Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 55742 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #420 Gepost op: 29-10-2018, 13:48:49 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 43 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: De Genivelleerden ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: De elektrische vliegenmeppers ::confettie::  ::confettie::

::dans:: The Deucebags ::dans::

Volledige stand
1 De Genivelleerden 6870
2 De elektrische vliegenmeppers 6790
3 The Deucebags 6610
4 The Vatican Saints 4 6050
5 Grand Sla'm 5970
6 Kiss my ace 5910
7 Team Advantage 2018 5650
8 Bagels and Deuces 3.0 5140
9 Vamos! 4960
10 Ahw! Oh! 4830
11 NET KO 4610
12 The Hawkeyes 4560
13 Game set match 2 3610

Week 44

Parijs (Masters)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #421 Gepost op: 29-10-2018, 13:51:53 »
Hmm... 80 punten verschil. Nu wordt het dus hopen op topresultaten van Nadal, Cilic en of Isner. Kluns gelukkig al kwijt in Parijs. Dat scheelt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #422 Gepost op: 29-10-2018, 14:46:29 »
Het is ook spannend voor plaats 4, 5 en 6... Hopelijk kan ik die vierde plaats vasthouden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #423 Gepost op: 29-10-2018, 22:58:08 »
@HDD, einde seizoen voor Edmund. Ebden speelt nu in zijn plaats tegen Khachanov in ronde 2.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #424 Gepost op: 30-10-2018, 10:34:31 »
@HDD, einde seizoen voor Edmund. Ebden speelt nu in zijn plaats tegen Khachanov in ronde 2.

Man, Ebden ipv Edmund, dat is ook meteen dubbel pech. En ook nog eens in een vrij zwak kwart.
Maargoed, Khachanov hoort normaal (en in beider huidige vormen) geen al te grote problemen met 'm te hebben. Eigenlijk het enige dat roet in het eten kan gooien.. is dat ik deze voorspelling heb gedaan ;D



Weinig opmerkelijke uitslagen verder gister.
MV-kluns Gojo er dus inderdaad uit, door de hand van Dzumhur.
Haase eruit door Kohlschreiber, maar Haase zit recent weereens te blunderen.
Cecchianato eruit, maar die was anders de volgende ronde tegen Djoko aangelopen.
Alex De Minaur gesneuveld door Feli Lopez.
Deucebags-verdubbelaar Tiafoe door, tegen Mahut.
Voor de stand in de top geloof ik onbelangrijk, maar verder mooi affiche: Gasquet verslaat Shapovalov. Meen dat we alle 3 Shapovalov hebben, en niemand Gasquet.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #425 Gepost op: 31-10-2018, 16:36:09 »
Oh wow. Nadal trekt zich terug in Parijs.
Nog onbekend of hij mee kan doen aan de ATP-finals.

Niets is onmogelijk, er zijn nog genoeg punten te verdienen, maar dat haalt wel een goed deel van de spanning weg.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #426 Gepost op: 31-10-2018, 16:38:00 »
Fijn weer... volgens mij heeft Nadal opgegeven/speelt hij niet tegen Verdasco en is het nu aan Jaziri die hem vervangt. Raonic die niet speelt tegen Federer die daardoor gratis een rondje doorgaat. Het valt zoals wel vaker in de eindfase van een poule of spel weer niet mijn kant op..  ::ohno:: Isner vond het weer nodig 2 tie-breaks te spelen, is door maar vraag niet hoe. Dus heel hard hopen op snelle exit Federer en dat Cilic/of Isner heel ver komen...

Edit: je was me voor. Maar inderdaad, hoewel er nog gemoeg punten te halen zijn, heb ik er op dit moment een hard hoofd in. Eerst maar zien hoe ver die 2 unica's komen. Dan ga ik er weer wat meer in geloven dat het nog kan. Medvedev speelt tegen coric, als die doorgaat pak je daar ook al weer dubbele punten mee. Dus het is vooral heel heel heel hard hopen
« Laatst bewerkt op: 31-10-2018, 16:40:27 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #427 Gepost op: 1-11-2018, 16:19:03 »
Ik ben iets gematiger positief over de kansen dan gisteren. Mevedev is exit, die dubbeling is onschadelijk gemaakt gelukkig.

Isner is de grootste knuppel van het westelijk halfrond en verder. Die man speelt voor de zoveelste keer weer tie-breaks en komt achter, komt terug, staat voor geeft het weg en verliest  ::ohno:: laten we het erop houden dat die man korte nachten heeft als net nieuwe papa.

