Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339195 keer)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #840 Gepost op: 18-02-2017, 22:12:03 »
Twijfelt iemand nog? Volgende keer gaat Diederik eruit. Sanne en Jochem zitten beiden al tijden op Thomas, biechten zijn niet oprecht. Jochem is zogenaamd verbaasd dat Ima eruit moest, maar hij is helemaal niet verrast. Echter omdat hij opgeeft dat hij op Diederik zit, moet hij dat wel zeggen want Ima zat op Diederik.

Waar komt die aanname nou eigenlijk vandaan dat die biechten zo onoprecht zouden zijn? Zijn er ooit voorbeelden geweest waar een kandidaat in een biecht zo eenduidig iemand zegt te verdenken als Jochem nu Diederik, en dat achteraf niet zo blijkt te zijn? Dus niet een biecht als: "Ik vond die kandidaat zich ook wel verdacht gedragen", maar "Ik heb de test vol ingezet op die kandidaat".

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #841 Gepost op: 18-02-2017, 22:15:53 »
Waar komt die aanname nou eigenlijk vandaan dat die biechten zo onoprecht zouden zijn? Zijn er ooit voorbeelden geweest waar een kandidaat in een biecht zo eenduidig iemand zegt te verdenken als Jochem nu Diederik, en dat achteraf niet zo blijkt te zijn? Dus niet een biecht als: "Ik vond die kandidaat zich ook wel verdacht gedragen", maar "Ik heb de test vol ingezet op die kandidaat".

Eens met dit, ik zou het bijzonder vervelend vinden mocht de productie ons op deze manier misleiden. Informatie weglaten is nog tot daar aan toe, maar kandidaten die zeggen 75% te kiezen voor de één en dan nog wat voor de ander in opdracht van de productie? Nee, wil ik niet aan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #842 Gepost op: 18-02-2017, 22:16:35 »
Waar komt die aanname nou eigenlijk vandaan dat die biechten zo onoprecht zouden zijn? Zijn er ooit voorbeelden geweest waar een kandidaat in een biecht zo eenduidig iemand zegt te verdenken als Jochem nu Diederik, en dat achteraf niet zo blijkt te zijn? Dus niet een biecht als: "Ik vond die kandidaat zich ook wel verdacht gedragen", maar "Ik heb de test vol ingezet op die kandidaat".

Wie verdenkt wie topic pag 8. Onder andere

Maar goed... om on topic te blijven. Thomas bevestigt deze afl wederom dat hij de mol is. Net ff te laat.. een joker teruggeven in ruil voor 2 min een molboekje lezen?

Haha molletje  ::vergroot::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #843 Gepost op: 18-02-2017, 22:18:03 »
Wie verdenkt wie topic pag 8. Onder andere

Maar goed... om on topic te blijven. Thomas bevestigt deze afl wederom dat hij de mol is. Net ff te laat.. een joker teruggeven in ruil voor 2 min een molboekje lezen?

Haha molletje  ::vergroot::
Ja, omdat 'ie Jochem zo'n aardige kerel vindt.  ::pinokkio::
Tell me what your telescope says

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #844 Gepost op: 18-02-2017, 22:21:18 »
Ja soort van Art/Patrick momentje  ::hug::  8)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #845 Gepost op: 18-02-2017, 22:22:31 »
Thomas durfde wat duidelijker te mollen in de auto dit keer, al blijft hij een voorzichtige Mol. En als snelste paardrijden wat dan juist lastig blijkt voor het gedeelte om geld te verdienen is natuurlijk een klassiek gevalletje voorkennis.

 ::jaja:: Daarvoor is het wel handig als je goed kan paardrijden natuurlijk. Ik vermoed dat Thomas lessen heeft genomen in Nederland.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #846 Gepost op: 18-02-2017, 22:23:53 »
Zou wel de eerste mol zijn die een joker steelt  ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #847 Gepost op: 18-02-2017, 22:25:08 »
::jaja:: Daarvoor is het wel handig als je goed kan paardrijden natuurlijk. Ik vermoed dat Thomas lessen heeft genomen in Nederland.

