Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339181 keer)

Offline MichaV

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #940 Gepost op: 26-02-2017, 10:13:42 »

Offline MichaV

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #941 Gepost op: 26-02-2017, 10:15:20 »
Niet zelf gevonden overigens...maar vond hem wel interessant
Slaat ook op de titel. Raam taal. Fotolijstjes met glas. Een soort raam.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 10:17:15 door MichaV »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #942 Gepost op: 26-02-2017, 10:38:23 »
Die is zeker interessant, Micha!

Ik vond ook nog het volgende bij het herbekijken van aflevering 5, en ik had dit hier ook nog niet gevonden, i.i.g. geen afbeelding ervan.

Op het shirt van Thomas staat een foto van een bos in de mist. Lijkt sterk op de mysterieuze eerste beelden van het mistige woud in aflevering 1.
Het getal op zijn t-shirt is 8 9 (dat is al eerder hier gemeld). 8 + 9 = 17. Jaartal 2017. Mol 2017 verstopt zich onder de grond in het mistige woud?

Wat mij verder nog niet eerder was opgevallen: dit getal '89' staat bovendien gespiegeld op het shirt. De afbeelding van het bos op het shirt valt op deze screenprint een beetje weg, maar de spiegeling is wel te zien (het lukt me niet om een duidelijkere screenprint te maken). Verwijzing naar de spiegelingen-reeks, en op wie die zou kunnen slaan...

In deze aflevering maakt Thomas trouwens ook twee keer een 'mol-wordt-wakker-en-komt-uit-zijn-holletje"- gebaar, in het zicht van de andere deelnemers... de tweede keer, als hij vanuit zijn slaapzak omhoog komt, roept hij er ook nog luidkeels iets bij, even uit mijn hoofd nu: "Ik heb het jullie toch gezegd"!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #943 Gepost op: 26-02-2017, 11:17:02 »
Dat was dus relaxte 8/ 8 wacht (bath 8.) van aflevering 6. Thomas die de deur dicht gooit in de badkamer = laat maar...

Zij toen Thomas weg in aflevering 8


 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 11:20:07 door Pierce_Brosnan »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #944 Gepost op: 26-02-2017, 11:18:51 »
Hij heeft toch wel wat geld binnengehaald in deze aflevering. Hij deed ook goed zijn best bij de foto's, maar hij is en blijft de mol.
Frankje Lapi

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #945 Gepost op: 26-02-2017, 11:19:56 »
Zo beter Marisa


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #946 Gepost op: 26-02-2017, 11:24:11 »
Ik zie onder die 89 een 68. 6+8=14. 14de letter is de N van Nee, geen mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #947 Gepost op: 26-02-2017, 11:27:01 »
Zo beter Marisa


Molmuis, je bent een held(-in)! Dank je wel, weer.

Hm, het is hier toch meer een palmbomen'bos'. Maar evengoed toch wat mistig aan de grond. ::tandpastasmiley::
En de (dubbele!) spiegeling (getal op zijn kop en dan van links naar rechts gespiegeld) van het getal 89 (17...) is op jouw afbeelding prima te zien.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 11:29:12 door Marisa »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #948 Gepost op: 26-02-2017, 11:43:24 »
En daar gingen horden Vlaamse kijkers die zo'n opmerking van Art logisch niet bepaald kunnen waarderen. Vond het ook een knullige opmerking eerlijk gezegd.


Ik heb er geen aanstoot aan genomen. Wij weten wel beter. ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #949 Gepost op: 26-02-2017, 11:45:07 »
Ik heb er geen aanstoot aan genomen. Wij weten wel beter. ;D

 ;)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #950 Gepost op: 26-02-2017, 12:22:13 »
Ik heb er geen aanstoot aan genomen. Wij weten wel beter. ;D
Dat Nederland tegen Vlaanderen/België geneuzel en het tegeovergestelde vind ik zo vermoeiend en totaal onnodig. Er zijn al genoeg Belgen die liever dood gevonden willen worden dan de grens over te willen steken. En dan gaat het echt niet alleen over het vermijden van de gastronomische "hoogstandjes" die hier normaalgesproken in elkaar geflanst worden.

Anyhoo. Ik denk dat het een grappig bedoelde, maar eenduidige hint richting Thomas betrof, maar waarom in hemelsnaam. Voegde niks toe behalve dat ik ging twijfelen of het er niet veel te dik bovenop lag.

Toch maar weer schoorvoetend terug op Thomas, omdat ik er eigenlijk niet omheen kan. Met 40% spreiding op mijn wensmol Sanne.  ::hypocriet::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #951 Gepost op: 26-02-2017, 13:17:56 »
Dat Nederland tegen Vlaanderen/België geneuzel en het tegeovergestelde vind ik zo vermoeiend en totaal onnodig. Er zijn al genoeg Belgen die liever dood gevonden willen worden dan de grens over te willen steken. En dan gaat het echt niet alleen over het vermijden van de gastronomische "hoogstandjes" die hier normaalgesproken in elkaar geflanst worden.

Anyhoo. Ik denk dat het een grappig bedoelde, maar eenduidige hint richting Thomas betrof, maar waarom in hemelsnaam. Voegde niks toe behalve dat ik ging twijfelen of het er niet veel te dik bovenop lag.