Cilic is wel door, en 1 ding is nu cruciaal: dat hij heel, heel, heel ver gaat komen... en dat Foginini Federer eruitkegelt, vanavond nog en o ja dat Coric Thiem verslaat.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2018, 16:20:45 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #428 Gepost op: 1-11-2018, 18:55:04 »
Isner is natuurlijk een vrij eenzijdige speler. Z'n service is meestal goed genoeg om steady van de mindere goden (bv degenen buiten de top-50) te winnen. Z'n overige spel is doorgaans niet genoeg tegen de echte toppers. En tegen vergelijkbare spelers is het uitvoerig worstelen - dubbeltjes die beide kanten op kunnen vallen.

Cilic is wel door, en 1 ding is nu cruciaal: dat hij heel, heel, heel ver gaat komen... en dat Foginini Federer eruitkegelt, vanavond nog en o ja dat Coric Thiem verslaat.

Dat is een hoop om te hopen.
Cilic heeft de lastigste opponent in Djokovic.
Federer is momenteel niet bepaald een zekerheidje, maar Fognini is evenzo niet de grootste uitdaging.
Coric - Thiem zou goed voor je kunnen vallen. Ze zitten momenteel in de 3e set, 5-4 voor Coric, Thiem to serve. Beide spelers zijn in de derde set al tweemaal gebroken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #429 Gepost op: 1-11-2018, 19:05:21 »
Dat is een hoop om te hopen.

Cilic heeft de lastigste opponent in Djokovic.

Federer is momenteel niet bepaald een zekerheidje, maar Fognini is evenzo niet de grootste uitdaging.

Coric - Thiem zou goed voor je kunnen vallen. Ze zitten momenteel in de 3e set, 5-4 voor Coric, Thiem to serve. Beide spelers zijn in de derde set al tweemaal gebroken.
Jup, maar ja moet me ergens aan vastklampen. Zonder hoop kan ik nu meteen al zeggen over en sluiten. Al zegt de realist in mij dat dat het door de exit van Nadal al is en ik voor de zoveelste keer 2e ga worden in een grote sportpoule  :-\\ >:( (dan hoop ik eigenlijk dat Moliere me nog voorbij gaat en ik 3e ga worden dat zou ik een stuk fijner vinden...)

Ik heb gewoonweg onvoldoende andere wapens achter de hand voor puntenpakkers als Federer en Thiem. Coric staat inmiddels ook alweer 6-5 achter. En tegen Jack Sock acht ik hem ook niet kansloos. De achterstand wordt alleen maar groter als Thiem nu doorgaat. Dus nu moet ik weer hopen op een tie-break.

Cilic Djokovic is moeilijk, maar niet onmogelijk. Federers geluk van Basel en het wisselvallige spel zal toch een keer op zijn...?

Edit: doei Coric, doei poule ::zwaaisip:: tot volgend seizoen.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2018, 19:11:03 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #430 Gepost op: 2-11-2018, 13:05:49 »
Yup. Het kan nog als Cilic wint.
Vermoedelijk als verliezend finalist.. als Thiem en Federer beide nu uitvallen.

Of combinaties met twee sterke finals.. maar als Nadal niet terugkomt dan hangt feitelijk alles van Cilic af. Dat begint een beetje 'hopen tegen beter weten in' te worden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #431 Gepost op: 2-11-2018, 13:21:32 »
Ik lees liever die hoop dan halverwege het seizoen herhaaldelijk 'ik maak geen kans meer' en dan in november toch bovenaan staan :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #432 Gepost op: 2-11-2018, 13:22:23 »
Ik lees liever die hoop dan halverwege het seizoen herhaaldelijk 'ik maak geen kans meer' en dan in november toch bovenaan staan :P
::rofl:: +1 ;D maar denk oprecht dat HDD dit niet had verwacht. Alleen valt het voor hem wel goed in de eindfase :( :P
« Laatst bewerkt op: 2-11-2018, 13:24:02 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #433 Gepost op: 2-11-2018, 22:22:03 »
Exit Cilic, gefeliciteerd alvast/alweer HDD  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #434 Gepost op: 3-11-2018, 02:14:35 »
Ik lees liever die hoop dan halverwege het seizoen herhaaldelijk 'ik maak geen kans meer' en dan in november toch bovenaan staan :P

Sure, snap ik, maar

::rofl:: +1 ;D maar denk oprecht dat HDD dit niet had verwacht. Alleen valt het voor hem wel goed in de eindfase :( :P

Dat inderdaad.

Ik stond zeer ruim achter, zonder verdubbelingen, zonder duidelijk nut voor verdubbelpunten. Waarbij Nadal ineens weer goddelijk was, onderlinge unica Thiem zelfs op clay geen potten kon breken, en onderlinge unica Murray nauwelijks kon spelen.
Dus mn conclusie was vrij regelrecht dat ik geen echte troeven meer had, terwijl moliere en mv zowel beter stonden qua punten als team performance, als meer invloed konden uitoefenen.


