt.
Dus is het irrelevant ;D.
Ik zeg niet dat je sociale spel niet goed was, maar om nou gelijk een uitspraak te doen zeker weten het beste van iedereen vind ik wat overdreven. Er zijn meer mensen die een erg sterke sociaal game hadden zoals wouter en aapje. En tegenstemmen bij sociaal spel aanhalen klopt gewoon niet. Bij stemmen komt er veel meer kijken dan alleen sociale relaties. Ik heb volgens mij ook geen stemmen gekregen omdat mensen mij persoonlijk niet mochten, maar meer omdat ik een grote bedreiging was en het dus strategie was.
We weten nu ook wel dat die laatste twee proeven geluksaspecten hadden, get over it. Maar echt goed in opdrachten was je niet het gehele spel als je maar 1 winst hebt.
Nogmaals capslock is niet erg beleefd :-X. En dit was gewoon een grapje ::).
Maar je omschrijft een situatie van voor de samensmelting waarbij je controle had?  ::rofl::
Geen touw aan vast te knopen die jongen.

Ik heb toch nooit op jou gestemd? Ik heb die afspraken dus toch nooit verraden?

Ik toch zeg ook niet dat mensen je persoonlijk niet mogen? Ik dat je zelf ook wel weet dat dit bij een spel niet het geval is. Zoals je zelf zegt bij stemmen komt veel meer kijken. Daarmee zeg je dus dat omdat ik minder stemmen tegen heb ik alles beter onder controle had.

Oke ik heb maar 1 keer echt gewonnen maar in jou speech noem jij toch ook je aandeel in een ploeg. Wel ik was denk ik in ons team ook wel echt een drijfkracht en als ik meegedaan had met mastermind had ik gewonnen. Ik beschouw dat eigelijk ook wel als een overwinning.

Je kan toch alles onder controle hebben en tegelijkertijd een taktiek hebben die "as long as it isnt me" hebben? Het maakte mij ook gewoon echt niet uit wie afviel, zolang jij ik nieky of wouter maar niet afviel.
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #44 Gepost op: 10-07-2015, 14:46:50 »
Ik heb toch nooit op jou gestemd? Ik heb die afspraken dus toch nooit verraden?
Nouja niemand heeft gezegd tegen mij wie degene was die op Lucy stemde bij de stemming waar ik achteraf immuniteit won. Maar dat was jij dan? Alsnog was het plan hier wel om mij weg te stemmen, dat zie ik toch net zoveel als verraad.

Citaat
Ik toch zeg ook niet dat mensen je persoonlijk niet mogen? Ik dat je zelf ook wel weet dat dit bij een spel niet het geval is. Zoals je zelf zegt bij stemmen komt veel meer kijken. Daarmee zeg je dus dat omdat ik minder stemmen tegen heb ik alles beter onder controle had.
Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je niet kan aflezen van het aantal tegenstemmen wat je hebt gekregen dat je social game goed zou zijn. En jij begon over de "ruzies". Wat trouwens ook weer wordt overdreven  :-X.

Citaat
Oke ik heb maar 1 keer echt gewonnen maar in jou speech noem jij toch ook je aandeel in een ploeg. Wel ik was denk ik in ons team ook wel echt een drijfkracht en als ik meegedaan had met mastermind had ik gewonnen. Ik beschouw dat eigelijk ook wel als een overwinning.
Ja ik noem mijn aandeel in de ploeg die won :-X. Een verliezende ploeg is nog steeds een verliezende ploeg. En als we zo gaan beredeneren: als mijn ploeg daar de opdracht had verloren dan had ik die stemmingen ook overleefd zonder immuniteit, dus ik zie dit wel als bewijs dat ik strategisch daar alles onder controle had.

Citaat
Je kan toch alles onder controle hebben en tegelijkertijd een taktiek hebben die "as long as it isnt me" hebben? Het maakte mij ook gewoon echt niet uit wie afviel, zolang jij ik nieky of wouter maar niet afviel.
Dan heb je gewoon geen juiste vergelijking gemaakt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #45 Gepost op: 10-07-2015, 15:32:45 »
Nouja niemand heeft gezegd tegen mij wie degene was die op Lucy stemde bij de stemming waar ik achteraf immuniteit won. Maar dat was jij dan? Alsnog was het plan hier wel om mij weg te stemmen, dat zie ik toch net zoveel als verraad.
Nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je niet kan aflezen van het aantal tegenstemmen wat je hebt gekregen dat je social game goed zou zijn. En jij begon over de "ruzies". Wat trouwens ook weer wordt overdreven  :-X.
Ja ik noem mijn aandeel in de ploeg die won :-X. Een verliezende ploeg is nog steeds een verliezende ploeg. En als we zo gaan beredeneren: als mijn ploeg daar de opdracht had verloren dan had ik die stemmingen ook overleefd zonder immuniteit, dus ik zie dit wel als bewijs dat ik strategisch daar alles onder controle had.
Dan heb je gewoon geen juiste vergelijking gemaakt.

