Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 188514 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #680 Gepost op: 14-04-2017, 21:34:52 »
::rofl:: ::rofl::
Mijn flaters haha. Eerlijk: ik heb geen idee met hoeveel mannen en vrouwen we het spel gestart zijn.
::rofl:: ::hug:: het is gewoon een leuke gimmick en herinnering aan dit spel :) Daarmee heb je het ook kleur gegeven Specht  ::ok::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #681 Gepost op: 14-04-2017, 21:35:04 »
Gelukkig maar. Over het mogelijk mislukken van opdrachten. Wat was jullie grootste molactie die jullie zelf hebben uitgehaald. Of hebben jullie helemaal niet gemold?

Het gedeelte met 14 personen was 7 mannen en 7 vrouwen.
Oei, dan waren de vrouwen niet zo goed...
Ik had in het begin wel de intentie om te mollen,maar ik vloog zo in het spel dat ik vanaf aflevering 3 mij niet meer heb bezig gehouden met verdacht te worden omdat ik wist dat ik het toch niet meer kon zijn. Al heb ik soms nog wel koppig gedaan om eens verwarring te zaaien of gewoon wat drama te creëren, maar eigenlijk ben ik bijna heel de spel voor de pot gegaan.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #682 Gepost op: 14-04-2017, 21:36:28 »
::rofl:: ::hug:: het is gewoon een leuke gimmick en herinnering aan dit spel :) Daarmee heb je het ook kleur gegeven Specht  ::ok::
Ja dat is waar en dat heb ik alleen kunnen doen omdat jullie mij die kans gaven dus ik ben daar heel dankbaar om.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #683 Gepost op: 14-04-2017, 21:39:39 »
Heeft dat nog voor problemen gezorgd?

Met betrekking tot de hint die je ontdekt hebt, je mag die gerust delen via de pm naar ons als spelleiders.
Uhmm ja één keer kreeg ik het benauwd. Ik zei iets over mijn verdachten tegen Specht, maar dat bleek achteraf een leugen te zijn die ik tegen Wouter had gezegd. Dus Specht zei: 'Maar huh? Die verdacht je toch niet?'. Dus toen dacht ik: 'Shit, dit gaat fout' ::rofl:: En toen heb ik iets gezegd in de trant van: 'Ja maar die en die opdracht heeft me aan het twijfelen gebracht...'.

Dus dat  ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #684 Gepost op: 14-04-2017, 21:42:06 »
Mag ik ook al iets onthullen over een bepaald ding dat ik tegen Wouter had gezegd dat ik graag wil delen of moet ik daar mee wachten.

Uhmm ja één keer kreeg ik het benauwd. Ik zei iets over mijn verdachten tegen Specht, maar dat bleek achteraf een leugen te zijn die ik tegen Wouter had gezegd. Dus Specht zei: 'Maar huh? Die verdacht je toch niet?'. Dus toen dacht ik: 'Shit, dit gaat fout' ::rofl:: En toen heb ik iets gezegd in de trant van: 'Ja maar die en die opdracht heeft me aan het twijfelen gebracht...'.

Dus dat  ::rofl::

Ja dat moment haha. Ik dacht al hier klopt iets niet....
Ik heb soms ook nog geprobeerd om je in de war te brengen , maar ik moet zeggen dat je dat redelijk goed deed.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2017, 21:43:49 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #685 Gepost op: 14-04-2017, 21:43:47 »
Mag ik ook al iets onthullen over een bepaald ding dat ik tegen Wouter had gezegd dat ik graag wil delen of moet ik daar mee wachten.
Doe eerst maar even via pm, dan kunnen we je zeggen of dat hier ook kan/mag :)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #686 Gepost op: 14-04-2017, 21:45:30 »
Doe eerst maar even via pm, dan kunnen we je zeggen of dat hier ook kan/mag :)

Nee, ik zal wel wachten want er zit informatie in die misschien beter nog even geheim blijven maar ik kom erop terug.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #687 Gepost op: 14-04-2017, 21:58:27 »
We zullen dat helaas nooit weten. Welke opdracht zou jij in de echte mol wel eens terug willen zien?

Het resumé-diner ::jaja:: Iets soortgelijks hebben we natuurlijk al eens in het programma gezien, maar ik vond jullie versie beter in elkaar zitten :)

Oow, en Ghostbusters. Die was ook echt gaaf en had ik graag mee willen doen.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2017, 22:00:19 door RoyL »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #688 Gepost op: 14-04-2017, 22:02:10 »
Het resumé-diner ::jaja:: Iets soortgelijks hebben we natuurlijk al eens in het programma gezien, maar ik vond jullie versie beter in elkaar zitten :)

Dank voor het compliment. Die kan MV mooi in ontvangst nemen. 
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #689 Gepost op: 14-04-2017, 22:15:42 »
Over molacties... Hoewel er regelmatig wat mis ging bij mij, heb ik er niet echt veel uitgevoerd. In het begin probeerde ik wel mysterieuzer te zijn. Even paar kleine puntjes:

Aflevering 1:
- Per spoor: ik hoorde van Ycaris dat ze de waldo al ruim een dag had gevonden en de reacties van Bjorn en mij wilde afwachten. En geloof het of niet, ik deed precies hetzelfde  ::rofl:: Ik had ook de waldo al een tijdje gevonden (niet zo lang als Ycaris, maar slechts een paar uurtjes) maar wilde mijn teamgenoten uittesten. Maar na een paar uur werd ik ongeduldig en toen gaf ik een paar opties (waaronder de juiste) en keek ik in welke antwoorden de rest meeging.
- Waar gaan we heen: geniale dingen zijn daar gebeurd. Ik heb daar niet zozeer gemold. Ik gaf de antwoorden waarvan ik dacht dat ze zouden kloppen, alleen wist ik heel veel antwoorden niet zeker. Deze antwoorden heb ik soms wel doorgedrukt als 'dit weet ik zeker' in de gedachte dat er vast wel wat fouten tussen zaten (bijvoorbeeld Jakarta en het drijvende vliegveld).
- De grootste 'molactie' zou dan zijn de speeddate.... 250 euro wegspelen. Maar dit was, écht, geen bewuste actie, maar echt een foutje. Ik twijfelde een beetje tussen 2 verschillende antwoorden en voor de verkeerde gegokt. Toen ze achteraf aan mij vroegen: 'Waarom heb je dan geen geld vastgezet?', dat ik dacht: 'Oh ja shit, vergeten...'. Dat zijn dat van die knullige dingen waar ik niet aan dacht, wat overigens ook echt typisch Lama is  ;D

Aflevering 2: Nja, ik ben echt heel slecht in puzzeltjes ::rofl::

Aflevering 3: onderuit gaan met briefjes op zak in de plantage was wel bewust, haha.

Aflevering 4:
- Rondje om het meer: ook wel een bewuste actie door zonder te overleggen ineens weer te gaan lopen enzo  ;D

En daarna ben ik eigenlijk niet meer gaan mollen  ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #690 Gepost op: 14-04-2017, 22:20:53 »
::oink:: je bedoelt dat jij het niet was ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #691 Gepost op: 14-04-2017, 22:21:11 »
Citaat
Aflevering 4:
- Rondje om het meer: ook wel een bewuste actie door zonder te overleggen ineens weer te gaan lopen enzo
Dit was voor mij ook de laatste opdracht dat ik vreemd heb gedaan. Sorry D'n
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #692 Gepost op: 14-04-2017, 22:26:26 »
::oink:: je bedoelt dat jij het niet was ::oink::
Enkel voor jou  ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #693 Gepost op: 14-04-2017, 23:24:10 »
Het is tijd voor een eerste vragenrondje. Naast dat wij jullie vragen stellen, krijgen jullie ook de kans om ons vragen te stellen.
Heb jij een vraag over het spel (nee, we gaan niet antwoord geven op de vraag: wie is de mol?  ;) ) stel hem dan.
Misschien beantwoorden we hem dan wel.

Het mag een vraag zijn aan ons alle drie, of aan een van ons die specifiek. :D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #694 Gepost op: 14-04-2017, 23:42:34 »
Miek en Lucy, wat vonden jullie van de nieuwe speciale items? De rode vrijstelling en de halve jokers?


Rode vrijstelling vond ik erg leuk. Geeft een mooie extra dimensie aan het spel  ::ok::

Halve jokers vond ik op zich ook leuk maar is natuurlijk wel wat lastiger om bij elkaar te krijgen. Zeker omdat ze soms een bepaalde kleur moesten zijn. Maar het idee is zeker leuk  :)
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #695 Gepost op: 14-04-2017, 23:55:18 »
Is er iemand van jullie geweest die wel zijn / haar volledige formulier heeft opgestuurd zonder dat iets aangepast is?
Ik ::vergroot::. De antwoorden zijn toch al fout. Daarnaast:
1. Als je antwoorden niet in de test voorkomen val je gelijk door de mand en heb je geen vertrouwen meer bij die persoon.
2. Je kan ze veranderen in andere opties van een ander. Maar je hebt nog geen idee wie de mol is op dat punt in het spel dus straks geef je iets door wat op de mol slaat ::rofl::.
3. In mijn geval werd er toch verwacht dat ik niet eerlijk zou zijn, dus ik kan net zo goed wel eerlijk zijn ::hypocriet::.

Wie van jullie had eigenlijk een bondje? Van MC weet ik dat hij die niet heeft gehad, maar de rest?
Ik had dus een bondje met Juulx en met Lucy. En daarnaast contact met Lama, maar geen officieel bondje. Bij de mandjesopdracht wou ik in eerste instantie wel echt samenwerken met Lucy, Lama en Specht als groepje waar ik daarna ook wel een bondgenootschap van wou maken. Maarja dat kwam dus niet van de grond doordat Lama te close was met Mollenmania, mij uiteindelijk toch ging verraden. Specht begon ook raar te doen dat ik hem had verraden (wat niet zo was) en daarna kwam het rode vrijstelling verhaal waardoor dat bondje ook snel ophield. Starlight had ik nog contact mee willen zoeken na de mandjesopdracht want die samenwerking verliep toen wel lekker, maar die ging er toen uit  :\'(.

Dit was voor mij ook de laatste opdracht dat ik vreemd heb gedaan. Sorry D'n
We hebben hem uiteindelijk helemaal gehaald dus don't worry ;D

Als ik mij niet vergis, heb ik nog geen vraag gesteld aan Spechteke en D*N. Heren, hoe zouden jullie de groep in maximaal 15 woorden beschrijven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #696 Gepost op: 14-04-2017, 23:56:50 »


Ik vind Woody en Buzz leuker ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #697 Gepost op: 15-04-2017, 01:13:19 »
Ik vind Woody en Buzz leuker ;)
Jammer voor je ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #698 Gepost op: 15-04-2017, 07:57:09 »
Jammer voor je ::joehoe::

Zeker weten. Hoewel deze ook leuk is.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #699 Gepost op: 15-04-2017, 12:19:41 »
Citaat
jammer voor je ::joehoe::
Zeker weten. Hoewel deze ook leuk is.

Hoi, ik heb even niet teruggelezen - gaat het weer over de vriend(in) van Tim?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.