Ik vond vooraf dat ik een tamelijk goed team had, maar toen het er niet uit kwam zag ik geen echte lijn nog op welke manier ik nog kon winnen. Dus daardoor gaf ik mezelf geen kans meer.

De afgelopen maand is daarentegen ineens heel veel goed gevallen. Dus dat gaf en geeft een heel dubbel gevoel. Deels door inderdaad mn eigen uitingen, en deels omdat ik deze poule natuurlijk wel vaker heb gewonnen. Dus wat dat betreft had ik het bv MV ook zeker gegund, maar ik weet niet of het zelfs mathematisch nog mogelijk is.
Maarja het dubbele is dan natuurlijk dat toen ik toch weer kans bleek te hebben ik toch ook wel weer wilde winnen. Blijft toch mn team.

Wat ook weer raar is. Als de toernooien andersom waren gebeurd, en ik had eerst een grote voorsprong genomen waarna de rest inliep dan had ik hevig voor mezelf gesupporterd. Maarja waarom de volgorde nou uit maakt..
Naja het zal wel. Ik ga slapen.  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #435 Gepost op: 3-11-2018, 09:51:57 »
Ik snap je gevoel wel hoor, en het is inderdaad heel wonderlijk gedraaid ineens, ik had ook niet gedacht dat Moliere ineens eigenlijk geen kans meer zou maken.
Maar als je vecht tussen plek 4 of 5, dan is het best irritant om iemand die boven je staat een paar keer te horen zeggen dat het seizoen verloren is en waardeloos en zo. Hoe zou dat dan voelen voor de mensen die nog lager staan ;)


En ja, grappig dat met die volgorde ;D Op zich vind ik dit wel veel leuker, zo'n spannende stand halverwege oktober :o Het leek een heel interessant seizoenseinde te worden :D jammer dat het zo gaat ineens met oa Nadal...
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #436 Gepost op: 3-11-2018, 10:20:48 »
Dus wat dat betreft had ik het bv MV ook zeker gegund, maar ik weet niet of het zelfs mathematisch nog mogelijk is.
Dankje  ::hug:: Maar ik denk het niet, al moet je met mathematica niet bij mij zijn (cijfers en ik... ;D)

Vergeet ook niet dat we ook nog de Youth Masters hebben. Weliswaar voor maximaal 40 punten maar daar zit een De Minaur in, die ik niet heb en dus een potentiële puntenpakker is (ook al gaat het maar om een laag puntenaantal). Dat zou wat zijn geweest, als het gat zo klein was dat niet de world finals, maar dat toernooi beslissend zou zijn. Dat had in theorie denk ik ook het scenario kunnen zijn, maar ja als bestaat niet in sport. (als Robben niet op de teen van Cassillas had geschoten dan... nou ja laat maar :P)

Ik baal ook echt ontzettend (ook omdat het nu al beslist is/lijkt), ik was liever in de  absolute finale ten onder gegaan. En als er één jaar was waarin het kon, was het volgens mij wel dit jaar.

Voetbal is zoals iedereen wel weet nummer 1 bij mij (die toto ga ik ook nog eens keer pakken), tennis en wielrennen volgde ik vooral met flitsen, de Grand Slams en dan in het bijzonder Wimbledon en bij wielrennen elk jaar de tour dan. Daaromheen worden door een seizoen heen nog meer wedstrijden gespeeld natuurlijk.

Bij de tourpool was het voor mij ook een proces van een paar jaar om tot de 2e plek in 2017 te komen (en 7e in 2018). Je gaat je dan toch wat meer verdiepen in het spelletje, kijken naar talenten, wie zijn er goed etc etc. Datzelfde geldt voor tennis. Toen ik hier aan meedeed paar jaar geleden eindigde ik altijd onderin met mijn teams. (6e als hoogste notering geloof ik). Op zich logisch, want ik volgde het nog niet zo op de voet. Maar ook bij tennis werkte het voor mij dat ik toch wat meer potjes (en uitslagen) ben gaan kijken, mezelf wat meer ben gaan verdiepen door de jaren heen en dan komen betere resulaten vanzelf. Dat heeft deze poule wel echt met zich meegebracht, dat je ook echt de sport intensiever gaat volgen  ::ok:: (weet niet of dat voor meer mensen geldt, maar voor mij wel).