Toch maar weer schoorvoetend terug op Thomas, omdat ik er eigenlijk niet omheen kan. Met 40% spreiding op mijn wensmol Sanne.  ::hypocriet::

Bovendien heb ik het idee dat, gezien zijn accent en woonplaats, Thomas in de praktijk net zo Belgisch is als Geert Wilders jihadstrijder.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #952 Gepost op: 26-02-2017, 13:26:39 »
Dat Nederland tegen Vlaanderen/België geneuzel en het tegeovergestelde vind ik zo vermoeiend en totaal onnodig. Er zijn al genoeg Belgen die liever dood gevonden willen worden dan de grens over te willen steken. En dan gaat het echt niet alleen over het vermijden van de gastronomische "hoogstandjes" die hier normaalgesproken in elkaar geflanst worden.

Ach, dat valt volgens mij ook wel mee. Wanneer we in België een feestdag hebben die men in Nederland niet heeft (21 juli, 11 november) dan loopt het in Breda, Roosendaal of Bergen op Zoom vol Vlamingen. Daar pleit ik zelf ook schuldig trouwens. En wanneer ik in de zomer naar zee wil, dan verkies ik altijd de Nederlandse boven de Belgische kust.

Bovendien heb ik het idee dat, gezien zijn accent en woonplaats, Thomas in de praktijk net zo Belgisch is als Geert Wilders jihadstrijder.

Inderdaad. Als ik het programma kijk, heb ik nooit het gevoel dat er een Vlaming bij loopt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #953 Gepost op: 26-02-2017, 14:14:05 »
Humor en Art is niet de beste combinatie. Geef mij maar de understatements van Gilles. ;D

On-topic: fantastisch dat Thomas zo lang onverdacht blijft bij de kandidaten. De scène met Jochem en Sanne is nu al een klassieker.
Dat geloof je toch zelf niet? Zowel Sanne als Jochem zitten al tijden op Thomas en proberen nu elkaar in de luren te leggen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #954 Gepost op: 26-02-2017, 14:16:12 »
Bovendien heb ik het idee dat, gezien zijn accent en woonplaats, Thomas in de praktijk net zo Belgisch is als Geert Wilders jihadstrijder.
Volgens mij heeft hij voor zijn opleiding in Amsterdam niet in Nld gewoond en ook daarna ook af en toe in Vlaamse produkties gespeeld. Ik denk dat hij ook in het dagelijks leven vooral acteert Nederlands te zijn.

Niet als kritiek bedoeld, overigens. Dat doen veel mensen als ze emigreren. Alleen kunnen die zich meestal niet zo makkelijk een ander accent aanmeten. Dat is redelijk uniek, echt een talent.  



Ach, dat valt volgens mij ook wel mee. Wanneer we in België een feestdag hebben die men in Nederland niet heeft (21 juli, 11 november) dan loopt het in Breda, Roosendaal of Bergen op Zoom vol Vlamingen. Daar pleit ik zelf ook schuldig trouwens. En wanneer ik in de zomer naar zee wil, dan verkies ik altijd de Nederlandse boven de Belgische kust.

Inderdaad. Als ik het programma kijk, heb ik nooit het gevoel dat er een Vlaming bij loopt.
Dat doet hij erg goed inderdaad. Dat gevoel heb ik ook niet, maar het blijft grotendeels een act. Je raakt je accent niet zo maar helemaal kwijt. Spreektaal zou nog kunnen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #955 Gepost op: 26-02-2017, 14:19:42 »
Dat geloof je toch zelf niet? Zowel Sanne als Jochem zitten al tijden op Thomas en proberen nu elkaar in de luren te leggen.
Goed punt inderdaad. We weten in ieder geval dat Sanne vorige keer de test vooral op Thomas heeft ingevuld.


Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #956 Gepost op: 26-02-2017, 14:24:27 »
Ach, dat valt volgens mij ook wel mee. Wanneer we in België een feestdag hebben die men in Nederland niet heeft (21 juli, 11 november) dan loopt het in Breda, Roosendaal of Bergen op Zoom vol Vlamingen.

En hier, als de Duitsers 1 van hun vele vrije dagen hebben, dan moeten we eerder van huis gaan om op tijd op het werk te zijn omdat zij al een lange file naar IKEA gevormd hebben  ::jaja::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #957 Gepost op: 26-02-2017, 14:27:16 »
Goed punt inderdaad. We weten in ieder geval dat Sanne vorige keer de test vooral op Thomas heeft ingevuld.


Ik vond het een heel goeie zet van Sanne door te zeggen dat zij de laatste drie keren vol op Jochem zat. Ipv: ik zit ook op Diederik. Want dan zou ze informatie moeten delen en ze zou het spelletje van Jochem moeten spelen van: 'ik let op de mol, let jij dan op de rest' (want we delen de informatie toch maar niet heus) en vervolgens minder zicht op Thomas kunnen krijgen.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 14:29:12 door Run »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #958 Gepost op: 26-02-2017, 14:34:10 »
Helemaal eens Heinz, ik zat echt met open mond te kijken naar de scène van Sanne en Jochem. En toen dacht ik dat het kwartje gevallen was, maar tijdens de testbiechten leek het weer van niet  ::rofl:: . Echt heel knap als hij zo lang onverdacht is kunnen blijven.

Ja, al kunnen ze met de montage tijdens de testbiechten het ook anders laten lijken. Ik denk dat zowel Jochem als Sanne Thomas in de smiezen hebben. Ik was vol overtuigd dat Sanne zou winnen, maar ik denk dat Jochem nu ook een goede kans maakt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #959 Gepost op: 26-02-2017, 14:49:03 »
Gaandeweg ben ik steeds meer overtuigd geraakt dat het echt is wat we zien. Thomas en Sanne zijn echt verbaasd. Niemand zit op Thomas.....we weten alleen niet was Jochem gaat doen... Hij weet niks van Thomas zei hij  ::oink::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"