Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339180 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #820 Gepost op: 18-02-2017, 16:37:32 »
Of Thomas komt met die paard-schietopdracht op de ideale positie in de opdracht daarna. Maar goed, wie nu nog niet op Thomas zit, zal altijd wel proberen om een andere Mol te zien dan hij.

Zie nu inderdaad dat het lijkt of ik bedoel dat niemand nog naar Thomas zal switchen. Ik bedoelde meer dat wie al een Mol kwijt is geraakt (Roos, Sigrid, Jeroen) en toen niet naar Thomas is geswitcht, dat nu ook niet zal doen.

Excuses bij Avogadro en Blip dat dat verkeerd over kwam.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #821 Gepost op: 18-02-2017, 16:39:25 »
Zie nu inderdaad dat het lijkt of ik bedoel dat niemand nog naar Thomas zal switchen. Ik bedoelde meer dat wie al een Mol kwijt is geraakt (Roos, Sigrid, Jeroen) en toen niet naar Thomas is geswitcht, dat nu ook niet zal doen.

Excuses bij Avogadro en Blip dat dat verkeerd over kwam.

Alsjeblieft zeg... je mag gewoon verwoorden hoe je het wil hoor. Mensen moeten een beetje van de lange tenen af. Niemand beledigt hier iemand. Jij al helemaal niet.  ::hug::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #822 Gepost op: 18-02-2017, 16:42:53 »
Alsjeblieft zeg... je mag gewoon verwoorden hoe je het wil hoor. Mensen moeten een beetje van de lange tenen af. Niemand beledigt hier iemand. Jij al helemaal niet.  ::hug::

Nee, ik beledig niemand, maar ik zie nu dat je mijn oorspronkelijke post kan interpreteren als dat niemand naar Thomas zou switchen. Maar als je Mol er nooit uit ging, had je daar ook nooit reden toe.

Maar vorig jaar met Klaas waren er ook mensen die Ellie, Marjolein of Rop zagen vertrekken en dan toch maar moedwillig voor Tim, Taeke of Annemieke kozen. En nu zie ik hetzelfde na de exit van Roos, Sigrid en Jeroen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #823 Gepost op: 18-02-2017, 16:54:35 »
Maar vorig jaar met Klaas waren er ook mensen die Ellie, Marjolein of Rop zagen vertrekken en dan toch maar moedwillig voor Tim, Taeke of Annemieke kozen. En nu zie ik hetzelfde na de exit van Roos, Sigrid en Jeroen.

Vorig jaar met Klaas, na aflevering 1, kon Klaas absoluut niet de Mol zijn, op een enkele molloot na...
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 16:57:37 door Avogadro »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #824 Gepost op: 18-02-2017, 17:00:36 »
Duidelijk, Hulpmol. Sorry, ik heb je post verkeerd geïnterpreteerd. ::hug::

Ik wil alleen nog zeggen dat ik oprecht nog niet overtuigd ben van het molschap van Thomas. Als Imanuelle er vanavond uitvliegt (niet onwaarschijnlijk gezien het niveau van mijn voorspellende gaven tot nu toe ::rofl::) zit het er echter dik in dat ik ook deze tunnel inrol. Ook al heb ik Diederik nog niet helemaal uitgesloten.

Tijd voor de volgende aflevering, misschien krijgen we dan wat meer duidelijkheid.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #825 Gepost op: 18-02-2017, 17:04:53 »
Vorig jaar met Klaas, na aflevering 1, kon Klaas absoluut niet de Mol zijn, op een enkele molloot na...

En het kan goed zijn dat je gelijk hebt hoor. Nadat we vorige week ook al een mini discussie hadden, heb ik mijn ogen geopend voor de mogelijkheid dat Jochem de Mol is en dat we dan inderdaad een Mol hebben waarvan alles overduidelijk in beeld wordt gebracht.

Als Thomas vandaag of volgende week afvalt, ga ik dus zeker en vast switchen naar Jochem.

Maar er zijn gewoon ook mensen die op Jeroen zitten, hem dan zien vertrekken en maar zoeken om te zoeken om toch niet meer te gaan met de Thomasverdenking. Dat is gewoon het spel niet.

Ik wil alleen nog zeggen dat ik oprecht nog niet overtuigd ben van het molschap van Thomas. Als Imanuelle er vanavond uitvliegt (niet onwaarschijnlijk gezien het niveau van mijn voorspellende gaven tot nu toe ::rofl::) zit het er echter dik in dat ik ook deze tunnel inrol. Ook al heb ik Diederik nog niet helemaal uitgesloten.

Tijd voor de volgende aflevering, misschien krijgen we dan wat meer duidelijkheid.

Maar als Ima er uit vliegt, dan is Diederik enkel de Mol als iedereen vol op Diederik zit. Ik hoop dat je het met die uitspraak eens bent? ;)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #826 Gepost op: 18-02-2017, 17:09:51 »
Maar er zijn gewoon ook mensen die op Jeroen zitten, hem dan zien vertrekken en maar zoeken om te zoeken om toch niet meer te gaan met de Thomasverdenking. Dat is gewoon het spel niet.

Ze zaten misschien wel op iemand anders dan Thomas omdat ze Thomas juist niet verdacht vinden, en nu nog steeds. Dat kan ook!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #827 Gepost op: 18-02-2017, 17:19:07 »
Ze zaten misschien wel op iemand anders dan Thomas omdat ze Thomas juist niet verdacht vinden, en nu nog steeds. Dat kan ook!

