Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65718 keer)

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #160 Gepost op: 14-11-2016, 13:48:20 »
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet ::rofl::. Je speelt overigens wel voor.....
- Een felbegeerde ondertitel
- Ranking punten in de RN ranking
- Eeuwige roem en bragging rights (kijk mij twee spellen achter elkaar winnen <-  ::pinokkio:: ;D)

Ik ben wel een Ciera fan though ::bravo::. Maar oké even terug naar jou. Wie zijn er volgens jou nummer 4,5 en 6 in de Trudeau groep? Wie zouden er moeten flippen en waarom?

Okay okay, fair enough  ::rofl:: Hoewel dat alleen voor de winnaar is, en niet heel Trudeau kan winnen.

Op het tweede deel van je vraag kan ik weinig antwoord geven. Ik kan geen voet tussen de deur krijgen bij Trudeau, anders had ik mijn pitch wel vol gericht op de mensen aan de onderkant. Ik denk dat voor iedereen in Trudeau geldt dat als je geen F3 hebt die redelijk oprecht overkomt je moet overwegen of je niet een extra stem bent.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #161 Gepost op: 15-11-2016, 11:49:57 »
Tja, Roy's dubbele stem op mij was een beetje een wanhoopspoging, maar was begrijpelijk. Er waren al voor de uitslagen twijfels of Roy wel trouw aan Trudeau zou blijven, dus er zijn mensen geweest die tegen Roy een andere naam dan Wouter genoemd hebben. Dat heeft bij hem paranoia gezaaid. Als Roy nu weer met Trudeau meestemt, is er weer vertrouwen ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #162 Gepost op: 15-11-2016, 12:12:17 »
Kan je ons door de chaos van vorige eilandraad heen nemen? Wat is er precies gebeurt? Ben je nu niet bang voor je positie nu je als enige tegen een Trudeau lid hebt gestemd?

Tja, Roy's dubbele stem op mij was een beetje een wanhoopspoging, maar was begrijpelijk. Er waren al voor de uitslagen twijfels of Roy wel trouw aan Trudeau zou blijven, dus er zijn mensen geweest die tegen Roy een andere naam dan Wouter genoemd hebben. Dat heeft bij hem paranoia gezaaid. Als Roy nu weer met Trudeau meestemt, is er weer vertrouwen ;)

Dat dus :P

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #163 Gepost op: 15-11-2016, 13:45:26 »
Putyourhansup: Hoeveel mensen in dit spel vertrouw jij? Hoeveel absoluut niet? En tot op welke hoogte vertrouw je mensen?
In principe vertrouw ik niemand, want je weet nooit zeker of mensen de waarheid spreken of iets verborgen voor je houden. Er zijn wel spelers die betrouwbaarder op mij overkomen dan anderen. De mensen van Trudeau zijn een sterke clique en schijnen samen verder te willen komen, dus ik weet niet in hoeverre ik hen kan vertrouwen. De weinige mensen van Laurier die nog resteren, tsja... dan refereer ik wederom naar de onvoorspelbare eilandraden van mijn oude kamp en dan moge wel duidelijk zijn dat daar niet echt sprake is van blind vertrouwen.

Kortom: als het op vertrouwen aankomt, zijn er slechts 2 personen in dit spel die ik echt vertrouw, en dat zijn de host en mezelf. ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #164 Gepost op: 15-11-2016, 14:06:47 »
De host? Weet je dat zeker Hans? :P


Swifty: Heb jij enig idee waar de overgebleven idols zijn op dit moment? Ben je bewust van de mogelijkheid dat deze gespeeld kunnen worden deze eilandraad?

Ja ik heb wel een vermoeden, zeker van de Trudeau-idol, en het is nog steeds frusterend dat die voor mijn neus is weggekaapt, terwijl ik de meeste clues had. Fijn dat je me daar even aan helpt herinneren ::)

Iedere eilandraad ben ik me ervan bewust dat de idol(s) gespeeld kunnen worden. Dat brengt een mooie extra laag in het spel, maar het maakt het stemmen wel moeilijk, waar moet je allemaal rekening mee houden, wie krijgt mogelijk een idol en wat zijn de gevolgen dan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #165 Gepost op: 15-11-2016, 17:00:49 »
Nog 3 uur de tijd om te stemmen, uiteraard nog vrijwel geen stemmen binnen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #166 Gepost op: 15-11-2016, 17:09:32 »
Komt eraan ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #167 Gepost op: 15-11-2016, 18:14:42 »
Molcrazy: Wat doe je als minderheidskamp om te overleven? Maak je bijvoorbeeld gebruik van bondjes uit vorige spellen?

