Auteur Topic: CSC: De afleveringen  (gelezen 31580 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #60 Gepost op: 5-03-2004, 16:20:41 »
Middelmatig:
14. Noem de volgorde waarin de Survivors (definitief!! Denk aan Chriz Rock!!) zijn afgevallen tot nu toe?
Mollenvanger-Augustus/Malcolm-EIDM-Molice-Daisy-Bodejos-Floortje-Ville-Cora Bora-Han13-D**n-Robin-Test
bertha531 was op dat moment nog niet definitief afgevallen, dus dat scheelde puntjes.
15. 1x was er een gelijkspel waarbij de stem van de leider dubbel moest worden geteld om de afvaller te bepalen. Tussen welke 2 Survivors ging het?
EIDM en Melktandje
16. Welk liedje werd gekozen tot de titelsong van de CSC? Uit welke film komt dit liedje?
Hakuna Matata, een liedje dat voortkomt uit the Lion King. Jammer dat ik geen foto's meer heb van D**n en Test in die belachelijke Pumbaa en Timon-kostuums.
17. 5 maart is de CSC afgelopen? Hoeveel dagen heeft het spel geduurt?
126 dagen heeft het geduurt, dat is meer dan 1/3de jaar!!

Moeilijk:
18. Maak af:  Is het een grizzlybeer? Is het een schaap ?!?!? Is het Gordon die enorm is afgevallen?!??!?
18. Nee, het is Nolleke, het oerwoudmens! Het gemeenste en bitchyste wezen op deze Aarde. (en ik wou de volledige zin!!)
19. Welke eilanden kwamen er allemaal voor in de CSC? Noem elk eiland dat een naam had.
19. Eilanden:
Joki-Isle
Realitia
Chriz Rock
St.Hano
Las Canaria
Molicitius
Battle-Isle
Duel-eiland
en vooral die laatste werd door iedereen behalve Maapie vergeten.
20. De zin 'The closer you get to the light, the larger your shadow becomes' is een zin uit een computerspel, welke? (Googlen is toegestaan ;) )
Deze zin komt uit 'Kingdom Hearts', een topspel dat je kunt spelen op de Playstation 2. Melktandje, je was leuk op weg met 'Beyond the door'. Dat was de naam van de website waarop je kon lezen dat het om het spel 'Kingdom Hearts' draaide.

Chriz: 'Maapie had 3 fout, Annuh 7 fout, LC 8 fout en Melktandje 9 fout. Maapie was dus verdiend finalist en toen kwam die hatelijke laatste eilandraad. Nog 1 keer zou het lot van de groep afhangen en LC moest gaan.' LC: 'Dat is zo enorm kut, ik kan gewoon niet zeggen hoe vervelend dat is. Ik had dolgraag op die balk gestaan om Annuh of Melktandje te kicken, maar helaas het mocht niet zo zijn.'   

Chriz: 'Een spannende dag op Chriz Rock, Jokivin, Intikker en bertha531 moesten hopen en het werd enorm spannend. Hoe was het om te zien hoe Jokivin viel, bertha531?' bertha531: 'Geweldig, ik zat echt enorm te juichen. Er valt enorm veel van je af. Opeens merk je dat je toch dat je via dat lastige Chriz Rock er toch nog kon komen.'

Chriz: 'Met Maapie en bertha531 in de finale, moest er nog 1 finalist en 1 afvaller bijkomen. Op de balken in het water streden Annuh en Melktandje de fysieke proef. De allerallerlaatste kans en dan val je....' Melktandje: 'Je hoort het juichen van de tegenstander en je weet dat het over is. Ik ben er weken beroerd van geweest.' Annuh: 'Ik kon mijn geluk niet op. Al die weken ploeteren en uiteindelijk met de allerlaatste kans haal je het dan. ZUCHT!'