Ziehier, de 2e plek (nog wel, toch?). Lang dacht ik ook dat het een epische inhaalrace op Moliere zou worden en als er 1 jaar was dat ik 2 poulemeesters (zo mag ik jullie wel noemen toch?) te slim af kon zijn, was het dit jaar. En toen viel alles ineens de goede kant op voor HDD (Thiem, Federer, Edmund). Dus ja, helaas. Weer meer dan een 2e plek zit er waarschijnlijk niet in :(

Ik ben overigens nu al voorbereidingen aan het treffen voor volgend seizoen... inschatting aan het maken van wie ik in mijn team wil hebben (en wie niet of niet meer). Op basis van de ranglijst nu, dus er kan nog wat schuiven. Mijn eerste conclusie: ik heb 2 zekerheidjes en ik denk dat meer mensen daar voor gaan. En ik hoop dat er twee bepaalde talenten net zo stormachtig gaan spelen in 2019 als Tsisipas en Medvedev in dit seizoen (die voor dit spel nog in de 61-100 categorie stonden).
« Laatst bewerkt op: 4-11-2018, 14:48:11 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #437 Gepost op: 6-11-2018, 12:54:22 »
Vergeet ook niet dat we ook nog de Youth Masters hebben. Weliswaar voor maximaal 40 punten maar daar zit een De Minaur in, die ik niet heb en dus een potentiële puntenpakker is (ook al gaat het maar om een laag puntenaantal). Dat zou wat zijn geweest, als het gat zo klein was dat niet de world finals, maar dat toernooi beslissend zou zijn. Dat had in theorie denk ik ook het scenario kunnen zijn, maar ja als bestaat niet in sport. (als Robben niet op de teen van Cassillas had geschoten dan... nou ja laat maar :P)

Dat was ik zeker niet vergeten - dit toernooi was de voornaamste reden dat ik bij de laatste wisselperiode nog even Fritz heb opgepikt ;) En een deel van de reden dat ik Monfils dumpte in plaats van Rublev (toen ik Edmund wilde).
Misschien levert het niets op, maar het is toch een semi-privé toernooi - en als zo'n jongere ineens lekker draait dan kan het heel voordelig zijn.

De Next Gen-draw is overigens bekend.
Groep A: Tsitsipas, Tiafoe, Munar, Hurkacz.
Groep B: Rublev, Fritz, De Minaur, Caruana.

Tsitsipas hoort zwaar favoriet te zijn, hoewel ik nu zie dat de bookies hem maar 30% kans op de eindoverwinning geven. Vind ik laag. Zou 40-50% wel aandurven.
Caruana heeft er niets te zoeken, maar is uitgenodigd door de organisatie. Staat 600-zoveelste, niet eens bij de top-100 junioren, niet eens bij de top-5 beste Italiaanse junioren, en hij is bijna 21 - dus ook geen supertalent van 16 ofzo.

Daarnaast is de World Tour Finals-draw bekend.
Groep A: Cilic, Djokovic, Zverev, Isner.
Groep B: Federer, Nishikori, Anderson, Thiem.

Del Potro heeft zich eerder teruggetrokken met een zware.. knieblessure dacht ik, Nishikori in z'n plaats. En gister heeft Nadal zich teruggetrokken, ik dacht met een polsblessure waarvoor hij zich gaat laten opereren, waarvoor Isner kwam.

Citaat
Ik baal ook echt ontzettend (ook omdat het nu al beslist is/lijkt), ik was liever in de  absolute finale ten onder gegaan. En als er één jaar was waarin het kon, was het volgens mij wel dit jaar.

Heb inderdaad ook 't idee dat het dit jaar veel langer spannend was dan anders.

Citaat
Dat heeft deze poule wel echt met zich meegebracht, dat je ook echt de sport intensiever gaat volgen  ::ok:: (weet niet of dat voor meer mensen geldt, maar voor mij wel).

Dat onderschrijf ik zeker ::jaja::
Tennis ben ik pas gaan volgen vanwege de pool. Toen ik m'n eerste team maakte kende ik nog geen dozijn namen (en daar zaten Federer, Nadal, Djokovic, en Murray al bij). Dat eerste jaar was vooral een leerproces, kennis maken met de spelers, met de ranking, en hoe je hier een team voor kon bouwen. Het eerste jaar ging ik ook teveel van de ATP-ranking uit, en ging ik er volledig vanuit dat je stelselmatig in de subtop zou kunnen eindigen als je in elke categorie gewoon de bestgeklasseerde spelers nam. Inmiddels weet ik een stuk beter ::rofl::
Afgelopen jaren werk ik eigenlijk bij het bouwen steeds op dezelfde manier, hoewel ik wel heb gemerkt dat het vaak meer bevestiging van m'n vermoedens is, dan dat ik echt op nieuwe spelers kom. Zou verwachten dat wanneer ik een grand-total van 5 minuten zou nemen om een team te maken, dat dat wel voor 80% overeen komt met wanneer ik er enkele uren in steek. Speel beetje met 't idee om zo'n team te proberen, hoewel ik het uitzoeken van spelers eigenlijk wel leuk vind.

