Ben wel al blij dat ze niet allemaal naar dezelfde plek moeten. Is dat trouwens het extractie punt? Of een tussenstop met informatie?
Ik kan het fout hebben, maar krijgen ze in die landenplaatsen in het noorden niet nog een nieuwe coördinaat? Dacht ik althans. En dan zullen ze allemaal op hetzelfde extractiepunt uitkomen normaliter. Wel heel goed inderdaad dat er zo'n 2-staps element nu is, en dat 1 opgepakt stel met info niet meteen al het harde werk van andere duo's in gevaar brengt.
Mocht ik ooit iemand helpen en ze dreigen met meenemen, ik stap wel in hoor. Ik zeg helemaal niks en wil het daar ook wel een keer zien, ben zeer benieuwd, dus kom maar op 
Het kan wel heel effectief werken wanneer mensen midden op de dag, middenin de werkweek zo onder druk worden gezet: weinigen hebben uren de tijd om op het bureau te zitten duimen draaien (werk/school/kinderen/afspraken). Maar ze zijn er weleens bij geweest die gewoon mee naar bureau gingen en daar bleven zwijgen, en dat is wel het mooiste natuurlijk.
Maar het is ook fascinerend om te zien hoe goed bedoelende burgers, die zich duidelijk hadden voorgenomen om geen verrader te zijn, toch knakken tijdens een simpele ondervraging. 1 klein leugentje dat ze moeten toegeven, en veel mensen gooien dan maar gelijk het hele verhaal eruit