Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65210 keer)

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2016, 22:36:14 »
Maxwest: Hoe kijk jij naar de tegenstanders, kamp Trudeau?
Sterk. Ongelofelijk sterk. Sterker dan wij weet ik niet, dat is altijd moeilijk om te zeggen. In de vorige paar proeven toevallig wel. Misschien is de volgende proef wel een videogame competitie en verslaan we iedereen daar in, dat weet je gewoon niet.

Ik geloof overigens niet dat alles daar helemaal okay is. Dat is het namelijk nooit. Er is al iemand verwijderd door inactie en een tweede dreigt. Dat gooit altijd roet in het eten.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2016, 23:46:16 »
PutyourHANSup : Voor een tweede ronde op een rij scoor je niet erg goed in de proeven, ben je bang dat de anderen je gaan zien als de zwakste schakel?

Natuurlijk ben je bang. Ik denk dat iedereen sowieso wel bang is, zeker na de vorige eilandraad. Blijkbaar is echt niemand veilig hier. Dus dat vooropgesteld.

Ik heb me nog niet echt van m'n beste kant kunnen laten zien in de proeven. Heel cliché: ik hoop natuurlijk dat mij de kans gegund wordt om het tegendeel te bewijzen en dat ik later een goede prestatie kan leveren in een opdracht!

Ik blijf me hoe dan ook volop inzetten voor het kamp, ik laat hen niet in de steek, en ik probeer te zorgen voor harmonie en mentale steun hier en daar. ;) Je kunt dan misschien in de proeven niet de sterkste zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat je in het algemeen de zwakste schakel van een kamp bent. Survivor is meer dan alleen de proeven. Als anderen mij als zwakke schakel zien, kan ik proberen dat beeld te veranderen. Maar uiteindelijk bepaalt de ander zelf hoe hij naar zijn medespelers kijkt.

En om met een positieve noot te eindigen (want ik ben een positivo!), wat betreft mijn prestaties in de proeven: in de luxeproef van deze aflevering was ik binnen mijn team nog relatief goed bezig. ;) :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #42 Gepost op: 12-10-2016, 12:16:26 »
Sterk. Ongelofelijk sterk. Sterker dan wij weet ik niet, dat is altijd moeilijk om te zeggen. In de vorige paar proeven toevallig wel. Misschien is de volgende proef wel een videogame competitie en verslaan we iedereen daar in, dat weet je gewoon niet.

Ik geloof overigens niet dat alles daar helemaal okay is. Dat is het namelijk nooit. Er is al iemand verwijderd door inactie en een tweede dreigt. Dat gooit altijd roet in het eten.
Wie is volgens jou de zwakste schakel in dit team?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Eilandraad
« Reactie #43 Gepost op: 12-10-2016, 12:28:17 »


Giorgio: Jouw reactie op de vorige eilandraad was "wtf"! Daaruit zou ik kunnen opmaken dat je het vertrek van Molbelg niet zag aankomen? Wat zijn jouw gedachten over de vorige eilandraad?


Ja, wtf, dat heb ik nu eigenlijk nog steeds.. Nu kon iedereen er in mijn ogen uitgestemd worden. Al ging ik er wel van uit dat er op de belangrijke en sterke spelers voor het team, waar ik Molbelg bijschaarde, niet gestemd zou worden. Het is nog vroeg in het spel en een sterk team leek me het belangrijkste.
Blijkbaar speelden andere motieven een grotere rol...
Eindelijk...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2016, 13:00:20 »
Ja, wtf, dat heb ik nu eigenlijk nog steeds.. Nu kon iedereen er in mijn ogen uitgestemd worden. Al ging ik er wel van uit dat er op de belangrijke en sterke spelers voor het team, waar ik Molbelg bijschaarde, niet gestemd zou worden. Het is nog vroeg in het spel en een sterk team leek me het belangrijkste.
Blijkbaar speelden andere motieven een grotere rol...
Waren er afspraken gemaakt waardoor er een andere uitkomst zou moeten zijn volgens jou? Zo ja, voel jij je verraden door iemand?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #45 Gepost op: 12-10-2016, 13:16:08 »
Wouterv: Wat moet er veranderen in jullie kamp om een proef te gaan winnen?

Als ik eerlijk ben geloof ik dat er weinig moet veranderen.
Vorige keer hadden we de pech dat met de eetproef er zich enkele oncomfortabel bij voelden om zich te filmen
(alle respect trouwens daarvoor, ik neem dat niemand kwalijk)
Bij de sneeuwproef stonden we ruim voor, maar hadden we te weinig mensen online op zondag.

Nu zijn we nipt geklopt, maar onze mentaliteit zat goed.
Ik geloof erin dat we volgende keer iets kunnen winnen.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #46 Gepost op: 12-10-2016, 13:57:57 »
Als ik eerlijk ben geloof ik dat er weinig moet veranderen.
Vorige keer hadden we de pech dat met de eetproef er zich enkele oncomfortabel bij voelden om zich te filmen
(alle respect trouwens daarvoor, ik neem dat niemand kwalijk)
Bij de sneeuwproef stonden we ruim voor, maar hadden we te weinig mensen online op zondag.

Nu zijn we nipt geklopt, maar onze mentaliteit zat goed.
Ik geloof erin dat we volgende keer iets kunnen winnen.

