Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232249 keer)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #580 Gepost op: 23-11-2020, 21:14:33 »
Van Ralf en van Maarten en Armani zien we vrij weinig tot nu toe, dus die zullen wel ver komen. Ben benieuwd wie er in de valse informatie trapt.

Die tactiek van Ralf is wel leuk zeg. Elke avond een huisje voor jezelf is niet verkeerd
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #581 Gepost op: 23-11-2020, 21:24:16 »
Ralf wint denk ik. Hij zit heel erg onder de radars. Die winnen meestal.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #582 Gepost op: 23-11-2020, 21:28:33 »
Zeker waar! All time favoriet is nog steeds Omar. Die raakte al z'n spullen kwijt, ging de straat over in burka en had de hulp van Samir, die het spel heel erg goed door had.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #583 Gepost op: 23-11-2020, 21:29:58 »
Zeker waar! All time favoriet is nog steeds Omar. Die raakte al z'n spullen kwijt, ging de straat over in burka en had de hulp van Samir, die het spel heel erg goed door had.

Ja, die belden vooral niet naar vrienden en familie ::rofl::.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #584 Gepost op: 23-11-2020, 21:33:14 »
Ralf wint denk ik. Hij zit heel erg onder de radars. Die winnen meestal.

Dit of hij komt héél ver. Als je eenmaal in een netwerk zit waar je niet aan gelinkt kan worden, dan kunnen ze je moeilijk vinden. Van Maarten en Armani zien we ook niet veel, dus die zullen ook nog wel een eind komen.

Doordat we nu 5 afleveringen hebben gehad die zich over 6 dagen hebben afgespeeld (volgende week is dag 7 met die Hunter val in Utrecht), denk ik wel dat het merendeel dus snel gepakt is, en dat degene die wel de juiste hint hebben voor het eindpunt, ook wel bij dat eindpunt (in de buurt) komen. En dat de rest v/d dagen dus in de laatste afleveringen 'gepropt' worden.

Ik vrees wel voor Boyd en Roel volgende week. Ze zijn wel slim met die walkie talkies, hopelijk zijn ze slim genoeg om zichzelf eventueel op te splitsen. ::jaja::


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #585 Gepost op: 23-11-2020, 21:36:43 »
Dit of hij komt héél ver. Als je eenmaal in een netwerk zit waar je niet aan gelinkt kan worden, dan kunnen ze je moeilijk vinden. Van Maarten en Armani zien we ook niet veel, dus die zullen ook nog wel een eind komen.

Doordat we nu 5 afleveringen hebben gehad die zich over 6 dagen hebben afgespeeld (volgende week is dag 7 met die Hunter val in Utrecht), denk ik wel dat het merendeel dus snel gepakt is, en dat degene die wel de juiste hint hebben voor het eindpunt, ook wel bij dat eindpunt (in de buurt) komen. En dat de rest v/d dagen dus in de laatste afleveringen 'gepropt' worden.

Ik vrees wel voor Boyd en Roel volgende week. Ze zijn wel slim met die walkie talkies, hopelijk zijn ze slim genoeg om zichzelf eventueel op te splitsen. ::jaja::

Ik bedenk me nu net dat in dat artikel over Texel
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #586 Gepost op: 23-11-2020, 21:50:37 »
Ik bedenk me nu net dat in dat artikel over Texel
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #587 Gepost op: 23-11-2020, 21:56:26 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #588 Gepost op: 23-11-2020, 22:13:26 »
Heerlijke aflevering weer! Fijn dat moeder en zoon zijn gepakt. Heel stom van ze dat ze niet direct vertrokken zijn toen ze doorkregen dat die meiden ondervraagd waren door de hunters. En helemaal toen ze vermoedden dat hun telefoongesprek werd afgeluisterd... ::ohno::
🜃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #589 Gepost op: 24-11-2020, 00:17:36 »
Op zich waren ze eerst nog best goed bezig. Ze hadden alleen een beetje pech dat 'het sd-kaartje' niet werd overgedragen, waardoor ze gingen bellen.

Sowieso even een moment stilte voor mijn generatie die een dia als een technologisch apparaat aanschouwt.  ::schaam::

Maar toch fijn dat er tenminste een duo met veel onenigheid eruit is. Nu Miljo en Sophia nog. Ben ik de enige die zich constant afvraagt hoe zulke karakters een relatie kunnen hebben en volhouden?  :-X

Ik blijf het verder wel altijd een beetje flauw vinden dat je terug naar een onbekend persoon in je netwerk moet en dat de hunters  dan zo eenvoudig een val kunnen opzetten. Ik snap wel dat het wat saai is om anders naar iemand te kijken die alleen maar aan het bungalow-hoppen is, maar je moet toch de echte info op een of andere manier kunnen herkennen. Nu ben je heel erg afhankelijk van je contacten en moet maar gokken of info echt is of een val.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #590 Gepost op: 24-11-2020, 09:37:13 »
Ik snapte echt niet waarom Yentl dacht dat ze alleen die brief moest overhandigen. En verder vond ik moeder en zoon gewoon niet slim doen. Het gaat wel hard met het oppakken van de duo's in slechts een paar dagen.