Chriz: 'bertha531, Annuh en Maapie stonden samen in de finale. Er leiden meerdere wegen naar Rome en ze zijn er alledrie via een andere weg gekomen. Elke weg verdient respect, want er waren 18 wegen die doodliepen. De 3 Survivors hadden het gehaald, maar de ultieme beloning moest nog komen. Wie zou er door gaan met die finale? Laten we even terug kijken hoe het ook alweer was, vlak voor die beslissende eilandraad....

Dan maken ze het vuur uit en pakken hun spullen bij elkaar. De boot staat klaar....spoedig zal de winnaar bekend zijn. Als de 3 finalisten naar de boot toelopen voelt Maapie opeens een spat: 'He?' Annuh: 'Wat is er?' Maapie: 'Ik dacht dat ik een spatje regen voelde.' bertha531: 'Kijk eens naar de lucht..' Donkere wolken......

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #61 Gepost op: 5-03-2004, 16:21:24 »
Langzaam stappen ze alledrie in de boot en de boot vaart weg. Annuh: He gatver, het begint te kletsen.' Opeens klinkt er gedonder. bertha531: 'Onweer, het is gedaan met het mooie weer.' Binnen de korste keren breekt er noodweer uit, het giet, het onweert en het dondert en het waait hard. Met de steven hoog in de golven komt het bootje uiteindelijk aan op een eiland. 

Onder een zeil kijken de leden van de Raad der CSC en Chriz toe hoe 3 mensen op het eiland aankomen. De Intro van Within Temptation- The Promise begint, terwijl langzaam maar zeker de 3 schimmen dichterbij komen. Het moment waar ze zo lang op hebben gewacht is nabij. Zodra ze dichtbij genoeg zijn herkent de Raad der CSC  de 3 finalisten en beginnen te klappen. Chriz: 'Welkom finalisten, ga zitten alsjeblieft. De beslissing is gevallen. Het weer is verschrikkelijk, maar binnenkort zal de winnaar bekend zijn. Finalisten, mag ik aan jullie voorstellen: De Raad der CSC; D**n, Robin, Test, Intikker, Jokivin, LC en Melktandje en zoals jullie zien een lege stoel. Behalve de 7 leden die jullie op deze eilandraden hebben meegedragen hebben we ook een vertegenwoordiger van de kijkers thuis......en van de eerste 10 afvallers. Kom maar tevoorschijn! Maapie: Daisy! Daisy: Hoi! Chriz: 'Daisy zal optreden als vertegenwoordiger van de CSC-kijkers en de eerste 10 afvallers.' Chriz: 'Ik geef het woord aan de Raad.' Test: 'Welkom finalisten, ik ben aangesteld als het hoofd van de Raad. Ik vraag respect voor deze mensen. Ik kijk aan mijn linkerkant, miss populair Robin, aan mijn rechterhand Koningin der Afvallers Melktandje. Laten we beginnen met de eerste stem.'