Bij de Tour is het soortgelijk gegaan: het eerste jaar geen idee van de deelnemende sporters en hoe een team te bouwen, en vooral veel volgen en zodoende leren. Behalve dat dat proces trager is, en het bouwen van een team complexer. Daar leer ik nog steeds, en soms lessen die ik eerder al had geleerd. Heb afgelopen zomer voor het eerst maar eens wat aantekeningen gemaakt zodat ik die valkuilen niet weer vergeet :P

Citaat
Ik ben overigens nu al voorbereidingen aan het treffen voor volgend seizoen..

Succes!
Ik doe 't altijd pas ergens in de laatste week. Enerzijds omdat ik niet kan plannen en dingen uitstel, maar ook omdat je dan wat meer zicht hebt over hoe blessures zich ontwikkelen ;)

Ik kijk even snel m'n documentje door van m'n team dit jaar. Paar interessanten dingen zijn dat ik Khachanov nog te onbetrouwbaar vond, en Tsitsipas wel goed maar nog niet groots.
Tis ook opvallend dat Chung werkelijk briljant het jaar begon, maar na de eerste 3 maanden ofzo eigenlijk niets meer heeft laten zien.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #438 Gepost op: 7-11-2018, 22:07:01 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2018 - Week 44 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Parijs (Masters)

Punten
160 punten: Khachanov
80 punten: Djokovic
40 punten: Federer, Thiem
20 punten: A. Zverev, Cilic, Sock, Nishikori
10 punten: Dimitrov, Anderson, Isner, Fognini, Schwartzman, Dzumhur, Jaziri

Winnaars
1 winnaar: Bagels and Deuces 3.0, Kiss my ace, The Hawkeyes

Bagels
Geen

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
230 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
140 - Simon: Kiss my ace
100 - Tiafoe: The Deucebags
30 - Vesely: Ahw! Oh!, The Vatican Saints 4, De elektrische vliegenmeppers
20 - Istomin: Vamos!
10 - Delbonis: NET KO

Klunzen
Geen
----------------------------------------
190 - Basilashvili: Bagels and Deuces 3.0
140 - Chung: NET KO
60 - Gojowczyk: Kiss my ace, The Hawkeyes, Team Advantage 2018, Vamos!, De elektrische vliegenmeppers
50 - Bedene: The Deucebags
10 - Benneteau: Ahw! Oh!, Grand Sla'm, Game set match 2

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - De Genivelleerden: Stuttgart
50 - Net KO: Doha
50 - De elektrische vliegenmeppers: Stockholm
50 - Kiss my ace: Moskou
50 - The Deucebags: Stockholm
40 - Grand Sla'm: Sint-Petersburg
30 - Bagels and Deuces 3.0: Antwerpen
0 - The Hawkeyes: Sofia
ATP 500:
120 - De Genivelleerden: Halle
110 - The Hawkeyes: Washington
70 - The Vatican Saints 4: Basel
70 - De elektrische vliegenmeppers: Basel
70 - The Deucebags: Peking
60 - Bagels and Deuces 3.0: Halle
50 - Kiss my ace: Wenen
40 - Grand Sla'm: Peking
40 - NET KO: Dubai

Top 3 van de week
1 Bagels and Deuces 3.0 350
2 The Hawkeyes 320
3 Kiss my ace 280
# Game set match 2 100

Top 3 van de maand
1 De Genivelleerden 1260
2 The Hawkeyes 1130
3 De elektrische vliegenmeppers 1050
# Vamos! 650
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #439 Gepost op: 7-11-2018, 22:07:10 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 44 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: De Genivelleerden ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: De elektrische vliegenmeppers ::confettie::  ::confettie::

::dans:: The Deucebags ::dans::

Volledige stand
1 De Genivelleerden 7090
2 De elektrische vliegenmeppers 6960
3 The Deucebags 6740
4 The Vatican Saints 4 6220
5 Kiss my ace 6190 +1
6 Grand Sla'm 6150 -1
7 Team Advantage 2018 5820
8 Bagels and Deuces 3.0 5490
9 Vamos! 5080
10 Ahw! Oh! 5040
11 The Hawkeyes 4880 +1
12 NET KO 4810 -1
13 Game set match 2 3710

Week 45

Next Gen Finals
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."