Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 188435 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #660 Gepost op: 14-04-2017, 19:48:11 »
De theesmaakjes ontwerpen natuurlijk ::bravo::
 ::zwaai::
Hoewel ik ook niet m'n hele formulier heb opgestuurd, maar t/m vraag.. 39 was het geloof ik. Maar ik heb geen antwoorden veranderd, daar ben ik niet sneaky genoeg voor :P

Maar is dat niet gevaarlijk, alleen maar goede antwoorden geven??
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #661 Gepost op: 14-04-2017, 19:55:16 »
Ik heb nooit dingen aangepast. Als kandidaat zou het natuurlijk heel leuk zijn als mensen op je gingen stemmen. Door mijn juiste informatie uit te wisselen met de anderen kandidaten konden de kandidaten die mij verdachten, gewoon de juiste antwoorden die bij mij hoorden aankijken, zodat ze die sowieso fout zouden hebben :D

Althans, dat was mijn redenatie :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #662 Gepost op: 14-04-2017, 19:58:06 »
Ik heb nooit dingen aangepast. Als kandidaat zou het natuurlijk heel leuk zijn als mensen op je gingen stemmen. Door mijn juiste informatie uit te wisselen met de anderen kandidaten konden de kandidaten die mij verdachten, gewoon de juiste antwoorden die bij mij hoorden aankijken, zodat ze die sowieso fout zouden hebben :D

Althans, dat was mijn redenatie :)

Dat is zeker een logische redenatie.

Wie van jullie had eigenlijk een bondje? Van MC weet ik dat hij die niet heeft gehad, maar de rest?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #663 Gepost op: 14-04-2017, 19:58:51 »
Lama, hoe lang heb jij wakker gelegen van de vooraf gegeven Taiwan/Dubai hint? Om die te kunnen vinden? En vond je dit een goede opmaat naar mogelijke hints die we zondag uit de doeken doen? En ben je inmiddels al over R... is nog geen mol heen (plus één?).

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #664 Gepost op: 14-04-2017, 20:00:34 »
Lama, hoe lang heb jij wakker gelegen van de vooraf gegeven Taiwan/Dubai hint? Om die te kunnen vinden? En vond je dit een goede opmaat naar mogelijke hints die we zondag uit de doeken doen? En ben je inmiddels al over R... is nog geen mol heen (plus één?).

Vergeet Niets is wat het lijkt en iets is van het niet lijkt niet ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #665 Gepost op: 14-04-2017, 20:16:32 »
Dat is zeker een logische redenatie.

Wie van jullie had eigenlijk een bondje? Van MC weet ik dat hij die niet heeft gehad, maar de rest?
Met Ycaris (heul eventjes ;)), Roy, Lucy (maar dat is nooit echt van de grond gekomen), Wouter, Specht, Dennis (niet echt een officieel verbond, maar deelden het een en ander)en Mollenmania. Lijkt heel veel, maar ik ben maar met ééntje eerlijk geweest in het spel  ::rofl:: De rest van de bondjes gebruikte ik voornamelijk voor andere doeleinden  ;) Ik heb overigens niet alleen maar gelogen tegen die anderen, hoor. Verdeel en heers ::jaja::

Lama, hoe lang heb jij wakker gelegen van de vooraf gegeven Taiwan/Dubai hint? Om die te kunnen vinden? En vond je dit een goede opmaat naar mogelijke hints die we zondag uit de doeken doen? En ben je inmiddels al over R... is nog geen mol heen (plus één?).
Veel te lang  ::rofl:: Nee valt wel mee. Ik vond het heel leuk en ik zie het ook als begin van het seizoen. Ik ben heel benieuwd naar de hints zondag en terwijl ik dit typ denk ik aan een hint die ik net misschien ''ontdekt'' heb  :P
« Laatst bewerkt op: 14-04-2017, 20:20:42 door Lama1997 »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #666 Gepost op: 14-04-2017, 20:17:36 »
Met Ycaris (heul eventjes ;)), Roy, Lucy (maar dat is nooit echt van de grond gekomen), Wouter, Specht, Dennis (niet echt een officieel verbond, maar deelden het een en ander)en Mollenmania. Lijkt heel veel, maar ik ben maar met ééntje eerlijk geweest in het spel  ::rofl:: De rest van de bondjes gebruikte ik voornamelijk voor andere doeleinden  ;) Ik heb overigens niet alleen maar gelogen tegen die anderen, hoor. Verdeel en heers ::jaja::

Had aan jouw beter kunnen vragen met wie je geen verbondje had  ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #667 Gepost op: 14-04-2017, 20:22:13 »
Had aan jouw beter kunnen vragen met wie je geen verbondje had  ::rofl::
Ja ::rofl:: Soms ook heel moeilijk, want ik raakte wel eens de draad kwijt wat ik tegen wie ook alweer allemaal gezegd had  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #668 Gepost op: 14-04-2017, 20:24:09 »
Ja ::rofl:: Soms ook heel moeilijk, want ik raakte wel eens de draad kwijt wat ik tegen wie ook alweer allemaal gezegd had  ::rofl::

Heeft dat nog voor problemen gezorgd?

