Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231652 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #240 Gepost op: 6-11-2018, 17:13:40 »
Anouk en Sven volg ik ook niet. Twee andere teams (Fred en Lotte en in mindere mate Sophie en Eileen) zijn ook nog weinig in beeld geweest.

Omar en Samir deden de voorstelfilmpjes. :D:
https://www.npo3.nl/deelnemers-hunted-2018

Sven en Anouk willen geografisch in hartjesvorm door Nederland, en alleen door plaatsen die beginnen met een letter van Hunted.

Okee...
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #241 Gepost op: 6-11-2018, 18:17:59 »
echt waar ???

die moeten echt uit een heel dom dorp komen dat kan niet anders ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #242 Gepost op: 6-11-2018, 22:17:14 »
Ik kijk dit programma voor het eerst dit jaar. Ik ben fan!  ::ok:: ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #243 Gepost op: 12-11-2018, 21:05:57 »
vet!
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #244 Gepost op: 12-11-2018, 21:10:52 »
Beetje promo voor Defensie met die helikopter. ::jaja::

Edit: dat Nick en Ravi nog niet gepakt zijn, is echt ongelooflijk, hoeveel mazzel kan een mens hebben.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-11-2018, 21:23:34 door Daisy »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #245 Gepost op: 12-11-2018, 21:29:34 »
Edit: dat Nick en Ravi nog niet gepakt zijn, is echt ongelooflijk, hoeveel mazzel kan een mens hebben.  ::rofl::
Ik vond het vooral opvallend dat de vriendin van Nick niet van Nicks aanwezigheid schrok, zo onder de neus van de hunters :o
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #246 Gepost op: 12-11-2018, 21:31:18 »
Ik vond het vooral opvallend dat de vriendin van Nick niet van Nicks aanwezigheid schrok, zo onder de neus van de hunters :o
Ik denk dat dit niet de eerste keer was dat hij binnenkwam 😃. Een bodycam geeft niet echt tv-waardig beeld 😀

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #247 Gepost op: 12-11-2018, 22:22:33 »
lol

maar waar zitten zijn hersenen ?
Waarom toch doorzetten als hij die hunters ziet?
Ik zou zo snel mogelijk zoveel mogelijk kilometers weggaan.

---
Onze geschiedenis docent heeft  ook dom gedaan. Ondanks zijn rugpijn, maar waarom toch vrienden opbellen?

---
Ik vind de hoeveelheid airtime trouwens ook nogal verschillen. Die pa en dochter hadden we nog helemaal niet gezien.

---
Die helikopter was trouwens gaaf. Maar vanuit Ruchphen was Gilze Rijen dan niet logischer?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #248 Gepost op: 13-11-2018, 07:11:04 »
lol

maar waar zitten zijn hersenen ?
Waarom toch doorzetten als hij die hunters ziet?
Ik zou zo snel mogelijk zoveel mogelijk kilometers weggaan.

---
Onze geschiedenis docent heeft  ook dom gedaan. Ondanks zijn rugpijn, maar waarom toch vrienden opbellen?

---
Ik vind de hoeveelheid airtime trouwens ook nogal verschillen. Die pa en dochter hadden we nog helemaal niet gezien.

---
Die helikopter was trouwens gaaf. Maar vanuit Ruchphen was Gilze Rijen dan niet logischer?
Airtime zegt iets over hoeveel we ze nog gaan zien 😃.

En ja Gilze Rijen was logischer, maar die wilden/konden niet meedoen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #249 Gepost op: 13-11-2018, 09:09:55 »

Onze geschiedenis docent heeft  ook dom gedaan. Ondanks zijn rugpijn, maar waarom toch vrienden opbellen?

Geloof dat hij wel een andere kennis belde, die het vervolgens zou doorgeven. Dus dat is veiliger.. behalve als die ander onder de tap had gestaan. En natuurlijk behalve als ze de auto van z'n broer lenen.. ::)

Verder leek hij ook vooral te worden gesnapt, liggend tussen de struikjes, omdat het knalwitte t-shirt van de cameraman enorm opviel ::ohno::
If memory serves had die marinier in het eerste seizoen nog over voorzorg tegen een helikopter, wat toen als overkill werd gezien.. Naja, daar moeten kandidaten vanaf nu dus ook rekening mee houden.

Verder blijven ze toch wel falen met de zendertjes ::rofl:: Vorig jaar een zender die niet goed was bevestigd, op de grond viel, werd opgemerkt en.. in de koffie belandde? Nu eentje onder een auto die op cruciale momenten uitvalt ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #250 Gepost op: 13-11-2018, 09:39:11 »
Geloof dat hij wel een andere kennis belde, die het vervolgens zou doorgeven. Dus dat is veiliger.. behalve als die ander onder de tap had gestaan. En natuurlijk behalve als ze de auto van z'n broer lenen.. ::)

Verder leek hij ook vooral te worden gesnapt, liggend tussen de struikjes, omdat het knalwitte t-shirt van de cameraman enorm opviel ::ohno::
If memory serves had die marinier in het eerste seizoen nog over voorzorg tegen een helikopter, wat toen als overkill werd gezien.. Naja, daar moeten kandidaten vanaf nu dus ook rekening mee houden.

