Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 222374 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #200 Gepost op: 16-01-2018, 00:43:20 »
Er wordt zoveel gemonteerd dat t soms erg moeilijk is om een correcte timeline te maken. Ik vond t al vreemd dat niemand er iets van zei dat olcay tijdens de opdracht was gaan plassen. Als dit tijdens of net voor de test run was, Klinkt t ineens stuk aannemelijker.


Dan wordt ze dus gewoon opzettelijk verdacht in beeld gebracht, wat haar eventuele molschap weer iets onwaarschijnlijker maakt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #201 Gepost op: 16-01-2018, 00:52:01 »
Sowieso vanwege de veiligheid. Maar zij roept uit het raam en Jan praat terug via de porto. Dus daar klopt de volgorde niet. Dus ik denk dat ze van te voren instructie hebben gekregen en even hebben geoefend. En vlak voor de echte start moet ze nog even plassen. Zoiets denk ik.

Dat is kijkersbedrog. Ik mag hopen dat het mollen bij de mol blijft en de regie die taak niet op zich neemt.

En inhoudelijk: Simone roept door de porto tevergeefs naar Olcay, die is dus wel een tijdje weg geweest. Dat niemand er wat van zegt is omdat het te obvious is. Die aandacht wil Olcay juist als nepmol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #202 Gepost op: 16-01-2018, 01:52:43 »
Ik mag hopen dat het mollen bij de mol blijft en de regie die taak niet op zich neemt.

  ::rofl::  Die heeft al zo weinig te doen op t moment  ::)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #203 Gepost op: 17-01-2018, 10:15:11 »
Wow, er zijn nog niet veel kandidaten in WIDM geweest waar ik daadwerkelijk een hekel aan had (sterker nog, ik kan me alleen Joris voor de geest halen), maar Olcay mag van mij zo snel mogelijk naar huis  ::zwaai::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #204 Gepost op: 17-01-2018, 10:26:58 »
Wow, er zijn nog niet veel kandidaten in WIDM geweest waar ik daadwerkelijk een hekel aan had (sterker nog, ik kan me alleen Joris voor de geest halen), maar Olcay mag van mij zo snel mogelijk naar huis  ::zwaai::

Doe eens normaal! ::niet-ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #205 Gepost op: 17-01-2018, 10:46:20 »
Doe eens normaal! ::niet-ok::
Een MENING hebben is vrij normaal. Misschien ben je het er niet mee eens, dat kan. Niet iedereen vindt haar geweldig.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #206 Gepost op: 17-01-2018, 10:59:07 »
Een MENING hebben is vrij normaal. Misschien ben je het er niet mee eens, dat kan. Niet iedereen vindt haar geweldig.
Een mening HEBBEN is vrij normaal. Maar dat wil niet zeggen dat je zonder onderbouwing je afkeer jegens mensen die je niet kent op het internet moet rondstrooien. Daar heeft niemand iets aan, en het bederft de sfeer.

Zeggen "ik vind dat ze bazig overkomt" of "ik vind haar te druk" of "ik vind die-en-die opmerking tegenover die-en-die niet netjes" prima, dat zijn meningen, maar "van mij mag ze zo snel mogelijk naar huis" is gewoon haterij en dat hoeft van mij niet zo op dit forum.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #207 Gepost op: 17-01-2018, 11:17:02 »
gewoon haterij
Ruben zou zeggen: "dit is wel Wie is de mol, vriend!"

Iemand haat verwijten die gewoon een forumpostje maakt met notabene zo'n grappige smilie erachter verpest past de sfeer.

Luister naar Olcay zelf, die constant zegt dat het een spel is. Die gaat hier niet zitten inlezen hoor maar zelfs als doet ze dat wel dan zal ze hartelijk lachen om zulke posts. Het is een power woman die zelf ook dondersgoed weet dat ze niet populaire beslissingen maakt.

Dat doet ze juist heel bewust, en zeker in dit spel. Top toch, weer eens iemand die het spel puur speelt. Ze hoopt juist dat mensen het dan persoonlijk nemen, dat lukt bijv. bij wat Ruben doet tegenover Jan... Jan stoort zich daar zo hevig aan dat hij Ruben op zijn verdachtenlijstje plaatst... succes dus voor Ruben, slim gespeeld!

Olcay doet ook zulke opvallende dingen en wekt irritatie op, nou heel slim dus, en mensen die daar kritiek op hebben zal ze dan juist ook top vinden!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #208 Gepost op: 17-01-2018, 11:17:12 »
Juulx1 geeft slechts aan welk gevoel er bij hem/haar(?) opgeroepen wordt. Geen gescheld, geen haatzaaierij. Net zoals iemand doet die haar 'geweldig' vindt. Je kunt je afvragen wat deze mening bijdraagt aan het topic, maar dat vind ik bij meerdere reacties. (zoals de mijne nu)
Laten we dus maar verder [on-topic] gaan
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 11:20:57 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #209 Gepost op: 17-01-2018, 11:53:43 »
Olcay is kneiterhard over haar medekandidaten. Ze vindt ze een stel (slechtgeklede) prutsers. Dit wordt zo overduidelijk in beeld gebracht, je kan niet verwachten dat we het allemaal geweldig gaan vinden toch? Het spel keihard spelen vind ik geweldig, medekandidaten non stop afkraken vind ik persoonlijk niet bij widm passen, iedereen is altijd wel sportief.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #210 Gepost op: 17-01-2018, 17:46:03 »
Ruben zou zeggen: "dit is wel Wie is de mol, vriend!"