Opeens verschijnt op een groot beeldscherm het gezicht van Daisy bij een koker, ze heeft een briefje vast en draait het om. Daisy: 'Mijn stem gaat uit naar Annuh. Bertha hoorde bij het gele verbond, opgeheven of niet en daarom wou ik niet op hem stemmen. Ook heeft hij mijn favoriete gele survivor Jokivin uit het spel gewerkt. Dan moet ik kiezen tussen Maapie en Annuh. Hoewel ik geen bewijzen heb, heb ik het idee dat het Maapie was die mijn mails aan team rood heeft doorgespeeld aan Jokivin. Maar ook al zou dat niet zo zijn, dan nog kies ik voor Annuh. Ze is al weken de populairste survivor en is dat niet voor niets. Dus verdient ze in mijn ogen de 1e plek. Jullie moeten niet denken dat ik nog steeds in m'n maag zit met die exit van mij, totaal niet, maar als zij het zo spelen, speel ik vrolijk mee.
Chriz: 'Annuh, gefeliciteerd, die eerste stem is binnen. Een eerste stap gezet op weg naar de titel.' Test: 'Iemand die de finalisten als geen ander heeft meegemaakt is natuurlijk Melktandje. Ze heeft het langste opgetrokken met allemaal.' 
Op het beeldscherm verdwijnt het gezicht van Melktandje. Melktandje: Ik kan er kort over zijn. Mijn stem gaat naar Maapie. Een goede reden kan ik niet bedenken, ze woont bij mij in de buurt. Laat dat een reden zijn. 
Chriz: '1 stem voor Maapie, gefeliciteerd.' Test: 'Lange tijd werd ze gezien als de grote favoriet, maar op wie stemde Robin?'
Dan verschijnt het gezicht van Robin in beeld. Robin: 'Voor mij kan er maar 1 iemand de winnaar zijn en dat is bertha531. Hij is degene die het spel leuk maakte met zijn humor en bedrog en daarom de terechte winnaar.'
Chriz: 'Wow, wat een compliment, bertha! Het maakt het extra spannend. 1-1-1. Iedereen heeft nog alle kans.' Maapie zucht, Annuh blaast even en bertha531 glimlacht nog om het compliment.' Test: 'Als volgende wil de Raad Intikker naar voren roepen.'
Intikkers gezicht komt op beeld. Intikker: 'De CSC is een lastig spel en een winnaar kiezen is een moeilijke keuze, ik wil die beslissing niet in handen nemen en stem blanco.' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #62 Gepost op: 5-03-2004, 16:22:05 »
Chriz: 'Ai, een blanco stem. Dat zorgt ervoor dat het spannend blijft.' Test: 'Met nog 4 stemmen te gaan wil ik graag Jokivin vragen haar stem uit te brengen.'

Opnieuw verschijnt er een gezicht op het beeldscherm. Het gezicht van Jokivin. Jokivin: 'Mijn stem gaat uit naar iemand die het absoluut niet verdient om te winnen. Met tegezin moet ik zeggen: bertha531. Een verbond is een verbond en dat moet je uitspelen. Daarvoor mijn keuze.'

Chriz: 'bertha, je bent er nu wel heel erg dichtbij.' bertha531: 'Ik sta ook te shaken als een rietje. Zou het mogelijk zijn?' Test: 'De eerste afvaller D**n is de eerstvolgende die een stem mag uitbrengen.'

Op het sherm komt D**n in beeld. D**n: De aardigste, de geweldigste en de leukste, die verdient het om te winnen en dat is.........Annuh!' 

Chriz: 'Nog 2 stemmen te gaan en bertha531 en Annuh gaan samen aan kop.' Annuh: 'Pffft! Pffft! Spannend hoor!' Test: 'De volgende stem die zal worden uitgebracht is de stem van LC, de laatste weggestemde in de eilandraad.' 

Het gezicht van LC verschijnt op beeld. LC: Op de een of andere manier heb ik het bertha nooit gegund om maar zover te komen in de CSC. Annuh heeft me met haar dubbele stem eruit gestemd, daar ben ik overtuigd van. Dus ik kom op Maapie. Maapie verdient het om te winnen.'

Chriz: 'Wat een verrassing wie had dat nou verwacht. 2-2-2.' Maapie: 'Pwief, ik dacht even dat het gedaan was met me.' Chriz: 'Alleen Test' stem staat jullie nog te wachten. De tijd is gekomen om te zien wie er gewonnen heeft. Jullie zullen alledrie naar een apart eiland worden gebracht. Daar zijn luidsprekers geplaatst, zodat jullie Test' stem goed kunnen horen. Stap alledrie in een boot, dan worden jullie naar jullie eiland toegebracht.
Maapie, Annuh en bertha531 worden weggebracht, elk naar een apart eiland. Opeens verschijnen er 10 helicopters in de lucht met grote zoeklichten. De Raad der CSC kijkt vol verwondering in de lucht en zien hoe de lichtschijnsels over het water schijnen. Chriz: 'Test, het is zover.' Test gaat bij een microfoon staan en begint te praten:

Test: Ik zal het niet langer spannend houden. Ik heb lang getwijfeld over mijn keuze. Wie er zou gaan moeten winnen is geen gemakkelijke keuze. Daarom zal ik beginnen met eerst te noemen van een naam die niet gewonnen heeft.....en dat is....... (De helicopters vergaarden zich rond 1 eiland en als Test de naam uitspreekt schijnen er 10 grote, rode lichtschijnsels op het eiland)..........Maapie!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #63 Gepost op: 5-03-2004, 16:24:34 »
Opnieuw begint de intro van Within Temptation- The Promise te spelen. Test spreekt opnieuw: Wie heeft er dan wel gewonnen. Ok, ik zal het niet langer spannend meer houden. Mijn stem voor de winnaar van de CSC van 2003/2004 is......ehhh ja, ik moet nog een motivatie geven he? Het is dus Maapie, Annuh of Bertha. Tja, wat moet je daar nou van zeggen. De dames hebben zich goed verweerd. Dat is zonder meer zo. Maar ze zijn ook niet heel opvallend aanwezig geweest. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze niet eerder zijn weggestemd. Nou ja, Annuh was natuurlijk de laatste tijd erg populair. Dat is misschien ook wel haar redding geweest. Maar goed, dat blijft allemaal giswerk.
En dan Bertha. In het verhaal is dat natuurlijk mijn boezemvriend. En kan je die dan laten vallen en op 1 van de dames stemmen? Nou dat zou best kunnen natuurlijk, want hij geeft ook mij wel wat dingetjes geflikt natuurlijk. Maar ik ben vergevingsgezind. Bovendien is hij wel 1 van de smaakmakers geweest van de CSC. Dus als ik goed afweeg, dan kan ik eigenlijk niet anders dan kiezen voor...bertha 531!!!!!
 
Op dat moment schijnen de 10 grote lichtbundels van de helicopters op het strand van het eiland waar bertha531 ook op staat. Zodra het licht begint te schijnen, verschijnt er opeens vuurwerk op het eiland. bertha531 staat te juichen als een gek.  Snel wordt iedereen naar het eiland overgebracht en bertha wordt gefeliciteerd. Iedereen kijkt toe naar het optreden van Within Temptation. De beelden eindigen na het concert en dan wordt er weer overgeschakeld naar de studio. 

Een enorm gejuich stijgt op vanuit de Survivors en vanuit het publiek. Een feeststemming breekt los. Opeens gaat er een doek op en daar staat Within Temptation!!!! Ze spelen 'The Promise' live voor bertha531!!! Chriz: 'Gefeliciteerd, bertha531. Jij mag jezelf  'CSC-Winaar' noemen. Je wint behalve de geldprijs van 20 miljoen euro, een miljoen voor elke verslagen Survivor (aangeboden door sponsor Compuart), je krijgt het eiland Joki-Isle (aangeboden door uw spelleider), een reis voor 3 weken naar Chriz Rock voor een willekeurig persoon, 1 jaar lang 'pulletjes-stampot' (Gemalen jonge eendjes in een prakje van aardappels met jus) (aangeboden door Magnie), een fotomodellencontract bij Revlon, een kudde koeien en je eigen persoonlijke slaaf Heath Ledger (aangeboden door S.Laaf en H.Andel). Maar je wint bovenal die ultieme eer! De eer dat je jezelf 'Winaar der CSC' mag noemen, zelfs 'Koning der CSC'. Gefeliciteerd!!

Dit was de CSC! Tot volgend jaar!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #64 Gepost op: 5-03-2004, 16:25:53 »
(songtekst

Within Temptation- The Promise
On behalf of her love
She no longer sleeps
Life no longer had meaning
Nothing to make her stay
She sold her soul away

I held you tight to me
But you slipped away
You promised to return to me
And I believed, I believed

After the night he died
I wept my tears until they dried
But the pain stayed the same
I didn't want him to die all in vain
I made a promise to revenge his soul in time
I'll make them bleed at my feet

Sometimes I wonder
Could I have known their true intentions?
As the pain stayed the same
I'm going to haunt them down all the way
I made a promise to revenge his soul in time
One by one they were surprised
)