Verder blijven ze toch wel falen met de zendertjes ::rofl:: Vorig jaar een zender die niet goed was bevestigd, op de grond viel, werd opgemerkt en.. in de koffie belandde? Nu eentje onder een auto die op cruciale momenten uitvalt ::)

Ja, we hebben echt flink lopen schelden op dat baken, maarja AVRO hé 😃

Ze vlogen trouwens met infraroodcamera’s, dus de kleur van een shirt maakt niet uit.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #251 Gepost op: 13-11-2018, 12:53:57 »
Ja, we hebben echt flink lopen schelden op dat baken, maarja AVRO hé 😃

Ze vlogen trouwens met infraroodcamera’s, dus de kleur van een shirt maakt niet uit.

 ::rofl::

Ja, dat was ook aangekondigd bij het oproepen van van de heli - en dat hij daarom juist in een koud bos vrij kansloos zou zijn. Alleen ik dacht dat het daarna in de uitzending niet meer voor kwam, dus dat het misschien toch niet mogelijk was geweest (of niet nodig geweest omdat de heli 'm zo snel had ;D). Misschien herinner het verkeerd en zat het wel daadwerkelijk in de uitzending, ik pak hem er even bij.

https://www.npo3.nl/hunted/12-11-2018/AT_2105781
37m20 wordt inderdaad al gezegd 'kunnen we hem op de hitte krijgen'.
37m52 komt het scherm in beeld, I guess gezien de kleuren dat dat warmte is?

Maar vervolgens lijkt het door de montage alsof ze vooral de cameraman zagen ::rofl::
37m55 hebben ze hem gespot, met de zwabberende camera vooral een witte vlek in beeld.
38m36 gaan ze rennen, waarbij vooral het enorme witte t-shirt van de cameraman goed te zien is ;D

Maar to be fair, anders was hij inderdaad ook wel het haasje geweest ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #252 Gepost op: 13-11-2018, 14:10:55 »
::rofl::

Ja, dat was ook aangekondigd bij het oproepen van van de heli - en dat hij daarom juist in een koud bos vrij kansloos zou zijn. Alleen ik dacht dat het daarna in de uitzending niet meer voor kwam, dus dat het misschien toch niet mogelijk was geweest (of niet nodig geweest omdat de heli 'm zo snel had ;D). Misschien herinner het verkeerd en zat het wel daadwerkelijk in de uitzending, ik pak hem er even bij.

https://www.npo3.nl/hunted/12-11-2018/AT_2105781
37m20 wordt inderdaad al gezegd 'kunnen we hem op de hitte krijgen'.
37m52 komt het scherm in beeld, I guess gezien de kleuren dat dat warmte is?

Maar vervolgens lijkt het door de montage alsof ze vooral de cameraman zagen ::rofl::
37m55 hebben ze hem gespot, met de zwabberende camera vooral een witte vlek in beeld.
38m36 gaan ze rennen, waarbij vooral het enorme witte t-shirt van de cameraman goed te zien is ;D

Maar to be fair, anders was hij inderdaad ook wel het haasje geweest ::ok::
Ik kan het me ook niet voorstellen dat regie blij was met zijn/haar kledingkeuze 😀

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #253 Gepost op: 13-11-2018, 16:27:18 »
Dat witte shirt viel me ook enorm op. Maar hij ging het toch niet halen. Jammer, was een leuke gast! Waarom leenden zijn vrienden de auto van zijn broer, echt he...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #254 Gepost op: 13-11-2018, 21:29:27 »
Bedankt voor de antwoorden Selmar ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #255 Gepost op: 13-11-2018, 22:01:39 »
Even wat anders: ik kwam er net achter dat de opslaglocatie van Nick en Ravi op maar iets meer dan 1 kilometer van mijn huis was! ::oink::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #256 Gepost op: 13-11-2018, 22:17:53 »
Grappig hè als ze door je eigen buurt lopen. Geeft toch weer wat extra leuks aan het programma
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #257 Gepost op: 16-11-2018, 13:28:26 »
Grappig hè als ze door je eigen buurt lopen. Geeft toch weer wat extra leuks aan het programma
Ja dit! Leuk dat je gebieden ziet die je herkent. In de bossen van Rucphen ben ik ook regelmatig geweest.

OT: Leuke aflevering weer. 'T is oprecht wel spannend ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Hunted
« Reactie #258 Gepost op: 19-11-2018, 09:07:20 »
Vanavond trouwens geen Hunted op tv. Op die tijd wordt op NPO3 namelijk Duitsland-Nederland uitgezonden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #259 Gepost op: 19-11-2018, 16:47:35 »
Dat stomme voetbal ook altijd.
If I was a haircut would you wear a hat?