Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65183 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #120 Gepost op: 2-11-2016, 01:14:58 »


Wouterv: Is Laurier een alliantie? Welke mogelijkheden zijn er volgens jou voor Laurier? Of zijn de oude kampen volgens jou niet meer van belang?


Als je weet dat elke eilandraad bij ons verdeeld was, heb je je antwoord. Mogelijkheden hebben we ook niet. er zijn 4/6 van trudeau veilig en heel Laurier kan weggestemd worden met 3/5 met een extra stem.

aangezien wij nu ogopogo zijn, tellen oude kampen ook niet meer voor mij.

En swifty, ik had een paar dagen verlof, vandaar dat ik dit zo kon doen.Bij een normale werkweek, was dit niet mogelijk.
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #121 Gepost op: 2-11-2016, 14:20:09 »
Lan: Jij werd niet gekozen voor de Prom opdracht, ook niet door je voormalige kamp. Hoe was dit voor jou? Zegt dit iets over jou positie binnen oud-Larier en misschien ook wel iets over dit nieuwe kamp?

Tja, niet gekozen worden bij een spel dat uiteindelijk gaat om banden en sociale verbindingen is natuurlijk niet ideaal. Ik denk niet per sé dat het wil zeggen dat ik onderaan sta qua contacten, alleen dat ik niemand's #1 persoon ben. Ik hoop dat mensen daar een gelegenheid in zien, en niet een doelwit.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #122 Gepost op: 2-11-2016, 16:09:26 »
Putyourhansup: Ook jij kreeg een zwarte stem, wat is jou tactiek als het gaat om deze eilandraad overleven? Je bent natuurlijk nu een gemakkelijk doelwit.

Ik ben nu inderdaad een gemakkelijk doelwit, zeker aangezien ik tijdens de vorige eilandraad van Laurier ook al stemmen tegen me kreeg. Daar ben ik me wel van bewust. Het is lastig, want we zitten nu met z'n allen in een heel andere samenstelling. Moeilijk inschatten hoe het oude Trudeau in het spel staat, wat hun tactieken en beweegredenen zijn. Wat mijn tactiek wordt, weet ik dus ook nog zo niet. Zoals Wouter al aangeeft: Trudeau is een sterk machtsblok en Laurier heeft al zwarte stemmen. Ik denk dat mijn tactiek is: hopen op een wonder. ;D

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #123 Gepost op: 2-11-2016, 18:55:18 »
Citaat
Maxwest: Een zwarte stem! Wat ging er mis deze week? Als minderheidskamp ben je nu extra op je hoede voor de eilandraad? Hoe ga je hier mee om?

Tentamens.  ::rofl::

We zijn niet echt een "minderheidskamp" want we waren nooit echt een kamp. Ik probeer mensen nu vooral in te laten zien dat ik absoluut geen gevaar ben voor hun  ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #124 Gepost op: 2-11-2016, 19:10:05 »
Swifty: Met de samensmelting wordt alles individueel. Voor wie ben jij het meest bang in de proeven op dit moment?

Dat lijkt me vrij duidelijk, de drie die het meest fanatiek zijn in de proeven zijn HIDM, Wouterv en Hillo.
Twee daarvan zijn immuun op het moment, betekend dit dat Wouterv moet uitkijken?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #125 Gepost op: 2-11-2016, 19:11:09 »
Fijn dat je me er nog even opnieuw aan herinnert Jeff Dennis.
Op dit moment speelt dit aspect nog geen enkele rol in m'n strategie. Ik denk dat zowel ik als Niek compleet anders spelen dit seizoen, en daar beoordeel ik hem dus ook op. Dat hij toen van me won, betekent niet dat dat nu weer gebeurt. Wraak heeft geen zin, dat nekt me alleen maar. Dus het feit dat hij toen won zorgt er niet voor dat ik hem nu graag wil weg hebben. Als ik hem wil weg hebben heeft dat puur met zijn acties in dít spel te maken. En dat geldt voor iedere speler basically. Uiteindelijk spelen we allemaal om te winnen toch? 
En je hebt op dit moment iemand met minder goede acties voor jouw spel die je weg wilt?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #126 Gepost op: 2-11-2016, 19:12:21 »
Tentamens.  ::rofl::

We zijn niet echt een "minderheidskamp" want we waren nooit echt een kamp. Ik probeer mensen nu vooral in te laten zien dat ik absoluut geen gevaar ben voor hun  ::zwaai::
Wie is er volgens jou wel een gevaar dan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #127 Gepost op: 2-11-2016, 19:39:33 »
En je hebt op dit moment iemand met minder goede acties voor jouw spel die je weg wilt?

Ja. En niek is immuun. ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #128 Gepost op: 2-11-2016, 19:40:25 »
Twee daarvan zijn immuun op het moment, betekend dit dat Wouterv moet uitkijken?

Je vraag was voor wie ik bang was in de proeven. Het spel is veel meer dan alleen de proeven. Dat ik denk dat hij goed in proeven is wil nog niet zeggen dat ik dus vind dat hij nu weg moet.

Overigens wel mooi hoe alledrie de heren zich ineens in de underdogpositie gaan zetten :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #129 Gepost op: 2-11-2016, 19:41:50 »
Wie is er volgens jou wel een gevaar dan?
Allemaal!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #130 Gepost op: 2-11-2016, 23:23:07 »
Presentator D*N: Is het oude Trudeau een alliantie of zijn er scheurtjes in het kamp waardoor deze stemming heel anders kan lopen?

Nieky: We waren heel eensgezind om Loenev weg te stemmen, maar zo'n samensmelting kan alles op zijn kop zetten. Op internet zit je niet op 2 aparte eilanden, dus allerlei mensen hebben voorkeuren en lijntjes lopen met het andere kamp. Dit kan de stemmening zeker beïnvloeden  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #131 Gepost op: 3-11-2016, 16:00:08 »
Nog 4 uur en geen stemmen :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #132 Gepost op: 3-11-2016, 16:23:35 »
RoyL: Wie vertrouw jij in het spel? Vertrouw je wel iemand?

Ik wil heel graag iemand 100% kunnen vertrouwen, maar dat is gewoon onmogelijk in Survivor. Degene met wie je de beste band hebt, zou je ieder moment een mes in de rug kunnen steken. Ik denk dat bij de Eilandraad vanavond veel duidelijk gaat worden over wie er te vertrouwen is...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #133 Gepost op: 3-11-2016, 17:46:23 »
Molcrazy: Is de Laurier idol volgens jou gevonden? En door wie zou deze gevonden zijn dan?

Volgens mij heeft niemand die aangezien Laurier (bijna) geen clues gewonnen heeft, dus jah, dan wordt het moeilijk ::ohno::
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #134 Gepost op: 3-11-2016, 20:25:09 »
Eilandraad 5: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #135 Gepost op: 8-11-2016, 20:08:51 »
Dag 23: Eilandraad #6 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie tweede eilandraad als samengesmolten kamp. Welkom de jury, vorige eilandraad weggestemd: Maxwest.




Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Wouterv: Zie je al bepaalde nieuwe groepjes ontstaan in deze groep?

Swifty: In hoeverre is Trudeau nog een eenheid na de vorige stemming? Het is duidelijk dat jullie niet op één lijn zaten maar in the end waren wel alle mensen die stemmen kregen van Laurier.

Lan: Tijdens de veiling bood jij alleen maar op mysterieuze items. Denk je dat mensen dit als gevaarlijk zien omdat ze niet weten welke wapens jij mogelijk hebt gekregen?

Hadewychisdemol : Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Denk je dat je het nodig had?

Lucy: Iedereen weet dat je idol clues hebt, maakt dit een target op jouw rug?

Putyourhansup: Vorige eilandraad speelde je een idol. Waarom speelde je die en denk je dat dit effect gaat hebben op deze eilandraad?

Hillo: Waarop ga jij jouw stem baseren deze ronde?

Molcrazy: Hoe groot acht je de kans dat er een idol gespeeld wordt deze ronde?

RoyL: Wat van effect zullen alle veilingitems hebben op de strategie tijdens het stemmen volgens jou?

Nieky: Waarom moest Maxwest eruit vorige ronde volgens jou?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Hidm gestemd worden,
Deadline: donderdag 10 november 20.30

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #136 Gepost op: 8-11-2016, 20:28:03 »
Ik weet niet of dat een target op mijn hoofd zet, denk dat mensen er misschien ook wel slim gebruik van zouden kunnen maken ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #137 Gepost op: 9-11-2016, 00:39:33 »
Citaat
Hillo: Waarop ga jij jouw stem baseren deze ronde?

Net als altijd: op vertrouwen. Ik besef me heel goed dat ik door de vorige stemming vertrouwen verloren ben bij een heel aantal spelers, maar mijn beweegredenen zijn altijd oprecht geweest, en passend bij wat ik altijd gezegd heb. Als mensen daar vraagtekens bijzetten hoop ik dat ze die naar me uitspreken want ik leg met liefde alles uit.
Nieky grab a life vest!

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #138 Gepost op: 9-11-2016, 14:43:13 »
Lan: Tijdens de veiling bood jij alleen maar op mysterieuze items. Denk je dat mensen dit als gevaarlijk zien omdat ze niet weten welke wapens jij mogelijk hebt gekregen?

Dat zou kunnen. Ik ben een nieuwsgierig persoon dus als ik verrassingen zie wil ik weten wat er in zit  ::rofl:: Een van de drie prijzen is inmiddels ook bekend, ik denk niet dat mensen me gevaarlijker vinden door mijn panda-muts. En de andere twee zien we deze eilandraad vanzelf denk ik.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #139 Gepost op: 9-11-2016, 18:00:17 »
Swifty: In hoeverre is Trudeau nog een eenheid na de vorige stemming? Het is duidelijk dat jullie niet op één lijn zaten maar in the end waren wel alle mensen die stemmen kregen van Laurier.

Tja, een eenheid... dat we niet op elkaar hebben gestemd was in ieder geval erg prettig. Wel heb ik me verbaasd over de stemmen in de vorige Eilandraad, er werd op 2 mensen gestemd die absoluut niet genoemd waren in onze Trudeau-kamp-chat. Ik heb daar naar gevraagd en een paar verklaringen gekregen. Ik denk dat daarmee het vertrouwen in elkaar wel redelijk hersteld is, maar je weet het nooit echt zeker.
Keep calm and eat chocolates!