Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231245 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #560 Gepost op: 12-11-2020, 09:28:39 »
Het is weer leuk om te volgen. En om telkens Selmar in beeld te komen en te denken van oh hey da's die ene die ook op het forum zit!  ;D

Random bedenkingen:
Die ex-schoonmoeder heeft waarschijnlijk Hunted gekeken en daar zie je uiteraard alleen de hoogtepunten van rennende, verstoppende, strategie-uitwerkende kandidaten. Want een programma met mensen die op een stoel zitten, daar kijkt niemand naar. Dus zij denkt dat die kandidaten constant vol actie moeten zitten, terwijl dat waarschijnlijk slechts een paar uurtjes op een dag is, gok ik. Net zoals bvb Amazing Race ook heel flitsend en snel lijkt, maar die kandidaten in realiteit waarschijnlijk meer in een vliegtugstoel zitten dan dat ze aan het rennen zijn.
Dusja, niet erg vriendelijk/tactvol om kandidaten buiten te gooien omdat ze niet vol actie zitten.  ::)

Die gasten hadden thuis Gloomhaven op de kast staan! Nu al mannen naar mijn hart!  ::love::

En dan die camerabeelden. Is misschien eerder ook al wel eens gevraagd hier. Maar worden die later nagefilmd voor een beter beeld voor de kijkers of worden er expres een paar productiecamera's gehangen ofzo? Die beelden zijn altijd ontzettend UltraHD. Je kan bij wijze van spreken het aantal neusharen van de kandidaten tellen.
Maar als er dan eens een écht opsporingsbericht in het journaal ofzo zit, dan moeten wij het altijd stellen met iets als dit:

"Herkent u deze man met lichtblauwe jas en twee ogen, een neus en een mond, bel dan naar de politie."

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #561 Gepost op: 12-11-2020, 11:29:47 »
Vrijwel altijd worden de beelden met een camera van productie genomen (dat is rechten-technisch makkelijker). Wij ontvangen ze dan in enorm gereduceerde kwaliteit (hoewel vaak ietsje beter dan jouw plaatje), maar dat willen ze de kijker weer niet aandoen 😃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #562 Gepost op: 12-11-2020, 14:11:50 »
Ah vandaar, ik dacht al wel dat het zoiets zou zijn om voor de kijkers beter beeldmateriaal te hebben.

En ja ik heb wel het extreemste plaatje dat ik kon vinden gebruikt natuurlijk.  ::hypocriet::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #563 Gepost op: 16-11-2020, 20:37:38 »
Fantastisch om te zien hoe de hunters gefrustreerd raken door die 2 gasten.

Niet omdat ik de hunters graag gefrustreerd zie, want deze gasten verdienen gepakt te worden, maar mooi dat fanatisme  ::bravo::

@Selmar; 'Bij die pinautomaat om de hoek zeker' met wegwerpgebaar  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #564 Gepost op: 16-11-2020, 20:40:37 »
Dat fanatisme is inderdaad geweldig! Ik ben benieuwd of ze zo gepakt worden of net op tijd weg gefietst zijn!
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #565 Gepost op: 16-11-2020, 20:45:25 »
Ben ik het nou of heeft het nerd duo (ginger en die bruinharige) al twee afleveringen amper air time. Vergeet bijna dat ze überhaupt meedoen.

Edit: Dat andere team word gepakt ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2020, 20:48:44 door Sanmol »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #566 Gepost op: 16-11-2020, 20:51:06 »
Het was leuk om te zien dat ze veel risico nemen, maar op een gegeven moment moet je niet te overmoedig te worden. Terecht gepakt
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #567 Gepost op: 16-11-2020, 20:56:18 »
Irritant dat uitgerekend Jasper t wel haalde.  ;D
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #568 Gepost op: 16-11-2020, 20:58:36 »
Irritant dat uitgerekend Jasper t wel haalde.  ;D

Is het überhaupt wel eens voorgekomen dat iemand de dans omspringt is op deze manier. Vind dat die Jasper echt te veel risico neemt. Zo irritant.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #569 Gepost op: 16-11-2020, 21:11:04 »
Hoe kan het dat iemand precies op dat moment naar de camera vanuit de auto zit te kijken als Jasper daar rond loopt?

Misschien kan Selmar dit duidelijk maken?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #570 Gepost op: 16-11-2020, 21:17:28 »
Vind het wel een beetje voorspelbaar wat er gaat gebeuren, want de koppels die er snel uitgaan krijgen altijd de meeste airtime.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #571 Gepost op: 16-11-2020, 21:38:39 »
Hoe kan het dat iemand precies op dat moment naar de camera vanuit de auto zit te kijken als Jasper daar rond loopt?

Misschien kan Selmar dit duidelijk maken?
Daarom zag je ook dat Angelique in een andere kamer zat. Die zat live mee te kijken.

Ik heb twee jaar geleden zo ook een halve dag naar bandjes lopen luisteren

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #572 Gepost op: 16-11-2020, 22:03:28 »
Volgende keer mogen de hunters wel op de koffie komen hier, hoop bekende plaatjes vandaag  ::jaja::

Alleen, sinds wanneer is De Meern een wijk van Utrecht  ???

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #573 Gepost op: 16-11-2020, 22:11:50 »
Volgende keer mogen de hunters wel op de koffie komen hier, hoop bekende plaatjes vandaag  ::jaja::

Alleen, sinds wanneer is De Meern een wijk van Utrecht  ???

Ik zal ze langs sturen 😃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #574 Gepost op: 18-11-2020, 19:36:53 »
Heeft de grote boze ex-schoonmoeder toch nog gelijk gekregen.  ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #575 Gepost op: 19-11-2020, 20:48:28 »
Blij dat Jasper alsnog gepakt is! Ik vond hun overmoedige gedrag al irritant worden. ::cheerleader::

Wat ik trouwens niet begreep is waarom Miljo en Sophia helemaal vanuit Schellinkhout naar Sassenheim reden om te pinnen? ???
🜃

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #576 Gepost op: 19-11-2020, 21:00:20 »
Wat ik trouwens niet begreep is waarom Miljo en Sophia helemaal vanuit Schellinkhout naar Sassenheim reden om te pinnen? ???
Heb je die twee niet zien stressen? Dat is dus de reden, ze hebben het zelfs via C-weggetjes gedaan...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #577 Gepost op: 23-11-2020, 20:40:07 »
Een beetje minder agressief naar mevrouw Yentll mag wel.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #578 Gepost op: 23-11-2020, 20:49:44 »
Heel goed dat ze zo hard tegen de hunters in ging. Dat mogen ze vaker doen van mij. Laat dat huiszoekingsbevel eerst maar eens zien voordat je hier alles overhoop haalt
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #579 Gepost op: 23-11-2020, 21:08:20 »
Dit was echt terecht vond ik ::rofl::.