Als minderheidskamp weet je dat je in een slechte positie zit en dan kan je alleen maar hopen dat het meerderheidskamp iets met de stemmen van het minderheidskamp wil doen. Vooral de nummers 4, 5 en 6 kunnen er hun voordeel mee doen want het minderheidskamp wegstemmen om dan zelf weggestemd te worden als volgende lijkt me een weg die niemand van het meerderheidskamp wil bewandelen.
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #168 Gepost op: 15-11-2016, 20:27:50 »
Eilandraad 7: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #169 Gepost op: 20-11-2016, 22:05:34 »
Dag 28: Eilandraad #8 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie eerste eilandraad van deze aflevering. Welkom de jury, Maxwest, Wouterv en Hadewychisdemol, weggestemd tijdens de laatste eilandraad.




Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Swifty: Hoe ga jij zorgen dat je deze eilandraad overleefd? Gezien je de volgende immuniteit hebt, denk je dat je op deze eilandraad een target bent?

Lan: Vorige eilandraad was bijna jou einde. Hoe zie je jouw kansen op dit moment?

Lucy: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Met touchy subjects was jij het antwoord op wie het kamp het liefste zou wegstemmen, denk je dat deze extra eilandraad je ruimte geeft? Hoe ga je proberen de volgende eilandraad te overleven?

Putyourhansup: Jij werd als laatste gekozen bij het ijspegels vangen, zelfs Hillo die in Cuba zit werd voor jou aan gekozen. Zegt dit iets over jou positie in het spel?

Hillo: Hoeveel chaos heeft de idol van Hadewychisdemol veroorzaakt in het kamp?

Molcrazy: Voor het eerst is er geen Laurier naar huis gegaan tijdens de eilandraad, is het spel open gegooid nu voor de ex-Lauriers of was het een eenmalige stemming tegen een Trudeau lid?

RoyL: Is kamp Trudeau na de vorige eilandraad uit elkaar? Of zijn jullie weer opnieuw een blok?

Nieky: Hoe groot denk jij dat de kans is dat er een idol wordt gespeeld deze eilandraad?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Lucy gestemd worden,
Deadline: maandag 21 november 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #170 Gepost op: 20-11-2016, 22:25:58 »
Lan: Vorige eilandraad was bijna jou einde. Hoe zie je jouw kansen op dit moment?

Aan de ene kant was afgelopen tribal een signaal dat ik gevaar loop, maar voor mijn gevoel liep ik al gevaar sinds de samensmelting. Aan de andere kant laat het ook juist zien dat het spel hopelijk meer open is komen te liggen, en dat mensen kijken naar individuen en banden in plaats van Trudeau vs Laurier. Ik schat mijn kansen op het einde halen als redelijk, mijn kansen om te winnen wat minder.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #171 Gepost op: 20-11-2016, 22:35:39 »
Swifty: Hoe ga jij zorgen dat je deze eilandraad overleefd? Gezien je de volgende immuniteit hebt, denk je dat je op deze eilandraad een target bent?

Ja ik denk zeker dat ik daardoor een target ben deze eilandraad, ik had heel graag nu ook immuniteit gehad, dat voelt toch een stuk zekerder :P Dat is ook wel het geniepige van deze aflevering en ik heb daar vanmiddag nog wel even over nagedacht toen ik de immuniteit zeker stelde. Hoe ik het ga overleven weet ik nu nog even niet, het zal aankomen op mijn social game denk ik. En dat is best eng...
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #172 Gepost op: 20-11-2016, 22:55:28 »
Hillo: Hoeveel chaos heeft de idol van Hadewychisdemol veroorzaakt in het kamp?
Valt mee, we wisten in Trudeau allemaal dat de eerste idol gevonden was. Hetzelfde geldt voor de Ogopogo idol. HIDM heeft dat gewoon heel goed gespeeld, want ik was ervan overtuigd dat hij hem niet had. Maar het feit dat hij dat verborgen gehouden heeft voor volgens mij iedereen maakt het misschien maar beter dat hij nu in de jury zit ::jaja::

De hele chaos rondom de verdwenen PM vond ik wel vervelend. Niks ten nadele van de spelleiding, goed opgelost denk ik uiteindelijk, maar het feit dat er überhaupt over de idol gesproken werd had natuurlijk eigenlijk niet gemogen. Dus een beetje chaos die niet in het spel thuishoorde, maar volgens mij zijn we allemaal van de schrik bekomen en kan het spel weer verder gespeeld worden! ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #173 Gepost op: 20-11-2016, 23:46:31 »
Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Met touchy subjects was jij het antwoord op wie het kamp het liefste zou wegstemmen, denk je dat deze extra eilandraad je ruimte geeft? Hoe ga je proberen de volgende eilandraad te overleven?