Ja ik heb op Lucy gestemd.

Ik heb gewoon gezegt dat jij soms met iemand in de clich lag. Door er zelf zo op te reageren maak je er een big deal van terwijl dit helemaal niet zo bedoeld was.

Daar had je het strategisch nog onder controle ja  ::jaja:: Maar even verder niet meer. Strategisch heb ik altijd veilig gezeten. Soms door mezelf, soms door bondjes met de juiste mensen. En zoals je zelf hebt gezegd in je openingspleidooi van vorig jaar:
D*N:
Geachte juryleden,
Strategisch spel:
In dit soort spellen is het strategische spel misschien wel het belangrijkst.
#teamamaimiljaarde

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #46 Gepost op: 10-07-2015, 15:33:58 »
Draamaaaa

Ik ga even mijn speech voorbereiden ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #47 Gepost op: 10-07-2015, 15:35:21 »
Ik heb gewoon gezegt dat jij soms met iemand in de clich lag. Door er zelf zo op te reageren maak je er een big deal van terwijl dit helemaal niet zo bedoeld was.
Ja maar dit heeft voor een groot deel niets met sociaal spel te maken dus benoem het dan ook niet ::).

Citaat
En zoals je zelf hebt gezegd in je openingspleidooi van vorig jaar:
Flauw om iets van vorig jaar erbij te halen om je gelijk te behalen :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #48 Gepost op: 10-07-2015, 15:39:39 »
Ja maar dit heeft voor een groot deel niets met sociaal spel te maken dus benoem het dan ook niet ::).
Flauw om iets van vorig jaar erbij te halen om je gelijk te behalen :-X
Toch wel, als je goed wilt liggen bij mensen en goed in het spel wilt staan, zul je gewoon moeten leren die clinchen te vermijden.

Ik vond hem wel leuk gevonden  ::rofl:: ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #49 Gepost op: 10-07-2015, 15:53:35 »
Toch wel, als je goed wilt liggen bij mensen en goed in het spel wilt staan, zul je gewoon moeten leren die clinchen te vermijden.
Met wie heb ik de clinch gelegen dan? #dtv
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #50 Gepost op: 10-07-2015, 15:54:48 »
Nieky  ::jaja::
Nysfan Oke deze is heel flauw
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #51 Gepost op: 10-07-2015, 16:18:41 »
Ik heb 1 algemene vraag voor jullie
- Als jij het voor het zeggen had, wie zouden de finalisten zijn en waarom?

D*N, want hij heeft het spel zowel in de proeven als sociaal goed gespeeld.
Nieky, want hij speelt tactisch erg goed.
En Robbie, omdat hij laat zien dat hij zich heel erg inzet (bijvoorbeeld bij de tattoo opdracht en de opdracht waarbij we dat filmpje moesten maken).

- Help elkaar eens. Geef voor je tegenstander aan waarom hij/zij mijn stem om te winnen, zou verdienen. Je mag niet iets herhalen dat al eens gezegd geweest is (in pleidooi of door je tegenstander), want dat is te makkelijk.

D*N: Het is erg knap dat hij zover is gekomen, want hij was zeker een target omdat hij al gewonnen heeft. Zijn sociale spel is dus erg goed  ::bravo::
Molbelg: Ikzelf dacht aan het begin niet dat hij iemand is die heel erg ver zou kunnen komen. Dat is hem toch gelukt, zonder dat hij veel vijanden heeft gemaakt en dat is knap  ::bravo::

- Het is een cliché dat iedereen in zijn pleidooi in de finale zich plots opwerpt als geweldige speler met ultieme tactieken, wonderbaarlijke kennis van alles achter de schermen en ultra sociaal met alles en iedereen. Dit kan niet allemaal waar zijn en sommige dingen zijn vaak enorm hard opgeblazen. Geef een deel uit het pleidooi van je tegenstanders weer waarvan jij vindt dat het een beetje een verdraaide, opgeblazen waarheid is en leg uit waarom je dat denkt, of misschien zelfs weet.

