Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65674 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #180 Gepost op: 21-11-2016, 21:35:02 »
Hillo: Hoe groot acht je de kans dat er een idol gespeeld wordt deze eilandraad?
Weer een vraag over idols :( Maar ik acht die kans groot ::jaja:: De spoeling wordt dun, de paranoia groter en groter.
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #181 Gepost op: 21-11-2016, 21:38:35 »
Swifty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Denk je dat je dit nodig had? Vorige eilandraad zette jij je veiling item in, waardoor heb je deze ingezet?

Dank! Ja, die had ik nodig, al is het alleen al omdat ik nu rustig kan slapen vannacht :P
Ik denk dat in deze fase iedereen immuniteit goed kan gebruiken.
Juist omdat ik nu immuniteit heb wou ik bij de vorige eilandraad weten wat iedereen ging stemmen. Een aantal kampgenoten wisten wat mijn item inhield, en een enkeling wist ook dat ik hem nu zou inzetten. Misschien stemden ze daarom wel allemaal 'veilig' Lan omdat zo niet duidelijk is wie bij welk kamp hoort?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #182 Gepost op: 21-11-2016, 22:12:33 »
Nieky: Weer een veiling item uit het spel, zijn er nog veiling items waar je bang van wordt in het spel denk je?

Ja er zijn nog items in het spel, want ik heb pas 5 items gespeeld zien worden.
Onbekend is altijd 'eng', maar ik raak er niet meteen van in paniek. Ik ben de rust zelf  ;D

Ik hoop op een terugkeer van Berry Bever
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #183 Gepost op: 22-11-2016, 00:00:28 »
Citaat
Uit touchy subjects bleek dat jij het target bent, denk je dat je dit na vorige eilandraad nog steeds bent?

Vorige eilandraad was super nietszeggend aangezien iedereen op Lan stemde behalve Lan...Dus nu heb ik nog steeds geen idee wie ik kan vertrouwen en wie niet :(
Ik denk dat mijn immuniteit vorige keer me alleen maar meer een target heeft gemaakt, maar ik hoop ontzettend dat er eindelijk mensen zijn die inzien dat ik helemaal zo slecht niet ben om mee te nemen naar de finale. Tenzij je liever met mensen als Hillo, Swifty en Niek in de finale wilt staan... Linkt me niet verstandig ::ohno::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #184 Gepost op: 22-11-2016, 14:46:24 »
Putyourhansup: Lan stemde afgelopen eilandraad op jou, waarom op jou en niet op iemand anders denk je?
Ik denk dat Lan dacht daarin de meeste mensen met zich mee te krijgen, dat hij andere spelers eerder kon overhalen om op mij te stemmen dan op iemand anders.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #185 Gepost op: 22-11-2016, 16:51:54 »
Molcrazy: Waarom werd Lan weggestemd volgens jou? Het was duidelijk geen Trudeau-Laurier stemming meer.

Volgens mij omdat iedereen hem een onvoorspelbare speler vindt.
2024: wie is de Mol?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #186 Gepost op: 22-11-2016, 18:55:30 »
RoyL: Denk jij al na over het einde van het spel? Naast wie zou je willen zitten bij een finale eilandraad?

Tuurlijk denk ik al na over die laatste Eilandraad. Ik heb wel wat mensen in gedachte met wie ik daar zou willeb zitten. Maar wie dat zijn, only time will tell :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #187 Gepost op: 22-11-2016, 20:44:30 »
Eilandraad #9: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #188 Gepost op: 27-11-2016, 20:19:36 »
Dag 32: Eilandraad #10 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie alweer de tiende eilandraad van het spel. Welkom de jury, Maxwest, Wouterv, Hadewychisdemol, Lan en Lucy weggestemd tijdens de laatste eilandraad.



Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Swifty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Hoe groot acht jij de kans dat de anderen jou mee willen nemen naar het einde?

Putyourhansup: Jij zorgde ervoor dat Nieky niet mee mocht doen met Jeopardy, denk je dat je nu minstens één stem tegen je hebt deze eilandraad? Waarom zouden ze je niet moeten wegstemmen?

Hillo: Heb jij vertrouwen in de mensen waarmee je samenwerkt, ook nu je op vakantie bent, dat ze je niet nu wegstemmen nu ze een goede kans hebben?

Molcrazy: We hebben nog niets vernomen van de Trudeau idol, met nog twee eilandraden te gaan waarbij deze ingezet kan worden, hoe groot is de kans dat het deze eilandraad gebeurt? En wie heeft hem volgens jou?

RoyL: Je was zo dichtbij immuniteit. Hoe zorg je ervoor dat jij niet de volgende bent die wordt weggestemd?

Nieky: Wie van de overgebleven personen vertrouw jij het meeste?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Swifty gestemd worden,
Deadline: dinsdag 29 november 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #189 Gepost op: 27-11-2016, 20:31:12 »
Swifty: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Hoe groot acht jij de kans dat de anderen jou mee willen nemen naar het einde?