Nou ik had eerder gedacht dat Sanne dat had gedaan, die ging opeens zo goed! (ze is uiteraard niet de mol, maar toch)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #848 Gepost op: 18-02-2017, 22:28:23 »
Leuke actie.. dat joker gedoe.

Maar denk wel dat Thomas zich nu nog meer verdacht heeft gemaakt bij Jochem

Ik zou zelf bij zo'n actie namelijk meteen denken: jij bent dus de mol. Met je joker teruggeven.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #849 Gepost op: 18-02-2017, 22:45:52 »
Thomas wordt vanaf aflevering 5 losser/zelfverzekerder.
Of het wordt meer in beeld gebracht dan in de eerste afleveringen.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #850 Gepost op: 18-02-2017, 22:48:18 »
::jaja:: Daarvoor is het wel handig als je goed kan paardrijden natuurlijk. Ik vermoed dat Thomas lessen heeft genomen in Nederland.
Ha ha, hij zegt dat hij nog nooit had paardgereden. Hij kan de snelste tijd noteren in de eerste rit, en hij kan in de tweede rit ook nog een paard laten vertragen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #851 Gepost op: 18-02-2017, 22:48:24 »
In deze aflevering was het nummer Paint it Black te horen zoals deze naaar voren kwam in Westworld. Jochem en Thomas hebben bij de Oregon Trail de opdracht gekregen om jokers te fabriceren. Hebben Thomas en Jochem de joker 'paint it black' door ze te brandmerken?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #852 Gepost op: 18-02-2017, 22:48:45 »
Leuke actie.. dat joker gedoe.

Maar denk wel dat Thomas zich nu nog meer verdacht heeft gemaakt bij Jochem

Ik zou zelf bij zo'n actie namelijk meteen denken: jij bent dus de mol. Met je joker teruggeven.


Idd. Maar het is mogelijk dat Jochem al heel lang weet dat Thomas de mol is, en Thomas weet dat zelf ook dan via productie. Dus kan ie dit opgezet hebben puur om kijkers thuis en Diederik te misleiden. Jochem weet immers toch al dat Thomas de mol is.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #853 Gepost op: 18-02-2017, 22:55:30 »
Thomas verblind door de zon. Thomas te laat binnen met t paard. Thomas steelt een joker en geeft hem terug. Het is 100% Thomas  ::vergroot::.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #854 Gepost op: 18-02-2017, 23:08:59 »
Paint It Black : Tour Of Duty

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #855 Gepost op: 18-02-2017, 23:32:12 »
Thomas verblind door de zon. Thomas te laat binnen met t paard. Thomas steelt een joker en geeft hem terug. Het is 100% Thomas  ::vergroot::.

Dit dus!  ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #856 Gepost op: 18-02-2017, 23:45:35 »
Excuus indien al beschreven, heb ik dan gemist;

T-shirt Thomas; DE PIJP met afbeelding.

Magritte schilderde de afbeelding:
"Ceci n'est pas une pipe" met als afbeelding een pijp.

Moeten we Thomas niet zien als kandidaat?
"Ceci nést pas un candidat"?

Omnia vincit amor

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #857 Gepost op: 18-02-2017, 23:55:40 »
Excuus indien al beschreven, heb ik dan gemist;

T-shirt Thomas; DE PIJP met afbeelding.

Magritte schilderde de afbeelding:
"Ceci n'est pas une pipe" met als afbeelding een pijp.

Moeten we Thomas niet zien als kandidaat?
"Ceci nést pas un candidat"?


Niets is wat het lijkt. Motto van Magritte & van de mol.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #858 Gepost op: 19-02-2017, 00:00:23 »
 
Niets is wat het lijkt. Motto van Magritte & van de mol.
::ok::
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #859 Gepost op: 19-02-2017, 00:23:41 »
Verblind