Dat moet je inderdaad misschien geval per geval bekijken, maar je kan niet plots gaan van 'De Mol moet wel in de helikopter zitten om de volgende opdracht te helpen' naar 'De Mol zal wel in de straten gelopen hebben'.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #828 Gepost op: 18-02-2017, 17:23:12 »
Maar als Ima er uit vliegt, dan is Diederik enkel de Mol als iedereen vol op Diederik zit. Ik hoop dat je het met die uitspraak eens bent? ;)

Ja, dat is dan de enige mogelijkheid. En het zou maar zo kunnen, ik vond de high five tussen Thomas en Sanne na de laatste executie namelijk nogal vreemd. Met de opmerking dat zij 'wel wijzer' waren geworden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #829 Gepost op: 18-02-2017, 17:43:10 »
je kan niet plots gaan van 'De Mol moet wel in de helikopter zitten om de volgende opdracht te helpen' naar 'De Mol zal wel in de straten gelopen hebben'.

Daar is in beide scenario's een zaak van te maken.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #830 Gepost op: 18-02-2017, 19:06:54 »
Zie nu inderdaad dat het lijkt of ik bedoel dat niemand nog naar Thomas zal switchen. Ik bedoelde meer dat wie al een Mol kwijt is geraakt (Roos, Sigrid, Jeroen) en toen niet naar Thomas is geswitcht, dat nu ook niet zal doen.

Excuses bij Avogadro en Blip dat dat verkeerd over kwam.

Bij mij is het nog steeds andersom. Ik verdacht en verdenk Diederik het meest en Thomas heb ik niet afgestreept maar hij blijft tweede optie. De enige reden dat ik denk dat ik het goed verkeerd kan hebben, is omdat het forum zo vol op Thomas is gaan zitten en doorgaans heeft het forum gelijk (als het eenmaal zo duidelijk is). Blijf toch nog even op mezelf door hannessen. Als Diederik eruit gaat, ben ik al mijn punten in de app in elk geval kwijt (maar ik denk dat Jochem of Imanuelle eruit gaan).

Bij Klaas ben ik wel hoopvol op een ander gaan zitten en speelde zeker mee dat ik het niet leuk vond als/dat het Klaas was. Ik heb nog lang gehoopt dat in het silhouet van Klaas (op het geld) een ander gezicht verstopt zou zitten. Maar goed, uiteindelijk kon vorig jaar niemand er onderuit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #831 Gepost op: 18-02-2017, 21:50:02 »
Twijfelt iemand nog? Volgende keer gaat Diederik eruit. Sanne en Jochem zitten beiden al tijden op Thomas, biechten zijn niet oprecht. Jochem is zogenaamd verbaasd dat Ima eruit moest, maar hij is helemaal niet verrast. Echter omdat hij opgeeft dat hij op Diederik zit, moet hij dat wel zeggen want Ima zat op Diederik.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 21:52:06 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #832 Gepost op: 18-02-2017, 21:51:20 »
geldt voor de biechten van Diederik ook

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #833 Gepost op: 18-02-2017, 21:52:55 »
Thomas durfde wat duidelijker te mollen in de auto dit keer, al blijft hij een voorzichtige Mol. En als snelste paardrijden wat dan juist lastig blijkt voor het gedeelte om geld te verdienen is natuurlijk een klassiek gevalletje voorkennis.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #834 Gepost op: 18-02-2017, 21:53:02 »
geldt voor de biechten van Diederik ook
Die biecht klopt wel, Diederik gaat er dan ook de volgende keer uit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #835 Gepost op: 18-02-2017, 21:54:39 »
Thomas durfde wat duidelijker te mollen in de auto dit keer, al blijft hij een voorzichtige Mol. En als snelste paardrijden wat dan juist lastig blijkt voor het gedeelte om geld te verdienen is natuurlijk een klassiek gevalletje voorkennis.
Acteren ging hem daar niet makkelijk af.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #836 Gepost op: 18-02-2017, 22:06:53 »
Ik vind het wel bizar dat de mol zo makkelijk de pot in handen krijgt. Ik vraag me dan ook echt af in hoeverre ze echt Thomas verdenken.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #837 Gepost op: 18-02-2017, 22:09:02 »
Ik vind het wel bizar dat de mol zo makkelijk de pot in handen krijgt. Ik vraag me dan ook echt af in hoeverre ze echt Thomas verdenken.

In die fase Sanne alleen een klein beetje. En dat is wel weer eens heel leuk om zo'n onverdachte Mol te hebben. (Ervan uitgaande dat het Thomas is...)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #838 Gepost op: 18-02-2017, 22:09:21 »
Ik vind het wel bizar dat de mol zo makkelijk de pot in handen krijgt. Ik vraag me dan ook echt af in hoeverre ze echt Thomas verdenken.
Dat doet Jochem tot nu toe, om Ima te laten denken dat hij op Diederik zit, en dat doet Sanne ook om de rest te laten denken dat ze op Diederik zit. Dan ga je je niet argwanend gedragen naar je echte mol toe.

Je ziet ook dat Sanne Diederik dingen openlijk verwijt, en nooit Thomas. Je ziet verder dat Jochem steeds Ima bijvalt als Ima vindt dat Diederik zich vreemd gedraagt. Jochem en Sanne spelen het spel heel geraffineerd.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 22:11:35 door Run »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #839 Gepost op: 18-02-2017, 22:09:57 »
Thomas was deze aflevering erg verdacht: in het schieten te paard eerst de snelste tijd afleggen waardoor het moeilijk wordt die tijd te verbeteren (kwam net te laat). Een joker stelen en vervolgens teruggeven.
Ik durf nu alles in te zetten op Thomas al hoop ik stiekem dat er nog een verrassing uit de kast rolt.