Ik heb geen idee. Ik hoop dat mensen deze eilandraad gebruiken om na te denken over aan wie ze nou echt trouw zijn en ik blijf hopen dat er een wonder gebeurt ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #174 Gepost op: 21-11-2016, 00:20:49 »
Nieky: Hoe groot denk jij dat de kans is dat er een idol wordt gespeeld deze eilandraad?

Er zijn al 2 idols weg. Een simpel rekensommetje leert ons dat er dan nog 1 idol over is.
Er is echt heel erg veel gebeurd de vorige eilandraad, dus ik houd er zeker rekening mee dat er een idol gespeeld kan worden deze eilandraad  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #175 Gepost op: 21-11-2016, 00:44:57 »
Putyourhansup: Jij werd als laatste gekozen bij het ijspegels vangen, zelfs Hillo die in Cuba zit werd voor jou aan gekozen. Zegt dit iets over jou positie in het spel?
Tsja, wat zal ik zeggen... Het kan een tactische keuze zijn, maar ook persoonlijk, dat je beter samenwerkt met anderen of zo. Het is zeker niet zo dat ik uitblink in de proeven, dat weet ik zelf ook wel, dus ergens kan ik die keuze wel begrijpen. Misschien word ik wel onderschat. Op zich heb ik niet slecht gescoord bij het pegels vangen. Ik denk dat we over het algemeen allemaal boften dat HIDM niet meer deelnemer was, want anders waren we allemaal gedoemd om een dergelijke proef als het pegels vangen te verliezen. :P

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #176 Gepost op: 21-11-2016, 16:01:22 »
RoyL: Is kamp Trudeau na de vorige eilandraad uit elkaar? Of zijn jullie weer opnieuw een blok?

Kamp Trudeau is sinds de samensmelting al uit elkaar. Mensen hebben deals gemaakt met mensen uit het voormalige Laurier en dat is ook logisch. Ze zijn geen bedreiging meer en dus worden hun stemmen gebruikt. Op die manier komen ze wel steeds dichter bij de finale. Ik hoop dat we het oude Trudeau nog enigszins bij elkaar kunnen krijgen, maar of dat ook gaat lukken...?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #177 Gepost op: 21-11-2016, 16:05:52 »
Molcrazy: Voor het eerst is er geen Laurier naar huis gegaan tijdens de eilandraad, is het spel open gegooid nu voor de ex-Lauriers of was het een eenmalige stemming tegen een Trudeau lid?

Dat zullen we vanavond zien al hoop ik natuurlijk dat het spel opengegooid is want anders ziet het er niet goed uit voor Hans, Lan en mezelf.
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #178 Gepost op: 21-11-2016, 20:26:58 »
Eilandraad 8: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #179 Gepost op: 21-11-2016, 20:34:48 »
Dag 29: Eilandraad #9 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie tweede eilandraad van deze aflevering. Welkom de jury, Maxwest, Wouterv, Hadewychisdemol en Lan weggestemd tijdens de laatste eilandraad.



Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Swifty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Denk je dat je dit nodig had? Vorige eilandraad zette jij je veiling item in, waardoor heb je deze ingezet?

Lucy: Uit touchy subjects bleek dat jij het target bent, denk je dat je dit na vorige eilandraad nog steeds bent?

Putyourhansup: Lan stemde afgelopen eilandraad op jou, waarom op jou en niet op iemand anders denk je?

Hillo: Hoe groot acht je de kans dat er een idol gespeeld wordt deze eilandraad?

Molcrazy: Waarom werd Lan weggestemd volgens jou? Het was duidelijk geen Trudeau-Laurier stemming meer.

RoyL: Denk jij al na over het einde van het spel? Naast wie zou je willen zitten bij een finale eilandraad?

Nieky: Weer een veiling item uit het spel, zijn er nog veiling items waar je bang van wordt in het spel denk je?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Swifty gestemd worden,
Deadline: dinsdag 22 november 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human