Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229744 keer)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #980 Gepost op: 2-12-2021, 01:02:30 »
Volgens mij hebben we zo'n onderhandeling ook in een van de eerdere seizoenen gezien toch?

Weet zo niet welke. Staat me iets van bij

Edit: Seizoen 2019, Lars en Gertjan die zijn toen niet weer vrij gelaten.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2021, 01:24:52 door Enermol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #981 Gepost op: 6-12-2021, 18:41:48 »
Mits die twee worden vrijgelaten zou het ook nog kunnen dat ze zo slim zijn niet zelf terug te gaan naar dat bos, maar iemand anders die kaart op te laten halen.
Mocht dat lukken, dan zijn ze de hunters mogelijk te slim af!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #982 Gepost op: 6-12-2021, 20:32:23 »
Iemand heeft weer iets niet goed verwijderd. Onvoorstelbare amateurs  ::zwaai::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #983 Gepost op: 6-12-2021, 20:39:24 »
De kandidaten dit jaar zijn nou niet bijzonder slim zeg :P. Behalve mijn meiden Kelly en Romee natuurlijk.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #984 Gepost op: 6-12-2021, 21:11:40 »
Ik snap toch nog steeds écht niet dat bewoners gewoon opzij stappen als de hunters arriveren. Ga er nou eens voorstaan en vraag om een papieren versie van het huiszoekingsbevel, zo moeilijk is dat toch niet  ???

Een beetje weerstand tegen die agressieve mobiele hunterteams is hard nodig
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #985 Gepost op: 6-12-2021, 21:19:06 »
Een beetje weerstand tegen die agressieve mobiele hunterteams is hard nodig

Als ze bij mij langskomen houden we gewoon een theekransje hoor ::blond::. Kan ik het meest langdradige gedetailleerde verhaal ooit houden. En dan op het einde: Oh, jullie zochten naar die twee? Sorry niet gezien :P.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #986 Gepost op: 6-12-2021, 21:23:57 »
Four down two to go ...

Wordt nu wel interessant met weinig leads. Wellicht dat die container nu weer in beeld komt. Want als de hunters de eindlocatie achterhalen, kunnen ze natuurlijk ook daar de duo's op gaan wachten (mochten er geen verdere sporen meer gevonden worden).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #987 Gepost op: 6-12-2021, 21:43:15 »
Nu de hunters die kaart van Nederland met de cirkel hebben, verwacht ik dat Selmar & Co ook wel op het idee zijn gekomen dat het middelpunt van de cirkel wel eens het extractiepunt kan zijn. En voor zover ik kon zie was de kaart die de beide dames in beeld kregen gelijk aan de kaart die de twee heren in beeld hadden. Dus toch één extractiepunt. Het zou mij niks verbazen als we volgende week beelden te zien krijgen van die jachthaven De Lunenburg waar ik het eerder over had. Het kan haast niet anders of de hunters gaan daar wel even een kijkje nemen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #988 Gepost op: 7-12-2021, 00:01:03 »
Groot Hunted fan, maar vond het vandaag een show vol met toevalligheden. met als absolute toppunt de actie in Vinkeveen.

volkomen logisch natuurlijk:
hunter 1: guus (of die andere) houdt nogal van duiken.
Hunter 2: laten we eens naar duikscholen kijken
Hunter 3: Ja goeie, ik heb er hier 1 random in Vinkeveen, geen aanknopingpunt verder, maar goed
Hunter 1 en 2: top werk, wij gaan er heen

later in Vinkeveen:
Hunter 1 en 2: Hallo hebben jullie deze jongens gezien?
2 jongens (op 17 miljoen): Ja, die wilde hun Instagram checken.


Leg mij het maar uit.
 :-X
« Laatst bewerkt op: 7-12-2021, 00:03:53 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #989 Gepost op: 7-12-2021, 06:24:44 »
Groot Hunted fan, maar vond het vandaag een show vol met toevalligheden. met als absolute toppunt de actie in Vinkeveen.

volkomen logisch natuurlijk:
hunter 1: guus (of die andere) houdt nogal van duiken.
Hunter 2: laten we eens naar duikscholen kijken
Hunter 3: Ja goeie, ik heb er hier 1 random in Vinkeveen, geen aanknopingpunt verder, maar goed
Hunter 1 en 2: top werk, wij gaan er heen

later in Vinkeveen:
Hunter 1 en 2: Hallo hebben jullie deze jongens gezien?
2 jongens (op 17 miljoen): Ja, die wilde hun Instagram checken.


Leg mij het maar uit.
 :-X
Is eigenlijk heel simpel: survivor selection. Je ziet het omdat het ons wat opleverde. Alles wat we ook hebben geprobeerd maar niets opleverde zie je ook niet.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #990 Gepost op: 7-12-2021, 10:56:58 »
Ik zou het leuk vinden als er volgend jaar wat meer kaartjes of GPS-data in beeld kan komen.

