Auteur Topic: Hunted  (gelezen 486436 keer)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Hunted
« Reactie #1980 Gepost op: 23-12-2025, 20:06:24 »
Ben wel al blij dat ze niet allemaal naar dezelfde plek moeten. Is dat trouwens het extractie punt? Of een tussenstop met informatie?

Ik kan het fout hebben, maar krijgen ze in die landenplaatsen in het noorden niet nog een nieuwe coördinaat? Dacht ik althans. En dan zullen ze allemaal op hetzelfde extractiepunt uitkomen normaliter. Wel heel goed inderdaad dat er zo'n 2-staps element nu is, en dat 1 opgepakt stel met info niet meteen al het harde werk van andere duo's in gevaar brengt.

Mocht ik ooit iemand helpen en ze dreigen met meenemen, ik stap wel in hoor. Ik zeg helemaal niks en wil het daar ook wel een keer zien, ben zeer benieuwd, dus kom maar op  ::tandpastasmiley::

Het kan wel heel effectief werken wanneer mensen midden op de dag, middenin de werkweek zo onder druk worden gezet: weinigen hebben uren de tijd om op het bureau te zitten duimen draaien (werk/school/kinderen/afspraken). Maar ze zijn er weleens bij geweest die gewoon mee naar bureau gingen en daar bleven zwijgen, en dat is wel het mooiste natuurlijk.

Maar het is ook fascinerend om te zien hoe goed bedoelende burgers, die zich duidelijk hadden voorgenomen om geen verrader te zijn, toch knakken tijdens een simpele ondervraging. 1 klein leugentje dat ze moeten toegeven, en veel mensen gooien dan maar gelijk het hele verhaal eruit  ;D

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1981 Gepost op: 23-12-2025, 21:13:34 »
Ja inderdaad, al word je betrapt op een leugen of verdraaiing, dan hoef je toch niet gelijk alles te vertellen? Natuurlijk is het irritant als een paar Hunters je ophouden in je dagelijkse bezigheden, maar we hebben ook vaak genoeg gezien dat ze relatief snel weggingen als duidelijk werd dat iemand echt niets zou loslaten. Of dan kwam er een telefoontje over een andere zaak binnen en moesten ze door. Je staat daar echt geen hele dag koffie voor ze te schenken.
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1982 Gepost op: Gisteren om 13:46:51 »
Ja inderdaad, al word je betrapt op een leugen of verdraaiing, dan hoef je toch niet gelijk alles te vertellen? Natuurlijk is het irritant als een paar Hunters je ophouden in je dagelijkse bezigheden, maar we hebben ook vaak genoeg gezien dat ze relatief snel weggingen als duidelijk werd dat iemand echt niets zou loslaten. Of dan kwam er een telefoontje over een andere zaak binnen en moesten ze door. Je staat daar echt geen hele dag koffie voor ze te schenken.
We hebben daarentegen ook wel eens 48 uur bij iemand op de sofa gezeten 🤣

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #1983 Gepost op: Gisteren om 16:07:22 »
Hoe is het mogelijk dat maar liefst twee teams hun chip verliezen op straat? Dan ga je wel heel slordig met je informatie om.

Maar echt, zoveelste duo die daar gewoon buiten op straat of in de tuin naar gaat kijken. Bij het eerste duo dacht ik al, als je zoiets kleins ziet, doe je dat toch binnen op een tafel zodat het niet zo makkelijk kwijt wordt, en heb het nog niet gezegd of het volgende duo is hun chip al weer kwijt...

Bij Robert zijn IT spul bleek het allemaal niet zoveel veiliger als zonder dat gedoe, het gaf de hunters nu zelfs een link. Op zich geeft de linux USB stick wel het voordeel dat ze bij huiszoeking niks meer vinden op de computer. Alleen gaf het ze nu een te veilig gevoel, waardoor ze daar veel te lang bleven.

Offline marvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1984 Gepost op: Gisteren om 17:35:47 »

Gezellig, laat ze maar komen. Wat drinken ze? Koffie, thee of iets sterkers?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1985 Gepost op: Gisteren om 19:24:36 »
Oké, dat is wel een beetje overdreven. Dan zou ik de echte politie bellen met: "Help, er zit een tv-crew in mijn huis en ze willen er niet uit."  ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says