D*N: De Kill the dummies tactiek: Want bij de eerste stemming stemde je gelijk Fabiann weg, misschien had je dan beter eerst mij kunnen wegstemmen ofzo?  :P. Want toen waren er nog heel veel mensen en andere opties.
Molbelg: Dat je het niet nodig vond om een grote move te maken: Want je was dan wel zo goed als zeker van de finale, maar misschien krijg je meer waardering van de jury als je wel een move maakt  ;)

Zolang je bij mij in het complot hebt gezeten (vanaf de teams), heb jij NOOIT een stemming beïnvloed. Het idee voor de stemming kwam altijd van mij nieky of Wouter.  ::jaja::

Ik zei ook niet dat ik elke week ofzo de stemming heb beïnvloedt, maar wel vaker dan bij survivor  ;) toen had ik namelijk echt nooit invloed geloof ik :P


Mijn vraag voor miek :

miek, 2x een finale, superknap natuurlijk! De vorige keer won je maar ondanks dat je nu aangeeft een tactisch sterker spel te hebben gespeeld ( bjorrn/nysfan wegstemmen) mis ik ook bij jou de echte 'macht' in het spel. Het komt op mij meer over dat je de finale gehaald hebt door in het complot met robbie en mij en molbelg mee te stemmen dan dat je uitblonk in strategische moves. Daarnaast heb je in de halve finale nauwelijks bijgedragen aan het verdienen van je eigen geld.

Mijn vraag : Kun je beschrijven in hoeverre/ welke situaties het je eigen verdienste is geweest dat je hier staat. Bij zowel molbelg als D*N kan ik dit beter plaatsen.

Disclaimer: ik wil hiermee niet zeggen dat het onverdiend is dat je hier staat, maar ik ben benieuwd naar concrete acties die hieraan bij hebben gedragen.

Ik heb inderdaad vooral met jullie meegestemd, maar dat geldt ook voor molbelg.
In de halve finale heb ik weinig geld verdiend inderdaad (al heb ik wel mijn puzzel op tijd opgelost), maar molbelg en D*N vingen meestal binnen 5 seconden geld, en bij golden balls wilde iedereen behalve D*N mij weghebben, dus heel veel opties had ik niet ;)

Ik denk dat ik hier toch weer sta vanwege sociaal spel. Als ik geen contact had gezocht met iemand was ik sowieso snel weggeweest. En om de één of andere reden wil niemand me wegstemmen. Ik denk dat dat komt door sociaal spel, dus veel contacten hebben.
I will follow my inner gold

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #52 Gepost op: 10-07-2015, 16:26:45 »


Ik geloof best dat Miek hier een move heeft gemaakt, maar ik denk niet dat ze die in haar eentje kan claimen. Zo weet ik dat de "kill the dummies" alliantie ook op nysfan wou gaan zonder dat Miek hier invloed op had. De move doet ze dus misschien een beetje groter lijken dan hij eigenlijk was.


Ja maar ik wist niet dat de kill the dummies alliantie dat ook wilde. Er was bijvoorbeeld niemand die zei 'o ja goed idee, dat was ik al van plan' ;)

Miek profileert zich hier als "de loyale speler". Maar ze vergeet er wel even bij te benoemen dat ze ook een pact had met mij, die ze keihard heeft verraden. Dat loyale is dus op momenten ook wel wat opgeblazen.

Maar ik heb tijdens die week wel eerlijk gezegd dat ik niet wist of we verder konden gaan met dat pact doordat jij Nieky had genomineerd en hij daardoor al niet meer verder wilde met dat pact. Ik heb toen dus niet gelogen.
I will follow my inner gold

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #53 Gepost op: 10-07-2015, 16:31:16 »
@miek

Ik denk ook dat je hier staat vanwege goed sociaal spel, maar ik ben benieuwd welke concrete acties hieraan hebben bijgedragen ;)
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #54 Gepost op: 10-07-2015, 16:34:24 »
@nieky zn vraag

Ik weet het niet, soms begin ik gewoon paranoia te doen daar is geen reden voor. Ik wist op die momenten goed genoeg dat er niet op mij gestemd ging worden. Ik moest gewoon absoluut zeker zijn. Ik moet gewoon meer vertrouwen in de mensheid krijgen.
#teamamaimiljaarde

