Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339230 keer)

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #920 Gepost op: 24-02-2017, 13:42:28 »
Als dit serieus zo bedoeld is door de makers vind ik je een held die de willemsorde mag krijgen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #921 Gepost op: 24-02-2017, 14:48:03 »
In de Soldaat van Oranje theorie hierboven viel de term "eindbazen" me op en ik ben eens gaan zoeken op internet.

Ik vond de volgende omschrijving:
Een (eind)baas is in computerspellen een door kunstmatige intelligentie bestuurd personage dat meestal verslagen moet worden om een bepaald deel van het spel af te sluiten. Dit personage is in verhouding tot de andere tegenstanders uit het spel meestal relatief groot, uitdagend en moeilijk te verslaan. Meestal dienen bazen om een level of episode af te sluiten, met helemaal aan het eind van het spel de allersterkste baas. Deze is vaak in het verhaal van het computerspel ook de aartsvijand van de hoofdpersoon.

Aangezien Thomas als enige "eindbaas" over is zou dit volgens mij op zichzelf ook een hint kunnen zijn naar Mol Thomas.


Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #922 Gepost op: 25-02-2017, 00:26:57 »
Mooi gevonden :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #923 Gepost op: 25-02-2017, 04:27:58 »
Doet Thomas aan gamen dan?

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #924 Gepost op: 25-02-2017, 06:25:31 »
Doet Thomas aan gamen dan?

Mocht dit bericht een hint zijn dan kan het alleen naar Thomas wijzen of hij aan gamen doet of niet. En om eerlijk te zijn is in mijn ogen "eindbazen" geen alledaags woord en dan is de betekenis ervan in verband met de Mol wat mij betreft op zijn minst typisch. Maar uiteindelijk is het inwisselbaar. Als Diederik, Sanne of Jochem een ticket had gevonden en daar had gelopen had het op hun betrekking kunnen hebben.

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #925 Gepost op: 25-02-2017, 12:37:10 »
Mocht dit bericht een hint zijn dan kan het alleen naar Thomas wijzen of hij aan gamen doet of niet. En om eerlijk te zijn is in mijn ogen "eindbazen" geen alledaags woord en dan is de betekenis ervan in verband met de Mol wat mij betreft op zijn minst typisch. Maar uiteindelijk is het inwisselbaar. Als Diederik, Sanne of Jochem een ticket had gevonden en daar had gelopen had het op hun betrekking kunnen hebben.

Ik geef les op een mbo en ik hoor(de) een tijd wel vaak de term eindbaas, of baas als iemand iets tofs deed. Het kan natuurlijk gewoon een term zijn om de jeugd aan te spreken op social media.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #926 Gepost op: 25-02-2017, 12:38:18 »
Ik geef les op een mbo en ik hoor(de) een tijd wel vaak de term eindbaas, of baas als iemand iets tofs deed. Het kan natuurlijk gewoon een term zijn om de jeugd aan te spreken op social media.
klopt, kinderen hebben het ook in hun account staan  piet-eindbaas   frits-baas03
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #927 Gepost op: 25-02-2017, 17:41:52 »
Tja, ik ben een part-time gamer en de term eindbaas is me daarmee wel bekend. Maar de mogelijke hints lijken nauwelijks nog met een mogelijke mol te maken te hebben. Vandaar de vraag of Thomas aan gamen doet.

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #928 Gepost op: 25-02-2017, 20:48:25 »
Ja hoor Art: ik weet niet welk alfabet dit is, misschien de Vlaamse?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #929 Gepost op: 25-02-2017, 22:34:29 »
Thomas waar heb je die foto verstopt? >:D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #930 Gepost op: 25-02-2017, 22:36:04 »
Thomas waar heb je die foto verstopt? >:D
Als ik Sanne was geweest had ik iets beter gezocht... Bijvoorbeeld onder die pet.
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #931 Gepost op: 25-02-2017, 22:37:13 »
dat was ook de plek die ik had bedacht..
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #932 Gepost op: 25-02-2017, 23:08:15 »
Ja hoor Art: ik weet niet welk alfabet dit is, misschien de Vlaamse?
Alweer een ondubbelzinnige hint dat het Thomas zou zijn. Het ligt er wel erg (te?) dik bovenop.