Iemand haat verwijten die gewoon een forumpostje maakt met notabene zo'n grappige smilie erachter verpest past de sfeer.

Luister naar Olcay zelf, die constant zegt dat het een spel is. Die gaat hier niet zitten inlezen hoor maar zelfs als doet ze dat wel dan zal ze hartelijk lachen om zulke posts. Het is een power woman die zelf ook dondersgoed weet dat ze niet populaire beslissingen maakt.

Dat doet ze juist heel bewust, en zeker in dit spel. Top toch, weer eens iemand die het spel puur speelt. Ze hoopt juist dat mensen het dan persoonlijk nemen, dat lukt bijv. bij wat Ruben doet tegenover Jan... Jan stoort zich daar zo hevig aan dat hij Ruben op zijn verdachtenlijstje plaatst... succes dus voor Ruben, slim gespeeld!

Olcay doet ook zulke opvallende dingen en wekt irritatie op, nou heel slim dus, en mensen die daar kritiek op hebben zal ze dan juist ook top vinden!

Mijn opmerking was niet bedoeld om de sfeer te verpesten, inderdaad.

Ik had al een hekel aan Olcay voordat bekend was dat ze in WIDM mee deed, vanwege betere redenen dan hoe ze een spel speelt. Helaas heeft ze de trekken waar ik me buiten WIDM aan erger bij haar ook in het spel, dus ik vind het programma een stuk leuker wanneer ze niet meer mee doet. Ze mag dus van mij snel vertrekken.  ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #211 Gepost op: 17-01-2018, 18:00:04 »
hoi zullen we het nu weer hebben over olcay in widm?
aardig en respectvol over kandidaten.
Ja je mag je mening geven, maar hoeft niet hoor ;)
Als je mening kwetsend is heb ik liever dat je hem voor je houdt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #212 Gepost op: 17-01-2018, 18:10:02 »
wat is er kwetsend aan dat iemand zegt dat olcay van hem t spel mag verlaten?? in mijn ogen helemaal niks. het is een mening van die persoon,niks meer niks minder


Ik kende olcay ook al van wat tv buiten widm en van wat uitspraken die  zeker niet iedereens cup of tea zullen zijn. en was dus erg bang dat ik haar inbreng hier niet leuk zou vinden. het tegendeel is waar, ze speelt het spel om te winnen en niet om vrienden te maken. ik vind dat eigenlijk wel verfrissend werken voor mezelf, maar kan ook zeker wel snappen dat mensen haar niet leuk vinden. en ik vind het maar heel normaal dat je hoopt dat de mensen waar je t meest mee hebt, het meest oom moet lachen, dat je wilt dat die zo lang mogelijk blijven






Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #213 Gepost op: 17-01-2018, 18:12:44 »
dus je gaat nog even door met de discussie die we niet meer wilden?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #214 Gepost op: 17-01-2018, 18:24:40 »
Mijn wensfinalist  ::bravo:: ::hug::


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #215 Gepost op: 17-01-2018, 18:30:21 »
Misschien wel een bewuste keuze van de redactie om zo'n controversieel type in de groep op te nemen. Dan weet je tamelijk zeker dat je spektakel krijgt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #216 Gepost op: 17-01-2018, 18:31:19 »

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #217 Gepost op: 17-01-2018, 21:29:27 »
Misschien wel een bewuste keuze van de redactie om zo'n controversieel type in de groep op te nemen. Dan weet je tamelijk zeker dat je spektakel krijgt.

Niks mis met spektakel. Andere groepen vond ik ook spectaculair (2011, 2012, 2013, 2015), maar daar zaten naar mijn weet geen écht controversiële kandidaten in. Ik zou het jammer vinden als Olcay een verharding van deze groep veroorzaakt. Het spel mag hard gespeeld worden, maar persoonlijke aanvallen - ook niet en groupe -  gaan voor mij bij zo'n spel eigenlijk niet door de beugel. Ik verwacht dan ook dat ze niet zo makkelijk aan een verbondje zal komen (en ik vermoed eigenlijk ook dat dat niet haar bedoeling zal zijn).

Ik vind dat ze het spel ook slecht speelt. Ze laat er geen misverstand over bestaan dat ze niet de Mol is, en dat vind ik eigenlijk wel een geruststelling, maar ook ergens wel jammer. Als ze wel de Mol blijkt te zijn en haar Molacties bestaan uit 'toiletteren tijdens opdrachten' zou ik erg teleurgesteld zijn.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #218 Gepost op: 17-01-2018, 21:39:01 »
Laat Olcay maar gewoon zijn wie/hoe ze is. Een beetje geanimeerde groepsdynamiek vind ik wel leuk zo.

Misschien wel weer een leuk item voor Margriet bij mol-talk: "de sneer van Olcay"
Mzahk hr cd lnk !

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #219 Gepost op: 17-01-2018, 21:50:34 »
hoi zullen we het nu weer hebben over olcay in widm?
aardig en respectvol over kandidaten.
Ja je mag je mening geven, maar hoeft niet hoor ;)
Als je mening kwetsend is heb ik liever dat je hem voor je houdt.

Thanks Lukie!