Dankjewel! Was echt superleuk om Jeopardy te spelen :D
Hoe groot acht ik de kans? Tja, ik vertrouw mijn vriendjes, ik durf er wel op te gokken dat ze mij anders behandelen dan Daisy :P Al is het altijd weer spannend, dus immuniteit winnen geeft wel een hoop rust.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #190 Gepost op: 27-11-2016, 21:00:38 »
Hillo heeft aangegeven niet te kunnen antwoorden gezien zijn internet situatie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #191 Gepost op: 27-11-2016, 23:14:41 »
Nieky: Wie van de overgebleven personen vertrouw jij het meeste?


Ik vertrouw eigenlijk iedereen wel. Ik ben met sommige mensen closer dan met anderen, maar ik verwacht van niemand echt gekke moves meer. Dus in die zin vertrouw ik iedereen :)
You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #192 Gepost op: 28-11-2016, 20:53:19 »
Putyourhansup: Jij zorgde ervoor dat Nieky niet mee mocht doen met Jeopardy, denk je dat je nu minstens één stem tegen je hebt deze eilandraad? Waarom zouden ze je niet moeten wegstemmen?

Volgens deze quote heb ik wel degelijk reden om minstens één stem te vrezen deze eilandraad:
Oh ik ben gefreezt..
Van alle proeven.......... Moet dit nu echt bij jeopardy Hans? Ik wil meedoen en winnen en dat immu niet geld. Dat vind ik ook goed hoor :(

Mag ik al stemmen op Hans?
;)

Mensen zouden mij niet moeten wegstemmen, omdat ik geen groot gevaar ben in de finale. Die finale is nu wel heel dichtbij, dus het is in deze fase wellicht verstandig om samenwerkingen langzaamaan los te laten en voor jezelf te kiezen. Dat kan bijvoorbeeld bij deze stemming, door in gedachten te houden met wie je in de finale zou willen staan. Daarnaast ben ik ook geen meesterbrein, dus van mijn kant hoef je geen ingenieus plan te verwachten om onverwachts iemand naar huis te stemmen. Andere spelers hebben dat tactische meer in zich, denk ik, dus is het risicovoller om hen in het spel te houden.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #193 Gepost op: 28-11-2016, 20:54:31 »
RoyL: Je was zo dichtbij immuniteit. Hoe zorg je ervoor dat jij niet de volgende bent die wordt weggestemd?

Ja, het was een close call. Ik heb een aantal mensen die ik genoeg vertrouw dat ze mij er niet uitstemmen en ik hoop dat dat niet gelogen was. Maar je weet het natuurlijk nooit in dit spel :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #194 Gepost op: 28-11-2016, 21:03:44 »
Kan snel antwoorden! Ik vertrouw iedereen  ::jaja:: als ze me nu wegstemmen is dat jammer, maar 't kan natuurlijk...
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #195 Gepost op: 28-11-2016, 21:06:10 »
Wat vertrouwen we elkaar toch allemaal ;D

one happy family ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #196 Gepost op: 29-11-2016, 19:30:10 »
Molcrazy: We hebben nog niets vernomen van de Trudeau idol, met nog twee eilandraden te gaan waarbij deze ingezet kan worden, hoe groot is de kans dat het deze eilandraad gebeurt? En wie heeft hem volgens jou?

De kans dat het deze eilandraad gebeurt, schat ik op 50% (ofwel wel ofwel niet). Ik denk dat hillo of Swifty de idol heeft.
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #197 Gepost op: 29-11-2016, 20:09:33 »
Eilandraad 10: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #198 Gepost op: 4-12-2016, 20:01:58 »
Dag 34: Eilandraad #11 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie alweer de tiende eilandraad van het spel. Welkom de jury, Maxwest, Wouterv, Hadewychisdemol, Lan, Lucy en Putyourhansup weggestemd tijdens de laatste eilandraad.



Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Swifty: Je had een kleine winning streak qua proeven. Nu je geen immuniteit hebt, wat doe je om te zorgen dat ze je niet wegstemmen?

Hillo: Het wordt nu erg belangrijk tegenover wie je zit tijdens de finale eilandraad. Gaat dit meespelen tijdens deze stemming voor jou? Waar denk je dat de jury op gaat letten?

Molcrazy: Wat zijn jouw verwachtingen over de komende dagen? Hoeveel proeven, eilandraden etc. denk je dat er nog komen? Wat van invloed heeft dit op deze stemming?

RoyL: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Denk je dat je het nodig had?

Nieky: Dit is de laatste eilandraad dat er idols gespeeld kunnen worden. We hebben er 1 gezien van Putyourhansup en 1 is met Hadewychisdemol naar huis gegaan. Denk je dat we de overige twee deze eilandraad gaan zien? Van wie zou je deze mogelijk verwachten?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op RoyL gestemd worden,
Deadline: dinsdag 6 december 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #199 Gepost op: 4-12-2016, 22:33:07 »
Nieky: Dit is de laatste eilandraad dat er idols gespeeld kunnen worden. We hebben er 1 gezien van Putyourhansup en 1 is met Hadewychisdemol naar huis gegaan. Denk je dat we de overige twee deze eilandraad gaan zien? Van wie zou je deze mogelijk verwachten?

Ik verwacht dat er 2 gaan komen. Stel Roy heeft geen idol, dan hebben er dus 3 mensen immuniteit.
Als je nu dus geen ketting of idol op zak hebt, dan heb je 50% kans te gaan. Dat is veel.
Wie idols hebben, of dat ik er zelf een heb? Dat laat ik even in het midden  ;)
You'll never walk alone