Sowieso, als Thomas wel de mol is, wat ik niet uitsluit, waarom zou je je dan zo verdacht maken bij Sanne voor zo weinig mingeld? Het kan hem opgedragen zijn voor een TV momentje later, maar spel-technisch gezien gaat dit nergens over. Als mol had je daar zowel effectiever als minder opvallend kunnen mollen.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2017, 23:10:04 door Amethyst »

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #933 Gepost op: 25-02-2017, 23:53:41 »
Alweer een ondubbelzinnige hint dat het Thomas zou zijn. Het ligt er wel erg (te?) dik bovenop.

Sowieso, als Thomas wel de mol is, wat ik niet uitsluit, waarom zou je je dan zo verdacht maken bij Sanne voor zo weinig mingeld? Het kan hem opgedragen zijn voor een TV momentje later, maar spel-technisch gezien gaat dit nergens over. Als mol had je daar zowel effectiever als minder opvallend kunnen mollen.


Wie niet gezien word kan alles maken. Je word toch niet verdacht. Kijk naar Jochem en Sanne, ze komen eigenlijk tot de conclusie dat het Thomas moet zijn maar kunnen het nog steeds niet geloven dat het zo is. De mol kan naar de oppervlakte want word toch niet gezien. Dejavu naar mijnheer Weening.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #934 Gepost op: 26-02-2017, 00:00:15 »
Wie niet gezien word kan alles maken. Je word toch niet verdacht. Kijk naar Jochem en Sanne, ze komen eigenlijk tot de conclusie dat het Thomas moet zijn maar kunnen het nog steeds niet geloven dat het zo is. De mol kan naar de oppervlakte want word toch niet gezien. Dejavu naar mijnheer Weening.
Ik las net dat ook die door de winnaar werd ontmaskerd...

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #935 Gepost op: 26-02-2017, 00:12:42 »
Ik las net dat ook die door de winnaar werd ontmaskerd...
Klopt ja. Edo had hem toen op het laatste moment in de smiezen.

Als Thomas de mol is en iedereen blijft bij zijn huidige mol, zou het volgens mij voor het eerst in de wie is de mol-geschiedenis zijn dat niemand de mol ontmaskert.
Maar ik denk dat Jochem nog wel gaat switchen...(als hij het zelf niet is :p)

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #936 Gepost op: 26-02-2017, 01:05:09 »
 Art noemt het mislukte alfabet een Vlaams alfabet... ;D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #937 Gepost op: 26-02-2017, 05:11:21 »
En daar gingen horden Vlaamse kijkers die zo'n opmerking van Art logisch niet bepaald kunnen waarderen. Vond het ook een knullige opmerking eerlijk gezegd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #938 Gepost op: 26-02-2017, 08:01:57 »
En daar gingen horden Vlaamse kijkers die zo'n opmerking van Art logisch niet bepaald kunnen waarderen. Vond het ook een knullige opmerking eerlijk gezegd.

Humor en Art is niet de beste combinatie. Geef mij maar de understatements van Gilles. ;D

On-topic: fantastisch dat Thomas zo lang onverdacht blijft bij de kandidaten. De scène met Jochem en Sanne is nu al een klassieker.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #939 Gepost op: 26-02-2017, 08:27:39 »
Helemaal eens Heinz, ik zat echt met open mond te kijken naar de scène van Sanne en Jochem. En toen dacht ik dat het kwartje gevallen was, maar tijdens de testbiechten leek het weer van niet  ::rofl:: . Echt heel knap als hij zo lang onverdacht is kunnen blijven.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 08:29:59 door Feodora »