Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224200 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #120 Gepost op: 13-01-2018, 21:59:46 »
ik vind haar geweldig.
#teamamaimiljaarde

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #121 Gepost op: 13-01-2018, 22:01:25 »
ik vind haar geweldig.

Ik ook!
Geen molboekje ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #122 Gepost op: 13-01-2018, 22:01:50 »
Zou ze een zwakke blaas hebben of is ze de (zeikende ;)) mol?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Sylvain

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #123 Gepost op: 13-01-2018, 22:03:12 »
Vind het vooral raar dat de actie van Olcay geen enkele biecht verdient over hoe raar het is dat iemand maar 500 euro uit de envelop haalt. Doet me heel erg denken aan vorig jaar toen Thomas duidelijk door rood reed maar niemand er een woord over zei. Ik zit overigens nu volledig in de Olcay tunnel. Ze stuurt elke opdracht aan tot chaos en heeft de touwtjes volledig in handen. Ook het beginnen met anderen ondervragen om zelf ''kandidaats'' over te komen en de spotlight op anderen te zetten. Ook het verdacht maken van Loes sloeg nergens op. Ik heb trouwens ook het idee dat Olcay door Loes heen aan het praten was (door de porto), maar dat het door de montage leek alsof Simone chaos aan het zaaien was (door Olcay tegen Loes te zeggen).

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #124 Gepost op: 13-01-2018, 22:15:50 »
Je hebt er altijd zo eentje tussen zitten die molt om het mollen. Een Nadjaatje zeg maar. Volgens mij is Olcay het Nadjaatje, maar wel een erg vervelende.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #125 Gepost op: 13-01-2018, 22:16:26 »
Die pit vind ik ook leuk. Maar wat betreft het nepmolgedrag ben ik het wel eens. Vooral het moment dat ze die 500 euro in de envelop laat zitten lijkt me een nepmolactie. Zoiets komt meteen uit en is dus zinloos als echte molactie.

Jaaah!! Irritant! Het lijkt wel een klein kind dat openlijk stout is. Zij is zo met zichzelf bezig dat ze nauwelijks tijd heeft om op anderen te letten. Denk dat ze er snel uit zal vliegen.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #126 Gepost op: 13-01-2018, 22:20:47 »
Ik vind Olcay zo niet leuk maar dat terzijde.  Ze doet heel overdreven mols dat het ongeloofwaardig wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #127 Gepost op: 13-01-2018, 22:23:15 »
Zij is zo met zichzelf bezig dat ze nauwelijks tijd heeft om op anderen te letten.
Ik denk dat het ook voor het eerst is dat er een kandidaat is die geen molboekje wenst te gebruiken want 'ze onthoudt het allemaal wel'. Die is echt vol van zichzelf zeg, daarom voor de rest ook een makkie lijkt me om te strepen als mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #128 Gepost op: 13-01-2018, 22:25:01 »
Oei...Olcay wordt gevaarlijk voor mij. Alle vrouwelijke kandidaten waar ik me aan ergerde bleken de mol te zijn en dan zat ik er steeds naast.... ::rofl::


Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #129 Gepost op: 13-01-2018, 22:27:32 »
Het ligt er zó dik bovenop dat ze het ook maar zo zou kunnen zijn. Eigenlijk wil ik haar niet als mol vanwege haar irritatiefactor, maar...misschien wil de productie dat juist graag. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #130 Gepost op: 13-01-2018, 22:29:46 »
Ben het ermee eens dat het niet hebben van een molboekje niet getuigt van goede strategie. Ze zegt er zelfs bij dat ze het gewoon gaat oplossen met logisch nadenken. Met logisch nadenken ga je echt niet onthouden wie er naast wie heeft gezeten bij het ontbijt of welke kleur schoenen ze aanhadden. Op een of twee afleveringen is dat nog wel te doen, maar hoe dichter je bij de finale komt, hoe meer informatie je moet onthouden, en zonder een hulpmiddel is dat echt niet te doen.

Bovendien is dit voor mij indicatie dat ze de mol niet kan zijn. De mol zou nooit willen opvallen door zo'n strategie te gebruiken. Dan vestig je de aandacht juist op je, omdat je de uitzondering bent. Ulcay is het dus niet dit jaar. Ik voorspel dat ze in een van de volgende twee afleveringen afvalt.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #131 Gepost op: 13-01-2018, 22:30:00 »
Nav wat Lukie eerder zei: kunnen we alle kandidaten aub repectvol blijven behandelen?
Je hoeft haar niet te mogen, maar afkraken hoeft nou ook weer niet.
Haar commentaar op Stine vond ik uiteindelijk juist respect/bewondering uitdragen eigenlijk: "Stine is authentiek, het interesseert haar echt niet. Het is niet gespeeld, ze doet niet alsof. Sterke vrouw".
Aanhalingstekens niet om aan te geven wat Olcay letterlijk zegt, maar hoe ik invul wat ze zegt.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #132 Gepost op: 13-01-2018, 22:31:55 »
Haar opmerkingen zijn niet echt respectvol te noemen... Maar goed de mol is ze 100% zeker niet!  ;)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #133 Gepost op: 13-01-2018, 22:36:01 »
Ik hoop stiekem dat ze de mol is.
Iemand die gemeen is als mol en er openlijk plezier in heeft.
De mol moet toch niet altijd the "social guy/girl" zijn die super in de groep ligt.
Ik denk ook dat jullie haar met een korrelzout moeten nemen en dat haar "vol zijn van zichzelf" deels haar humor is.