Waar basseer je dan jouw stem op?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #47 Gepost op: 12-10-2016, 15:14:12 »
Wie is volgens jou de zwakste schakel in dit team?

Niemand. Zwakke schakels bestaan niet. Dan is de ketting niet zo sterk.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #48 Gepost op: 12-10-2016, 16:01:21 »
Waar basseer je dan jouw stem op?

Ik wou dat ik dat al wist. Helaas is dat nog niet zo.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #49 Gepost op: 13-10-2016, 12:04:28 »
Nog 8,5 uur om te stemmen en nog geen stemmen binnen, don't forget! ::zwaai::

edit: En Molcrazy moet nog een vraag beantwoorden, vergeet niet minimaal 1 maal antwoorden is verplicht :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Eilandraad
« Reactie #50 Gepost op: 13-10-2016, 12:45:46 »
Waren er afspraken gemaakt waardoor er een andere uitkomst zou moeten zijn volgens jou? Zo ja, voel jij je verraden door iemand?

Er waren niet zo zeer afspraken die ik gemaakt had, maar ging er wel van uit dat mensen op dezelfde manier zouden denken..

Dus ik voel me niet verraden. Al is het nooit leuk om stemmen te krijgen...
Eindelijk...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2016, 19:24:10 »
Nog een ruim uur en twee missende stemmen :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2016, 20:06:58 »
Molcrazy: Vorige eilandraad benoemde ik dat alle Belgen in dit kamp zaten, denk je dat dit een reden kan zijn geweest waarom Molbelg is weggestemd? Zijn mensen bang voor een complot?

Dit zou zeker een reden kunnen zijn maar mensen zijn altijd bang voor een complot. Soms zien mensen ook dingen die er gewoon niet zijn ::ohno::
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2016, 21:39:52 »
Eilandraad 2: Laurier
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2016, 19:58:14 »
Dag 12: Eilandraad #3 Laurier



Welkom Laurier bij jullie derde eilandraad op een rij. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Wouterv: Vorige ronde zagen we Bjorrn eruit gestemd worden. Wat ging er mis bij hem? Moeten de twee anderen die op jou stemde nu voor hun lot vrezen?

Lan: Voor de proef hebben jij en Maxwest gemeet. Hoe was dit? Zijn er spelgerelateerde dingen besproken?

PutyourHANSup : Hoe bepaal je op wie je stemt als je zo close verliest?

Giorgio: Je kreeg bij de proef een strike. Wat ging er mis? Denk je dat de anderen dit als een goede reden zien waarom jij zou moeten vertrekken? Waarom zou dit niet zo moeten zijn?

Molcrazy: Wordt er gezocht naar de idol? Denk je dat iemand al succesvol is in het vinden hiervan?

Maxwest: Hoe veilig voel jij je? We weten dat dit kamp loyaliteit verkiest over prestaties in proeven, maar is er enige veiligheid omdat jij voor een tweede week op een rij het beste scoorde van je kamp?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 20 oktober 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2016, 22:36:50 »
Maxwest: Hoe veilig voel jij je? We weten dat dit kamp loyaliteit verkiest over prestaties in proeven, maar is er enige veiligheid omdat jij voor een tweede week op een rij het beste scoorde van je kamp?
Oh echt? Had ik niet gemerkt hoor  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Nee geintjes daargelaten, je moet je nooit veilig voelen tenzij je immuniteit om je nek hebt hangen. Anders is het open spel. Voel ik me veiliger door mij prestaties? Misschien een beetje extra, maar 0 x 1000 is nog steeds 0.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2016, 23:24:00 »
Oh echt? Had ik niet gemerkt hoor  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Nee geintjes daargelaten, je moet je nooit veilig voelen tenzij je immuniteit om je nek hebt hangen. Anders is het open spel. Voel ik me veiliger door mij prestaties? Misschien een beetje extra, maar 0 x 1000 is nog steeds 0.
Wat is het gevoel na de vorige stemming tegen Bjorrn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2016, 11:30:31 »
Lan: Voor de proef hebben jij en Maxwest gemeet. Hoe was dit? Zijn er spelgerelateerde dingen besproken?

Het was eerst even vreemd, maar Max is een prima gast. We hebben meteen een hoop spullen in Eindhoven gezocht om nog wat punten bij elkaar te kunnen sprokkelen. We hebben het wel gehad over hoe we het spel ervaren en hoe we hier terecht zijn gekomen, maar we hebben geen plannen besproken o.i.d.


Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2016, 14:19:27 »
Wat is het gevoel na de vorige stemming tegen Bjorrn?
Tsja, daardoor voel ik toch dat ik wel buiten de boot val. Ik heb nu eenmaal in de minderheid gestemd. Maar nu zie ik ook dat Bjorrn wegstemmen geen verkeerde keuze zou zijn geweest. Wou alleen dat ik dat eerder zou weten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2016, 14:31:56 »
Lan: Voor de proef hebben jij en Maxwest gemeet. Hoe was dit? Zijn er spelgerelateerde dingen besproken?

Het was eerst even vreemd, maar Max is een prima gast. We hebben meteen een hoop spullen in Eindhoven gezocht om nog wat punten bij elkaar te kunnen sprokkelen. We hebben het wel gehad over hoe we het spel ervaren en hoe we hier terecht zijn gekomen, maar we hebben geen plannen besproken o.i.d.


Hoe ervaar je het spel op dit moment? Waar sta jij in deze groep?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human