Thuis op de bank denk ik 'natuurlijk ga je niet je spullen ophalen bij het startpunt'. Maar als je meedoet, zou je dan de list doorzien?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #591 Gepost op: 24-11-2020, 09:50:11 »
Ik snapte echt niet waarom Yentl dacht dat ze alleen die brief moest overhandigen. En verder vond ik moeder en zoon gewoon niet slim doen. Het gaat wel hard met het oppakken van de duo's in slechts een paar dagen.


Thuis op de bank denk ik 'natuurlijk ga je niet je spullen ophalen bij het startpunt'. Maar als je meedoet, zou je dan de list doorzien?

Roel en Boyd hadden daarnaast ook wel een nadeel ten opzichte van Annette en Joshua. Bij Annette en Joshua kreeg Yentl zowel de echte als de nephint en konden ze dus een weloverwogen keuze maken welke ze geloofden en welke niet (hoefde uiteindelijk niet meer, maar even voor het idee). Roel en Boyd hebben énkel de nephint. Daar is dus al een veel grotere kans dat ze denken dat dat de echte hint is omdat dat het enige is wat ze hebben gekregen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #592 Gepost op: 24-11-2020, 14:26:29 »
Ja, ik vind die nephints heel flauw. Waren die nepkaartjes nou gemaakt door de hunters of door AVROTROS? Ik weet niet of ik t helemaal geloof  ::rofl::

Nou ja, niet te serieus nemen maar weer. Leuke aflevering op de te agressieve en intimiderende hunter goons na.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #593 Gepost op: 27-11-2020, 11:34:07 »
Het was te verwachten dat moeder en zoon gepakt zouden worden. Ze waren redelijk onhandig bezig soms en op bepaalde momenten weer briljant. Maar dat ze niet bedenken dat bellen met die vriendin van dochter/zus heel onhandig was, ja dat is echt een beginnersfout. Waren ze nou maar weggegaan. Ondanks het gekibbel, moet ik wel zeggen dat ze deze reeks kleur gaven.

Opvallend is wel hoeveel kandidaten er nog binnen een week gepakt zijn. Waar dat nou precies aan ligt, kan ik mijn vinger niet op leggen. Maar betekent dus dat de laatste 2 vluchtweken in aflevering 6,7 en 8 gepropt gaan worden. Denk dat Ralph de beste papieren heeft om de eindstreep te halen.

Hopelijk zien de boys het licht en gaan ze niet naar de startlocatie toe. Ik vind die nephints van de hunters wel een leuke toevoeging. Dubieus misschien, omdat het de voortvluchtigen op een achterstand zet.  Maar de Hunters moeten met alle informatie die ze hebben de kandidaten zien op te pakken. En als zij dan door het oppakken van andere "verdachten" weer extra informatie ontvangen, is dat een logische move.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #594 Gepost op: 30-11-2020, 20:36:35 »
Een geheimschrift met de decimalen van Pi. Geweldig  ::bravo::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #595 Gepost op: 30-11-2020, 21:23:58 »
Ik heb wel echt medelijden met de cameraman van Miljo en Sophia. Constant weer wegduiken en verstoppen, terwijl er niets gebeurd.

En jammer van de jongens. Ze waren best lekker bezig, maar liepen echt rond als een kip zonder kop door Utrecht. Al is er nog ern klein kansje..

Alle anderen zijn nog lekker bezig, zo ook hun helpers. Uitzoeken wanneer een account is aangemaakt en dergelijke.  ::ok::


Maar wanneer snappen mensen nou eens dat je als helper je telefoon aan moet laten en gewoon lekker thuis moet laten liggen?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #596 Gepost op: 30-11-2020, 21:27:38 »
Nog bizar met hoeveel Roel en Boyd zijn weggekomen. :o

En ze beginnen steeds wel lekker vroeg & energiek met, geheel nodeloos, STAAN BLIJVEN roepen ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Hunted
« Reactie #597 Gepost op: 30-11-2020, 21:40:29 »
Ik hoop dat Maarten en Armani gaan winnen. Pakken het goed aan ::ok::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #598 Gepost op: 30-11-2020, 21:48:21 »
En ze beginnen steeds wel lekker vroeg & energiek met, geheel nodeloos,STAAN BLIJVEN roepen ::rofl::

Tot 10 keer toe. Alsof ze bij de 10e keer denken. 'Ach wat kan mij t schelen. Ik blijf staan'.
You'll never walk alone

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #599 Gepost op: 30-11-2020, 21:51:23 »
Ik snap sowieso nog niet helemaal de functie van die armband. Uiteindelijk liggen ze toch wel en worden ze nog in de boeien geslagen ook. Hadden toch ook gewoon prima afspraken over gemaakt kunnen worden zonder armband?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?