Met betrekking tot de hint die je ontdekt hebt, je mag die gerust delen via de pm naar ons als spelleiders.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #669 Gepost op: 14-04-2017, 20:29:39 »
Als ik mij niet vergis, heb ik nog geen vraag gesteld aan Spechteke en D*N. Heren, hoe zouden jullie de groep in maximaal 15 woorden beschrijven?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #670 Gepost op: 14-04-2017, 20:39:50 »
Maar is dat niet gevaarlijk, alleen maar goede antwoorden geven??
Nah, denk het niet. Als mensen me wel zouden verdenken, weet je in ieder geval zeker dat ze het foute antwoord kiezen zoals Lama zegt. En als mensen me niet zouden verdenken (waar ik eigenlijk vanuit ging :P), helpt antwoorden kunnen afstrepen in het begin toch niet genoeg als je fout zit, en tegen het einde zijn er zo weinig antwoorden over dat je toch wel kunt beredeneren welke bij wie hoort.

Daarnaast had ik al genoeg moeite met het formulier invullen, laat staan met geloofwaardige foute antwoorden bedenken ;)

Wie van jullie had eigenlijk een bondje? Van MC weet ik dat hij die niet heeft gehad, maar de rest?
Nope, ik had geen bondjes. Het kan misschien wel helpen om te weten wie anderen verdenken, maar uiteindelijk is WIDM een spel wat je in je eentje speelt. Trust nobody, enzo.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #671 Gepost op: 14-04-2017, 21:13:41 »

Wie van jullie had eigenlijk een bondje? Van MC weet ik dat hij die niet heeft gehad, maar de rest?

Ik had een bondje met Wouter dat ergens rond aflevering 3 van de grond is gekomen.
En ook met lama, het bondje met hem was al voor het spel gemaakt en in het begin zag alles er goed uit en werkte het ook, maar later (tegen de mandjes opdracht en dan aflevering 6) merkte ik dat hij meer met MM bezig was en eerlijker was tegen hem.

Als ik mij niet vergis, heb ik nog geen vraag gesteld aan Spechteke en D*N. Heren, hoe zouden jullie de groep in maximaal 15 woorden beschrijven?
De groep... Heel fanatiek, soms wat discussies (wat ik goed vond, ik hou van dramaaaa) iedereen was stuk voor stuk een super goede aanvulling en de groep matchte ook echt: hiervoor heel veel complimenten naar jullie. Zelf moest ik in de groep in het begin mijn plaats nog vinden, maar hoe verder ik kwam hoe beter dit werd en hoe meer ik me op mijn gemak voelde in de groep. Dat zal el duidelijk geworden zijn haha...  ::rofl::
En ja, dan waren er dus die 15 woorden waarin ik de groep moest omschrijven...  ::hypocriet::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #672 Gepost op: 14-04-2017, 21:15:17 »

En ja, dan waren er dus die 15 woorden waarin ik de groep moest omschrijven...  ::hypocriet::
Je had het ook zo kunnen doen:

"Ik heb nog steeds geen idee hoeveel mannen of vrouwen er in de groep zaten" (precies 15 woorden) ;D :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #673 Gepost op: 14-04-2017, 21:15:54 »
 ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #674 Gepost op: 14-04-2017, 21:18:19 »
@spechteke, gelukkig hebben jullie geen telopdracht gehad.

Of was dat toch een succes geworden?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #675 Gepost op: 14-04-2017, 21:20:33 »
Nope, ik had geen bondjes. Het kan misschien wel helpen om te weten wie anderen verdenken, maar uiteindelijk is WIDM een spel wat je in je eentje speelt. Trust nobody, enzo.

Bang dat je een bondje met de mol zou hebben zoals Zarayda of Diederik? En nooit overwogen om een bondje te beginnen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #676 Gepost op: 14-04-2017, 21:22:38 »
@spechteke, gelukkig hebben jullie geen telopdracht gehad.

Of was dat toch een succes geworden?

Ik denk wel dat dat een succes zou kunnen worden, want ik zit wel in een wiskunderichting en ik hou van wiskunde. Dus dat zou wel goed gekomen zijn.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #677 Gepost op: 14-04-2017, 21:24:58 »
Bang dat je een bondje met de mol zou hebben zoals Zarayda of Diederik? En nooit overwogen om een bondje te beginnen?
Nee hoor, ik zou juist niemand zomaar vertrouwen en dat zou een bondje toch niet zoveel waard maken :P Heb het ook nooit overwogen nee. Ik ben niet echt iemand die snel bondjes en complotten aangaat, en ik vind het juist fijn aan WIDM dat ze niet noodzakelijk zijn om het spel te kunnen spelen :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #678 Gepost op: 14-04-2017, 21:25:28 »
Je had het ook zo kunnen doen:

"Ik heb nog steeds geen idee hoeveel mannen of vrouwen er in de groep zaten" (precies 15 woorden) ;D :P

 ::rofl:: ::rofl::
Mijn flaters haha. Eerlijk: ik heb geen idee met hoeveel mannen en vrouwen we het spel gestart zijn.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #679 Gepost op: 14-04-2017, 21:27:07 »
Ik denk wel dat dat een succes zou kunnen worden, want ik zit wel in een wiskunderichting en ik hou van wiskunde. Dus dat zou wel goed gekomen zijn.

Gelukkig maar. Over het mogelijk mislukken van opdrachten. Wat was jullie grootste molactie die jullie zelf hebben uitgehaald. Of hebben jullie helemaal niet gemold?

::rofl:: ::rofl::
Mijn flaters haha. Eerlijk: ik heb geen idee met hoeveel mannen en vrouwen we het spel gestart zijn.

Het gedeelte met 14 personen was 7 mannen en 7 vrouwen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela