Middelmatig:
14. Noem de volgorde waarin de Survivors (definitief!! Denk aan Chriz Rock!!) zijn afgevallen tot nu toe?
Mollenvanger-Augustus/Malcolm-EIDM-Molice-Daisy-Bodejos-Floortje-Ville-Cora Bora-Han13-D**n-Robin-Test
bertha531 was op dat moment nog niet definitief afgevallen, dus dat scheelde puntjes.
15. 1x was er een gelijkspel waarbij de stem van de leider dubbel moest worden geteld om de afvaller te bepalen. Tussen welke 2 Survivors ging het?
EIDM en Melktandje
16. Welk liedje werd gekozen tot de titelsong van de CSC? Uit welke film komt dit liedje?
Hakuna Matata, een liedje dat voortkomt uit the Lion King. Jammer dat ik geen foto's meer heb van D**n en Test in die belachelijke Pumbaa en Timon-kostuums.
17. 5 maart is de CSC afgelopen? Hoeveel dagen heeft het spel geduurt?
126 dagen heeft het geduurt, dat is meer dan 1/3de jaar!!
Moeilijk:
18. Maak af: Is het een grizzlybeer? Is het een schaap ?!?!? Is het Gordon die enorm is afgevallen?!??!?
18. Nee, het is Nolleke, het oerwoudmens! Het gemeenste en bitchyste wezen op deze Aarde. (en ik wou de volledige zin!!)
19. Welke eilanden kwamen er allemaal voor in de CSC? Noem elk eiland dat een naam had.
19. Eilanden:
Joki-Isle
Realitia
Chriz Rock
St.Hano
Las Canaria
Molicitius
Battle-Isle
Duel-eiland
en vooral die laatste werd door iedereen behalve Maapie vergeten.
20. De zin 'The closer you get to the light, the larger your shadow becomes' is een zin uit een computerspel, welke? (Googlen is toegestaan

)
Deze zin komt uit 'Kingdom Hearts', een topspel dat je kunt spelen op de Playstation 2. Melktandje, je was leuk op weg met 'Beyond the door'. Dat was de naam van de website waarop je kon lezen dat het om het spel 'Kingdom Hearts' draaide.
Chriz: 'Maapie had 3 fout, Annuh 7 fout, LC 8 fout en Melktandje 9 fout. Maapie was dus verdiend finalist en toen kwam die hatelijke laatste eilandraad. Nog 1 keer zou het lot van de groep afhangen en LC moest gaan.' LC: 'Dat is zo enorm kut, ik kan gewoon niet zeggen hoe vervelend dat is. Ik had dolgraag op die balk gestaan om Annuh of Melktandje te kicken, maar helaas het mocht niet zo zijn.'
Chriz: 'Een spannende dag op Chriz Rock, Jokivin, Intikker en bertha531 moesten hopen en het werd enorm spannend. Hoe was het om te zien hoe Jokivin viel, bertha531?' bertha531: 'Geweldig, ik zat echt enorm te juichen. Er valt enorm veel van je af. Opeens merk je dat je toch dat je via dat lastige Chriz Rock er toch nog kon komen.'
Chriz: 'Met Maapie en bertha531 in de finale, moest er nog 1 finalist en 1 afvaller bijkomen. Op de balken in het water streden Annuh en Melktandje de fysieke proef. De allerallerlaatste kans en dan val je....' Melktandje: 'Je hoort het juichen van de tegenstander en je weet dat het over is. Ik ben er weken beroerd van geweest.' Annuh: 'Ik kon mijn geluk niet op. Al die weken ploeteren en uiteindelijk met de allerlaatste kans haal je het dan. ZUCHT!'
Chriz: 'bertha531, Annuh en Maapie stonden samen in de finale. Er leiden meerdere wegen naar Rome en ze zijn er alledrie via een andere weg gekomen. Elke weg verdient respect, want er waren 18 wegen die doodliepen. De 3 Survivors hadden het gehaald, maar de ultieme beloning moest nog komen. Wie zou er door gaan met die finale? Laten we even terug kijken hoe het ook alweer was, vlak voor die beslissende eilandraad....
Dan maken ze het vuur uit en pakken hun spullen bij elkaar. De boot staat klaar....spoedig zal de winnaar bekend zijn. Als de 3 finalisten naar de boot toelopen voelt Maapie opeens een spat: 'He?' Annuh: 'Wat is er?' Maapie: 'Ik dacht dat ik een spatje regen voelde.' bertha531: 'Kijk eens naar de lucht..' Donkere wolken......