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #55 Gepost op: 10-07-2015, 16:36:10 »
Een gezonde dosis paranoia is niks mis mee hoor, maar vooral die laatste keer, dat je perse wou weten of ik al gestemd had dacht ik bijna van zou ie iets met mij van plan zijn :p
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #56 Gepost op: 10-07-2015, 16:37:15 »
Ik had dus het omgekeerde  ::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #57 Gepost op: 10-07-2015, 16:43:31 »
@miek

Ik denk ook dat je hier staat vanwege goed sociaal spel, maar ik ben benieuwd welke concrete acties hieraan hebben bijgedragen ;)

Hmm, dan moet ik toegeven dat dat er niet zoveel zijn. Ik denk wel de Nys-Fan stemming omdat degenen met wie ik toen een verbond had (D*N, Bjorrn en Lucy) bij de andere opdracht zaten waardoor ik het zelf moest doen.
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #58 Gepost op: 10-07-2015, 16:55:53 »
Nieky  ::jaja::
Volgens mij is tussen Niek en mij alles goed  ??? Ik zou dit geen clinch noemen iig.

Citaat
Nysfan Oke deze is heel flauw
Ja erg flauw. Heb ik ook in mijn pleidooi benoemd inderdaad. Maar ik kan nog wel aangeven dat ik toen hij werd weggestemd was hij erg boos op mij en Lucy (for no good reason) en toen heb ik nog goed pm contact met hem gehad en het 'uitgepraat'. Dit is onderdeel van mijn sociale spel, voor als hij weer terug zou komen. Toen pas later begon hij mij (en Lucy) te beschuldigen van valsspelen en zeg nou zelf, daar kan je een iets fellere reactie op verwachten. Ik was serieus boos op hem en volgens mij heeft dit verder niets te maken met mijn sociale spel.

D*N, want hij heeft het spel zowel in de proeven als sociaal goed gespeeld.
Nieky, want hij speelt tactisch erg goed.
En Robbie, omdat hij laat zien dat hij zich heel erg inzet (bijvoorbeeld bij de tattoo opdracht en de opdracht waarbij we dat filmpje moesten maken).
Ik ben erg gevleid hoor  :-[, maar in jouw ideale finale sta je zelf niet?  ???

Citaat
D*N: De Kill the dummies tactiek: Want bij de eerste stemming stemde je gelijk Fabiann weg, misschien had je dan beter eerst mij kunnen wegstemmen ofzo?  :P. Want toen waren er nog heel veel mensen en andere opties.
Dit heb ik ook uitgelegd. Fabiann had in de eerste ronde van het spel mij al genoemd als target. Dan ga ik niet nog een ronde wachten tot hij mij gaat wegstemmen, dan moet ie meteen eruit. Vandaar de uitzondering.
Maar ik heb tijdens die week wel eerlijk gezegd dat ik niet wist of we verder konden gaan met dat pact doordat jij Nieky had genomineerd en hij daardoor al niet meer verder wilde met dat pact. Ik heb toen dus niet gelogen.
Dit vind ik nog wel een goed moment om nog eens naar boven te halen want deze beredenering snapte ik werkelijk niets van. Ten eerste vroeg ik na de Big Brother week nog of je nog wou samenwerken. Het eerste wat je deed was: "even aan niek vragen". Ik vroeg niet om een verbond met niek maar met Miek (één letter verschil ;D). Ik snap dat we een verbond met ons drieën hadden, maar jij snapte ook wel dat ik niet direct weer met Niek hoefde samen te werken nadat ik hem had genomineerd. En het raarste gedeelte kwam hierna: Je wou geen samenwerking meer omdat ik jullie had verraden door Nieky te nomineren. Pardon?  ::rofl:: Die week daarvoor probeerde jullie mij nog weg te krijgen, maar nee ik ben de grote boze wolf ::). Toen heb ik inderdaad Miek flippen zo'n beetje opgegeven.

Maar inderdaad op dat moment heb je niet gelogen, wel twee rondes ervoor toen we net een winnaarsalliantie hadden gemaakt en jij onderdeel uitmaakte van de split vote op mij en Lucy.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Finale] - De jury
« Reactie #59 Gepost op: 10-07-2015, 16:57:26 »
Die van nysfan meende ik dan ook niet  ::ohno::
#teamamaimiljaarde