Bijvoorbeeld bij die actie op de heide vorige week. Hoe tof zou het zijn als we op een kaartje zouden zien dat de hunters heel dicht bij die 2 jongens aanwezig zouden zijn terwijl ze verstopt zaten. Of als wij als kijker zien dat ze nét niet de goede kant op lopen.
Ook hoe ze zo'n manege dichtzetten bv, mag van mij wel wat overzichtelijker in beeld m.b.v. een kaartje. Ook al was deze aanhouding een stuk minder spannend ;)
You'll never walk alone

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #991 Gepost op: 7-12-2021, 13:36:58 »
Mee eens, infographics zouden een goede toevoeging zijn.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #992 Gepost op: 7-12-2021, 22:41:43 »
Groot Hunted fan, maar vond het vandaag een show vol met toevalligheden. met als absolute toppunt de actie in Vinkeveen.

volkomen logisch natuurlijk:
hunter 1: guus (of die andere) houdt nogal van duiken.
Hunter 2: laten we eens naar duikscholen kijken
Hunter 3: Ja goeie, ik heb er hier 1 random in Vinkeveen, geen aanknopingpunt verder, maar goed
Hunter 1 en 2: top werk, wij gaan er heen

later in Vinkeveen:
Hunter 1 en 2: Hallo hebben jullie deze jongens gezien?
2 jongens (op 17 miljoen): Ja, die wilde hun Instagram checken.


Leg mij het maar uit.
 :-X
Het was alleen niet een random duikschool, maar eentje waar een van beide jongens wel eens mail van had gehad. Alsnog enorm toevallig dat de hunters net 2 jongens tegenkwamen die ze ook hadden gezien natuurlijk, maar als je 3 weken lang van locatie naar locatie reist is het denk ik juist wel logisch dat je af en toe op een plek komt waar je ooit al eens bent geweest. Dus dat ze daadwerkelijk in de buurt van die duikschool zijn geweest, vind ik niet eens zo heel gek.

Is eigenlijk heel simpel: survivor selection. Je ziet het omdat het ons wat opleverde. Alles wat we ook hebben geprobeerd maar niets opleverde zie je ook niet.
Het lijkt me om eerlijk te zijn wel grappig om ook af en toe beelden te zien van dingen waarbij jullie compleet fout zaten :D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #993 Gepost op: 7-12-2021, 23:45:23 »
Het was alleen niet een random duikschool, maar eentje waar een van beide jongens wel eens mail van had gehad. Alsnog enorm toevallig dat de hunters net 2 jongens tegenkwamen die ze ook hadden gezien natuurlijk, maar als je 3 weken lang van locatie naar locatie reist is het denk ik juist wel logisch dat je af en toe op een plek komt waar je ooit al eens bent geweest. Dus dat ze daadwerkelijk in de buurt van die duikschool zijn geweest, vind ik niet eens zo heel gek.
Het lijkt me om eerlijk te zijn wel grappig om ook af en toe beelden te zien van dingen waarbij jullie compleet fout zaten :D
Probleem is dat dat helemaal niet spannend is, want als kijker weet je al dat we daar niets gaan vinden

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #994 Gepost op: 8-12-2021, 14:58:54 »
Probleem is dat dat helemaal niet spannend is, want als kijker weet je al dat we daar niets gaan vinden
Dat is waar, hoewel we nu juist vaak al weten dat jullie wel op de juiste plek zijn, wat evenmin heel spannend is. Maar het viel me op dat het dit jaar wel een paar keer geëdit was op een manier dat je als kijker niet helemaal zeker wist of jullie wel op de juiste plek zaten. Vond ik een positieve ontwikkeling :D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #995 Gepost op: 8-12-2021, 15:36:58 »
Ja, de montage is dit jaar sowieso beter dan vorig jaar. Het is spannender ge-edit. Hulde daarvoor!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #996 Gepost op: 12-12-2021, 23:33:00 »
Is morgen de laatste uitzending of zijn er nog 2?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #997 Gepost op: 13-12-2021, 01:14:07 »
De Belgische versie is ondertussen gedaan en er is iets gebeurd wat in Nederland nog niet gebeurd is Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

De hunters waren op de verkeerde eindlocatie en twijfelden nog. Ze kozen om 1 hunterteam naar de andere locatie te sturen en 2 te behouden. Hierdoor konden de andere hunters nooit meer op tijd te zijn.

1 van de duo's vond ik het beste spelen. Op hen is er nooit enige link of hint geweest. Het andere duo had meer moeite en is op het einde echt net ontkomen.

Ik vond het wel spannender ge-edit dan de voorbije Nederlandse seizoenen (ik heb het huidige nog niet gezien) omdat het op het laatste moment niet zeker was of de verdachte er was of niet (soms was er een succesvolle vangst, soms faalde het).

Er komt een tweede seizoen, én er zijn al meer dan 5.000ù inschrijvingen voor seizoen 2.
klaar voor de strijd

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #998 Gepost op: 13-12-2021, 06:21:16 »
Is morgen de laatste uitzending of zijn er nog 2?
Nog 2

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #999 Gepost op: 13-12-2021, 11:58:55 »