#teamamaimiljaarde

Offline Sylvain

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #134 Gepost op: 13-01-2018, 22:44:57 »
Ik hoop stiekem dat ze de mol is.
Iemand die gemeen is als mol en er openlijk plezier in heeft.
De mol moet toch niet altijd the "social guy/girl" zijn die super in de groep ligt.
Ik denk ook dat jullie haar met een korrelzout moeten nemen en dat haar "vol zijn van zichzelf" deels haar humor is.


Inderdaad! Qua type mol zou ze enorm lijken op Margriet, stevig de touwtjes in handen, dominant in de groep en inderdaad iemand die er openlijk plezier in lijkt te hebben.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #135 Gepost op: 13-01-2018, 23:03:20 »
Ik vind haar wel tof. ::ok::

Gaat lekker haar eigen gang zonder zich al te veel van de groep aan te trekken en zorgt daarmee in ieder geval voor wat onrust. Daar kan je nooit teveel van hebben. ;D

Denk alleen niet dat ze het ver gaat schoppen zonder molboekje. Mocht dat wel gebeuren, dan is dat verdacht. ::hypocriet::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #136 Gepost op: 13-01-2018, 23:09:08 »
Oei...Olcay wordt gevaarlijk voor mij. Alle vrouwelijke kandidaten waar ik me aan ergerde bleken de mol te zijn en dan zat ik er steeds naast.... ::rofl::

Ha ha, dat had ik destijds met Margriet.  ;D

Maar Olcay kan haast niet de Mol zijn. Zowel, dan vind ik het een slechte keuze: iemand die zo arrogant is om te zeggen dat ze geen molboekje nodig heeft doet gewoon aan afbreuk aan het spel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #137 Gepost op: 13-01-2018, 23:11:43 »
Ben het ermee eens dat het niet hebben van een molboekje niet getuigt van goede strategie. Ze zegt er zelfs bij dat ze het gewoon gaat oplossen met logisch nadenken. Met logisch nadenken ga je echt niet onthouden wie er naast wie heeft gezeten bij het ontbijt of welke kleur schoenen ze aanhadden. Op een of twee afleveringen is dat nog wel te doen, maar hoe dichter je bij de finale komt, hoe meer informatie je moet onthouden, en zonder een hulpmiddel is dat echt niet te doen.



Klopt helemaal, of ze moet een fotografisch geheugen hebben.


Offline Christie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #138 Gepost op: 13-01-2018, 23:59:57 »
Inderdaad! Qua type mol zou ze enorm lijken op Margriet, stevig de touwtjes in handen, dominant in de groep en inderdaad iemand die er openlijk plezier in lijkt te hebben.

Olcay vergelijk ik volstrekt niet met Margriet. Margriet nam de leiding tijdens opdrachten maar maakte geen denigrerende opmerkingen naar de andere kandidaten. Haar leidinggevende rol was ook gewoon Margriet.
 Olcay probeert de touwtjes in handen te krijgen maar dat lukt onvoldoende en ze legt daarom vervolgens de schuld bij de anderen. ik denk dat ze teveel met zichzelf bezig is om een mol kunnen zijn.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #139 Gepost op: 14-01-2018, 01:00:01 »
Heb het idee even een positief geluid te moeten geven (wat jammer is) maar doe het toch maar even;

Soms hoor ik Olcay in het "echte leven" (dus buiten WIDM) spreken en als er iemand is die dan zich uitspreekt over hoe goed het is dat mensen opkomen voor zichzelf, over respect hebben voor de ander en sociale kwesties dan is zij het wel. Denk b.v. ook aan ambassadeursschap van Challenge day.

Olcay is tuurlijk deels zichzelf, en speelt deels of kandidaat of Mol, zal zaken aandikken of juist niet.

Het is weer eens wat anders en ik moest erg om haar lachen vandaag, zo schattig hoe Stine zich laat kappen en hoe tevree Olcay met het resultaat is.
Let eens op als iedereen in gesprek is met elkaar hoe Olcay iedereen observeert. Er ontgaat haar weinig zo lijkt het. Ook aflevering 1.

Ze zegt geen Molboekje te hebben , maar niets is wat het lijkt toch? Men zegt wel meer in deze reeks. Trust nobody. Misschien heeft ze wel een Molschrijfblok. Of een uitgeprint molscript van de redactie... Soi.

'k Denk dat zij verder komt dan menigeen denkt.
Slimme meid met slappe blaas. Haha, heerlijk dat dat gewoon kan. Jeetje, mensen moeten ook op tv gewoon plassen, haha, goed zo! Lekker normaal dus. Te geestig! Haha.

Niet alle 10 de mensen zullen een ieder aanspreken, 1 van deze 10 zit ook zeer in mijn allergie, maar schenk er dan maar wat minder aandacht aan... je kent ze niet, aannames en oordelen zijn niet zo op hun plaats. Het is maar een spelletje kun je dan bedenken.

Hoop dat ze nog een eind meetrekt!

*niet mijn Mol, dat niet*



Omnia vincit amor